Uitgerekend 15-28 februari 2018

06-06-2017 09:02 1048 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend eind februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175



:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Dido1983 33 1e 22 februari Meisje! :love: 3 februari bevallen! :heart:
Lovely_meghan 32 2e 27 februari Meisje! :love: 8 februari bevallen! :heart:
Sophie_16 29 1e 18 februari Jongen! :love: 15 februari bevallen! :heart:
Mini-m 28 1e 17 februari Jongen! :love: 17 februari bevallen! :heart:
LGCM 27 1e 17 februari Jongen! :love: 18 februari bevallen! :heart:
Pluis83 33 2e 19 februari Jongen! :love: 19 februari bevallen! :heart:
joshax 30 1e 14 februari Meisje! :love: 21 februari bevallen! :heart:
Rozegeranium 32 2e 20 februari Jongen! :love: 23 februari bevallen! :heart:
Polonaise 32 3e 26 februari Meisje! :love: 24 februari bevallen! :heart:
PioenroosjeAmy 29 1e 18 februari Jongen! :love: 24 februari bevallen! :heart:
Mirmirmir 33 2e 20 februari Meisje! :love: 27 februari bevallen! :heart:
Suikerwafel 28 1e 16 februari Meisje! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Hannah90 27 1e 25 februari Jongen! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Ballys 29 1e 26 februari Jongen! :love: 2 maart bevallen! :heart:
Schorpioentje 39 1e 18 februari Jongen! :heart: :duckie:
Zomerbloem23 28 1e 28 februari Meisje! :heart:
chocotofje 36 1e Meisje! :heart: :duckie:
Daar 26 2e 28 februari Jongen! :hug: 18-02-2018 Thijmen, in eeuwige herinnering :rose:
:hug: Yeti86
:hug: Ravenloos
:hug: Noonootje
:hug: Ashkyla
:hug: leyla18
:rose: Marilyn182

Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.66% gewijzigd
Verlof!
de schoolkinderen hadden een rap voor me gemaakt, heel schattig en stoer. :-D

Verder wellness pakket van collega's gekregen, erg lief.

En nu vrij! Volgende week nog even laatste materiaal ophalen en sleutel inleveren..
Alle reacties Link kopieren
Ohh zo heerlijk zoveel al met verlof! Ik nog 2,5 week..

@eerste pakje: zucht dilemma hoor. Heb heel leuk 1e pakje in mt 50 van prenatal. Valt over t algemeen groot. Heb niet echt iets speciaals voor 1e pakje maat 56 evt.. hoe hebben jullie t aangepakt met t 1e pakje?

En hoeveel kleertjes hebben jullie op voorraad.. ik vooral maat 50 (terwijl baby groot wordt geschat Mja was al gekocht), klein beetje 56 en nog amper 62. Bij dochter mega veel gekregen van familie (nichtje) dus toen alles in overvloed dus vindt t nu ineens best lastig. Soort nesteldrang stress haha
@daar wat naar van je rectusdiastase. Kan je geen buikband krijgen?

@rozegeranium ben je al wat meer tot rust gekomen? En hoe vaak ben je in NL?

@dido hoe is het nu?

eerste pakje wordt waarschijnlijk iets van de voorgaande kinderen. Even kijken komende week wat er allemaal nog op zolder ligt.

Heb vandaag wel de boodschappen voor de kraamtijd gedaan. Maandverband, kraamverband, matrasbeschermer, zoogcompressen.. Deze keer gelijk maat 2 luiers gekocht. Maat 1 kreeg ik bij zoon niet goed om! Wat staat er op jullie boodschappenlijst?

Ik hoop trouwens dat de kleine een speen wil.. Vond het maar wat lastig bij de andere kinderen, dat ze niet met een speentje rustig te krijgen waren. (hoewel ze dus ook niets hoefden af te leren)
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Al heel lang niet meer meegeschreven!! Maar lees elke week wel met jullie mee. Nu ik aan mijn verlof ben begonnen kwam het besef dat ik deze groep wel weer kon oppakken.

Afgelopen zaterdag echt spontaan verrast met een babyshower met familie en vrienden, echt heerlijk om zo verwend te worden!

Qua klachten mag ik niet klagen. Af en toe wat moe, af en toe harde buiken, heel af en toe maagzuur en nu wat vocht in de benen. Tot nu 12 kilo erbij.

Over een week heb ik weer (eindelijk!) een echo (we hebben hem niet gezien sinds de 20 weken) en gaan ze groei en de ligging bekijken. Ik vraag me steeds meer af wie er in mij zit. Heeft hij haar? Hoe ruikt hij straks? Ik wacht nog geduldig wat weken om hem te bewonderen straks.

Ik heb voor 1ste pakje een setje van H&M in mt 50 en een setje 56 van Noppies wat wat kleiner valt.

Ik wil graag in ziekenhuis bevallen zonder medische indicatie. Binnenkort tweede gesprekje met de verloskundige over bevallen, mijn wensen en en medische handelingen enzo.

Ik heb maar twee setjes maat 50 maar vooral veel maat 56 (sommige merken vallen duidelijk kleiner). Favoriete merken zijn Noppies, Hema, H&M, Zara en Prenatal. Ik denk zo'n 10 broekjes/shirtjes combo heb en 4 boxpakjes in de kleinste maten. Van 62 al een boel in huis maar dat kwam door de uitverkoop van de laatste tijd.

Ik heb in een week tijd alles gewassen en gestreken, onze eigen was en het huis even laten liggen. Alle knuffels en dekentjes zijn gewassen maar die kan je niet strijken. Wel alle doeken, kleding en rompers gestreken. Nog even de lamp ophangen samen met wat dingen op de muren en dan is de kamer klaar.

Vraagje aan jullie;

Kraampakket is binnen. Wat of neem je alles mee naar het ziekenhuis ervan?

Hebben jullie nog tips om straks de tas voor het ziekenhuis in te pakken?
Alle reacties Link kopieren
Hai Dames,

Ons kleintje was gegroeid, dus dat is heel fijn....deze keer was de doppler test niet goed genoeg. Dus ik blijf nog steeds in het ritme van 3x CTG en 1x echo in de week. Over twee weken wordt er weer beslist hoe verder.

@eerste pakje.. ik had samen met mijn moeder een setje van Noppies gekocht in maat 56, zo van dat zal vast wel passen. Maar ja, aangezien we inmiddels weten dat het hoogstwaarschijnljk maar een mini gaat zijn, ga ik toch nog maar wat in maat 50 halen.

@hannah volgens mij hoef je van het kraampakket niets mee te nemen naar het ziekenhuis...maar zeker weten doe ik het niet. Kraamtas voor het ziekenhuis moet ik ook nog inpakken. Afgelopen week toevallig intake gesprek gehad met de kraamzorg, die hadden ook een lijstje daar voor..moet er nog naar kijken.

@klachten...nog steeds helemaal noppes, echt heerlijk. Alleen een dingetje...daar heb ik zelf geen last van, maar mijn man wel. Ik snurk 's nachts......
Alle reacties Link kopieren
Momenteel ruim 35 weken, dus de laatste loodjes nu!
Ik lees ook al velen lekker aan het genieten van verlof, heerlijk!

Afgelopen week de kraamzorg op bezoek gehad, deze week nog op controle bij de vk en volgende week de laatste echo. Komt nu zo dichtbij, toch wel spannend. Ben zo nieuwsgierig naar hem!

@Eerste pakje, ik heb ook een nieuw setje gekocht als 'eerste pakje' in maatje 50. Ik hoop tenminste dat hij daar gewoon in past haha. Misschien voor de zekerheid toch maar wat kleertjes in 56 in de tas doen.
Die moet ik overigens ook nog pakken, de vluchttas.

@kraampakket, ik heb bij mijn eerste niks uit het kraampakket meegenomen naar het ziekenhuis. Die spulletjes zijn gewoon voor thuis.

@kwaaltjes, ik heb bij deze toch wel meer last dan bij de eerste. Vooral als ik overdag teveel doe dan kan ik het met 's avonds bijna niet meer lopen.
Bekken heeft het toch wel zwaar deze zwangerschap.
Maagzuur is wel minder geworden.

@dido, haha.. Arme man van jou! ;)

@hannah, wat leuk zo'n verrassing.

@speen, mijn zoontje wilde ook totaal geen speen. Achteraf vond ik dat wel fijn want ik hoefde hem idd niets af te leren.
Nou het is hier nog steeds chaos. De vve is begonnen met het uitbreken van een badkamer hier in huis. Daarna moet alles nog opgebouwd worden. afgezien van het geluid is er nu ook overaaaaal stof en nog meer stof. Ik hoop dat de baby nog een blijft zitten en de badkamer lekker opschiet! Ik heb mn man er wel op voorbereid dat er nog veel moet gebeuren en dat we een lijst moeten gaan maken. Ik begin er wat gestresst onder te raken merk ik....Mijn meisje kwam twee weken over datum, maar ik heb een gevoel dat dat met deze niet het geval gaat zijn...

Werken begint me steeds zwaarder te worden. Ik sta voor de klas en hoef na de kerstvakantie geen klassen meer zelf te draaien. Maar nu voel ik me weer overbodig haha...het is ook nooit goed.

Mijn buik jeukt zo! Hebben jullie dat ook? Verder beweegt de baby erg veel en is mijn buik nog steeds giga ( maar goed ook denk ik ) Af en toe wat opgedroogde melk ik mn bh....dan denk ik direct...oowja...borstvoeding haha
Alle reacties Link kopieren
Tot wanneer werk je door @rozegeranium? Snap wel dat het zwaar is om nog te werken, ik ben blij dat ik zo'n luxe verlof heb door na de kerstvakantie te stoppen! Was dat voor jou geen mogelijkheid?

De baby groeit hier ook lekker door en m'n buik ook. Inmiddels de 36 weken voorbij dus het begint nu echt hard te gaan, nog een klein weekje en ze mag komen. Al mag ze van mij nog wel eventjes blijven zitten hoor, geniet van m'n verlof en het lekker aanrommelen thuis.

Maagzuur ten top hier. Meisje blijkt ook heel veel haar te hebben hebben twee verloskundigen los van elkaar benoemd haha en dat schijnt dan weer aan elkaar gelinkt te zijn... Verder gaat m'n bekkeninstabiliteit redelijk zolang ik lekker thuis zit, als ik teveel wil doen dan word ik gelijk teruggeroepen door de pijn. Buik wordt nu wel echt zwaar, merk het met omdraaien in bed, aankleden, opstaan, etc. Maar ik ben vooral nog heel erg aan 't genieten van al dat gedraai en gewoel in m'n buik <3

Hier is ze trouwens al ingedaald, hoe is het bij jullie? Ben benieuwd wie de eerste gaat zijn!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa bijna 36 weken hier en dus ook verlof, en dus weer wat meer tijd om mee te schrijven! Fijn om te lezen dat 't bij iedereen wel goed lijkt te gaan :-) en inmiddels de meeste ook wel met verlof toch?
Dido wat een spannende tijd is 't voor jou op deze manier zeg, fijn dat je er zelf nuchter onder blijft en hoop dat het kleintje lekker doorgroeit!
@Kraampakket ik beval thuis, dus zal veel dingen eruit wel nodig hebben snel ik. Volgende week voor de zekerheid wel een vluchttas klaarzetten, je weet nooit natuurlijk. Bed staat inmiddels op klossen. Zijn er trouwens meer die van plan zijn thuis te bevallen?
@kwaaltjes ik voel me goed op weg bekkenklachten na, en slapen gaat natuurlijk ook wat moeilijker. Maar qua energie gaat 't prima gelukkig. Oh en sinds een paar dagen houd ik vocht vast, meer die daar last van hebben?
@ ingedaald ons kindje is al vanaf week 30 ofzo ingedaald.. Fijn wat maagzuur betreft, maar voelt wel alsof ik met 'n kokosnoot tussen m'n benen loop :-) verloskundige doet wel standaard nog een liggingsecho, dus over 1,5 week nog 1x spieken voor de kleine zich aandient.
@ kamertje alles is hier wel klaar geloof ik, m'n man heeft gister zelfs de box al klaargezet. @rozegeranium kan me voorstellen dat je gestrest raakt van al dat geklus nog..hoop dat je snel lekker kan gaan nestelen.
@uitgerekende datum idd benieuwd wie de eerste gaat zijn! Hier geniet ik ook nog volop van 't spartelende kleintje in m'n buik, maar ik ben toch ook wel heel nieuwsgierig naar ons kindje..! Dus hopelijk duurt 't niet nog 6 weken, haha!
Ik heb niet zon actief rooster meer op mijn werk. Geen eigen klassen meer en geen verantwoordelijkheid meer. Dat scheelt, en tegelijkertijd gaat de tijd ook wat vlotter. Ik vind het wel prima. Ga aankomende week wel wat eerder naar huis om nog even een tukkie te doen voor onze dochter thuiskomt. Dat is het weer drukte. Gelukkig is mijn man er allemaal vrij nuchter onder en doet erg veel....de schat. Hij zei ook...als de baby morgen komt dan lossen we ook alles wel weer op, en eigenlijk heeft hij daar ook gelijk in. Hier ook nog geen ingedaalde baby.....
Een kraampakket , wat is dat eigenlijk? Heb ik niet (nodig?) hier in Duitsland. En waarom doen jullie klossen onder het bed?

Bevallen doe ik hopelijk in het ziekenhuis. Gewoon omdat ik het fijner vind. Kraamhotel oid is hier niet in de buurt. Ziekenhuis is zo'n 25min rijden, dus ga ik er liever naar toe voordat er iets ergs is. Ook vind ik het wel prettig om het hoofdstuk 'bevallen' buiten mijn huis af te sluiten en daarna lekker naar mijn schone bedje terug te keren!

Wat gezellig is het hier weer trouwens! Leuk, zoveel activiteit op het forum!

Verder is het hier noodweer!! Ik wil niet rijden met dit weer, dus manlief is met de kinderen naar de doktersafspraak. Ik lekker even op de bank niksen.
Alle reacties Link kopieren
Kraampakket is meer v thuisbevalling .. moet je in nl wel standaard in huis hebben in case of... verder zit er wel wat maandverband in en doeken/matjes voor in je bed ook v na bevalling... Pff als ik die dingen zie krijg ik alweer pijn daar beneden.. zie mezelf nog zo “luchten” omdat t goed was v de hechtingen 😬😬😬

Klossen doe ik niet...niet van plan om thuis te bevallen en heb boxspring en die is ook best hoog.. vorige x deed kraamhulp er niet moeilijk over ..

Hier storm weer gaan liggen maar blijf ook lekker in huis. Vanavond nog ff de stad in v wat spulletjes en morgen lekker weekendje weg met vriend!! Dochter lekker n opa en oma!!
Ooh mirmirmir dat ga ik missen... 3 kids breng je niet meer zomaar naar de grootouders..

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
@rozegeranium.. Oef, heftig nog nu in de verbouwing. Kan me wel voorstellen dat het je onrust geeft zo vlak voor de bevalling. To-do lijstje maken is altijd wel fijn, doe ik nu ook met de laatste klusjes. Zo fijn als je kunt afvinken! Haha..

Ik heb ook steeds het gevoel dat deze eerder komt. Maar mijn zoontje was precies op tijd. Volgens mijn vk is de kans klein dat deze dan wel veel eerder komt. Al weet je het natuurlijk nooit bij een bevalling!

@joshax.. Hier ook een kindje in de buik die veel haar blijkt te hebben. Ik ben ook echt veel last gehad van maagzuur. Al is het de laatste week wel iets minder t worden. Ik heb ook gelezen dat het wel verband met elkaar zou kunnen hebben.

Ik merk dat ik mijn lichaam ook meer rust moet geven. Als ik een dag wat actiever ben merk ik met meteen aan mijn bekken!

Ik wil denk ik gewoon in het ziekenhuis bevallen. Is kortbij, en voelt safe. Of het moet al heel snel gaan, dan komt ie thuis natuurlijk!

Wat een storm gisteren idd! Behalve mijn zoontje van/naar school brengen ben ik lekker thuis gebleven.

Oo en wat heerlijk mirmirmir... Lekker samen een weekend weg, veel plezier!

Verder ben ik ook reuze benieuwd wanneer de eerste baby geboren wordt. Spannend hoor! 😊
anoniem_351788 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 13:12
Reden: Bericht nog niet af!
7.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@kraampakket: hoef je idd niks van mee naar het ziekenhuis. Ze hebben daar alles.

@bevalling: ik twijfel nog zo of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen. Bij dochter thuis begonnen maar na een tijd persen en de persweeen afzwakten alsnog naar het ziekenhuis (20/25min rijden) voor weeenopwekkers. Vond het thuis onwijs fijn en in het zkh vervelend dat ik me gehaast voelde omdat ze je zo snel mogelijk weg willen hebben.. maar met persweeen in de auto was verschrikkelijk. Wornsdag bij vk bevalling bespreken dus hopelijk heb ik daar wat aan. Vooral wil ik weten wanneer je naar t ziekenhuis mag. Bij dochter rugweeen gehad en geen houding was oké. (Ik zie stiekem ook echt mega op tegen de bevalling)

@traktatie werk: hebben jullie wat op t werk getrakteerd als afscheid? Of doen jullie dat bij terugkomst? Ik zie de collega's voor t laatst bij vergadering rond lunchtijd en collega verzorgt al broodjes ivm bedankje dat wij hem hebben verrast met dat hij zoveel jaar in dienst was. Dus ik zou niet weten wat ik kan trakteren maar voelt zo gek met lege handen aan te komen als ik ze daarna lange tijd niet zie.

@maagzuur: hier al zolang maagzuur, maar als ik bij de geboorte veel haar zie maakt dat t goed Haha... had m'n dochter ook, zo bijzonder!

@buikspieren: zolang ik me nu rustig hou gaat het wel. Heb idd nog gedacht aan een buikband, maar toen ik bij prenatal was helemaal vergeten ernaar te kijken. Dom!
Alle reacties Link kopieren
Zoo weekendje weg was heeerlijk!! Gister nog een dagje chill thuis met vriend en dochter ! Vandaag dochter nd opvang dus even de stad in en dingen regelen en vanmiddag lekker op de bank!!

@polonaise... mijn vriend heeft te gekke ouders die draaien hun hand er niet voor om.. broer en zus vriend zitten ook op 3... dus we hebben een gelukje denk ik🙏 Ook al zijn ze wel kapot na een weekend oppassen dan.. ze doen t graag en zijn al met pensioen. Mijn ouders werken beiden nog veel dus die hebben weekend rust wat harder nodig. Denk dat t daar iets lastiger zou gaan!

@pluis.. ik ook zo benieuwd wie als eerste gaat bevallen ! En heb ook nog vriendinnetje die nu moet ongeveer moet bevallen.. spannend!!

Ik hoop echt dat deze bij mij eerder komt. Ik voel me nu al zoals ik me bij 40+ weken bij de eerste voelde .. Pff heavy! Lijkt wel sinds stoppen met werken en rust nemen ineens minder te zijn geworden..

@bevalling: zeker weten ziekenhuis. Met alles wat er fout kan gaan is er geen haar op m’n hoofd die thuis zou willen bevallen.. ik ga liever v safe en de mogelijkheid tot monitoren baby ..

@traktatie: ik heb getrakteerd .. room smoesjes chocolade soesjes en mini tompoucen .. heb ook cadeau gekregen v collega’s dus traktatie moment was afscheid moment en cadeau moment! Wel zo leuk om te doen!

Geen idee dat maagzuur te maken had met haar op t hoofd? M’n dochter had ook haar alleen had nooit last v maagzuur?

Iedereen nu met verlof? Geniet ervan!!
Mirmirmir schreef:
23-01-2018 09:06
Geen idee dat maagzuur te maken had met haar op t hoofd? M’n dochter had ook haar alleen had nooit last v maagzuur?
Is een bakerpraatje :)

Mirmirmir dat klinkt als een goed weekend!

Oh het is echt zo spannend inmiddels.. Hoewel het nog wel 8 weken lang duren voordat alle baby's er zijn.

Ben benieuwd naar de eerste en de laatste.
Alle reacties Link kopieren
Hi dames! Ik kon het tempo niet helemaal bijhouden met reageren hier maar heb het topic heel regelmatig gelezen. Nu is bij mij de stress wat toegeslagen want volgende week komt de kleine meid. Hopelijk hebben jullie nog tips :-)

Ik wil iets kopen voor de (oudste) dochter om cadeau te geven aan de baby zodra zij is geboren. Heb alleen geen idee wat! En een leuk cadeautje voor de grote zus is natuurlijk ook fijn, maar naast een mooie pop en een paar simpele poppen en wat voorleesboekjes heb ik nog geen idee. Iemand?

@traktatie: mijn laatste werkdag viel wat onhandig ivm de feestdagen dus ik ben tijdens mijn verlof nog even op de koffie gegaan en had toen lekkere bonbons meegenomen. Die doen het altijd goed.

@kraampakket: daar gebruik ik straks ivm ziekenhuisbevalling alleen het hoognodige uit zoals het kraamverband (moet er nog niet aan denken!) en de celstofmatjes. Die zijn sowieso wel handig om in huis te hebben. Ik kwam er laatst achter dat je de spullen die je over hebt kunt doneren voor de arme landen. Dat zal ik na een paar weken dan doneren want ik heb waarschijnlijk genoeg over.

Veel succes en sterkte nog voor iedereen... de laatste loodjes! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Heb je geplande bevalling oid? Spannend!

Ik ga voor m’n dochter een pop kopen die alles kan. Lachen huilen plassen drinken in bad etc . Kan ze echt moedertje spelen . Verder niets speciaals.. ze zal vast genoeg verwend worden al!

Goeie van t kraampakket doneren.. heb zelfs nog dingen v vorige baby zal het ook eens gaan uitzoeken!

Hier maar eens kijken wat ik vandaag ga doen!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik word ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes. Heel gek om al te weten wanneer het gaat gebeuren. Maar ook wel erg praktisch! Ik probeer nu een planning te maken en me daaraan te houden tot de bevalling.

http://www.stichtingbabyhope.org/ Dit is de site over het doneren van het kraampakket, daar staan ook de inleveradressen in.

Nog een leuke dag gehad?
Alle reacties Link kopieren
Yes niet veel bijzonders gedaan!

Ah spannend en ook ergens wel fijn dat je weet wanneer het gaat gebeuren! Ben jij de eerste dan van de groep?

Btw...vind dat er weinig gepost wordt weer.. saaai Hihi. Weet iemand ook of je kunt instellen dat je melding krijgt als er reacties zijn?

Thanks voor de link!

Net terug van de Zara .. toch nog wat leuks gescoord in de sale , echt geen geld ( word je hebberig van) v dochter 1 en 2 maar Pff wat heet is t in die winkel en zo’n lange rij.. was net op tijd weg.. voelde me bijna flauw vallen

Fijn weekend iedereen!!
Hier ook weer even een berichtje...Vorige week een aantal pittige oefenweeen gehad, en nu toch maar gedeeltelijk met verlof. Daarnaast deze week ontzettend veel last van jeuk en een trekkende, gespannen buik. Nu maar eens gebeld en moet t in de gaten houden en maandag bloedprikken. Het kan namelijk iets met je lever zijn. Verder maar de halve apotheek leeggekocht met hormoonzalf en verkoelende gel enzo.....wat een naar kwaaltje!

Verder zijn we de lijst aan het afwerken. Nog steeds erg onzeker qua namen.....ik vind het zooo lastig! Zijn jullie er allemaal al uit?

Qua inkopen wil ik nog graag een warme slaapzak voor in de kinderwagen kopen. Die ik nu heb is veel te groot voor newborns en hier zal de baby hopelijk veel buiten slapen. Nog steeds geen baby in de groep? Meestal is er wel iemand vroeg bij toch?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames.

Was er even niet meer aan toegekomen om te reageren....het was bij ons weer turbulent de afgelopen week. Even een korte samenvatting.

Vorige week vrijdag had ik een slechte doppler, de toevoer vanuit de placenta naar de hersenen was de tweede week op rij te laag. Daardoor werd ik vrijdags weer omgezet naar dagelijkse ctg’s. Vervolgens was ik zaterdag dus voor ctg in het ziekenhuis voor ctg, en toen was er een dip in het hartfilmpje van de kleine. Hierdoor werd ik direct ter observatie opgenomen. Vervolgens heb ik drie dagen in het ziekenhuis gelegen. Daarna nog een keer een dip in de ctg gehad. Maar uiteindelijk mocht ik maandagavond weer naar huis, en dan weer dagelijkse ctg’s. Bij het afsluitende gesprek maandagavond is ons aangegeven dat ik waarschijnlijk met 37 weken ingeleid zou worden.

Vandaag weer het hele rijtje controles gehad (echo, doppler en ctg). Die waren vandaag gelukkig goed! Daardoor twijfelt de gyn nu wel even of we met 37 weken gaan inleiden of nog iets langer wachten. Maandag hebben ze weer teamoverleg en dan wordt (als het goed is) de knoop doorgehakt.

Inmiddels hebben wij onszelf al helemaal ingesteld op inleiden met 37 weken, wat ons betreft mag het dan ook gewoon doorgaan. We zullen zien wat het wordt....
Alle reacties Link kopieren
@loeske: spannend, ingeleid worden!
@dido: jeetje wat heftig.. spannend wat ze maandag zeggen.

@verlof: ma & di nog thuis werken & vergaderingen. Ben blij als t erop zit, lichamelijk gezien.

@van huis: morgen hebben we een verjaardag op ruim 100 km rijden.. maakt me erg onrustig op 1 of andere manier.. ook al ben ik 'pas' 35+3 dagen morgen. Stiekem blij als we weer thuis zijn..
Dido :hug:wanneer ben je 37 weken? Is er een vermoeden wat er aan de hand is?

Rozegeranium die jeuk is vreselijk idd. Bij mij was dat gewoon het uitrekken van de huid. Gelukkig deze keer geen last van. Maar ook geen goede tips voor je.

Daar genieten of thuis blijven, niet tegen je zin meegaan. Zal allemaal wel goed gaan :)l

Loeske wanneer ga je bevallen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven