September 2011 (2): laat ze maar komen!

13-08-2011 15:05 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ze zijn er allemaal! 14 jongens en 11 meiden en wat zijn we er blij mee!

Ik heb wat mensen uit de tabel gehaald, wil je er toch weer in, laat het dan even weten.

Als informatie niet klopt of nog niet compleet is, dan hoor ik het graag! Als je het dik maakt dan kan ik het makkelijker vinden.

NaamLeeftijdDatumKindBijzonderhedenCookie803001-92e geboren 04-09Lizi-27 2803-91e geboren 29-08Juffie8724 05-91e geboren 25-08Crazydesi3209-93e geboren 15-09Loveland339-91e geboren 23-08margriett2412-91e geboren 11-09Lyt2613-92e geboren 21-09anne_ananasje2513-91e geboren 09-09?Weekend2216-91e geboren 02-09c773416-93e geboren 07-09haarspeldjes3016-92e geboren 22-09Zonnebloem822918-91e geboren 30-09Navimo3218-92e geboren 17-09Peetje74 3719-93e geboren 18-09anaiteb223419-93e geboren 20-09Meisjegroningen 2620-91e geboren 24-097up2620-91e geboren 21-09deborahs1ste2020-91e geboren 30-09m2b 2721-91e geboren 19-09Gympy77 3323-92e geboren 20-09xxxjes3324-91e geboren 10-08dinges812925-91e geboren 29-09Sofi2010 3426-94e geboren 27-09Deernie3028-91e geboren 07-10Nientje82 283-101e geboren 16-09

Het oude september topic!
Succes Weekend!
Weekend, veel succes in t ziekenhuis!! Hoop dat t inleiden allemaal goed gaat! Het is voor n goed doel allemaal: jullie mooie meisje straks in je armen houden!

Hier n slechte nacht gehad. Toen ik naar bed ging was kleine erg druk en gaf mij kramp, waardoor ik niet in slaap kwam. Uiteindelijk gelukt, maar werd na drie uurtjes wakker van kramp. Die kwam afentoe opzetten en hield me rest van de nacht wakker. Uiteindelijk om vijf uur zelfs nog crackers gemaakt En natuurlijk viel ik uiteindelijk nog voor drie kwartier in slaap tot dochter wakker werd. Was toen gewoon even beroerd van de moeheid. Zit nu even bij te komen op de bank.

Lizi, ik had volgens mij nog helemaal niet op jouw stukje gereageerd bedenk ik net. Kan t even niet teruglezen, maar herinner me dat je zei dat de BV goed op gang was. Mooi!! Alleen dat jullie mannetje beetje moeite heeft met goed happen en lang genoeg wakker blijven. Leuk he, al die fratsen die je dan uithaalt om hem wakker te houden Maar erg fijn dat t goed gaat!

Deernie, wat n gedoe met de ex van je man over dat weekend. Hebben jullie vaker problemen?

Veel plezier vandaag met etentje met je zus en ouders!

M2b, jij dus ook niet goed geslapen... Hoop dat je snel van je verkoudheid af bent. VK zei gisteren tegen mij dat dit soort dingen aan eind van je zwangerschap langer duren, omdat je weerstand minder is.

Hoop dat ik niemand vergeten ben. Anders sorry, ben nog niet helemaal wakker

Weekend, zet m op vandaag en we wachten hier allemaal (on)geduldig af
Weekend: heel veel succes, zet 'm op en dat je je meisje maar vlug in je armen mag hebben!
Weekend Succes!!!!!!!
Puck
Weekend heel veel succes vandaag, hoop dat het meevalt en dat je nu iets geruster bent! Over een paar uurtjes heb jij je beebs in de handen, dan ben je moeder!!!

Geniet ervan, van elk moment!
Geen tijd om te lezen ( denk ik ) ben net aangekoppelt int ziekenhuis, heb nu 3 cm ontsluiting en weke baarmoedermond dus ze gaan zo weeen geven. Ze heb t koppie al gevoeld en die baby heb nu een hartslag ding op dr koppie. Ze kon nog niet voelen of ze haartjes had. :p dus vandaag ist gebeurt
@weekend: heel veel succes!! We leven met je mee!

@meiden die beroerd geslapen hebben: lekker rustig aan doen en hopelijk kunnen jullie vanmiddag wat slaap inhalen!

@deernie: wat een vreemde reactie van die ex-vrouw. Dat plan is toch 'voor de zekerheid'. Als het goed is, ben je al bevallen en is er niets aan de hand. Maar zij wil haar vrije weekend dus niet opgeven? De b*tch. Maar wel veel plezier vanavond met je familie!

@AA: nog steeds zo'n last van krampen en van je bil/been?? Ik had vannacht ook wel last van zeurderig gevoel en menstruatie pijn.. Maar zegt dus niets en de pleziertjes zorgen hier ook nog niet voor een begin maar er schijnen dan ook stoffen vrij te komen die de baby gelukkig maakt... Dus ja, dan zou ik er ook nog niet uit willen als ik hem was haha Maar jij bent wel echt toe aan de bevalling zo te lezen! Duim voor je dat het snel gaat beginnen!

Zo, hier gisteren veel te veel gedaan, dus vandaag wordt een rustig dagje (in de tuin :-)).
Jeej! Heel veel succes Weekend, hopelijk hebben jullie snel jullie meisje in jullie armen.

Deze-wee-komt-nooit-meer-terug

Misschien komt dit nog van pas bij het puffen hihi
@ weekend! Succes meid! Je kan het! Op naar je weekend baby! Doe je forumnaam eer aan!

@ slecht slapen! Dat waren er weer veel he vannacht?! Ik he. Net nog even 3 uur geslapen.

@ ex. Begrijp steeds beter waarom t zijn ex is. :Imao: Zonder te veel in details te treden en jullie mee te vermoeien is de scheiding vrij lastig gegaan. Wij kregen snel iets (na 6 mnd) en dat vind ze lastig. Niet perse dat wij iets hebben maarrrr dat zij niemand heeft en hij wel en zij daarom mogelijk als zielig gezien kan worden door kennissen en bekenden!

Mijn man mocht ook op voorwaarden in ons dorp gaan wonen. Als zij het te ver vond (ze komt hier nooit) moest ie maar terug verhuizen. Ehm... Ja! En de rest kan je vast een beetje zelf invullen. Haha.

@ kids. Die merken er niets van. Gelukkig niet!
@anaiteb22, haha, we kunnen allemaal virtueel meepuffen met Weekend. Ik ben benieuwd wanneer ze trots komt vertellen dat haar meisje er is.

@cookie, ik ben ook bang dat het door mijbn verminderde weerstand langer gaat duren. Alhoewel ik tijdens de hele zwangerschap volgens mij niet echt verkouden/ziek ben geweest, dus tot nu toe is het wel mee gevallen. Ik probeer in elk geval rustig aan te doen, zoveel mogelijk rust te pakken en lekker veel vitamientjes naar binnen te werken. En hier gelukkig nog geen kinderen die je dwingen om op te staan, dus respect voor jou!
Goooo weekend, succes meid! We wachten in spanning af
Go Weekend je kan het!

Whoehoeeee net naar buiten geweest, love-baby lkkr geslapen. En nu is

love-man lkkr boodschappen met , m doen.

Ben kapot! Haha conditie 0,0!!!!

Morgen lunchen buiten de deur met z,n 3-tjes!
Weekend: heel veel succes!

Vandaag 38 weken. Werd gisteren even overvallen door zo'n gevoel van: help, over een paar weken hebben we straks echt een tweede kind, hoe gaan we dat allemaal doen?

Maar vandaag ben ik weer op controle geweest, bij de gyn deze keer want bij de vk in het ziekenhuis was geen plek meer op het spreekuur. Het was heel leuk, ze heeft nog even met de echo gekeken dus ik heb ons kleine wondertje ook weer kunnen zien. Ze schatte dat onze uk zo'n 6,5 pond zal wegen, heel gemiddeld dus. Ik had de afgelopen dagen wat meer last van mijn maag, dus ik was al bang dat uk weer uit mijn bekken omhoog geklommen zou zijn, Dat viel mee, hij/zij is nog steeds ingedaald, maar lag met de voetjes tegen mijn maag te schoppen. Dat verklaart het dus. En mijn bloeddruk was nog steeds prima.

Lastig dat sommigen van jullie zo verkouden zijn. Dochter hier blaast ook snottebellen, dus ik hoop maar dat ze mij niet aansteekt.
@haarspeldjes, wow 38 weken! Nu duurt het zeker niet lang meer Snap dat je even denkt hoe moet dat straks. Toen mijn zoon werd geboren had ik dat ook en nu weer Na wat gerommel helemaal goed gekomen, hoor haha.

@loveland je moet nog op krachten komen ;) lekker laten verwennen!! Leuk morgen met zn drietjes lunchen. Went het al dat jullie niet meer met z'n tweetjes zijn?

Ik had vanochtend bijna op iedereen gereageerd drukte ik per ongeluk op blog!! Op de ipad dus was alles kwijt :( en aangezien ik best heul erg chagrijnig was ben ik maar gaan slapen....

Maar probeer het vanavond nog een keer

Heb trouwens ook last van kramp hier. Denk wat oefenweeën. Had ik bij m'n zoon ook al zo vroeg. Dus nog geen vk bellen voor mij haha!

Fijne dag!
Bij ons neemt P. vrij als de baby is geboren. Ik weet nog niet of hij halve of hele dagen vrij neemt, hangt er een beetje van af hoe het gaat. En op di en do zou hij kunnen gaan werken, omdat F. en L. dan naar school/bso en kdv zijn. F. is al aardig gewend op de bso, ik heb haar steeds wat later opgehaald. Gisteren rond half zes en ze vermaakte zich nog prima.

Vandaag had ze vrij (ook lekker hoor, hoef ik er ook niet zo vroeg op uit) maar ze dacht dat ze het hulpje van de juf zou zijn en wilde wel naar school. Ik zei dat dat dan wel maandag zou zijn, want iedereen is vrij vandaag en de juf ook...

Gisteren uit eten geweest. Was lekker en gezellig, alleen ik zat iets te vol. Bij het hoofdgerecht aangekomen zat ik eigenlijk al vol. Toetje ging er wel goed in, maar het vlees van het hoofdgerecht heb ik niet opgegeten.

Bevalling is ook nog niet begonnen door ons "pleziertje" na het eten, net als bij 7-up. Hoewel ik er gisteren niet zo heel veel plezier aan beleefde moet ik zeggen, het deed een beetje zeer... Blaas kwam ook in de verdrukking...

Maandag alweer 38 weken.

Nu ligt L. in bed en kijkt F. tv dus heb ik even rust. Vanochtend wilden ze echt bezig gehouden worden en heb ik veel aandacht aan ze besteed. Nu is het mijn tijd, haha.

Ik ben nog niet buiten geweest, ik denk dat ik maar buiten ga zitten met een boekje. Even de ligstoel instaleren...
Hup Weekend, hup Weekend! (Spannend, ik ken je niet maar moet toch continu aan je denken! Wat zal jij je mentaal gesteund voelen door ons allemaal;-)

Deernie, ik ga na mijn verlof aan de slag in een nieuwe functie en op een nieuwe plek. Ben gisteren uiteindelijk niet geweest. Kreeg in de middag megakoppijn en pijn in rug en in onderbuik. Voor het afscheid moest ik een uur rijden en dat zag ik niet zitten. Heb de hele middag op de bank liggen maffen. Voelde me ’s avonds veel beter maar kon toen dus weer niet in slaap komen.

Misschien gevalletje hooi / vork / teveel?

Anne A., wat balen dat je last hebt van je bekken. Voel je je niet beperkt in wat je kan? Of moet je het opdelen in kleinere activiteiten en rust tussendoor nemen?

Anaiteb, wat irritant de ex van je man zo niet-meewerkend is. De kids in huis terwijl je ligt te bevallen lijkt mij echt a-relaxed!

En de box past helemaal in het interieur? Grappig. Stom eigenlijk dat je daar rekening mee houdt he? (Heb ik ook gedaan hoor.)

Juffie, fijn dat je vannacht goed hebt kunnen slapen. Hopelijk gunt hij je nog meer van die nachten!

Cookie, wat balen dat je nog steeds zo slecht slaapt! Kan je overdag dan wel iets bijtanken of is daar geen gelegenheid voor?

Loveland, lekker met Loveman en Lovebaby lunchen. Dat klinkt als een romantische high tea ofzo? Hihi… het klinkt zo gezellig. Ik krijg een dingkind…. Hmmm…

Haarspeldjes, dat schiet al op zeg. En dat gevoel… heel herkenbaar. Ik denk daar maar niet teveel aan en laat het over me heen komen. (Als ik dat nog vol kan houden tenminste…) Fijn dat de controles allemaal goed waren.

Peetje, gezellig uit eten geweest? En goed dat je het toetje genomen hebt. Zou ik ook doen ipv vlees. En je ligbed en boek voornemen vind ik een goed idee. Ga ik zo ook doen!

Trouwens groeiecho gehad. Klein kindje, zit net onderaan de curve maar nog geen zorgen. Maatje 50 zal dus wel van pas komen, het wordt geschat op 5 pond. Het beweegt zoveel, zelfs tijdens de echo. Echoscopiste had moeite te kunnen meten omdat de kleine telkens aan het draaien/schoppen/kickboksen etc was. Mede dankzij de beweeglijkheid niet doorgestuurd naar het ziekenhuis. Kennelijk voelt de kleine zich uberfit.

Volgende week weer een echo om de groei te kunnen meten. Mocht die niet goed zijn dan door naar de gynaecoloog.

Sunshine here I come! (Met factor 50 op mijn snoet tegen de vlekken…)
Dinges, wordt het nu geschat op 5 pond of bij de geboorte?

O ja, en wat ik ook nog steeds wilde vragen aan jou: jij gaf toch sportles, welke les gaf je dan?

Ik ben gisteren bij de vk geweest. Alles was goed (mooie buik, zei ze). Bloeddruk blijft stabiel, is nu steeds zo'n 110/60.

Ik hoef pas over 2 weken terug te komen. Dan ben ik al 39 weken en 3 dagen, ik ga ervan uit dat dat dan ook de laatste keer is...

Ik ben benieuwd hoe het met Weekend is...
@dinges maatje 50 zal ruim zitten bij 5 pond, zit hier ook nog ruim met 6 pond namelijk.maar joh mouwtjes oprollen en niets aan het handje.

Enne jij hebt dalijk " dingetje" in je armen:-)
@ dinges, nieuwe thuissituatie, nieuwe werkplek, nieuwe functie! Alles nieuw!!! Spannend hoor. Wel rot dat je niet meer gegaan ben maar dat hooi/vork/veel herken ik wel. Zo ben ik

ook met kennelijk heel veel hardebuiken tot gevolg.

@ peetje. Mijn man is 5 dgn vrij en neemt vervolgens nog wat langer vrij. Halve dagen is hier geen optie. Kan met ons werk niet!

@ plezier met man. Blijven oefenen zegt mijn man altyd. :Imao: Hij had al de pech dat we binnen een maand zwanger waren. Haha. Zijn er hier nog vrouwen die in de medische molen terecht zijn gekomen? Vrienden van ons hebben dat nu (net zoals sommige hier familie hebben die t zelfde meemaken) en vind t moeilijk ermee om te gaan.

@ 5 pond. Is inderdaad niet heel groot. Maatje 50 komt dus zeker goed. Is bij ons nog maar de vraag en ik heb zo'n leuk setje van lief! Ik hoop t maar...
@ haarspeldjes. Raar idee he? Vind t hier al spannend met de 1e (voor mij dan) dus laat staan voor de 2e.

@ loveland. Je hebt ook een jasje uit gedaan. Wel fijn dat je zo van hem geniet. Lekker bijkomen en blijven genieten. Dan nemen we straks allemaal sportles bij dinges en zijn we zo weer fit! :Imao:
Kom weer even kijken of er nieuws is van Weekend, maar nog niet dus

Ik heb vanmiddag nog n uurtje kunnen slapen, gelijk met dochter. Daardoor voelde ik me eerst wel wat beter, maar heb t sinds de middag erg benauwd en pijn bij mn borstbeen en ribben net onder mn borsten. Heb mn beha al uitgedaan, want zat te strak. Lig dus nu op de bank languit om beetje ruimte te krijgen voor lucht. Heb hier vaker last van gehad, maar niet meer sinds baby was ingedaald.

Moet dan steeds denken aan mensen met astma e.d.: wat erg als je het altijd zo benauwd hebt.

Haarspeldjes en Peetje, fijn dat bij jullie de controle bij gyn en VK weer goed was!

Dinges, vijf pond, da's echt n kleintje! Mijn dochter woog 3270 gram bij de geboorte en toen zat maat 50 zelfs nog beetje ruim (ze was ook 50 cm). Was na twee weken wel over, toen had ze maat 56.

Maar gelukkig dat de kleine zo beweeglijk is en je je dus geen zorgen hoeft te maken. Plus altijd afwachten hoe t bij de geboorte is, want ze zitten er nog weleens naast schijnt. Lekker rust nemen in ieder geval, dan kan je kindje nog lekker even groeien!

Loveland, wat leuk dat jullie buiten zijn geweest en morgen samen gaan lunchen! Dan voel je je maar wat trots he, zo met je kindje buiten.

En conditie 0,0 viel mij toen ook zo tegen. Je bent echt even niks meer waard wat dat betreft. Maar met dit goede weer kun je wel lekker regelmatig gaan wandelen en dan komt je conditie vanzelf weer terug. Je lijf heeft ook n mega inspanning gedaan natuurlijk!!
Weekend en en en? Ik denk dat je nog hard je best ligt te doen! Houd vol!

Jaja de eerste regeldag is een feit!

De kleine wil zowat om het uur eten (en ik geef nota bene flesvoeding) en drinkt dan 50/60 cc (hij moet vandaag eigenlijk 90 per voeding). Verder huilt ie gelukkig niet...hij is gewoon blij maar geeft veel vaker honger aan.

Dus ik voed vrolijk op verzoek met de fles ;) haha
Shit, L. heeft bultje boven z'n tand. Hij is in maart op z'n voortanden gevallen, had ik toen ook wel eens geschreven volgens mij. Toen ik hem net wakker maakte dacht ik al wat te zien toen hij lachte en ja hoor...een bultje. Betekent een ontsteking en dat de tand eruit moet...heel fijn bij een jongetje van 2 jaar en 2 maanden...
Ah, Peetje wat rot! Is toch niet leuk dat hij dan zo lang n tandje moet missen... Weet inderdaad nog dat je schreef over t vallen. In het zwembad toch? Is t dan nu zeker dat de tand eruit moet?

Juffie, ja die regeldagen inderdaad. Is met flesje wel n stuk beter te doen dan met BV Gewoon lekker voeden inderdaad!

Gympy, jij nog gefeliciteerd met je zoon! Als ik t goed begrepen heb uit je post van paar dagen terug is hij vandaag twee geworden toch? Hebben jullie t ook gevierd vandaag?
Ze is er!! Om 2 uur geboren zooo snel gegaan. Om 10 uur aan de weeen en huppa :p

Typ zo meer! Tis echt een droppie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven