Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
zondag 16 juli 2017 om 17:47
zondag 16 juli 2017 om 20:34
maandag 17 juli 2017 om 08:46
oh gelukkig maar hihiSuperPannenkoek schreef: ↑17-07-2017 08:10Ik blijf ook hier alleen hoor NX3Ik hou je wel gezelschap! hahaha
maandag 17 juli 2017 om 09:30
Ja precies!
Stuur maar een pb met je naam / fb naam (en woonplaats en een omschrijving van je profielfoto als je naam vaker voorkomt). Ik wil natuurlijk niet de verkeerde mensen toevoegen
Dan zal ik de fb groep aanmaken voor wie wil. (Of iemand anders moet dat graag willen doen natuurlijk
maandag 17 juli 2017 om 09:43
Hoi Dames. ik zie dat jullie al een poosje schrijven en vraag me af of ik er misschien nog bij kan..
Ik schreef al wel met andere dames maar die hebben allemaal een ander topic gevonden en daar is het nu erg stil.
Ik zou even wat over mijzelf vertellen.
Ik ben Floor, ik ben 25 jaar oud en mijn vriend is 27. Wij zijn zwanger van ons eerste kindje en ik ben 31 december uitgerekend. Wij horen morgen wat het geslacht is van onze kleine. ( ik ben zeer benieuwd en denk dat het een jongen is). Het gaat ons eerste kindje worden. Wij hebben bewust gekozen om geen Nipt of combinatie test te doen.
Ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven want ik zie wel voorbijkomen dat jullie wel lekker actief zijn.
Ik schreef al wel met andere dames maar die hebben allemaal een ander topic gevonden en daar is het nu erg stil.
Ik zou even wat over mijzelf vertellen.
Ik ben Floor, ik ben 25 jaar oud en mijn vriend is 27. Wij zijn zwanger van ons eerste kindje en ik ben 31 december uitgerekend. Wij horen morgen wat het geslacht is van onze kleine. ( ik ben zeer benieuwd en denk dat het een jongen is). Het gaat ons eerste kindje worden. Wij hebben bewust gekozen om geen Nipt of combinatie test te doen.
Ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven want ik zie wel voorbijkomen dat jullie wel lekker actief zijn.
maandag 17 juli 2017 om 10:40
Hoi floor, welkom
spannend dat geslacht hè, ik kan ook niet wachten om het te weten!
Xkussie zag dat jij morgen het ook weet! Veel plezier morgen allebei!
@ facebook, Ik doe dan ook gewoon beide, ik wil echt niet missen hoe het hier verder verloopt straks
@ happyapple je hebt mijn allereerste pb ooit ontvangen, dus hoop dat ie is aangekomen
Xkussie zag dat jij morgen het ook weet! Veel plezier morgen allebei!
@ facebook, Ik doe dan ook gewoon beide, ik wil echt niet missen hoe het hier verder verloopt straks
@ happyapple je hebt mijn allereerste pb ooit ontvangen, dus hoop dat ie is aangekomen
maandag 17 juli 2017 om 10:53
Fijn dat ik welkom ben
Ja klopt heel spannend awina. Hoor jij het bij de 20 weken echo of wil je het niet weten?
Ik zou het ook leuk vinden om in de tabel te komen als dat natuurlijk ook nog mag
maar ik moet er wel bij vertellen dat ik dat zelf niet kan .. Ik ben niet zo handig daarin.
Hebben jullie al spulletjes gekocht voor de baby of kunnen jullie je nog inhouden?
Ja klopt heel spannend awina. Hoor jij het bij de 20 weken echo of wil je het niet weten?
Ik zou het ook leuk vinden om in de tabel te komen als dat natuurlijk ook nog mag
Hebben jullie al spulletjes gekocht voor de baby of kunnen jullie je nog inhouden?
maandag 17 juli 2017 om 12:42
Ik blijf ook gewoon op het forum! Vind ik net zo fijn en zie met Facebook geen toegevoegde waarde! Gelukkig blijven er hier meer plakken!
Welkom Floor! Wat mij betreft hartstikke welkom om mee te schrijven! Ben benieuwd of je voorgevoel klopt! Ook ik hoor morgen wat ons beebje wordt: mijn gevoel zegt een meisje! Ben zó nieuwsgierig!
Uhm... de babykamer heb ik al zo goed als bij elkaar en ook de kinderwagen is hier al besteld! Mijn vriend is nogal een regelmuts en houdt ervan als alles op tijd geregeld is haha! Wel fijn hoor, op de kinderwagen zit een lange levertijd dus blij dat we er op tijd bij waren (ong 12 weken). Voor de rest nog weinig, en is het wachten vooral op het geslacht. Heb jij al dingen aangeschaft Floor?
Welkom Floor! Wat mij betreft hartstikke welkom om mee te schrijven! Ben benieuwd of je voorgevoel klopt! Ook ik hoor morgen wat ons beebje wordt: mijn gevoel zegt een meisje! Ben zó nieuwsgierig!
Uhm... de babykamer heb ik al zo goed als bij elkaar en ook de kinderwagen is hier al besteld! Mijn vriend is nogal een regelmuts en houdt ervan als alles op tijd geregeld is haha! Wel fijn hoor, op de kinderwagen zit een lange levertijd dus blij dat we er op tijd bij waren (ong 12 weken). Voor de rest nog weinig, en is het wachten vooral op het geslacht. Heb jij al dingen aangeschaft Floor?
maandag 17 juli 2017 om 12:51
@ floor hier horen wij het bij 20 weken echo, we hebben er geen aparte echo voor gepland.
Hier is inmiddels de babykamer geschilderd, behalve de krijgertjes (lees: bijna de complete babykamer) hebben we zelf nog niets gekocht.
Ik ben wel inmiddels achter de naaimachine geklommen en ben druk in de weer met baby dekentjes en andere projecten
Hier is inmiddels de babykamer geschilderd, behalve de krijgertjes (lees: bijna de complete babykamer) hebben we zelf nog niets gekocht.
Ik ben wel inmiddels achter de naaimachine geklommen en ben druk in de weer met baby dekentjes en andere projecten
maandag 17 juli 2017 om 14:42
Spannend xkussie ben benieuwd .
Wij hebben een bedje,commode , box en kinderwagen de grootste dingen dus al. Ik ben iemand die alles direct wil regelen.. babykamer verfen gaan we doen als we het geslacht weten dus daar kunnen we binnenkort mee beginnen
dan moet er alleen nog een nieuwe vloer in de babykamer en kan alles erin. De meeste spulletjes die we nu hebben hebben wij ook gekregen.
Awina wij kregen deze echo aangeboden dus vandaar anders hadden we ook gewacht tot 20 weken.
Wij hebben een bedje,commode , box en kinderwagen de grootste dingen dus al. Ik ben iemand die alles direct wil regelen.. babykamer verfen gaan we doen als we het geslacht weten dus daar kunnen we binnenkort mee beginnen
Awina wij kregen deze echo aangeboden dus vandaar anders hadden we ook gewacht tot 20 weken.
maandag 17 juli 2017 om 15:00
maandag 17 juli 2017 om 15:12