Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!

24-10-2017 14:47 783 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! :sun:

.
. ]
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend/
Geboren
Afspraken Geslacht :heart: / :duckie: Bijzonderheden
M10e
(27)
eerste29 juniVerrassing :heart:
003liesje
(27/31)
tweede30 juni Jongen :heart:
Kellster
(26)
Tweede 1 juli Jongen :heart: / :duckie:
Nikkie1984
(?)
tweede2 juli Jongen :heart: / :duckie: mk jul '17
Fl4urtje29
(?)
eerste2 juliVerrassing :heart: NIPT was goed!
suusjee
(27/28)
eerste3 juli ? :heart:
Morgenstond
(28/29)
tweede 3 juli 13-mrt: controle Jongen :heart: / :duckie:
Mayajama
(29/33)
eerste6 juli Jongen :heart: / :duckie:
winterbaby
(23/26)
tweede7 juli Meisje :heart: / :duckie:
snowgirl1
(32/30)
tweede & derde7 juli/
21 februari
Jongens :heart: :heart:Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens :hug:
LaTimo
(33/35)
tweede 8 juli 20 weken echo datum nog niet bekend Meisje :heart: zwanger via IUI na 1 jaar mmm
engeltje86
(31)
derde8 juli Meisje :heart: / :duckie:
Energy08
(30/38)
tweede4 juli Meisje :heart: / :duckie:
Konijntje999
(29/34)
eerste9 juli 25-feb: 20 weken echoJongen :heart: / :duckie: vmk aug '17
Ineedyourlove
(29/37)
tweede11 juli Jongen :heart:
Blue_Yoshi
(32)
tweede11 juli ? :heart:
_butter_fly
(30)
tweede11 juli28-feb: 20-wkn echo? :heart: NIPT was goed!
Mieremuis eerste16 juli/
10 februari
Jongen :heart: Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 :hug:
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

:redrose: -- :hug: grapjasje, :hug: flipje2, :hug: konijnhangoor -- :redrose:

ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!

J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
Oh, wat een ellende toch die eerste weken tot de echo. Ik maak me al weer druk om vanalles. Bij mijn zoontje had ik pas 18dpo getest, dus hopelijk geeft het wat moed als ik die termijn zo meteen heb gehaald ;-)

Hoe is het met jullie? Ik zou trouwens toch wel wat meer mensen nog verwachten hier :P
Alle reacties Link kopieren
Wachten duurt zo lang. Hier over 3 weken de echo. Je hoort altijd zo veel enge verhalen over legen vruchtzakjes en miskramen. Tuurlijk super blij dat de testen positief zijn. Maar durf toch nog niet echt blij te zijn. Konden we maar even 1 minuutje spieken om te kijken of alles goed gaat daar binnen. Bij mijn zoontje kreeg ik veel eerder een echo en zagen we gelijk een kloppend hartje (5.5 weken) waardoor is sinds die echo de hele dag straalde en het van de daken wou schreeuwen. Nu mega onzeker. Zouden ze toch eens iets op moeten verzinnen 😜
Alle reacties Link kopieren
Tsja, hier is het sowieso nog minimaal 10 weken wachten tot we er überhaupt een beetje van kunnen durven te gaan genieten.

Maar waarom ben je dan nu zo meer onzeker dan bij je zoontje kellster?

Morgenstond, er zullen vast later nog wel wat mensen aansluiten denk ik.
flipje2 wijzigde dit bericht op 30-10-2017 06:43
4.67% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zou me ook graag aan willen sluiten. Ben in verwachting van ons tweede kindje en volgens de berekeningen 6 juli uitgerekend.
Ik merk dat ik nog niet echt blij kan zijn, omdat we in juli een miskraam hebben gehad bij 7/8 weken. Vind die eerste weken tot de echo dus echt zenuwslopend!!!

Hopelijk voor ons allemaal een goed verloop en een mooie eerste echo 😊
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zou ook graag willen aansluiten!
Heb vrijdag ontdekt dat ik zwanger ben, wat onwerkelijk nog!
Nu al leuk om al jullie ervaringen te lezen, herkenbaar ook :)

Het is ons eerste kindje, ik ben 27 jaar. Ik denk dat ik ook begin juli ben uitgerekend.
Leuk om mee te kletsen!

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, leuk dat jullie aansluiten en ook gefeliciteerd natuurlijk.

Ha M10e, dan ben ik nu niet meer de enige voor wie het de eerste wordt. :)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Welkom nieuwe dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld en heb nu ook op 16 november de eerste echo.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Nikki en M10e! Gefeliciteerd :)

Ik heb vanochtend ook gebeld. 1e echo staat op 21 november. Bij zo'n 7,5 week. Ze vond t uiteraard leuk dat ik mij weer kwam aanmelden haha gelijk even bijgekletst :proud:

Nu 3 weken in spanning afwachten..

Ik voel me nu al meer opgeblazen.. dit weekend al 2x 'savonds mn knoop los gedaan van mn broek :hihi:

Voor wie t tabel bijhoudt: ik ben 31
Alle reacties Link kopieren
He dames, mag ik ook meeschrijven?

Vorige week donderdag positief getest. Het is onze tweede ronde. Ik dacht dat het niet gelukt was, want het weekend ervoor wat bruinverlies gehad. Dit zou volgens de vk een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar vanaf week 7 maken ze een echo om te kijken of het goed zit. Hierdoor durf ik het nog niet echt te geloven. Spannend.

Het is ook ons tweede kindje. Eerste is nu 3.
konijnhangoor wijzigde dit bericht op 30-10-2017 19:45
0.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen dat die eerste weken gewoon onzekerheid met zich meebrengen. Ik heb nog geen afspraak genaakt met de vk.

Mijn datum zou 5 juli zijn volgens de berekeningen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom konijn :)
Fijn dat ik niet de enige bent die het nog zo lang wachten vindt pfff... heb vanochtend de verloskundige gesproken, mag 24 november op intake+echo komen. Spannend hoor! Vrijdag komt Moeder voor moeders, doen jullie daar ook aan mee?

Ik heb nog regelmatig het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, beetje krampend. Niet heel erg, maar gewoon zo'n drukkend gevoel. Herkenbaar?

Flipje, wat spannend zo na je miskramen. Heb je er nu een goed gevoel over of kan je daar niks van zeggen? Allebei de eerste ja, gek idee om een kind te krijgen, toch!

Ik kijk telkens naar de test, kan het nog niet echt geloven....
Wie hebben jullie het inmiddels verteld?

Oja, en ik ben niet heel handig hiermee, hoe kan ik dit forum volgen, en is er een directe link ofzoiets? Ik zie nu ook telkens de oudste reacties bovenaan, ook niet heel handig. Waarschijnlijk miet ik het anders instellen, maar wie kan me helpen? :)

Liefs
Alle reacties Link kopieren
@M10e Ja dat krampen herken ik. Een beetje weeïg gevoel vind ik het. Gelukkig geen bloed meer gehad sinds vorige week.

Ik kan het ook niet echt geloven, daarom dus ook nog geen afspraak gemaakt.

Moeders voor moeders heb ik bij de eerste gedaan. Nu ben ik nog aan het twijfelen. Het is belangrijk, maar die lucht als je de flessen opendraait :| Dat houd me nog een btje tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad dat zeurende gevoel. En pijn bij het niezen!!!

Dat van het forum is volgens mij niet in te stellen, is heel onhandig. Je komt altijd bij oude reacties uit.
Je kunt wel het topic in je favorieten zetten (helemaal bovenaan bij de titel op het sterretje klikken).

Ik heb twee keer een volledig trimester mee gedaan voor moeders voor moeders om vervolgens zelf met lege handen te staan. Ik vind dat ik mijn plicht wel gedaan heb.

Wat betreft die miskramen: wij durven nergens meer op te hopen. Bij mijn eerste waren alle echo's steeds helemaal pico bello, maar toen bleek het later toch genetisch helemaal niet goed te zijn.
We durven het pas te geloven na de nipt..
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd nieuwelingen!

Even een reactie hierop:
M10e schreef:
30-10-2017 17:34

Oja, en ik ben niet heel handig hiermee, hoe kan ik dit forum volgen, en is er een directe link ofzoiets? Ik zie nu ook telkens de oudste reacties bovenaan, ook niet heel handig. Waarschijnlijk miet ik het anders instellen, maar wie kan me helpen? :)
Als je naar je account gaat en dan naar voorkeuren. Kan je aanvinken dat je de nieuwste reacties eerst wilt zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil
Me ook inschrijven vanmorgen een positieve test in handen pril zwanger van de 4e na eigen berekening 10 juli 2018 uitgerekend maar kan nog veranderd aangezien ik nog naar de VK moet helaas nog ff wachten 27 november mag ik voor de eerste controle komen spannend!! vorige maand helaas een miskraam
Gehad
Succes aanstaande mama’s :-D
anoniem_357872 wijzigde dit bericht op 01-11-2017 20:49
36.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd alle nieuwe meiden. Wat super spannend!

Hier de laatste dagen erg moe. Gister tussen de middag geslapen en om 21.00 weer helemaal kapot. Vandaag extra testje gedaan puur voor de leuk. Super donkere streep dus dat gaat goed.

Bij mijn zoontje kon ik ook pas echt genieten toen ik een kloppend hartje zag. Vanaf dat moment liefde op het eerste gezicht. Hier staat de echo ook op 20 november. Ben dan 8 weken als het goed is.

Hebben jullie het al aan iemand verteld? Ik ben nog zo onzeker dat ik nog niet echt blij durf te zijn. Aan de andere kant denk ik dan word het wel een stuk echter als je het bijvoorbeeld met opa en oma deeld. Die zullen hun geluk niet op kunnen. Maar wat als we ze met niks verblijde en het een leeg vruchtzakje blijkt te zijn.. twijfels twijfels. Hoe doen jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
@kellstar Ik heb het met niemand gedeeld. We moeten er eerst zelf nog even van bijkomen en dan na de termijn echo delen. Vorige keer hebben we het met Sinterklaas verteld. Nu, als het goed gaat, denk ik met kerst.

@flipje Zo dat is zuur! Doe je zelf je best, is er niks voor handen als je het nodig hebt. Ik snap je gevoel qua zekerheid. Duurt lang nog he, voor de nipt. De weken mogen van mij even wegtikken.

Ik dacht net na m’n vorige berichtje, ik zal me via de site van de vk aanmelden. Word ik binnen 5 min teruggebeld. Afspraak staat op 21 nov. Dat lijkt nog zo ver weg! Maar goed, de tijd tikt vanzelf door. (Al mag het nu wel even sneller gaan)
Alle reacties Link kopieren
@konijnhangoor ik weet niet of we elkaar nu verkeerd begrijpen maar bedoel niet dat ik het medicijn niet kreeg hoor, ik gebruik zelf sowieso geen pregnyl. :)

Hier trouwens aan het aftellen tot woensdagavond, vanaf donderdag mag ik eindelijk stoppen met die vreselijke hormonen! :cheer2:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,
Ik ben Marleen en ik ben nu zwanger van een tweede kindje ook uitgerekend rond 7 juli. Ik heb een geheime facebook groep opgericht voor dames die in juli 2018 uitgerekend zijn.
Als je graag in onze groep wilt praten stuur dan een mail naar.

Zomerbabys2018@outlook.nl

Dan kan ik je een uitnodiging mailen voor de groep. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. :-D

Groetjes Marleen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd nieuwkomers! :)

Marleen, is dat alleen voor de meiden uit deze groep? Vind een fb groep zeker leuk maar liever alleen met een kleine club van hier :)

Moeders voor moeders doe ik dit keer niet aan mee. Bij mn oudste wel gedaan, bij mn tweede en deze keer niet vanwege verschillende redenen. Vind dat wel jammer maar we houden de zwangerschap voorlopig nog ff geheim voor iedereen. En met al die bussen in huis gaat dat niet lukken aangezien ik vaak mensen (en veel kids) over de vloer heb thuis vanwege mn werk. En we hebben maar 1 wc.

Wie is er nog meer zoo moe? :zzz:
Alle reacties Link kopieren
engeltje86 schreef:
31-10-2017 13:00
Gefeliciteerd nieuwkomers! :)

Marleen, is dat alleen voor de meiden uit deze groep? Vind een fb groep zeker leuk maar liever alleen met een kleine club van hier :)

Moeders voor moeders doe ik dit keer niet aan mee. Bij mn oudste wel gedaan, bij mn tweede en deze keer niet vanwege verschillende redenen. Vind dat wel jammer maar we houden de zwangerschap voorlopig nog ff geheim voor iedereen. En met al die bussen in huis gaat dat niet lukken aangezien ik vaak mensen (en veel kids) over de vloer heb thuis vanwege mn werk. En we hebben maar 1 wc.

Wie is er nog meer zoo moe? :zzz:
Ik ben heeeeel erg moe! Kan ‘s avonds om 20.00 uur al naar bed gaan met het gevoel alsof het middernacht is 😊
Ik heb het nieuws wel met mijn beste vriendin gedeeld. Kon het niet langer voor me houden. Verder wachten wij denk ik tot de 12 weken echo geweest is voordat we het aan ouders etc vertellen. Zijn toch een beetje huiverig na de miskraam van 3 maanden geleden.
22 november hebben we de eerste echo. Duurt voor mijn gevoel nog heeeeel erg lang!
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal

Ik was al gewaarschuwd voor de deur van die flessen van MvM oef.... Weet niet of ik het wel wil weten;)

Spannend flipje dan zeg, moeilijk vertrouwen te houden dan.

Kellster; Wij gaan het vrijdag vertellen aan onze ouders. Wilde het veel langer geheim houden, tot aan de eerste echo, maar die is pas 24 nov.... oooh zo lang kan ik het niet voor me houden. En ook als het misgaat vind ik het ergens ook wel fijn dat ze het wel wisten. Maar dat heb jij dus niet zo Nikkie?

Ik ben vandaag hondsmoe na mn werk... Even bijkomen op de bank ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik schrijf/lees ook graag mee! Ben zwanger van tweede kindje, dochter is bijna 1,5 :). Vorige week woensdag positief getest, denk dat ik rond 4 juli ben uitgerekend.

Ook al is het de tweede keer, vind het opnieuw zó spannend of alles goed is! Wel al de eerste zwangerschapskwaaltjes (misselijk, moe) dus dat lijkt me positief teken!

Succes allemaal! :heart:
Hoi dames,

Mag ik bij jullie aansluiten, gisteren positief getest! volgens berekening ben ik 2 juli uitgerekend. Dit is onze 2e kindje, ik heb al een zoon van anderhalf.
Alle reacties Link kopieren
Wat wordt het hier gezellig meiden! Gefeliciteerd aan alle nieuwe dames. Ik zal jullie even in de tabel erbij zetten.

Hier vandaag een lange werkdag gehad, en hoewel ik geen fysiek werk doe (hele dag op stoel gezeten) had ik aan het eind van de dag erg veel pijn in mijn onderbuik (spieren/banden). Nu ik plat lig gaat het weer beter.

Moe ben ik gelukkig nog niet, vorige keren kwam dat ook pas rond week 6-7.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven