Uitgerekend 11 t/m 20 juli 2018!

03-11-2017 15:50 633 berichten
Wie ook?
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Afspraken Geslacht Bijzonderheden
dromenvangert 30 1e 9 juli 27-01 3D-echo + geslachtsbepaling
21-02 20-weken echo
:heart:
H300 27 Eerste 13 juli 26-01 geslachtsbepaling :heart:
Grenade 29Eerste13 juli26-01 geslachtsbepaling :heart:
Luna1990 27 Tweede 14 juli :heart:
Nixx 30 Derde15 juli24-01 geslachtsbepaling:heart:
raceslak 30 1e15 juli:heart:
Miss37 37 Tweede 16 juli :heart: Goede NIPT!
WWW7 Tweede 16 juli :heart:
Leeuwtje1984 33 2e17 juli:heart:
shassel 30 1e19 juli:heart:
Ravenloos 30 1e 19 juli 27-01 geslachtsbepaling :heart: mk juli '17
Selin26 27 1e20 juliMeisje!:heart: mk sept '17
Aliesje83 34 Tweede 22 juli :heart: mk juni '17
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

(Ik heb een bestaande nick gebruikt, vandaar de 'gekke' login gegevens (februari i.p.v. juli). ;-D Het leek me niet nodig om weer een nieuw email adres en nieuwe viva-account aan te maken. Gebruikersnaam: Februari2018, ww: februari)

:redrose: Zwangeres
:redrose: Eftelingmeisje
:redrose: Ninjaaa
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 19:26
50.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Selin26, wat een spannende tijd zeg!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd nieuwe mama's! :heart: Ik duim voor jullie dat alles goed mag gaan!

Ik ben vandaag niet echt in de feeststemming. Om 3 uur misselijk wakker gelegen, toen om 6 uur (crackertjes en water met gember hielp niet), er om 8 uur maar uit gegaan om wat bammetjes te proberen. En hoppa, het kwam er allemaal om half 9 weer uit. Constant zo'n zweem van misselijkheid - vooral 's nachts en 's ochtends (dan doen ook mijn borsten het meest pijn - dus zal wel hormonenkermis zijn). 's middags en 's avonds gaat het wel.

Had nu zo'n honger dat ik drie krentenbollen met kaas achter elkaar heb zitten kanen, gek genoeg lijkt het te helpen. Ook onwijze trek in een pannenkoek met appel - heb het idee dat zolang ik een beetje eet waar ik echt zin heb, de misselijkheid wat gedempt wordt (zwangeren logica :lol: ). Straks komt een pakketje met de sea-band polsbandjes tegen misselijkheid binnen, hoop zo hard dat dat gaat helpen!

Ik heb trouwens een verloskundigenpraktijk op 15 min rijden (woon in een klein dorp zonder praktijk). Heb bij mijn verzekering gekeken welke erbij aangesloten zat en dat was toevallig ook degene die me het leukst leek. Zij werken ook nauw samen met het ziekenhuis en je kunt er ook voor kiezen in het ziekenhuis te bevallen, dus dat is wel zo fijn. Maar, eerlijk toegegeven, ik wil nog helemaaaal niet aan een bevalling denken o_o
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!! :duckie:

Wij hebben dezelfde verloskundige gekozen als de vorige keer, ze hebben ons goed geholpen en begeleid tijdens de echo's en miskraam. Ik voel me er al best vertrouwd.

Ik heb ze gekozen omdat mensen die ik en man kennen positieve verhalen vertelde over deze kliniek en ze werken er met zn drieen, er is dus altijd wel iemand die je kan helpen ookal hebben ze het druk. En je krijgt de eerste echo gratis (naast de standaard echo's die vergoed worden door de verzekering: termijn echo+ 20 weken echo ) :)

Hoe is het met de kwaaltjes bingo bij jullie?

Ik heb vannacht tot 5:30 geslapen (jeeej!!) toen geplast... en ik ben daarna zelfs weer in slaap gevallen tot 8:30(unicum)! En nu ben ik weer moe haha. :facepalm:
Boobs zijn wat gevoelig als ik erop druk, maar niet zo gevoelig/pijnlijk als 2 dagen terug.
Gisteren nog een test gedaan en de teststreep kleurde eerder dan de controle streep, dus met het hcg moet het wel goed zitten.

Iets in mij wilt dolgraag misselijk zijn, gewoon als bevestiging om zwanger te zijn :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerlijk gezegd nog niet veel last van kwaaltjes, alleen rommelende darmen, héééél erg veel last van men darmen!! Niet fijn :(
Alle reacties Link kopieren
ravenloos schreef:
16-11-2017 11:22
Iets in mij wilt dolgraag misselijk zijn, gewoon als bevestiging om zwanger te zijn :sigh:
daar kom je op terug! :cheer2:
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
dromenvangert schreef:
16-11-2017 11:54
daar kom je op terug! :cheer2:

Dat denk ik ook :rofl:
Hier is moeders voor moeders geweest. Nu nog even kijken hoe ik die kan verstoppen voor mijn dochter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze in de tuin gezet en haal er elke keer 1 fles uit en die zet ik dan in de wc.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel graag meeschrijven... Mijn uitgerekende datum wordt 16 of 17 juli. Weet het niet precies want onregelmatig ongesteld en ovulatietest heeft wat spreiding. Iig nu ongeveer 5,5 week zwanger en ik voel nog niks. Wij hebben al een zoon van 21 maanden, bij zijn zwangerschap kreeg ik pijn in m'n borsten vanaf 4,5 week en begon de misselijkheid bij 6 weken. Het is nu maar weer afwachten ;) Ik heb 27 november de eerste echo.
Alle reacties Link kopieren
Nou mama's, ik heb de (spuuglelijk lichtpaarse) sea-bandjes binnen, dus vandaag en morgen wordt de test! Ze vallen echt onwijs op helaas, dus er lekker mee uit eten met mensen die nog niet weten dat ik zwanger ben zit er denk ik niet in :roll:
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
dromenvangert schreef:
16-11-2017 14:55
Nou mama's, ik heb de (spuuglelijk lichtpaarse) sea-bandjes binnen, dus vandaag en morgen wordt de test! Ze vallen echt onwijs op helaas, dus er lekker mee uit eten met mensen die nog niet weten dat ik zwanger ben zit er denk ik niet in :roll:

Sorry ik moest even heel hard lachen toen ik dit las! Als het werkt dan heb je wel je eetlust terug, maar dan kun je nog niet uit eten door de opvallende bandjes :proud:
Alle reacties Link kopieren
dromenvangert schreef:
16-11-2017 14:55
Nou mama's, ik heb de (spuuglelijk lichtpaarse) sea-bandjes binnen, dus vandaag en morgen wordt de test! Ze vallen echt onwijs op helaas, dus er lekker mee uit eten met mensen die nog niet weten dat ik zwanger ben zit er denk ik niet in :roll:
Hahahaha ow nee, waarom zouden ze dat doen zeg?! Je kiest dan toch voor een niet opvallende kleur. Lekker handig, echt overnagedacht o_o
Alle reacties Link kopieren
Nixx schreef:
16-11-2017 15:49
Hahahaha ow nee, waarom zouden ze dat doen zeg?! Je kiest dan toch voor een niet opvallende kleur. Lekker handig, echt overnagedacht o_o
Had ze via online drogist besteld, maar daar kon je niet aangeven welke kleur - blijkbaar zijn ze er ook in het beige, grijs en zwart - had een stuk beter gestaan :facepalm: Tot nu toe merk ik nog weinig verschil, maar morgenochtend zal de grote vuurdoop zijn!

Zolang ik kotsneigingen heb ga ik überhaupt niet uit eten - maar zou wel lekker zijn als ze werken :P
I think I have a problem - I think I think too much.
Ik ken die bandjes helemaal niet.
Ik ga zo uit eten met een vriendin. Ben wel wat misselijk. Hopelijk gaat dat goed in de tram
Alle reacties Link kopieren
dromenvangert schreef:
16-11-2017 16:49
Had ze via online drogist besteld, maar daar kon je niet aangeven welke kleur - blijkbaar zijn ze er ook in het beige, grijs en zwart - had een stuk beter gestaan :facepalm: Tot nu toe merk ik nog weinig verschil, maar morgenochtend zal de grote vuurdoop zijn!

Zolang ik kotsneigingen heb ga ik überhaupt niet uit eten - maar zou wel lekker zijn als ze werken :P
Hopen dat ze wonderen verrichten. Kan je die bandjes ook voor wagenziekte gebruiken? Want ik heb weleens van die bandjes gehoord maar dan voor degene voor wagenziekte
Alle reacties Link kopieren
Haha dromenvangert, moest even lachen om je verhaal. Ik hoop van harte dat het gaat werken :cheer2:

Welkom WWW7 :)
Alle reacties Link kopieren
Dromenvanger ik ken jou verhaal heel erg. Ik ben ook veel misselijk maar gelukkig niet overgeven. Ik heb heel veel honger en zolang je lekkere dingen blijft eten gaat het goed..
Ik ben benieuwd naar die bandjes
Alle reacties Link kopieren
Dromenvangert ik heb vandaag niet overgegeven! Dus hopelijk is het bij jou ook nog niet per definitie zo :-?
Ik ben wel benieuwd wat het bandje gaat doen voor je! Kun je er niets overheen doen qua lange mouw?
Ik mag in elk geval zonder overleg emesafene bestellen mocht de misselijkheid te erg worden!

Ik heb 28 november de intake en eerste echo! Dan zou ik volgens eigen berekening (oke er valt weinig mis te rekenen op 1x seks tijdens ovulatie) 6+4 zijn dus al best veel kans op een kloppend hartje :heart:

Selin26 we lopen gelijk inclusief echo!
Nixx schreef:
16-11-2017 17:28
Hopen dat ze wonderen verrichten. Kan je die bandjes ook voor wagenziekte gebruiken? Want ik heb weleens van die bandjes gehoord maar dan voor degene voor wagenziekte
Dat zijn inderdaad bandjes die ook bij wagenziekte en zeeziekte worden gebruikt. Ik had ze besteld voor de vakantie in augustus. Ik kreeg zwarte. Ook wel opvallend. Bij mij hielpen ze op de boot wel. Hopelijk helpt het jou nu ook dromenvangert

Zijn er nog steeds mensen die zich eigenlijk goed voelen? Ik heb het idee dat ik steeds minder last heb van de dingen. Gister de echopraktijk gemaild maar nog geen reactie. Vandaag wel weer de gedachte ik laat de echo met acht weken gewoon staan. Straks is de echo te vroeg en is er weinig te zien en weet ik nog niks. Lastig dit hoor. Ik hoop de komende weken op genoeg afleiding en dat het me gaat lukken er minder aan te denken

Gefeliciteerd www7!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Melbourne dat je vandaag niet overgegeven hebt! Hopelijk blijft dat ook zo.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me eigenlijk super goed voel. Heb echt nergens last van, dat maakt het ook wel een beetje spannend hoor. De verloskundige denkt dat de uitgerekende datum 12 juli i.p.v. 15 juli. We zullen het wel zien, ik heb de echo dan met 9+4 weken. Duurt wel nog veeel te lang 😵
Alle reacties Link kopieren
Ninjaa, hoe is het nu met je? Al zenuwachtig voor de echo morgen?

Ik ga voor jullie duimen!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje nixx, waarom laten ze je zo lang wachten? Is dat normaal bij de VK waar je heen gaat?
Alle reacties Link kopieren
Raveloos, ja dat is normaal. Ik heb ook nog gekeken bij andere verloskundige maar ze zijn allemaal aangesloten bij een verloskundig centrum waar de echo’s worden gemaakt. Voor de termijnecho kan je er terecht vanaf 9+3 geloof ik, eerder kan wel maar dan komen de kosten voor eigen rekening. Dus het wordt heel lang wachten, helaas.
Sommige hier krijgen al vroeg een echo zeg! Ik mag met ruim 8 weken. Hier is het tussen 8 en 10 weken. Bij mijn dochter was ik met 9 weken.
Haat aan de bh! Zere t**ten zeg. Morgen mijn zwangerschaps bh s zoeken
Alle reacties Link kopieren
Melbourne oh wat fijn dat jij schrijft dat je dan normaal al een hartje kan horen! Ik maakte me al een paar dagen ongerust dat de echo toch te vroeg gepland staat, zoals Miss37 ook al zegt, het is een erg vroege echo hé!! Daar ben ik blij om wel ;) maar hoop dat er dan wel al iets te horen is.. wat fijn dat we gelijk lopen! Jij dus wel al veel last van kwaaltjes? :)

Bij mij is de reden van de vroege echo dus wel omdat het vorige keer bij de eerste echo duidelijk was dat het niet goed was, toen had ik pas echo op 8weken en zo lang wil ik niet wachten voordat ik weet of het al dan niet goed zit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven