Proberen zwanger te worden: tips welkom [Geen OP]

13-07-2020 15:33 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-07-2020 16:06
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Knip! Blijkbaar niet het beste advies voor TO.
honingbij_ wijzigde dit bericht op 13-07-2020 18:30
80.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
je kunt het leeghalen, maar ik ben je vorige topic niet vergeten hoor
Met deze man, moet jij GEEN kind willen
Gun je kind een normale vader
Alle reacties Link kopieren
Ja sex.. nee maar in de week voor de 12e dag en dan dag 1-3&4 .. dag 4 is de ovulatie dag ( Heb een korte cyclus)
Gewoon vaak seks hebben, gezond leven en foliumzuur slikken.
Alle reacties Link kopieren
Loepen dus :facepalm:
due-scimmie wijzigde dit bericht op 13-07-2020 16:47
90.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Loepen, mensen, loepen
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-07-2020 15:37
je kunt het leeghalen, maar ik ben je vorige topic niet vergeten hoor
Met deze man, moet jij GEEN kind willen
Gun je kind een normale vader
Ik wil geen negatief gedrag op mijn berichten box graag
Alle reacties Link kopieren
Op basis van je vorige topic: niet.
Alle reacties Link kopieren
ik richt me helemaal niet op jouw berichtenbox
alleen in het topic
Alle reacties Link kopieren
Liever geen bijdrage
helena_z wijzigde dit bericht op 13-07-2020 15:58
92.87% gewijzigd
leeg
Alle reacties Link kopieren
Anna15 schreef:
13-07-2020 15:44
Ik wil geen negatief gedrag op mijn berichten box graag
:whip:
Alle reacties Link kopieren
Due-scimmie schreef:
13-07-2020 15:37
Gewoon seks hebben. Bij de eerste was dit zelfs genoeg ondanks koperspiraal ;). Bij de tweede was dit ook meteen na verwijderen koperspiraal eerste maand voldoende. Ik wist wel ongeveer wanneer vruchtbare dagen waren volgens menstruatieapp maar daar hebben we ons niet op aangepast.
Dankjewel voor je reactie :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou beginnen met de stress uit je leven te bannen en naar een andere vent uit te kijken.
Alle reacties Link kopieren
TO, realiseer je heel goed dat als je zwanger wordt van je vriend je de rest van je leven aan hem 'vastzit'. Wil je dat echt?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-07-2020 15:45
ik richt me helemaal niet op jouw berichtenbox
alleen in het topic


Onnodig .. graag normale reacties of reageer dan liever niet
Alle reacties Link kopieren
ik meen het echt goed met je, en vooral ook met je nog ongeboren kind
Met deze man wordt jij niet gelukkig, en daarmee stort je ook je kind in het ongeluk.
Ga eerst eens aan jezelf werken, leer wat Houden-Van is, en vind een man die ceht van jou en je kind kan houden

(een gewaarschuwd mens, telt voor twee)
Alle reacties Link kopieren
Laat maar zitten dames anders gaat dit topic een discussie worden waar ik niet op zit te wachten maar toch bedankt voor de mensen die wel normaal gereageerd hebben ;-)
Alle reacties Link kopieren
TO, je hebt het waarschijnlijk niet door, maar het is allemaal goed bedoelt hè!
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. je vorige topic, denk er best wel over na TO, of je wel zwanger wil worden met deze man.

Een kind gaat jullie niet dichterbij elkaar brengen of de relatie fixen. Kinderen zijn soms juist een zware test voor een relatie, GEEN OPLOSSING.

En verder, hoop ik dat je de verantwoordelijkheidszin hebt om geen kind in een ongezonde situatie te brengen. De omgeving waarin je opgroeit, heeft soms levenslang effect op de kwaliteit van je mentale gezondheid etc. Dus als je in je vorige topic al vertelt dat je relatie heel moeilijk is en gepaard gaat met ruzies, wantrouwen, etc. wees je er dan heel hard van bewust wat dat kan betekenen voor een kind.
leeg
Alle reacties Link kopieren
Goed, ik hou m'n hart vast. To heeft het al lastig met goedbedoelde-maar-geen-razend-enthousiaste reacties van onbekenden op een online forum, ik hoop dat ze gauw sterker in haar schoenen gaat staan :facepalm:
leeg
Alle reacties Link kopieren
Doe dat alsjeblieft een kind niet aan. Jullie kunnen nú al niet met elkaar overweg, denk je dat een kind dat allemaal op kan lossen?
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeeeeeeee maak geen kind met deze man! Echt onvoorstelbaar, als je een kind psychisch finaal wil verkloten, moet je vooral op deze manier doorgaan! Wie belt jeugdzorg voor preventieve ontzetting uit de ouderlijke macht? Als dit een serieus plan is, ben je namelijk volstrekt niet in staat een kind op te voeden.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Anna15 schreef:
13-07-2020 15:50
Laat maar zitten dames anders gaat dit topic een discussie worden waar ik niet op zit te wachten maar toch bedankt voor de mensen die wel normaal gereageerd hebben ;-)
Anna15, dit meen je toch niet? Een kind met deze man? Realiseer je je wat je dit ongeboren kind aandoet? Dit kind vraagt er niet om om gemaakt te worden, om geboren te worden, met een vader die zijn/haar moeder zo ongelooflijk slecht behandelt, met een moeder die zich maar met moeite staande kan houden bij deze super-egocentrische man. Ik hoef geen glazen bol te hebben om te zien dat dit kind gaat opgroeien in een volkomen zieke relatie, gevolgd door een vechtscheiding.
En zoals eerder gezegd: door met deze man een kind te krijgen zit je levenslang aan deze egoist vast; je hebt nu al veel moeite om je geestelijk van deze man los te maken, met een kind kan dat al helemaal niet meer.
Je hebt zelf een problematisch leven achter de rug, wellicht een problematische jeugd, wil je dat je kind aandoen?
Ga je dit nu steeds doen, je Op leeghalen als de antwoorden niet zijn wat je wil horen?
Je wil geen advies, je wil mensen die je naar de mond praten, maar zo werkt dat niet.
Kom dan niet over een jaar weer met een zielige post dat je man zo'n lul is en zo'n slechte vader.
De adviezen die gegeven zijn, zijn in jouw belang en in dat van je ongeboren kind. Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven