Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!
dinsdag 24 oktober 2017 om 14:47
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! 
.
.
= hartje gezien
= goede 20-weken echo
--
grapjasje,
flipje2,
konijnhangoor -- 
ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!
J
.
.
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend/ Geboren |
Afspraken | Geslacht | |
Bijzonderheden |
| M10e (27) | eerste | 29 juni | Verrassing | | ||
| 003liesje (27/31) | tweede | 30 juni | Jongen | | ]||
| Kellster (26) |
Tweede | 1 juli | Jongen | | ||
| Nikkie1984 (?) | tweede | 2 juli | Jongen | | mk jul '17 | |
| Fl4urtje29 (?) | eerste | 2 juli | Verrassing | | NIPT was goed! | |
| suusjee (27/28) | eerste | 3 juli | ? | | ||
| Morgenstond (28/29) |
tweede | 3 juli | 13-mrt: controle | Jongen | |
|
| Mayajama (29/33) | eerste | 6 juli | Jongen | |||
| winterbaby (23/26) | tweede | 7 juli | Meisje | | ||
| snowgirl1 (32/30) | tweede & derde | 7 juli/ 21 februari | Jongens | | Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens | |
| LaTimo (33/35) | tweede | 8 juli | 20 weken echo datum nog niet bekend | Meisje | |
zwanger via IUI na 1 jaar mmm |
| engeltje86 (31) | derde | 8 juli | Meisje | | ||
| Energy08 (30/38) | tweede | 4 juli | Meisje | | ||
| Konijntje999 (29/34) | eerste | 9 juli | 25-feb: 20 weken echo | Jongen | | vmk aug '17 |
| Ineedyourlove (29/37) | tweede | 11 juli | Jongen | | ||
| Blue_Yoshi (32) | tweede | 11 juli | ? | | ||
| _butter_fly (30) | tweede | 11 juli | 28-feb: 20-wkn echo | ? | | NIPT was goed! |
| Mieremuis | eerste | 16 juli/ 10 februari | Jongen | | Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 |
ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!
J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
maandag 8 januari 2018 om 21:16
Net het hartje gehoord, ze kon het allemaal niet heel goed zien maar hoorde in elk geval een hartje en kon op de inwendige echo zien dat de placenta midden tegen de baarmoedermond aanlag dus dat kan het bloedverlies verklaren. Voor nu goed in de gaten houden en vooralsnog geen zorgen. Ben heel opgelucht! Lief dat jullie allemaal zo meeleven, bedankt!!
maandag 8 januari 2018 om 23:04
Wat fijn dat er goed nieuws is
je bent vast ontzettend opgelucht.
morgenstond ik heb idd geshopt, 3 broeken bij de H&M. Jij had nog veel van de eerste? We zitten wel in een periode met z’n alle, dat we winterkleding en ook met een hele bolle buik zomerkleding nodig hebben. Of is dat eigenlijk altijd met een zwangerschap......
konijntje999 Trots dat je weer bent gaan sporten
morgenstond ik heb idd geshopt, 3 broeken bij de H&M. Jij had nog veel van de eerste? We zitten wel in een periode met z’n alle, dat we winterkleding en ook met een hele bolle buik zomerkleding nodig hebben. Of is dat eigenlijk altijd met een zwangerschap......
konijntje999 Trots dat je weer bent gaan sporten
dinsdag 9 januari 2018 om 07:06
Oh fijn om te horen Mayajama!
Fleurtje.. leuk dat je geshopt hebt! Ik heb nog een hele stapel kleren vd vorige zwangerschappen. Van alles wat, maar qua winterkleding, behalve dan lange broeken, niet echt. En gewone trui of lang vest past eigenlijk ook prima, maar ben nooit hoogzwanger geweest in de winter. De jongste is wel van eind nov. maar ik droeg dan bijv een tshirt met vest of wijde trui. In de zomer vond ik jurkjes fijn. Ik had geen korte positiebroeken. En vd dunne zomerbroeken met elastiek vond ik ook fijn maar dus vooral jurkjes
Ik heb wel een positielegging erbij gekocht want had er nog 1 liggen met een gat er in haha.. en gewone panty's, maillots zitten nu al niet meer zo fijn om mn buik.
Fleurtje.. leuk dat je geshopt hebt! Ik heb nog een hele stapel kleren vd vorige zwangerschappen. Van alles wat, maar qua winterkleding, behalve dan lange broeken, niet echt. En gewone trui of lang vest past eigenlijk ook prima, maar ben nooit hoogzwanger geweest in de winter. De jongste is wel van eind nov. maar ik droeg dan bijv een tshirt met vest of wijde trui. In de zomer vond ik jurkjes fijn. Ik had geen korte positiebroeken. En vd dunne zomerbroeken met elastiek vond ik ook fijn maar dus vooral jurkjes
Ik heb wel een positielegging erbij gekocht want had er nog 1 liggen met een gat er in haha.. en gewone panty's, maillots zitten nu al niet meer zo fijn om mn buik.
dinsdag 9 januari 2018 om 08:43
MayaJama, wat een opluchting dat jullie het hartje weer hebben gehoord! Maar wel vervelend dat de placenta op die plek ligt zeg. Dat is voor de bevalling ook niet handig
Maar volgens mij kan het nog best verschuiven, dus hopelijk heeft dat dan geen gevolgen. En hopelijk blijft het bloedverlies verder ook gewoon weg!
Engeltje, leuk dat jullie toch ook een geslachtsbepaling laten doen! Wanneer mag je dan?
Wij hebben hem maandag 
Fl4urtje29, leuk dat je bent gaan shoppen! Ik dacht dat je in je vorige berichtje voor de baby gedoelde
Ik heb inderdaad nog wat positiekleding van mijn eerste zwangerschap. Maar heb niet eens heel veel. Veel normale (wijdvallende) jurkjes kon ik heel lang aan. Sowieso kon ik tot 20 weken makkelijk zonder positiekleding. Veel voor de zomer heb ik niet, dus voor warmere dagen moet ik tzt nog wel wat gaan kopen. Heeeel vervelend.. 
Qua kinderwagen gaan wij ook voor een meerijdplankje met een zitje. Mijn zoontje zal zo'n 28 maanden zijn als baby 2 komt. Ik heb toevallig afgelopen weekend een tweedehands kinderwagen opgehaald. We hebben nu de Bugaboo en bij mijn zoontje hadden we de Mutsy Evo. Op zich prima wagen, maar m'n zoontje zat altijd zo onderuitgezakt in het zitje en dat bevalt me niet. Bij de Bugaboo is dat niet en de duwstang kan ook nog eens een stuk hoger, wat voor twee lange mensen erg fijn is. Dus ik ben blij met onze 'nieuwe' wagen en nu hoeven we alleen nog dat plankje te scoren
Je hebt ook wel meerijdplankjes waar je niet schuin achter hoeft te lopen denk ik?
Engeltje, leuk dat jullie toch ook een geslachtsbepaling laten doen! Wanneer mag je dan?
Fl4urtje29, leuk dat je bent gaan shoppen! Ik dacht dat je in je vorige berichtje voor de baby gedoelde
Qua kinderwagen gaan wij ook voor een meerijdplankje met een zitje. Mijn zoontje zal zo'n 28 maanden zijn als baby 2 komt. Ik heb toevallig afgelopen weekend een tweedehands kinderwagen opgehaald. We hebben nu de Bugaboo en bij mijn zoontje hadden we de Mutsy Evo. Op zich prima wagen, maar m'n zoontje zat altijd zo onderuitgezakt in het zitje en dat bevalt me niet. Bij de Bugaboo is dat niet en de duwstang kan ook nog eens een stuk hoger, wat voor twee lange mensen erg fijn is. Dus ik ben blij met onze 'nieuwe' wagen en nu hoeven we alleen nog dat plankje te scoren
Je hebt ook wel meerijdplankjes waar je niet schuin achter hoeft te lopen denk ik?
dinsdag 9 januari 2018 om 14:13
@Engeltje, leuk toch een geslachtsbepaling!!
Fl4urtje29, heerlijk ff lekker shoppen. Hier ook ff wat gehaald. Had nog wel spullen van mijn vorige zwangerschap, maar mijn buik groeit nu zoveel sneller dan toen, dus nog maar wat bijgehaald.
Qua kinderwagen is het bij ons echt even kijken wat er is. Sowieso een duo wagen voor de tweeling en misschien nog een meerijplankje voor ons zoontje die dan bijna of net 2 is.
Ik hoop echt zo dat ze donderdag kunnen zeggen of we meisjes of jongens krijgen.
Fl4urtje29, heerlijk ff lekker shoppen. Hier ook ff wat gehaald. Had nog wel spullen van mijn vorige zwangerschap, maar mijn buik groeit nu zoveel sneller dan toen, dus nog maar wat bijgehaald.
Qua kinderwagen is het bij ons echt even kijken wat er is. Sowieso een duo wagen voor de tweeling en misschien nog een meerijplankje voor ons zoontje die dan bijna of net 2 is.
Ik hoop echt zo dat ze donderdag kunnen zeggen of we meisjes of jongens krijgen.
dinsdag 9 januari 2018 om 18:09
Ah, zo spannend al die geslachtsbepalingen. Leuk moment kan ik me zo voorstellen, bij mij klopte die Chinese kalender die iemand hier eerder postte trouwens niet;)
Hebben jullie nog tips voor merken voor zwangerschapsbroeken? Ik draag nu veel jurkjes maar wil voor mijn werk ook graag een zwarte skinny jean, liefst met een wat hogere taille / model dat niet net onder mijn lovehandles stopt maar tenminste een buikband o.i.d. heeft
Zie genoeg leuke jurkjes of nette stoffen broeken, maar die skinny nog niet echt. Ben ook vrij lang (1.80) dus moet ook niet te kort vallen - best een uitdaging!
Hebben jullie nog tips voor merken voor zwangerschapsbroeken? Ik draag nu veel jurkjes maar wil voor mijn werk ook graag een zwarte skinny jean, liefst met een wat hogere taille / model dat niet net onder mijn lovehandles stopt maar tenminste een buikband o.i.d. heeft
Zie genoeg leuke jurkjes of nette stoffen broeken, maar die skinny nog niet echt. Ben ook vrij lang (1.80) dus moet ook niet te kort vallen - best een uitdaging!
dinsdag 9 januari 2018 om 23:08
Mayajama wat een goed nieuws! Gelukkig, had nog aan je moeten denken. Echt een opluchting hé!
Ik heb alle zwangerschaps broeken van de h&m. Andere merken zwangerschapsbroeken passen mij niet goed.
Ik heb vandaag mijn eerste sollicitatie gesprek gehad,,, en meteen aangenomen!
Ik wil wel vrijdag mijn andere gesprek nog even afwachten, kijken wat daar nog eventueel zou uitkomen.
Ik heb alle zwangerschaps broeken van de h&m. Andere merken zwangerschapsbroeken passen mij niet goed.
Ik heb vandaag mijn eerste sollicitatie gesprek gehad,,, en meteen aangenomen!
Ik wil wel vrijdag mijn andere gesprek nog even afwachten, kijken wat daar nog eventueel zou uitkomen.
woensdag 10 januari 2018 om 10:32
Zo, na lang geen bericht hier ook weer even een berichtje.
Latimo, gefeliciteerd, goed nieuws!
Mayajama, ik kijk vooral in de uitverkoop nu voor zwangerschapskleding. Als t om baby’s gaat, zelfs zwangerschapskleding is t vaak toch een stuk duurder, dus uitverkoop ideaal! Maar een zwarte skinny broek ben ik nog niet tegen gekomen. En heb al aardig wat voorbij zien komen.
Hier vandaag ook een goede nipt test binnen gekregen. Heeft lang geduurd, maar het was het wachten waard zullen we maar zeggen
Morgen geslachtsbepaling. Ben heel benieuwd, ben er zelf van overtuigd dat t weer een meisje word. Denk dat ik van de bank af val als t een jongetje blijkt te zijn
maar we zullen t zien. Ben tot nu toe de enige die denkt dat t een meisje is. We houden t wel geheim voor de rest. Wilde t zelf eigenlijk ook niet weten, maarja.. je hebt altijd nog een man en die kan de spanning niet zo goed handelen.
Hoe staat t bij jullie mannen?
Latimo, gefeliciteerd, goed nieuws!
Mayajama, ik kijk vooral in de uitverkoop nu voor zwangerschapskleding. Als t om baby’s gaat, zelfs zwangerschapskleding is t vaak toch een stuk duurder, dus uitverkoop ideaal! Maar een zwarte skinny broek ben ik nog niet tegen gekomen. En heb al aardig wat voorbij zien komen.
Hier vandaag ook een goede nipt test binnen gekregen. Heeft lang geduurd, maar het was het wachten waard zullen we maar zeggen
Morgen geslachtsbepaling. Ben heel benieuwd, ben er zelf van overtuigd dat t weer een meisje word. Denk dat ik van de bank af val als t een jongetje blijkt te zijn
Hoe staat t bij jullie mannen?
donderdag 11 januari 2018 om 07:12
Mijn vriend was er bij beide jongens van overtuigd dat het jongetjes waren. Heel stellig was ie haha hij had wel gelijk. Nu weet ie het niet, hem maakt het niks uit maar hij hoopt een meisje dit keer omdat hij weet dat ik daar licht voorkeur voor heb na 2 jongens.
3 jongens lijkt me ook zeker tof, maar heb nu al een hoop testosteron in huis
jongens zijn wel echt mama's kindjes
Zou blij zijn als ik het eindelijk weet
3 jongens lijkt me ook zeker tof, maar heb nu al een hoop testosteron in huis
Zou blij zijn als ik het eindelijk weet
donderdag 11 januari 2018 om 08:50
Hoi meiden,
Ook maar weer eens een berichtje van mij. Ik lees dagelijks trouw mee op het forum maar merk dat het reageren niet mijn sterkste kant is!
Wat fijn om te horen dat tot nu toe alle NIPT uitslagen goed zijn. Is ergens toch wel een opluchting.
Ik voel me gelukkig sinds een week of 2 weer wat beter. Af en toe nog misselijk, maar het spugen is verleden tijd. Wat is dat fijn zeg! Was er echt zooooo klaar mee!
Wat betreft zwangerschapskleding, ik draag al positiebroeken sinds 8 weken. Mijn buik groeit echt heel hard, had ik bij de eerste ook. Mensen vragen me vaak of het er geen twee zijn
Ik draag meestal de broeken van H&M, die sluiten mooi aan en hebben een fijne buikband.
Zaterdag over een week hebben we een echo staan voor de geslachtsbepaling. Hoewel het me helemaal niet uitmaakt wat het wordt vind ik het toch wel spannend. Mijn gevoel zegt dat het weer een jongetje wordt. Zelfs zo sterk dat ik echt zal moeten schakelen als het een meisje blijkt te zijn!
Ik zal de komende tijd meer mijn best doen om wat vaker te reageren. Geniet allemaal van deze bijzondere tijd meiden!
Ook maar weer eens een berichtje van mij. Ik lees dagelijks trouw mee op het forum maar merk dat het reageren niet mijn sterkste kant is!
Wat fijn om te horen dat tot nu toe alle NIPT uitslagen goed zijn. Is ergens toch wel een opluchting.
Ik voel me gelukkig sinds een week of 2 weer wat beter. Af en toe nog misselijk, maar het spugen is verleden tijd. Wat is dat fijn zeg! Was er echt zooooo klaar mee!
Wat betreft zwangerschapskleding, ik draag al positiebroeken sinds 8 weken. Mijn buik groeit echt heel hard, had ik bij de eerste ook. Mensen vragen me vaak of het er geen twee zijn
Ik draag meestal de broeken van H&M, die sluiten mooi aan en hebben een fijne buikband.
Zaterdag over een week hebben we een echo staan voor de geslachtsbepaling. Hoewel het me helemaal niet uitmaakt wat het wordt vind ik het toch wel spannend. Mijn gevoel zegt dat het weer een jongetje wordt. Zelfs zo sterk dat ik echt zal moeten schakelen als het een meisje blijkt te zijn!
Ik zal de komende tijd meer mijn best doen om wat vaker te reageren. Geniet allemaal van deze bijzondere tijd meiden!
vrijdag 12 januari 2018 om 09:03
@latimo, gefeliciteerd met de goede uitslag! Spannend maandag!
@003liesje, wat leuk een jongetje, heb je al een jongetje of een meisje?
@Nikkie1984, fijn dat je weer wat beter voelt en in iedergeval niet meer hoeft over te geven!
@hier, ff wat uitgebreider verhaal dan hier boven
, ik blijf lekker elke 2 weken op controle gaan. Helaas kunnen ze in het ziekenhuis geen geslachstsbepaling doen dus hebben we ergens anders een echo gepland. We willen toch wel heel graag weten of we 2 jongetjes of 2 meisjes krijgen.
@003liesje, wat leuk een jongetje, heb je al een jongetje of een meisje?
@Nikkie1984, fijn dat je weer wat beter voelt en in iedergeval niet meer hoeft over te geven!
@hier, ff wat uitgebreider verhaal dan hier boven
vrijdag 12 januari 2018 om 09:26
@003Liesje: nogmaals super leuk, gefeliciteerd met jullie jongen!
@Snowgirl, ik snap zeker dat jullie willlen weten wat je krijgt, staat de echo voor geslachtsbepaling al gepland of nog niet? Jammer in elk geval dat ze het niet konden zien in het ziekenhuis, wel fijn dat alles goed gaat met de mini's!
@zwangerschapskleding: dank jullie wel voor alle tips, ik ga even rondkijken!!
@Snowgirl, ik snap zeker dat jullie willlen weten wat je krijgt, staat de echo voor geslachtsbepaling al gepland of nog niet? Jammer in elk geval dat ze het niet konden zien in het ziekenhuis, wel fijn dat alles goed gaat met de mini's!
@zwangerschapskleding: dank jullie wel voor alle tips, ik ga even rondkijken!!
vrijdag 12 januari 2018 om 09:40
wat leuk alle geslachtsbepalingen. en fijn nieuws van de nipt testen! Wij kregen ook een goede uitslag deze week, dus helemaal blij!
Ik moet binnenkort ook shoppen denk ik voor wat zwangerschapskleding. Ik pas mijn broeken nu nog wel. en ik heb al 1 broek gekocht bij noppies maar ik ben vlak erna gevallen met de fiets dus daar zit al een gaatje in, dus die moet ik even repareren. verder heb ik nog een mooie broek van de vorige zwangerschap.
@kinderwagen, mijn zoontje is niet meer zo van de kinderwagen dus ik denk dat we misschien een meerijd plankje kopen.
Ik moet binnenkort ook shoppen denk ik voor wat zwangerschapskleding. Ik pas mijn broeken nu nog wel. en ik heb al 1 broek gekocht bij noppies maar ik ben vlak erna gevallen met de fiets dus daar zit al een gaatje in, dus die moet ik even repareren. verder heb ik nog een mooie broek van de vorige zwangerschap.
@kinderwagen, mijn zoontje is niet meer zo van de kinderwagen dus ik denk dat we misschien een meerijd plankje kopen.
vrijdag 12 januari 2018 om 09:59
LaTimo, gefeliciteerd met de goede NIPT-uitslag en dat je aangenomen bent bij die baan! En vandaag dus nog een gesprek? Veel succes!
Nikkie, wat fijn dat je je wat minder misselijk voelt!
003Liesje, Gefeliciteerd met de goede NIPT en met jullie jongen!
Butterfly: Ook gefeliciteerd met jullie goede NIPT uitslag! Maar balen van je nieuwe broek zeg. Hopelijk krijg je hem een beetje mooi gerepareerd.
Snowgirl, wat fijn dat alles gewoon goed gaat met jullie mini's! Ik snap wel dat je wilt weten of het jongetjes of meisjes zijn! Heb je al iets ingepland?
Winterbaby, wat leuk dat jullie een dochter krijgen, gefeliciteerd!
Qua broeken heb ik trouwens zo'n soort buikband gekocht die je dan aan je eigen broek kan vastmaken, zodat je die nog langer kan dragen. Best handig vind ik zelf.
Verder heb ik bij Zalando wat kleding besteld, die hebben soms best leuke dingen.
Geslachtsbepalingen: Er komen er veel aan de komende weken. Ben benieuwd of onze tabel een beetje 50/50 wordt
Grappig ook om te lezen dat sommigen ook zo sterk een gevoel hebben voor wat het is. Hier dus ook zo.
Nikkie, wat fijn dat je je wat minder misselijk voelt!
003Liesje, Gefeliciteerd met de goede NIPT en met jullie jongen!
Butterfly: Ook gefeliciteerd met jullie goede NIPT uitslag! Maar balen van je nieuwe broek zeg. Hopelijk krijg je hem een beetje mooi gerepareerd.
Snowgirl, wat fijn dat alles gewoon goed gaat met jullie mini's! Ik snap wel dat je wilt weten of het jongetjes of meisjes zijn! Heb je al iets ingepland?
Winterbaby, wat leuk dat jullie een dochter krijgen, gefeliciteerd!
Qua broeken heb ik trouwens zo'n soort buikband gekocht die je dan aan je eigen broek kan vastmaken, zodat je die nog langer kan dragen. Best handig vind ik zelf.
Verder heb ik bij Zalando wat kleding besteld, die hebben soms best leuke dingen.
Geslachtsbepalingen: Er komen er veel aan de komende weken. Ben benieuwd of onze tabel een beetje 50/50 wordt
Grappig ook om te lezen dat sommigen ook zo sterk een gevoel hebben voor wat het is. Hier dus ook zo.