Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
dinsdag 26 december 2017 om 13:34
@wolkje van harte gefeliciteerd met jullie mannen , gelukkig zijn jullie thuis en doen de mannen her goed. hoop dat je snel hersteld en nog meer kan genieten.
@anais_ of ik woensdag ook echt ga bevallen is de vraag haha die hoop heb ik wel maarja strippen geeft natuurlijk geen garantie..
het rommelt al wel flink dus woe weet helpt dat , we zullen het zien on ieder geval, ik hou jullie op de hoogte.
@anais_ of ik woensdag ook echt ga bevallen is de vraag haha die hoop heb ik wel maarja strippen geeft natuurlijk geen garantie..
het rommelt al wel flink dus woe weet helpt dat , we zullen het zien on ieder geval, ik hou jullie op de hoogte.
donderdag 28 december 2017 om 02:30
zaterdag 30 december 2017 om 22:11
hoi hoi allemaal
even een berichtje van ons weer , met ons gaat alles heel goed, ik voel me super, geen klachten meer en ook het herstel gaat perfect , de kleine dame doet het ook super , houd zich vanaf dat ze geboren is al super goed op temp, dus geen kruik of muts nodig. maar goed ze heeft een mega bos met haar haha.
bv was even een dingetje , eerste nacht wou ze geen borst pakken , uit eindelijk een flesje in het zh gegeven om te kijken of ze wel die zuigkracht had, nou dat flesje was binnen 3 slokken leeg. die dag kon ik baar wel aanleggen die eerste nacht thuis heeft ze door geslapen van 00.30 tot 07.30 heb ik haar maat wakker gemaakt, gisteren was een rot dag qua voeding, ze was heel omrustof en hongerig en ik wou het opgeven want me tepels lagen/liggen open.. maar toch vol gehouden , wel bij gevoed met een spuitje. en sinds vandaag heb ik eindelijk productie en een tevreden meisje.
ze is zoo lief en tegelijkertijd zie ik nu al dat het een pittige dame zal worden.
ze heeft nu al een sterke eigen wil haha.
ik hoop dat jullie snel ook bevallen van jullie wonders..
ik wens jullie een fijne jaarwisseling en hopelijk snel meer baby nieuws
even een berichtje van ons weer , met ons gaat alles heel goed, ik voel me super, geen klachten meer en ook het herstel gaat perfect , de kleine dame doet het ook super , houd zich vanaf dat ze geboren is al super goed op temp, dus geen kruik of muts nodig. maar goed ze heeft een mega bos met haar haha.
bv was even een dingetje , eerste nacht wou ze geen borst pakken , uit eindelijk een flesje in het zh gegeven om te kijken of ze wel die zuigkracht had, nou dat flesje was binnen 3 slokken leeg. die dag kon ik baar wel aanleggen die eerste nacht thuis heeft ze door geslapen van 00.30 tot 07.30 heb ik haar maat wakker gemaakt, gisteren was een rot dag qua voeding, ze was heel omrustof en hongerig en ik wou het opgeven want me tepels lagen/liggen open.. maar toch vol gehouden , wel bij gevoed met een spuitje. en sinds vandaag heb ik eindelijk productie en een tevreden meisje.
ze is zoo lief en tegelijkertijd zie ik nu al dat het een pittige dame zal worden.
ze heeft nu al een sterke eigen wil haha.
ik hoop dat jullie snel ook bevallen van jullie wonders..
ik wens jullie een fijne jaarwisseling en hopelijk snel meer baby nieuws
zondag 31 december 2017 om 10:29
zondag 31 december 2017 om 16:36
Hallo dames, nog even hier een berichtje voor de niet facebookers
Wij zijn afgelopen vrijdagochtend trotse ouders geworden van onze prachtige dochter.
Ik ben uiteraard in het ziekenhuis bevallen en moest na de bevalling een nachtje blijven, omdat ik tijdens de bevalling koorts had gekregen. Dus sinds gisteren thuis en vannacht onze eerste nacht gehad met zn drieën.
Ze doet het super! Borstvoeding is al op gang en gaat top!
Kan echt uren naar dr kijken!! Ben zooo verliefd!
Wij zijn afgelopen vrijdagochtend trotse ouders geworden van onze prachtige dochter.
Ik ben uiteraard in het ziekenhuis bevallen en moest na de bevalling een nachtje blijven, omdat ik tijdens de bevalling koorts had gekregen. Dus sinds gisteren thuis en vannacht onze eerste nacht gehad met zn drieën.
Ze doet het super! Borstvoeding is al op gang en gaat top!
Kan echt uren naar dr kijken!! Ben zooo verliefd!
zondag 31 december 2017 om 17:28
Gefeliciteerd ukkepuckje!
Hier een kleine update, vanmorgen twijfelde ik of mn vliezen gebroken waren. Na overleg met de verloskundige samen conclusie waarschijnlijk niet.
Sinds 15u heb ik steeds iets pijnlijkere weeenen.
En als je je afvraagt waarom ik dan het hier meld.
Ik wil nog niemand ongerust maken... maar de weeen komen om de 5-7min, dus kan nog wel even duren.....
Maar moet het toch echt ergens kwijt, dus jullie zijn mijn luisteraars.
Met mn man afgesproken de verloskundige weer te bellen als ik 30 min weeen heb om de 4 min.
Maar zal vast niet meer 31-12 worden.
Hier een kleine update, vanmorgen twijfelde ik of mn vliezen gebroken waren. Na overleg met de verloskundige samen conclusie waarschijnlijk niet.
Sinds 15u heb ik steeds iets pijnlijkere weeenen.
En als je je afvraagt waarom ik dan het hier meld.
Ik wil nog niemand ongerust maken... maar de weeen komen om de 5-7min, dus kan nog wel even duren.....
Maar moet het toch echt ergens kwijt, dus jullie zijn mijn luisteraars.
Met mn man afgesproken de verloskundige weer te bellen als ik 30 min weeen heb om de 4 min.
Maar zal vast niet meer 31-12 worden.
zondag 31 december 2017 om 17:54
jeeejjj uckepuckje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter , geniet er lekker van..
@mamarjan heel veel succes met dr bevalling , je gevoel had het toch goed.. 30 min om de 4 min os best lang toch?
maarja ik heb altijd super snelle bevallingen dus ik weet eigenlijk niet of het lang is of niet haha.
oh zo spannend meis, wie weet is het gewoon nog 31 dec je heb nog 6 uur dus is best haalbaar.
@mamarjan heel veel succes met dr bevalling , je gevoel had het toch goed.. 30 min om de 4 min os best lang toch?
maarja ik heb altijd super snelle bevallingen dus ik weet eigenlijk niet of het lang is of niet haha.
oh zo spannend meis, wie weet is het gewoon nog 31 dec je heb nog 6 uur dus is best haalbaar.
zondag 31 december 2017 om 19:10
zondag 31 december 2017 om 19:22
zondag 31 december 2017 om 19:43
Hoi meiden,
Ik was nog vergeten hier iets te posten maar wij zijn afgelopen donderdag ouders geworden van een prachtige dochter. Ze woog bij de geboorte 3410 gram en is 51 cm lang. Echt een plaatje!
Ze doet het super en ook met de borstvoeding gaat het goed. We zijn heel gelukkig.
Nx3, jij ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet lekker van haar.
Dames die bezig zijn of nog mogen: zet m op! Fijne jaarwisseling en veel baby geluk in 2018 allemaal
Ik was nog vergeten hier iets te posten maar wij zijn afgelopen donderdag ouders geworden van een prachtige dochter. Ze woog bij de geboorte 3410 gram en is 51 cm lang. Echt een plaatje!
Ze doet het super en ook met de borstvoeding gaat het goed. We zijn heel gelukkig.
Nx3, jij ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet lekker van haar.
Dames die bezig zijn of nog mogen: zet m op! Fijne jaarwisseling en veel baby geluk in 2018 allemaal
zondag 31 december 2017 om 22:33
wat leuk om te lezen dat er een aantal in dr zelfde week zijn bevallen, dat had ik niet verwacht hihi..
voor iedereen die nog moet heel veel succes,
wij wensen jullie een fijn 2018 ,en veel baby plezier.
@mamarjan je maakt het wel spannend voor ons hihi ik vraag me steeds af of je al bevallen bent , ik denk dat jij gewoon letterlijk knallend het nieuwe jaar in gaat en jou baby de eerste van 2018 word hihi
voor iedereen die nog moet heel veel succes,
wij wensen jullie een fijn 2018 ,en veel baby plezier.
@mamarjan je maakt het wel spannend voor ons hihi ik vraag me steeds af of je al bevallen bent , ik denk dat jij gewoon letterlijk knallend het nieuwe jaar in gaat en jou baby de eerste van 2018 word hihi
zondag 31 december 2017 om 22:38
we zijn op de zelfde dag bevallen hihi hoelaat ben jij bevallen ?? ik 00.47 snachts dus het was net de 28ste haha. op de verjaardag van mijn gyn bevallenGettingEven schreef: ↑31-12-2017 19:43Hoi meiden,
Ik was nog vergeten hier iets te posten maar wij zijn afgelopen donderdag ouders geworden van een prachtige dochter. Ze woog bij de geboorte 3410 gram en is 51 cm lang. Echt een plaatje!![]()
maandag 1 januari 2018 om 06:53
Goedemorgen!
Vannacht niet kunnen slapen door de naweeeen.
Rond 19u 2cm met achteraf gezien totaal geen effectieve weeeen. (2cm zou eerder passen bij een 2e zwangerschap)
Toen ben ik in de slaapkamer in het donker gaan liggen om me af te sluiten en toe te geven aan de weeeen.
Rond 21u had ik 8cm, 22u volledig en 22.25u een dochter!
Klein detail, de verloskundige durfde me niet meer in de auto te laten stappen, maar omdat er geen lift is mocht ik ook niet thuis bevallen... toch maar wel gedaan.
Anders was ik waarschijnlijk in de auto bevallen.
Maar mijn maanden lange gevoel van 31-12 was dus juist!
Vannacht niet kunnen slapen door de naweeeen.
Rond 19u 2cm met achteraf gezien totaal geen effectieve weeeen. (2cm zou eerder passen bij een 2e zwangerschap)
Toen ben ik in de slaapkamer in het donker gaan liggen om me af te sluiten en toe te geven aan de weeeen.
Rond 21u had ik 8cm, 22u volledig en 22.25u een dochter!
Klein detail, de verloskundige durfde me niet meer in de auto te laten stappen, maar omdat er geen lift is mocht ik ook niet thuis bevallen... toch maar wel gedaan.
Anders was ik waarschijnlijk in de auto bevallen.
Maar mijn maanden lange gevoel van 31-12 was dus juist!
vrijdag 5 januari 2018 om 16:31
hey meiden
hoe gaat het met jullie en jullie baby's?
hier gaat alles prima, kraamhulp was gisteren voor het laatst en ben zelf alweer volledig in the running , mijn meisje vind alles wel prima zolang ze gewoon baar voeding krijgt haha verder hoor je der echt niet, we mogen zelfs als door en uit slapen van der, wat een geluk hebben wij, zeker omdat wij ook de andere kant kennen van een baby die ong 20 uur per dag huilde,. ik geniet echt volop van mijn meisje, en verder voel ik mij echt perfect , nergens last meer van, geen bloed verlies meer , veel energie wat wil een mens nog meer.
hoe gaat het met jullie en jullie baby's?
hier gaat alles prima, kraamhulp was gisteren voor het laatst en ben zelf alweer volledig in the running , mijn meisje vind alles wel prima zolang ze gewoon baar voeding krijgt haha verder hoor je der echt niet, we mogen zelfs als door en uit slapen van der, wat een geluk hebben wij, zeker omdat wij ook de andere kant kennen van een baby die ong 20 uur per dag huilde,. ik geniet echt volop van mijn meisje, en verder voel ik mij echt perfect , nergens last meer van, geen bloed verlies meer , veel energie wat wil een mens nog meer.
zaterdag 6 januari 2018 om 00:03
jaaa het is echt niet normaal, maar lekker is het zeker. zal waarschijnlijk nog wel eens veranderen maar dat vind ik niet erg.
ik hoop dat jij snel.ook jou baby in armen kan houden, voel je je verder wel goed?