Testen na terugplaatsing

05-04-2024 23:21 39 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi dames,

Op 1 april heb ik een terugplaatsing gehad.
Het was een bevroren embryo. (Cryo)
10 april moet ik bloed prikken.

İk was een beetje nieuwsgierig en heb vandaag getest(rond de middag)

De test was duidelijk negatief.

Het is natuurlijk iets te vroeg, maar ik lees ook verhalen dat dames heel snel positief testen.

İk heb eigenlijk geen andere symptomen dan dat ik voor mijn menstruatie heb.
Gevoelige borsten en wat krampjes.

Hoe was bij jullie de ervaring na terugplaatsing?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier veel ervaringen: zwanger/zwanger-worden-met-ivf-of-icsi- ... 2#35096282
Alle reacties Link kopieren Quote
Pimpelmeesje87 schreef:
05-04-2024 23:33
Hier veel ervaringen: zwanger/zwanger-worden-met-ivf-of-icsi- ... 2#35096282

Dankjewel ☺️
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had 5 dagen na tp van een 5 daagse cryo een tuurstreepje, echt heeeeel licht.
Is helaas wel een miskraam geworden.
Alle reacties Link kopieren Quote
pinchos schreef:
05-04-2024 23:57
Ik had 5 dagen na tp van een 5 daagse cryo een tuurstreepje, echt heeeeel licht.
Is helaas wel een miskraam geworden.
Jeetje, wat naar voor je!
Hoop dat het de volgende keer wel lukt💜
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb destijds zeven dagen na de terugplaatsing een test gedaan (5-daags cryo) en die was toen positief. Het ging wel om een tweeling, dus waarschijnlijk al meer HCG. Hopelijk ook voor jou succes! Nu is het echt nog wel heel vroeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Televisiemeubel schreef:
06-04-2024 10:58
Ik heb destijds zeven dagen na de terugplaatsing een test gedaan (5-daags cryo) en die was toen positief. Het ging wel om een tweeling, dus waarschijnlijk al meer HCG. Hopelijk ook voor jou succes! Nu is het echt nog wel heel vroeg.

Wat leuk voor je!
İk heb vanochtend opnieuw getest en nu toch wel een heel licht streepje dus fingers crossed🥹
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen ervaring, maar ik duim met je mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend! Ik duim met je mee!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik mocht pas na 2 weken testen en heb mij daar ook aan gehouden.
Eerder testen zegt niks: negatief kan nog positief worden en positief kan niet doorzetten. Vandaar dat ik mijzelf niet gek wilde maken met eerder testen.
Overigens vond ik het idee dat ik misschien wel zwanger was ook wel fijn en liet ik het liever zo dan al vroeg gaan testen met onzeker resultaat.

In ieder geval veel sterkte en ik hoop op een positief resultaat :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat spannend zeg!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat spannend zo snel al een licht streepje, hopelijk is dit het begin van heel veel moois. Ik duik met je mee.

Ik heb ook op 1 april mijn terugplaatsing gehad. Ik wil as dinsdag testen. Denk al wel wat te voelen dus super spannend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Was het bij jou een 3 of 5 daags me cryo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Thol schreef:
06-04-2024 23:21
Was het bij jou een 3 of 5 daags me cryo?

Jeetje spannend!
Wij hebben dezelfde dag de terugplaatsing gehad.
Een 5 daagse cryo en jij?
Woensdagochtend ga ik bloed laten prikken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook 5 daags. Vind het super spannend.
Bloedprikken doen ze bij ons ziekenhuis niet. ze gaven daar aan 13 dagen na terugplaatsing te testen dus dat zou pas het weekeind zijn. Maar normaal zou mijn menstruatie woensdag komen dus dinsdag testen voelt voor mij oké.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thol schreef:
07-04-2024 14:22
Ook 5 daags. Vind het super spannend.
Bloedprikken doen ze bij ons ziekenhuis niet. ze gaven daar aan 13 dagen na terugplaatsing te testen dus dat zou pas het weekeind zijn. Maar normaal zou mijn menstruatie woensdag komen dus dinsdag testen voelt voor mij oké.

Spannend zeg!
Laat je even weten wat de uitslag is.
Hoop positief voor ons beide🌹
Alle reacties Link kopieren Quote
Ondanks mijn goede voornemens toch bezweken voor de spanning en getest vanmiddag. Was dus niet met ochtendurine maar wel met de clearbleu early en er kwam gewoon al een licht streepje.

We zijn zo blij, nu afwachten of het zich mooi verder gaat ontwikkelen.

Jij nog getest?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier vanaf 3 dagen na een 6daagse cryo tp getest. OMO wit natuurlijk :biggrin:
Maar 5,5 dag na de tp (dus ‘s middags) had ik een tuur streepje, 6 dagen na de tp een heeeel licht streepje en 8 dagen na tp een duidelijke streep (op dag 7 kreeg ik buikgriep dus niet getest).

Nu op verlengde wachtbankje voor de echo met 7 weken :heart:
Hopelijk voor jullie ook positieve test!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh en bij dochter had ik tuurstreepje op 9dpo middag dus 6dagen na verse 3 daagse tp. (Ochtend van 9dpo nog negatief) , en licht streepje op 10dpo. :cheer2:

Ben een vroege tester :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Thol schreef:
07-04-2024 19:42
Ondanks mijn goede voornemens toch bezweken voor de spanning en getest vanmiddag. Was dus niet met ochtendurine maar wel met de clearbleu early en er kwam gewoon al een licht streepje.

We zijn zo blij, nu afwachten of het zich mooi verder gaat ontwikkelen.

Jij nog getest?

Vanochtend getest, weer een heel licht streepje.
İk ga gewoon door tot woensdag 🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha snap je helemaal hoor. Zie je de testen wel al duidelijker worden of is het daar echt nog te vroeg voor?

Hier geen test in huis dus morgen niet testen. Man gaat morgen kopen dus dan dinsdag zeker wel weer.

Stipjepipje gefeliciteerd, wanneer heb je de echo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Thol schreef:
07-04-2024 22:28
Haha snap je helemaal hoor. Zie je de testen wel al duidelijker worden of is het daar echt nog te vroeg voor?

Hier geen test in huis dus morgen niet testen. Man gaat morgen kopen dus dan dinsdag zeker wel weer.

Stipjepipje gefeliciteerd, wanneer heb je de echo?

Vanochtend digitaal getest en kreeg de test zwanger. Ik zit op dag 8 dus ik denk dat het gelukt is. Dag 10 (woensdag) ga ik bloedprikken en als dat ook positief is bel ik met eeb verloskundige denk ik. 🥹
Dat is de vervolgstap toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Cherry93 schreef:
07-04-2024 21:11
Vanochtend getest, weer een heel licht streepje.
İk ga gewoon door tot woensdag 🤣
Ik heb van kind nog een post-it met daarop een rits van test-stripjes met oplopende streepjes geplakt <3 Testen met een streepje is veel leuker dan testen zonder streepje <3

En voorzichtig gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw wat super zo snel al zwanger op de test. Geeft toch nog wat extra bevestiging.
Woensdag bellen lijkt me idd goed.

Ik ben heel benieuwd naar onze test morgenochtend. Heb ergens heel erg het gevoel dat het gewoon goed zit maar durf er nog niet echt op te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thol schreef:
08-04-2024 20:42
Wauw wat super zo snel al zwanger op de test. Geeft toch nog wat extra bevestiging.
Woensdag bellen lijkt me idd goed.

Ik ben heel benieuwd naar onze test morgenochtend. Heb ergens heel erg het gevoel dat het gewoon goed zit maar durf er nog niet echt op te vertrouwen.
Jaa superblij mee.
Blijft natuurlijk spannend tot je een hartje hoort kloppen, maar voorpret is begonnen.
Ik blijf hopen op het beste.

Snap ik, het is ook echt een enorm spannend.
Dag 5 was negatief en ik weet nog hoe verdrietig dat voelde.

Blijf positief en ik hoop op een positief resultaat💜

Laat je het weten?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven