UD november 2020

04-03-2020 21:11 631 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook uitgerekend in november 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

NicknameLeeftijdKindjeUitgerekend opJ/MBijzonderheden/aankomende echo's
Tealey311e 2 novemberMeisje
Chamaedorea281e3 novemberJongen zwanger na KID
Nokie331e3 novemberMeisje
Sha1988??7 novemberJongen 09-06 20weken echo
Babygroot281e 7 novemberMeisje
Rieta123332e7 novemberJongen
LenteGroen281e9 novemberJongen
Eendje-01281e12 novemberMeisje
Seaofdreams???Meisje
Poosje81383e 18 novemberMeisje
Salvabo271e18 novemberJongenzwanger na ICSI
Heytan32 en 332e22 november?? 11-06 volgende echo
Alanna311e23 november??zwanger na eiceldonatie
Karzou?2e25 novemberMeisje
Tisookwat352e 26 november??cryo van icsi


Helaas niet meer zwanger of al een tijd niets meer geschreven:
Vicky, Sneeuwwitje, Bloemmetje2, andijviestamppot, Gember1
anoniem_396232 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 20:02
69.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nokie schreef:
12-09-2020 10:55
Chamaedorea, wie weet als je baby geboren is dat je juist wel één van de namen van je lijstje bij deze baby vindt passen, en de nu gekozen naam niet meer..
Daarom vind ik het ook wel fijn om inderdaad een paar namen achter de hand te hebben voor het geval we denken, nee dit is toch geen ..........
Ja precies dit houd ik sowieso in mijn achterhoofd!

'Vroeger' zei ik altijd dat iedereen gewoon de naam mocht weten, stom gedoe om dat geheim te houden tot de geboorte..... Maar omdat ik er nu toch niet 100% zeker van ben hebben hebben man en ik afgesproken om de naam tóch geheim te houden, voor het geval we na de geboorte toch een andere naam beter vinden passen ;-D
Oh, ik bekeek net even de tabel en ik zag dat we gewoon met 3 uitgerekend zijn op 7 november :rofl:
Benieuwd of we het allemaal zolang uithouden, of net nog langer moeten wachten :hihi:

Dat vind ik dus het meest vervelende eraan, je weet het gewoon niet :monkey:

Bij mn 1e zeiden ze van half juli al dat ik elk moment kon bevallen (had toen ook al 2cm opening), uiteindelijk 2 dagen voor mijn ud gestript, dat hielp ook niets, dus we bleven maar afspraken bijmaken (dan moet je echt alle 2 dagen gaan ofzo op controle om de baby ook op te volgen) Op mijn ud hebben ze ook de inleidingsdatum vastgelegd (18/8) dus dat was dan wel spannend, maar ze bleven maar zeggen dat ik snel terug in het ziekenhuis zou staan :hyper:
Mijn man was supernerveus, al vanaf midden juli, omdat hij elk moment verwachtte dat ik zou bellen (en al die tijd dus niet zo was :facepalm: )

Ik ben dus heeeeeel benieuwd hoe het nu zal lopen, metdat hij nu wel al lager ligt dan mijn 1e (al heb ik dan nu weer voorlopig geen opening of weke baarmoederhals)
We hebben zoiets van wss vroeger, maar als die kleine lieverd zegt "ik blijf lekker zitten" gaat het ook wel niet gebeuren natuurlijk XD

Zijn jullie al een beetje nerveus aan het worden, of ben je echt nog niet met de bevalling bezig?

Hier is mijn man het kamertje aan het schilderen, dit weekend en komende week gaan we dan alles klaarzetten in de kamer (alle spullen), en ik moet toch DRINGEND ook eens de vluchtkoffer klaar gaan maken (maar ik ben zo'n uitsteller op dat vlak, heb er discipline voor nodig :whip: )

chamaedorea, wij hebben nooit de naam gezegd, ook geslacht verzwegen we bij 1e (nu niet want die kleine zou het toch verklappen)
Het kan idd wel dat je de baby ziet en dan iets hebt van "oh nee toch maar die naam" :-]
Mss hebben wij dat ook wel straks... :hihi:

Hoe gaat het verder met iedereen?
Kwaaltjes, genietend, alles al klaargemaakt, kleertjes in huis, ...?
Alle reacties Link kopieren
Vluchtkoffer moet ik hier ook een keer gaan klaarzetten. Heb wel een koffer neergelegd en wat spullen die ik toevallig tegenkwam er bovenop geflikkerd, maar nog niet daadwerkelijk in de koffer gestopt :$

Nerveus voor de bevalling niet zozeer, maar van mij mag het wel beginnen hoor! Ik ben er helemaal klaar mee. Het valt me inmiddels zó ontzettend zwaar allemaal. Alles doet pijn, ik krijg amper adem, ik slaap ruk, ben steeds misselijk...
Vandaag moest ik boodschappen doen (de kat had geen eten meer, anders had ik mijn man wat laten bestellen). Elke keer dat ik moest bukken om iets te pakken, als ik de kar een bocht om moest sturen verging ik van de pijn. Toen ik klaar was en met de volle kar over de scheve (!!) stoep moest rijden kon ik gewoon niet meer. Ik heb de kar half op de weg laten rollen omdat ik de kracht niet meer had om hem recht te houden. Tassen in de auto zetten ging met zó ontzettend veel pijn dat ik er daarna even bij ging zitten in de kofferbak om uit te puffen. Daarna creperend terug gelopen naar de winkel om de kar terug te zetten. Ik heb mezelf bezworen dat dit de laatste keer boodschappen doen was deze zwangerschap. Als de dieren een keer geen eten meer hebben krijgen ze wel een hamburger uit de vriezer oid ;-D

Ik heb soms wel dat mijn hele buik ineens heel erg verkrampt. Ik weet niet of dat harde buiken zijn (heb ik verder nog niet gehad), maar ze doen wel héél erg veel pijn steeds en volgens mij doen harde buiken geen pijn? Elke keer als ik dat voel, hoop ik dat het een wee is en dat de bevalling eindelijk gaat beginnen :P Maar tot nu toe nog niet helaas. Als ik ga zitten ebt het snel weg gelukkig, maar daarna heb ik nog wel vrij lang last van een soort na pijn.

Ben inmiddels wel aan het overwegen om over te stappen van verloskundigen praktijk. Ik heb er binnen deze praktijk al een aantal gesproken en allemaal zeggen ze hetzelfde "hoort er allemaal bij, gewoon naar je lijf luisteren en je rust pakken. Geniet ervan". Vooral dat "geniet ervan" kan ik gewoon echt niet meer horen. Voel me totaal niet serieus genomen :(
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor voor al dat geklaag steeds ;-D
Ah wat balen Chamaedorea :-(
Maar ik begrijp je helemaal hoor!
Het is ook echt lastig als je overal pijn hebt en niet veel meer kan doen.
Dat deuntje "luister naar je lijf" is wel typisch, maar dat ze dan zeggen geniet ervan terwijl jij net zegt hoe lastig je het hebt daar zou ik ook niet mee om kunnen...
Dan lijkt het wel alsof ze je niet serieus nemen.

Die verkramping kan wel harde buik of indalen zijn.
Je kan ze wel voelen, maar écht pijn zou niet mogen denk ik (een 2 of 3 op 10 mss wel, maar geen 8 ofzo)

Probeer alle zaken waar je het echt lastig mee hebt even niet meer te doen (i know, makkelijker gezegd dan gedaan helaas) en ook echt wel rust te pakken (ik zit ook heeeeel veel in de zetel of gewoon in bed een dutje te doen)
Kan je nu nog naar een andere praktijk? Dan kijk je mss idd even rond waar je wel serieus genomen wordt...

Ik hoop voor je dat je snel wat verlichting krijgt of anders dan toch iets vroeger gaat bevallen (je baby is wel mooi op schema qua groei?)
Alle reacties Link kopieren
Klagen mag hoor!

Bestel je boodschappen online & laat ze in keuken neerzetten!
Want je verloskundige heeft wel gelijk dat je je rust moet pakken!!
Alle reacties Link kopieren
Poosje81 schreef:
19-09-2020 22:26
Klagen mag hoor!

Bestel je boodschappen online & laat ze in keuken neerzetten!
Want je verloskundige heeft wel gelijk dat je je rust moet pakken!!
Ja doen we normaal gesproken ook! Niet in de keuken neer laten zetten dan, want zo'n bezorger is iets te interessant voor de hond :hihi: Maar mijn man ruimt de boodschappen op.
Ik moest echt alleen maar boodschappen doen omdat het kattenvoer ineens op bleek. Ik zou echt zweren dat er nog een nieuwe zak lag, maar we konden hem nergens meer vinden. Daarbij was er ineens iets mis met ons account dus het lukte ook al een paar dagen niet om te bestellen, dus voor het geval dat dat zo zou blijven heb ik toen ook maar gelijk de rest van de boodschappen gehaald.
dubbel bericht
anoniem_647707e21f160 wijzigde dit bericht op 28-09-2020 16:51
99.35% gewijzigd
dubbel bericht
anoniem_647707e21f160 wijzigde dit bericht op 28-09-2020 16:52
99.35% gewijzigd
dubbel bericht
anoniem_647707e21f160 wijzigde dit bericht op 28-09-2020 16:52
99.35% gewijzigd
dubbel bericht
anoniem_647707e21f160 wijzigde dit bericht op 28-09-2020 16:52
99.35% gewijzigd
Chamaedorea je hebt het echt niet getroffen met je zwangerschap zeg, echt rot dat het allemaal zo zwaar gaat. Hopelijk laat die kleine gauw van zich horen en heb je dan meer geluk!

hier gaat het ze gangetje. Behalve de moeheid, concentratie van een garnaal op het werk en maagzuur, geen klachten! Rennies doen hun werk redelijk goed en met een voedingskussen onder mijn hoofd, lukt slapen ook nog redelijk.

Zwangerschapsgym gaat zelfs ook nog steeds goed. Vanavond bevalcursus met mijn man samen :)
Vandaag heb ik het bevalplan geschreven en het kamertje is eindelijk helemaal af. Dat geeft echt een hoop rust. Nu de vluchtkoffer nog en de laatste wassen en strijkbergen en dan zijn we klaar :)

Ons kinderdagverblijf heeft ons laten weten toch maar geen plek voor ons te hebben en dat is natuurlijk wel echt helemaal shit. Nu heb ik bij bijna 33 weken gewoon nog geen opvang voor ons zoontje. Echt mega balen, want we waren er nog zó vroeg bij.

Ik vind het wel spannend worden wat corona allemaal gaat doen en welke maatregelen er komen. Ik woon in regio Rotterdam, dus ook nog een lekkere hotspot.

Harde buiken heb ik nog niet echt gehad denk ik, of ik kan het niet herkennen. Ik heb wel soms pijn en de laatste tijd steeds vaker vaginale scherpe stekende pijnen. Heel vreemd. Morgen even aan de verloskundige vragen wat dat kan zijn.

De naam is bij ons bij iedereen bekend. Ik krijg echt veel verbaasde reacties dat we het gewoon maar vertellen, maar zo wordt het voor ons ook veel echter.

Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Best aardig. Ongeveer dezelfde klachten als Salvabo.

Placenta lag laag, maar was gelukkig bij de laatste controle weer wat omhooggetrokken. Dus ik hoef geen keizersnede.

We zijn nog steeds aan het twijfelen over de naam. Best spannend nog.

@salvabo, wat rottig van het kinderdagverblijf. Kan me voorstellen dat het stress oplevert.
Voor ons kind ook nog niet kunnen regelen helaas.
@salvabo en tisookwat, jeetje wat vervelend van de kinderdagverblijven :nooo:
Hopelijk vinden jullie wel snel wat!
Is het ook zo moeilijk als hier in België?
(wij moesten echt al gaan gewoon na een positieve test, nog voor we zelfs maar op controle gingen, of je hebt geen plekje op de dag dat het moet... Wij starten nu 2 dagen/week bij onze vaste onthaalouder (waar Lion ging) en de overige 3 dagen bij een crèche, dit van midden februari tot midden mei, vanaf dan kan het volledig naar de onthaalmoeder -behalve op woensdag, dan worden het grootouders-)

chamaedorea, hoe gaat het nu? Al wat beter of blijf je het echt lastig hebben?
Ik hoop voor je dat er dan gauw een baby aankomt :hyper:
Ben benieuwd wie de 1e zal zijn!

salvabo, ik vermoed dat de vaginale steken een beetje begin van indaling zullen zijn, dat voel je vaak helemaal onder in je buik/vagina/lies.
Wat leuk dat je de naam al deelt! Wij moeten nog beslissen :rolling:

Hier is ondertussen de babykamer geschilderd (arm mannetje van mij, die is echt helemaal kapot, elke avond na zn werk mag hij nog klussen -ook wel omdat hij zo koppig is en geen hulp wil :nut: - )
Nu nog de badkamer (normaal komen ze vanaf 7 oktober, dus dan wil dat zeggen dat we dit weekend alles uitbreken en 2 weken zonder bad/douche zitten :-[ )
Oja en de dressing, daar zit ik ook de hele tijd over te zeuren, maar ik vrees dat die er nog niet komt voor de geboorte :-(


Tisookwat, goed dat de placenta terug wat hoger ligt! Keizersnee zou ik zo eng vinden volgens mij :-]

Tja en die corona he... echt kut dat virusje!
Dan ga je echt geen babybezoekjes over de vloer krijgen...
Wij gaan wss enkel familie (ouders, broers en zussen) laten komen, allemaal gespreid ook en op veilige afstand van de baby (kijken mag, aanraken niet)
Testen ze bij jullie ook als je gaat bevallen? (wij bevallen normaal in het zh, dus ieder die binnengaat testen ze; jullie bevallen natuurlijk meer thuis dacht ik of in een soort praktijk?)

Nog veel succes allemaal met de laatste loodjes!
Nog even genieten van de buik, de bewegingen, ... ook al heb je veel klachten, want nadien mis je dat toch wel een beetje
Wij hadden gister weer controle.
Ons mannetje wilde zijn snoetje niet tonen, dus kregen we dan maar een mooi fotootje (3D trouwens) van de onderkant...
Het is echt een mannetje, dat hebben we nu wel gezien :rofl:
Ze schat het op 2kg800 ongeveer, dus niet meer zover voor als vorige keer.
Geen tekenen van bevalling die zou gaan beginnen (het kan natuurlijk maar momenteel was er nog geen aanwijzing ervoor)
Ik zei nog tegen Tom dat hij gewoon komt vrijdag de 13e, dat is bij ons (mijn kant) geluksgetal (mn ma en zus beide op vrijdag 13 mei geboren :p )

Ik ben wel heeeel moe (dank je lieve kleine jongens, als de ene me niet wakker schopt, is de andere uit zijn bed en wil hi niet slapen of gaat hij huilen :zzz: :zzz: :zzz: )
Rugpijn is ook erg vervelend, ik kan niet veel doen.

Maar ze beginnen morgen aan de badkamer, dus ik hoop tegen eind volgende week een volledig nieuwe afgewerkte badkamer te hebben (er zal nog een deel geschilderd moeten worden, maar mn man zei al dat hij dat toch later zou doen, hij is echt stikkapot van de afbraakwerken en avonden werken aan babykamer/zulen met materiaal/schuren in badkamer/...)
Momenteel wel zonder bad en docuhe dus dat is wel vervelend :hihi:

Staat bij jullie de vluchtkoffer al klaar?
Ik blijf het maar uitstellen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Vluchtkoffer heb ik hier ook heel lang uitgesteld, en toen ik er een week of 2 ècht mee besloot te beginnen, bleek de helft nog gekocht of gewassen te moeten worden :P . De afgelopen 2 weken heb ik langzaam aan alles bij elkaar verzameld, en inmiddels heb ik het in plastic tasjes gesorteerd op de commode staan. Zakje met spullen voor mij, voor de baby, voor mijn man (klein tasje maar haha), eten/drinken e.d. Er zijn nog een paar dingetjes die nog in de was zitten, als die ook schoon zijn kunnen die erbij en dan kan ik de vluchtkoffer daadwerkelijk inpakken en klaarzetten.

Wij hadden maandag controle met echo. Baby ligt al helemaal goed en is ook al ingedaald. Weegt +/- 2,5kg (bij 35+6). Hier ook onmiskenbaar een jongen :hihi:

Ik las gisteren ergens over bevallen en weeën enzo, en daar stond dat het vaak begint met een zeurende pijn onder in je buik, wat dan langzaam over gaat in echte weeën. Laat ik nou net gisteren de hele avond ontzettend last hebben gehad van een zeurende pijn onder in mijn buik :O Daarnaast heb ik 2x een heel levendige droom gehad dat ik bevallen was. In de ene droom was ik bevallen met 36+2 weken. In de andere droom was ik bevallen op 8 oktober. Ik heb er nooit verder over nagedacht en het dus nooit uitgerekend, maar op 8 oktober ben ik dus precies 36+2..... Het zou toch niet.. :P

Verder gaat het hier voor de verandering wel aardig! Sinds zaterdag heb ik een ontzettende opleving qua energie. Misselijkheid en pijn zijn nog steeds wel heel erg, maar zonder die verlammende vermoeidheid is dat een stuk beter te handelen! Ik maak er dus mooi even gebruik van. Het huis is eindelijk weer een beetje opgeruimd, ik heb weer lekker een stukje door het park gewandeld en straks ga ik naar het winkelcentrum voor wat laatste baby inkopen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog geen vluchtkoffer klaar staan, ik stel het steeds uit! Maar misschien toch maar eens gaan klaarzetten.
Verder nu vooral bezig met het wassen van de lakentjes/dekentjes/kleertjes etc. Zodat alles netjes gestreken de kast in de kan.

Qua kraambezoek hebben wij nog niet echt een plan bedacht. De grootouders zijn wat mij betreft wel gewoon welkom, maar alleen als ze geen klachten hebben. Het vasthouden weet ik nog niet zo goed. Al vind ik het ook erg sneu voor mijn moeder als ze komt en haar kleinkind niet mag vasthouden... Plus van haar weet ik dat ze ook geen gekke dingen doet en zich netjes aan de coronarichtlijnen/regels houdt. Van mijn schoonouders heb ik daar een groter vraagteken bij...

Vandaag ook de spullen geleverd gekregen voor de thuisbevalling, ondersteek, bedverhogers etc. Kan niet wachten om nu al de rugsteun in bed te gebruiken, lijkt me ideaal voor een rustige zondagochtend met ontbijt in bed :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog erg in dubio wat wijsheid is met betrekking tot corona en kraamvisite. Onze kleine heeft maar 1 grootouder: mijn schoonmoeder. Zij werkt in een winkel waar afstand houden eigenlijk geen optie is. Nu wel met een mondkapje, maar zolang niet alle klanten een mondkapje dragen geeft dat ook geen bescherming tegen corona natuurlijk. Daarbij spreekt ze ook gewoon met vrienden af en zegt ze dat ze zich wel aan de 1,5 meter afstand houdt, maar ik ken haar goed genoeg om te weten dat dit in de praktijk niet heel goed zal gebeuren. Ik vind het dus wel eng om haar bij onze baby in de buurt te laten. Maar tegelijk staat zij zó dicht bij ons, dat niet vasthouden van de baby wat mij betreft ook geen optie is. Misschien met gewoon goed handen wassen van tevoren en een mondkapje op?

Wij willen de eerste week na de geboorte sowieso alleen mijn schoonmoeder en zus(+zwager) op bezoek. Daarna weten we het nog niet. Ik zou wel graag wat andere familie en vrienden op bezoek willen, maar ivm corona dan alleen de mensen waar we echt een hechte band mee hebben. En dan liefst met een mondkapje op. Mijn man vindt dat maar overdreven gedoe, denkt dat het zo'n vaart niet zal lopen allemaal. Terwijl hij corona over het algemeen heus wel serieus neemt. Ik ben er normaal ook niet heel moeilijk mee, maar met een pasgeboren baby vind ik het toch anders. Die zijn nog zo kwetsbaar..
Het is lastig he met die corona...
Ik vind het ook erg moeilijk om te zeggen dat we niet willen dat hij vastgenomen wordt (al zeggen de meeste broers/zussen/grootouders het wel al uit zichzelf ook, enkel mijn moeder niet maarja die doet al lastig van bezoek in het zh zelf terwijl wij daar zelf toch helemaal geen inspraak in hebben)

Die kleine baby's zijn idd zo vatbaar en totaal niet immuun ofzo, dus best wel eng moesten ze dan ziek worden....
Het is bij ons ook wel iets wat aangeraden wordt, zo weinig mogelijk tot geen visite, afstand en de baby niet laten rondgaan in de armen.

Chamaedorea ik ben benieuwd of we hier straks nog nieuws krijgen dat je kleine er idd al is :lol:
Het wordt wel spannend vanaf nu hé, iedereen kan nu wel stilaan gaan bevallen (of toch diegene die begin november uitgerend zijn)

Eendje, wat leuk die spullen, dan kan je alles klaarmaken idd. Ik zou echt niet thuis durven bevallen (ook al door de complicaties bij de 1e keer, toen moest ik net geen bloedtransfusie, moest ik na de bevalling -zonder epidurale- plots naar het ok om daar epidurale te krijgen en onderzoek naar oorzaak vele bloedverlies (ik herinner me er amper iets van eigenlijk, alleen dat mijn man bijna 3 uur ofzo alleen zat met de baby en op den duur erg ongerust werd)
Maar in NL is het wel een ding toch, dat thuisbevallen? In België komt het veel minder vaak voor volgens mij :-)
Alle reacties Link kopieren
rieta123 schreef:
08-10-2020 11:27

Chamaedorea ik ben benieuwd of we hier straks nog nieuws krijgen dat je kleine er idd al is :lol:
Het wordt wel spannend vanaf nu hé, iedereen kan nu wel stilaan gaan bevallen (of toch diegene die begin november uitgerend zijn)
Hahahahaha nee hoor, niks gebeurd vandaag! Ga er eigenlijk ook vanuit dat het pas half november wordt. Baby's in mijn familie komen allemaal pas na 41+ weken, dus ik zie het eigenlijk niet gebeuren dat die van ons eerder komt :hihi:

Ik kijk wel heel erg uit naar de eerste baby die in dit topic geboren gaat worden! Ben benieuwd wie de gelukkige is!
Chamaedorea schreef:
08-10-2020 22:15
Hahahahaha nee hoor, niks gebeurd vandaag! Ga er eigenlijk ook vanuit dat het pas half november wordt. Baby's in mijn familie komen allemaal pas na 41+ weken, dus ik zie het eigenlijk niet gebeuren dat die van ons eerder komt :hihi:

Ik kijk wel heel erg uit naar de eerste baby die in dit topic geboren gaat worden! Ben benieuwd wie de gelukkige is!
Hopelijk kan je dan toch nog wat genieten ervan!

Ik ben ook zooo benieuwd wie de 1e baby krijgt :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
rieta123 schreef:
08-10-2020 11:27
Eendje, wat leuk die spullen, dan kan je alles klaarmaken idd. Ik zou echt niet thuis durven bevallen (ook al door de complicaties bij de 1e keer, toen moest ik net geen bloedtransfusie, moest ik na de bevalling -zonder epidurale- plots naar het ok om daar epidurale te krijgen en onderzoek naar oorzaak vele bloedverlies (ik herinner me er amper iets van eigenlijk, alleen dat mijn man bijna 3 uur ofzo alleen zat met de baby en op den duur erg ongerust werd)
Maar in NL is het wel een ding toch, dat thuisbevallen? In België komt het veel minder vaak voor volgens mij :-)


Volgens mij is thuisbevallen ook wel een typisch nederlands fenomeen. Al moet ik zeggen dat het om mij heen ook minder wordt, en dat er toch vaker voor een ziekenhuisbevalling wordt gekozen.
Mij lijkt het vooral erg prettig om in mijn eigen omgeving te zijn. En wij wonen op relatief korte afstand van een ziekenhuis, dus dat hebben we ook wel in onze overweging meegenomen ;) .
Alle reacties Link kopieren
rieta123 schreef:
09-10-2020 11:00
Hopelijk kan je dan toch nog wat genieten ervan!

Ik ben ook zooo benieuwd wie de 1e baby krijgt :cheer2:
Ik ook! Zo benieuwd wanneer het eerste bericht komt!
Hier de vluchtkoffer ook nog niet klaar. Ik ben heel benieuwd: wat hebben jullie allemaal ingepakt?
Salvabo schreef:
14-10-2020 14:56
Hier de vluchtkoffer ook nog niet klaar. Ik ben heel benieuwd: wat hebben jullie allemaal ingepakt?
Veel te veel denk ik :rofl:
Maar liever teveel dan te weinig...

In de tas voor de verloskamer een shirt om aan te doen bij bevalling en bikinitop (want ik ben van plan weer in bad te gaan als dat lukt), verse pyjama en slip voor nadien, douchegel (je mag douchen in de verloskamer) een deken voor de baby en zijn 1e pakje (2 verschillende, 1 maat 50 1 maat 56 want je weet maar nooit dat het te klein is :hihi: ) ohja en omdat ze vorige keer geen Aquarius in huis hadden heb ik nu zelf wat erbij gestopt en ook wat koekjes

Voor de 3 nachten in het ziekenhuis: trainingsbroeken (lekker comfy) en ruime shirts/pyjama's, vers ondergoed en dikke kousen, veel te veel kleertjes voor de baby (telkens weer in 2 maten ook) toiletgerief, handdoeken en waslapjes, kledij voor Tom (die gaat 1 of 2 nachten blijven slapen normaal), kamerjas, ik moet dan nog pantoffels en eventueel een boekje bijstoppen ook. Een grote koffer die helemaal volzit :-]

Ik heb ze nu wel afgewerkt, ik moest van mijn man :rolling:

Lions valiesje staat ook klaar, en het briefje met wat mee moet naar school, wat nog in valiesje moet, ... is ook opgemaakt
Het is de volgende stap in alles wat gedaan moet worden :-P)

De badkamerwerken zijn morgen klaar (alleen flink balen dat het meubel nog niet binnen is, dat komt pas eind oktober O_O )
Maar douche/bad/wc enzo zijn allemaal mooi geïnstalleerd en gebruiksklaar dus we kunnen wel al even alles terug op orde zetten (al moet Tom wel nog even wat muurtjes schilderen waar geen tegel hangt :facepalm: maar dat komt ook wel goed)
Gewoon even fingers crossed dat ook het meubel nog geïnstalleerd geraakt voor de kleine komt, zodat handdoeken en alle andere spullen ook gewoon lekker opgeborgen kunnen worden zoals we willen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven