Uitgerekend 1e helft december 2018

14-04-2018 11:03 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die is uitgerekend in de periode van 01 december t/m 16 december 2018 en graag wil meeschrijven.

Inloggegevens


Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel. Tabel op volgorde van uitgerekende datum.

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20 weken echo
29/302 mei
NaamLeeftijd (V/M)KindUitgerekende datumGeslachtVolgende afspraakBijzonderheden
Aman198532/332e14-11-2018?26 mei echo :heart:
Kim_9027/321e01-12-2018Jongen7 juli 20 weken echo :heart:
Morange30/281e02-12-2018jongen18 juli 20 weken echo :heart:
Bulbasaur26/291e02-12-2018Jongen13 juli 20 weken echo :heart:
Rose_Lily8928/281e02-12-201819 juni controle :heart:
Kleinwondertje29/282e06-12-2018?29 mei :heart:
Devenie9127/281e06-12-20182 mei :heart:
Zininmooiweer33/341e08-12-2018 ? - :heart:
@nne33/322e07-12-2018 ? 4 mei
Nausicaa371e11-12-2018 :heart:
Marloes8531/392e08-12-201818-05-2018:heart:
Eenhoorn1229/311e09-12-2018?26 april
jenn8829/322e09-12-2018?24 mei:heart:
Femme_30/292e12-12-201815 mei extra echo 31 mei termijnecho:heart:
Bessss27/281e12-12-20183 mei:heart:
Arielmermaid29/301e13-12-201828 mei (3 maanden zwanger):heart:
Amaryllisbol28/361e15-12-201822 mei termijnecho :heart:
Kuikentje_8928/341e15-12-201822 mei termijnecho :heart:
Roos729/311e16-12-2018?30 mei:heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:40
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
50.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh nee he wat ontzettend rot Luni, sterkte 🙁

De tabel bijwerken is niet echt gelukt, sorry. Ik weet ook niet hoe ik het bericht moet weghalen. Ik zal morgen op mijn werk mijn gegevens bijwerken. Of als iemand er tijd voor heeft mag het natuurlijk ook!
Alle reacties Link kopieren
Ach Luni wat onwijs rot voor je, sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik1981 natuurlijk kan je meeschrijven!
Zininmooiweer, wel fijn dat er vast een afspraak staat maar lastig met dat tijdstip. Zijn ze normaal niet open in t weekend oid? Dat ze jullie belt als ze toevallig op de praktijk is.
Eastling net als bij tess hoef ik t geslacht niet perse te weten, manlief wil t wel weten. Nog even kijken hoe we dat gaan doen dus!
Ik zou t dan weer niet delen met anderen bessss, lekker ons geheim haha

Ohh luni wat intens verdrietig, sterkte meid!

T is inderdaad t makkelijkst om de tabel op de tablet of computer bij te werken, telefoon is erg priegelig.

Hebben meer dames last van wat onzekerheid? Ik heb alleen last van mn borsten en soms wat drukkend gevoel onderin mn buik (en daardoor vaker plassen), dat ik t moeilijk vindt om te geloven dat t allemaal goed gaat. Ik zou liever gewoon wat misselijk zijn om echt die bevestiging te krijgen dat de hormonen vollop aanwezig zijn. Vrijdag voor t laatst getest maar t liefst zou ik er elke dag 1 doen.. doe mij maar een kijkluikje in mn buik, af en toe even spieken of t wel groeit enzo.
Alle reacties Link kopieren
Roos7 schreef:
15-04-2018 08:15
Ik1981 natuurlijk kan je meeschrijven!
Zininmooiweer, wel fijn dat er vast een afspraak staat maar lastig met dat tijdstip. Zijn ze normaal niet open in t weekend oid? Dat ze jullie belt als ze toevallig op de praktijk is.
Eastling net als bij tess hoef ik t geslacht niet perse te weten, manlief wil t wel weten. Nog even kijken hoe we dat gaan doen dus!
Ik zou t dan weer niet delen met anderen bessss, lekker ons geheim haha

Ohh luni wat intens verdrietig, sterkte meid!

T is inderdaad t makkelijkst om de tabel op de tablet of computer bij te werken, telefoon is erg priegelig.

Hebben meer dames last van wat onzekerheid? Ik heb alleen last van mn borsten en soms wat drukkend gevoel onderin mn buik (en daardoor vaker plassen), dat ik t moeilijk vindt om te geloven dat t allemaal goed gaat. Ik zou liever gewoon wat misselijk zijn om echt die bevestiging te krijgen dat de hormonen vollop aanwezig zijn. Vrijdag voor t laatst getest maar t liefst zou ik er elke dag 1 doen.. doe mij maar een kijkluikje in mn buik, af en toe even spieken of t wel groeit enzo.
Ik ben ook onzeker en kan het nog moeilijk geloven. Was een klein beetje misselijk, dacht ook dat is tenminste bevestiging dat er echt wat gaande is in mijn lichaam. Nu ben ik sinds gisteren echt extreem misselijk, toch ook niet zo leuk :"-( . Voel me er ook niet minder onzeker door.
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Ze zijn wel open op zaterdag, maar er is maar 1 iemand dat die echo's doet. En ze heeft die dag niet het spreekuur maar de noodlijn. Dus als het een rustige dag is heeft ze tijd. Maar we moeten gewoon doen wat we normaal doen als we dan maar binnen een uur bij de praktijk kunnen zijn.

Ik ben ook onzeker. Voel ik wel genoeg? Is dit pijntje goed of een slecht teken. Elke keer op de wc kijk ik of t papiertje schoon is. Vind t echt zo spannend allemaal.

Luni1 wat een vervelend bericht. Heel erg veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Amaryllisbol schreef:
14-04-2018 18:08
Super! Ik krijg hem alleen niet ingevuld ik zit via de tablet.
Kan iemand dat voor mij doen misschien?

Leeftijd: v 28 m 36
1e kind
Uitgerekend 15-12-2018
Volgende afspraak 2 mei
Ik heb het voor je aangepast :)
Alle reacties Link kopieren
Ohnee Luni, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte gewenst. :hug:

Hier af en toe ook wat onzekerheid wat betreft het ontbreken van "kwaaltjes". Ik voel me nog steeds overdreven goed, nooit misselijk, enkel alleen wat weeïg als ik trek krijg. Verder wel ontzettend veel plassen, maar dat is het dan ook wel weer.
Morgen komt hier moeders voor moeders langs, dus ik verheug me nu alweer op de test.

Maar dames we zijn er nog niet hé! Die 12 weken ligt nog ver, dus er kunnen nog heel veel braakochtenden ontstaan.

Wat betreft het geslacht; Mij maakt het niet uit. Vriend mag het bepalen, het is zijn eerste kindje, voor mij de tweede. De eerste zwangerschap wilde ik het weten. Dat werd een jongen en dat gevoel had ik al vanaf de positieve test. Nu ben ik er van overtuigt dat het een meisje is, geen idee waarom; het is gewoon een voorgevoel.
Alle reacties Link kopieren
Super dankjewel femme!!
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte Luni!!
Ah nee Luni sterkte!

Over onzekerheid gesproken. Ik heb borsten die mega pijn doen en die al een cupmaat lijken te zijn opgezwollen. Op sommige momenten een druk in mijn onderbuik en ik ben vreselijk moe! Maar omdat ik niet echt misselijk ben, heb het wel gehad maar is weer weg (al heb ik niet overal trek) maakt me dat wel onzeker. Genoeg kwaaltjes maar bij mijn andere zwangerschappen was ik met 6 weken al zo beroerd.
Alle reacties Link kopieren
Luni: oh nee toch. Heel veel sterkte!!

Wat vervelend voor de dames die zo onzeker zijn. Ik heb dat zelf eigenlijk niet, ondanks dat ik ook zeer weinig ‘klachten’ heb. Ik probeer vertrouwen te hebben in mijn lichaam. Misschien omdat het de vorige keer zo goed ging heb ik nu zoiets van, ik weet dat mijn lichaam het kan. ( niet dat het dan alsnog mis kan gaan natuurlijk)
Laten we hopen dat we allemaal zo verder kunnen met de weinige kwaaltjes. Alleen maar fijn.

Dat vele plassen dat herken ik zeker wel hoor! En ook ik check bij de wc altijd of ik geen bloed zie. Volgens mij heb ik dat mijn vorige zwangerschap 9 maanden gedaan ;-)

En wat hebben we idd al een grote groep zeg! Super leuk!
Alle reacties Link kopieren
Beter dit!
Ik zal de komende week even mijn gegevens invullen.

Merk dat ik erg druk ben en ik even minder tijd heb om hier te kletsen.
Voor diegene die er in de tussentijd zijn bijgekomen, gefeliciteerd!

Geniet van jullie weekend!
jenn88 schreef:
15-04-2018 11:10
Luni: oh nee toch. Heel veel sterkte!!

Wat vervelend voor de dames die zo onzeker zijn. Ik heb dat zelf eigenlijk niet, ondanks dat ik ook zeer weinig ‘klachten’ heb. Ik probeer vertrouwen te hebben in mijn lichaam. Misschien omdat het de vorige keer zo goed ging heb ik nu zoiets van, ik weet dat mijn lichaam het kan. ( niet dat het dan alsnog mis kan gaan natuurlijk)
Laten we hopen dat we allemaal zo verder kunnen met de weinige kwaaltjes. Alleen maar fijn.

Dat vele plassen dat herken ik zeker wel hoor! En ook ik check bij de wc altijd of ik geen bloed zie. Volgens mij heb ik dat mijn vorige zwangerschap 9 maanden gedaan ;-)

En wat hebben we idd al een grote groep zeg! Super leuk!
Ik heb 3 super zwangerschappen gehad en nog nooit een miskraam gehad. Maar door de jaren heen besef ik wel dat eigenlijk best een geluk is. Het maakt me vooral onzeker omdat ik nu al iets ouder ben. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik een stuk jonger. Daarnaast was deze zwangerschap een bijzonder kadootje (gebruikte gewoon anticonceptie) maar nu draait mijn hoofd overuren. Wat heb ik die periode gaat en wat niet handig was en ben nu meteen foliumzuur gaan slikken maarja.... wel wat aan de late kant.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wel onzeker, dit is de eerste keer. Ik heb best veel last van buikpijn/krampen waar ik onzeker van word.
Alle reacties Link kopieren
Amaryllisbol, het kan zijn dat je baarmoeder groeit en je andere organen aan de kant aan het duwen is.
Vaak zikn het juist je darmen die de pijn veroorzaken. Heb je nog wel een normale stoelgang?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ik niet de enige ben! T is onze eerste dus ik heb ook geen idee wat normaal is en wat niet.
Komende week de vk bellen voor een afspraak, al zal dat waarschijnlijk pas begin mei zijn (duurt lang!), en moeders voor moeders. Vanmorgen mezelf nog naar de sportschool gesleept, merk wel dat t minder goed vol te houden is dan voor de zwangerschap. vooral bepaalde oefeningen willen echt minder goed, alsof er minder zuurstof naar die spieren gaat.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Femme! ik heb wel wat last van obstipatie, denk dat het daaraan zal liggen. Ik ben ook misselijk en heb gevoelige borsten, moet wel goed zitten.
Ik vind het gewoon best spannend :)
Al kan ik me de onzekerheid heel erg goed voorstellen heb ik er gelukkig weinig last van. Ik weet dat mijn lichaam het kan en heb er verder zelf geen invloed meer op op dit moment. Natuurlijk realiseer ik me ook zeker dat het nog mis kan gaan.

Ik heb zeker wel symptomen, vooral van mijn darmen heb ik echt flinke last (diarree en krampen...) De vorige zwangerschap vond ik de darmklachten veel pijnlijker dan de bevalling, hopelijk wordt me dat dit keer bespaart. Van gevoelige borsten heb ik nog helemaal geen last en ze zijn (helaas) ook nog altijd even klein.

Het idee dat je nu bezig bent met het maken van een klein mensje vind ik zo bijzonder en onvoorstelbaar gaaf :-D

Morgen komt moeders voor moeders langs.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de overzicht, is fijner zo! Net ook ingevuld.

Ik ben ook erg onzeker. Elke keer naar na het plassen toch even checken of ik niet bloed.. heel herkenbaar. ik ga ook op dit moment door een stressvolle periode (druk met het afronden van mijn eindstage) dus dat helpt eigenlijk ook niet mee. Ik leef erg naar de echo toe, hoop dat we allemaal mooi en goed nieuws mogen ontvangen! :)

Ik las op een website dat het onderzoek (binnen 10 weken) meestal inwendig wordt uitgevoerd? Heb het tijdens mijn afspraak helemaal niet over gehad. Ik ging er standaard van uit dat er iemand met zo'n apparaat op mijn buik het na zou kijken. Iemand al eerder ervaring mee gehad?
Alle reacties Link kopieren
Hier even een paar dagen wat beter, maar nu al weer dagen flink beroerd. Geloof me, op dat moment ben je helemaal niet zo blij met die kwaaltjes. En het wel of niet hebben zegt niks over of het goed gaat, je kunt mega-misselijk zijn en enorme spanning op je borsten, en dan is het toch niet goed. En andersom. Dus probeer vooral te genieten van als het goed voelt :-).

Voor wie het vroeg: ja, vroege echo's zijn vaak inwendig omdat je uitwendig nog niet genoeg ziet. Hoe later hoe meer kans dat het uitwendig kan, maar tot een week of 8-9 is het vaak inwendig.
Klopt nausicaa zegt over de echo. Daarna ligt het eraan hoe het ligt, hoeveel buikvet je hebt etc. hoe goed ze het kunnen zien via de buitenkant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige keer nooit een inwendige gehad. Ook niet toen met 5.5 weken.
Konden ze het toen al goed zien Jenn? Ik wiste het niet meer precies van de vorige keer maar man dacht idd dat de eerste echo (toen met 6 weken ivm tekenbeet) ook uitwendig was.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat konden ze toen wel hoor geloof ik. We hadden nog geen hartje toen dat weet ik nog wel. Misschien scheelt het idd wel of je veel buikvet hebt ja of nee.
Ik heb dat niet veel, dus dat het daarom misschien wel vanaf de buitenkant kon.
Ik hoop trouwens dat het wel kan, want inwendig lijkt me nou niet echt een feest...
of ik ben gewoon een watje ;-)
Ivm pcos en cystes heb ik heel wat inwendige echo's gehad bij de gyn. Klinkt naar maar valt echt heel erg mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven