UD April 2020

05-08-2019 14:29 1024 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn zwanger - uitgerekend in april 2020, en schrijven hier over de zwangerschap en wat ons verder nog bezighoudt.

Ook is er een FB groep. Als je hier in wil, kun je Bjorg of Reflectione een berichtje sturen met je mailadres.
.
.
NaamLeeftijdKindjeUDGeslachtBevallenBijzonderheden
Niekkie202711 aprilMeisje:heart:
Bjorg3421 aprilJongen :cheer2: :heart: 4 miskramen
Bo19883111 aprilMeisje:heart: miskraam maart 2019, na 12 weken echo doorgestuurd naar gynaecoloog
zeelinde22 aprilMeisje :heart:
Bumpersticker2923 aprilJongen:cheer2: :heart:
Supersmoothie14 aprilJongen:heart:
Reflectione2925 aprilJongen:cheer2: :heart: Miskraam november
jomata2916 aprilMeisje:cheer2: :heart:
Vlinder0093027 aprilMeisje :heart:
Lin12063028 aprilMeisje:cheer2: rustmaand IUI, :heart:
Pip_pip37212 aprilJongen :cheer2: :heart:
Karavaan30212 aprilJongen:cheer2: :heart:
Lisa8929215 aprilJongen:cheer2: :heart: februari 2019 miskraam
Greys8633316 aprilJongen:cheer2: :heart:
EVE198533217 aprilJongen :heart:
Flip-Flop27118 aprilVerrassing :heart:
Whatifyoufly28119 april:heart:
dnk29220 aprilMeisje:cheer2: :heart:
gojibes32124 april :heart:
.
.

Snowy :rose:
Jasmijn1980 :rose:
english.breakfast :rose:
anoniem_388974 wijzigde dit bericht op 30-04-2020 14:27
61.65% gewijzigd
Ben benieuwd Niekkie!
We krijgen een meisje❤️👨‍👩‍👧
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Niekkie!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Niekkie! Zet de stand op 2-2 💕
Alle reacties Link kopieren
Niekkie20 schreef:
21-10-2019 19:08
We krijgen een meisje❤️👨‍👩‍👧
Leuk! 💜
Alle reacties Link kopieren
Ah leuk Niekkie! Wij moeten nog 2 dagen geduld hebben...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteef niekkie🥰💕
Alle reacties Link kopieren
Zo leuk een meisje, gefeliciteerd niekkie!!

Wij mogen vanmiddag spieken, voel een griepje aankomen. Heb me nog niet verdiept in welke hoestdrankjes je mag eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
@pip_pip, ik heb het laatst ook gehad. Je mag echt bijna niks. Ook geen strepsils en neusspray enzo😑
Ik heb toen kinderneusspray van otrivin en kinderhoestdrank (nagevraagd bij vk) gebruikt. Paracetamol mag altijd.
Weet je vandaag ook het geslacht? Succes in ieder geval! Spieken is altijd leuk🥰
Alle reacties Link kopieren
Zo leuk dat iedereen nu beetje bij beetje het geslacht te weten komt!
Wij horen het maandag, maar weet al bijna zeker dat het een jongetje is vanwege de nub.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal morgen weer even de tabel updaten, dus verzoekjes graag dik gedrukt
Alle reacties Link kopieren
Spannend karavaan! Lukt het misschien om een fotootje te uploaden?

Voor in de tabel; 25 nov 20w echo
meisje 😍 en 13 Nov 20 weken echo
Alle reacties Link kopieren
Pip_pip schreef:
22-10-2019 07:57
Zo leuk een meisje, gefeliciteerd niekkie!!

Wij mogen vanmiddag spieken, voel een griepje aankomen. Heb me nog niet verdiept in welke hoestdrankjes je mag eigenlijk.
Tijmsiroop moet wel kunnen. En ik vind de extra forte neusspray van A. Vogel ook wel ok. Zout water doet bij mij nooit wat, maar deze wel!

En... Wat zagen jullie op de echo??
Alle reacties Link kopieren
dubbel geplaatst
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te weten, ik heb nu een loopneus en keelpijn.

Maar we hadden de echo, en krijgen een zoon! Moet nog even indalen maar het is super leuk!

Heb net een via limango een blauw dekentje besteld van poetree kids, afgeprijsd van 85,- naar 29,-. kijk daar worden we blij van hahaha :-D :heart:

voor de tabel; zoon
22 weken echo 23-11
Gefeliciteerd pip! 😍👶
Gefeliciteerd niekkie en pip! Leuk te weten wat jullie krijgen :love:

Wij hebben afgelopen vrijdag weer controle gehad. Goede hartslag en kerngezond! We hebben even mogen spieken op de echo maar weten helaas nog niet wat het word.

15nov de 20 weken echo
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd pip! Leuk dat dekentje, ik had hem ook gezien en besteld in het roze haha, toevallig!

Voor in de tabel 20-11 de 20 weken echo!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, fijn bumpersticker!

Wat grappig vlinder, ik ga niet veel dekentjes kopen want dochter lag snel in een puckababy slaapzak.

Ik ben snotterig, keel is wel beter maar werd gisteren misselijk van antavlu snoepjes.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, door jullie verhalen word ik toch wel nerveus voor de glucosetest.
Vandaag controle gehad bij VK en alles goed met de baby. Met mij gaat het niet zo goed, combinatie baan, thuis, kind, manlief veel op reis, is erg zwaar, dus ik ga proberen te regelen dat ik minder kan werken inde hoop wat meer rust te krijgen.

FIjn dat er zoveel goede echo's zijn, en leuk om het geslacht te weten! Afgelopen vrijdag (pret)echo gehad, volgende week 31/10 20-weken echo.

DL sliep hier ook al heel snel in een bakerzak en daarna slaapzak, dat doet ze nogsteeds, maar wel met een dekentje er overheen. Dus 2-3 dekentjes voor in bed (dan kan je ze ook eens wassen). Daarnaast een dekentje voor in de kinderwagen en een maxi cosi voetenzak, alles bij elkaar dus zo'n 5-6 dekentjes in omloop.Scheelt dat schoonmoeder graag haakt en ik veel brei, dus meeste dekens zijn zelfgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik zal ook maar weer eens een update geven...

Al een poosje niks meer gepost en eigenlijk weet ik niet goed waarom? Ik ben het zwanger zijn een beetje beu, veel last van mn bekken. Ik kan nog steeds niet/nauwelijks eten en ben al bijna 10kg afgevallen. Zwangerschapskleding is dus nog niet nodig. Laatste dagen ook iedere middag/avond buikpijn die ik niet kan plaatsen. Al met al voel ik me lichamelijk dus niet bepaald lekker.

Verder gister een goede nipt uitslag gekregen, ook geen nevenbevindingen dus dat is weer even fijn! We weten het geslacht nog niet, willen we ook niet weten.

Al een paar meubeltjes e.d. in huis gehaald, ons doel is alles 2ehands dus zodra er iets voorbij komt op MP dan kopen we het. Als gevolg dat de commode en ledikant nu een paar weken in de woonkamer moeten staan omdat er boven nog geen plek is.
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
Alle reacties Link kopieren
Ja Bjorg, ik kan er helaas ook niet van maken dat het prettig is :-( ik had de iPad mee om tijdens het wachten Netflix te kijken. En ik was super misselijk maar wilde perse niet overgeven want dan moest je hem opnieuw doen. Ik mocht geen slokje water na het drankje maar heb in de wc toch even gegorgeld.

Ah flip-flop wat vervelend zeg, hoop dat je je snel beter voelt. Ik heb vooral geen behoefte aan avondeten, bepaalde dingen ga ik echt niet maken haha.

Wel super fijn dat je een goede nipt uitslag hebt! En zo leuk al bezig met meubeltjes!

Wij hebben het wiegje nog van dochter, man heeft er ook in gelegen en verder moeten we nog even kijken wat voor meubels we nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je je niet lekker voelt flipflop. Hopelijk is het van korte duur en voel jij je snel weer beter.

Wij gebruiken de meubels van mijn zoontje. Zoontje is nu al 4 dus heeft al een jaar een stoere Cars kamer.

Van mijn zoontje heb ik ook nog lichtblauwe koeka dekens over. Zonde om weg te doen, maar vind een meisje onder een blauw dekentje toch ook niks. Heb al wat nieuws gekocht voor de kleine meid, maar wil ook wat reserve dekens hebben. Een vriendin van mij vertelde dat ze toendertijd zelf alles geverfd had. Roze verf kopen en de dekens zo met verf in de wasmachine gooien. Iemand daar ervaring mee? Bang dat straks al mij wasjes die erna komen roze uitslaan 😱
Alle reacties Link kopieren
Ik had moeten schrijven: de gevolgen van een slechte uitkomt van de glucosetest. Die test heb ik bij kind 1 ook gedaan, niet leuk maar ik vind zwanger zijn en bevallen sowieso kut dus die test maakte het verschil niet echt meer.

Verf in de wasmachine geen ervaring mee, maar je kan voor de zekerheid een programma met een lege trommel draaien ba de verfbeurt, ik zou toch denken dat dan alle verf wel weg is. Overigens zou ik rode verf kiezen, want roze op blauw wordt niet zo mooi denk ik, rood met blauw wordt een tint paars.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven