Uitgerekend 1t/m15 september 2018

31-12-2017 09:33 460 berichten
Bij deze een topic voor iedereen die begin september uitgerekend is. Je kunt jezelf in de tabel zetten, gebruikersnaam en wachtwoord staan onder de tabel.

:heart: = kloppend hartje!
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Happy86312e1 september:heart:
BrownieLover322e2 september:heart:
VIvaPinkPony311e2 september:heart:
Mikki_123323e2 september:heart:
LouiseMaria261e6 september:heart:
MissChesire311e7 september:heart:
Trisch301e7 september:heart:
Drakenstein332e9 september:heart:
Sterretje2018301e9 september:heart:
Katootje83341e9 september:heart:
Zucchini261e10 september:heart:
Wolley18261e12 september21-02 tweede echo:heart:
Terzieler302e15 september:heart:
Talena281e11 september
:rose: Mamavaneenboefje, Lousje48, zandkasteel-, Sanseveria
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:51
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.74% gewijzigd
zucchini wat schattigggg!! Ik wil oook!!!! Ja ben ook wel benieuwd.
Heb je de VK al gebeld? Ik wel: goed gevoel bij. HEEL VEEL INFORMATIE gekregen om door te lezen. Ik heb mijn eerste afspraak 31 januari :hyper: moet alleen nog afspraak maken voor een echo dat gebeurd elders. Kan alleen nog geen afspraak maken omdat ik nog geen zorgpasje heb. Maar advies is vanaf 11 weken. O_O . Dus dat wordt wachtennnnn.

Mbt het niet weten wat te eten, komt dat omdat je nergens trek in hebt? Of misselijk bent? Ik heb er geen last van. Alles smaakt me prima :-]
Alle reacties Link kopieren
@LouiseMaria, ja door dat weeïge gevoel staat alles me een beetje tegen. Ik heb wel momenten dat ik wel honger heb en ook wel wat kan eten. Dat wisselt een beetje de hele dag door haha.
Wat lang wachten nog! 11 weken? Jeetje, ga je dat volhouden? De verloskundigenpraktijk kan ik vanavond pas bellen, ze waren vandaag overdag dicht. Dus nog geen afspraak gemaakt, maar ik hoop heel erg dat het nog in januari kan. Laatste week van januari zit ik tussen de 8 en 9 weken en daarna gaan we een weekendje weg met familie, dus ik hoop dat we dan een goede echo hebben gehad.
zucchini dat is wel vervelend inderdaad. Misschien droge crackers daar zit weinig smaak aan en is misschien goed te verdragen?
Ja wachten tot 11 weken lijkt me nu nog heel lang, te lang.. Ik zou al eerder een echo kunnen aanvragen maar dat moet je dan zelf betalen dus als ik het echt niet meer trek om te wachten zouden ze eerder een inwendige echo kunnen doen op eigen kosten. Voor nu heb ik die behoefde nog niet. Ik denk dat het misschien per praktijk verschillend is, we wachten maar gewoon rustig af! Ben wel benieuwd wanneer jij terecht kan!
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn eerdere zwangerschap had ik de eerste echo met 6,5 week, nog eentje rond 9 weken en dan de gebruikelijke echo’s. Zat allemaal gewoon bij de verloskundige in. Nooit iets extras voor hoeven betalen.
Alle reacties Link kopieren
@LouiseMaria, ik heb toevallig vanmiddag crackers gekocht, die neem ik dan ook mee als ik ga werken.
Oké, dan kun je idd kijken of je het volhoudt om zo lang te wachten.
Ik heb net gebeld en ik heb 23 januari de eerste echo al. Ik denk dat ik dan op 7 weken en 1 dag zit, het wordt dan ook een inwendige echo.
Drakenstein ja ik denk dus dat het per praktijk verschilt. Doordat hier in de regio alle echo’s in hetzelfde centrum worden gedaan is het denk ik niet haalbaar om zo veel echo’s te doen.

[zucchini spannend!!!!! Das al snel, nog maar een paar nachtjes slapen :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ha Dames!

Even bijlezen en reageren hoor!

@Mamavaneenboefje wat verdrietig dat het al zo vaak fout is gegaan! Ik hoop van het dat het dit keer anders loopt!

@Zucchini Ja zeker leuk! En idd erg vroeg positief getest dus ik wacht ook nog steeds op een 'knaltest'. Donderdag is mijn nod dat is dan 11DPO dus eerst dat nog maar weer zien te halen ;).
Wat fijn al zo snel! Mijn praktijk wil de eerste echo pas met 8 weken doen weet ik maar ik ga echt een weekje eerder vragen! en de eerste aankoop is een feit! Wat leuk!!

@ojuul wat rot dat de medicatie niet werkten! Heel prettig dat het nu weer snel raak is wel he? Ik ben nu in de 2e ronde na een miskraam weer zwanger en door de afgelopen en eerdere ben ik wel erg onzeker en vallen de wacht weken mijn zwaar richting de eerste echo.
@Drakenstein ik herken de vermoeidheid hoor! Ik wil alleen maar slapen ;-D
Slapen is vreselijk hier, ik lig elke nacht te spacen! Heel onrustig en lijk ook niet helemaal in slaap te zijn ofzo.

@LouiseMaria, ben benieuwd naar hoe de waardes terug komen! Jeetje dat duurt lang tot de echo! Je kan altijd eventueel bij een pretecho bureau een vroege echo doen, deze doen dat vaak vanaf 8 weken. Deze moet je dan wel zelf betalen maar als wachten je ding is lekker wachten ;).

@misschesire Wat fijn dat jullie een kindje verwachten nu! Dat moet een heftige reis zijn geweest! Ik duim keihard voor een mooie zwangerschap voor je.


Ik twijfel nog wanneer ik zou bellen, ik ben nu pas 9 dpo. met nod 11 dpo. Ik denk dat ik vrijdag bel en de echo op 7 weken laat zetten. Mijn praktijk wilt graag de eerste echo doen met 8 weken maar na een Blighted Ovum en 2 miskramen heb ik wel behoefte aan wat eerder te weten waar ik aan toe ben hopelijk snappen ze dat.
Ik zal even kort nog wat vertellen over mijzelf. Ik ben 29 jaar, 2 kindjes een zoon van bijna 4 (feb) en een dochter van 1(okt) en nu in verwachting van nr 3 na 2 miskramen.
Qua kwalen ben ik vooral heeeeel moe en misselijk!


:heart: We zijn zwanger!!
Alle reacties Link kopieren
Hoiiiiii! Leuk om jullie verhalen te lezen en vast wat voorpret te kunnen delen. Ik ben ook zwanger, UD is nu denk ik 2 september.

Dit wordt ons derde kindje, we hebben al een zoontje van 3 en een zoontje van 1. Voelt nog allemaal een beetje onecht ofzo... heb ook veel minder tijd nu om er bij stil te staan.
Alle reacties Link kopieren
Mikki; ik ervaar het nu ook minder intens. Komt denk ik omdat je ook al druk bent met je andere kind(eren) en voor mij ook met het werk etc. Gefeliciteerd trouwens!

Zandkasteel; moe en kleine kinderen=geen optie. Ik slaap ook minder goed dan eerder. Hahaha! Ik snap de onzekerheid, proberen er maar niet teveel bij stil te staan, hoe lastig ook en inderdaad een vroege echo vragen. Uiteraard ook gefeliciteerd!

Louise; wat apart dat er zoveel verschil in zit. Jij mag ook al gauw, tijd vliegt. Oké... behalve als je moet wachten Hihi!
Hopen dat je waardes goed zijn. Niet teveel googlen echt de negatieve verhalen torenen altijd boven de positieve uit.

Zucchini; mooi snel ja! Inwendige echo had ik toen ook eerste 2 keer want het vruchtje lag ver naar achteren. Was niet vervelend.
Bij mij werkte beschuit met beetje jam goed en croky paprikachips. Nu heb ik vooral zin in gemarineerde gegrilde kip Whahaha!
Ook al wat gekocht. Vond ik zo bijzonder toen. Nu hebben we al veel in huis. Je krijgt ook gewoon heel veel.

MC; gefeliciteerd! jeetje wat een geduld hebben jullie doorstaan. Het is wat dit betreft heel oneerlijk verdeelt. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Verder denk ik dat het teruggehouden enthousiasme best logisch is. Het is een wonderlijk iets en niet vanzelfsprekend.

Zo nu ben ik volgens mij weer bij. Ik heb het heel erg druk en het kost me met toenemende mate doordat ik me echt soms bagger voel, moeite om aan alle verplichtingen te doen.
De andere dames die meeschrijven ook gefeliciteerd!

Het gevoel van momenten dat je niet echt blij kunt zijn/ervan kunt genieten heb ik ook wel, gewoon omdat ik bang ben dat het weer misgaat of weer bij de vk kom en er geen hartje klopt. Ik weet niet of ik eerder bij de vk mag komen door mijn miskramen, heb gisteren het formulier ingevuld en ze zullen me een van deze dagen wel bellen voor een afspraak.

Mijn buik is nu ook al echt een bolletje, maar dat vooral door mijm darmen. De eerste positiekleding heb ik alweer besteld. Netzoals een paar babykleertjes, ook ik kon het niet laten hihi. Er is ook een vriendin waarvan ik her vermoeden heb dat ze in de gaten heeft dat ik zwanger ben, wil het haar ook zo graag vertellen omdat ze zelf maar 7 weken verder is dan mij. Nog even een paar weekjes geduld

Het goed slapen verschilt per nacht en ook hoe goed ons zoontje slaapt. Dromen doe ik wel wat meer.

Gaan jullie nog mee doen aan moeders voor moeders?
Alle reacties Link kopieren
Ohja dromen! Ik heb mijn eerste twee zwangerschappen ontzettend veel heftige dromen gehad. De laatste zwangerschap vooral heel veel nachtmerries. Verschrikkelijk! Maar.... nu dus niet... echt amper een droom. Super blij maar ook een beetje gek want het hoorde voor mij wel bij zwanger zijn. Misschien komt het nog maar ik geniet nu vooral van dat ik heel goed slaap :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Even snel!
Net gebeld, 29ste eerste echo! Duuuurt lang ;)
Alle reacties Link kopieren
Zandkasteel: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim voor je dat je een eerdere echo krijgt dan 8 weken, want ik kan mij voorstellen dat je behoefte hebt aan wat meer duidelijkheid gezien je geschiedenis.

Zucchini: Het slechte slapen herken ik echt heel goed! Normaal val ik al laat in slaap, maar nu nog erger. En vooral super vroeg (tussen 5 en 6) wakker. En gevoelige borsten, hou op schei uit! :-P) Die had ik al ruim voor mijn nod, normaal nooit, en het word alleen maar erger. De eerste aankopen al in huis? Ik durf dat echt nog niet!

LouiseMaria: Probeer niet teveel te googelen. Al maak ik mij er ook schuldig aan. Mn moeder roept altijd “kap daarmee, je vind alleen iedereens negativiteit, want positieviteit is niet interessant om te delen!” Oh dat is spannend! Ik duim voor je stabiele waardes! Wel is 11 weken lang wachten zeg! Ik hoop dat het wachten je mee valt.

Mikki: Gefeliciteerd alweer!

Mamavaneenboefje: Ik wil zeker mee doen aan moedersvoormoeders. Zeker aangezien wij eigenlijk aan IUI zouden beginnen en dan ook hormonen zou krijgen. Ik voel mij gewoon verplicht haha. Ik vind het echt knap dat je je mond kunt houden tegen je vriendin, dat lukte mij echt niet hoor.

Rare dromen heb ik niet. Alleen echt belachelijk vroeg wakker, steeds tussen 5 en 6 uur. Hebben jullie al veel kwaaltjes? Ik vind het gewoon belachelijk hoeveel ik er heb, maar ik klaag niet. Ik heb ochtendmisselijkheid, 2 borsten als bakstenen, enorm droge huid, sommige eten smaakt al enorm smerig en ik verdraag geen geuren. Dat ik er zo snel last van heb is echt vreemd. Aan de andere kant; geen geuren verdragen en eten niet lusten is bij mij standaard rond mijn menstruatie en ovulatie. Misschien reageer ik gewoon hevig op hormonen?

Ik heb gisteren een afspraak gehad bij de poli Voortplantingsgeneeskunde. Helaas dit keer bij een hele vervelende vrouw. Ze snapte niet waarom ik er was en vond dat ik gewoon had kunnen bellen dat ik zwanger was. Ik zat alleen echt bomvol vragen, onder andere of wij nog wel mogen starten met IUI als dit mis gaat. Dit mag gelukkig dan alsnog! :biggrin:

Ook vroeg ze of ik onder controle in het ziekenhuis wilde blijven en dat wilde ik wel, dacht ik. Ik dacht, oh dan houden ze de baby extra in de gaten en dergelijke, maar die arts zei: goed, dan meld ik je aan bij de pop-poli. Aangezien ze erg kortaf was heb ik maar niet verder gevraagd. Na wat googelen heb ik helemaal geen zin in die pop poli eigenlijk, ik verwachte iets heel anders. Wel hebben wij 19 januari de eerste echo :cheer2:

Om de zenuwen voor de echo wat te verlichten is mijn vriend de clown aan het uithangen. Hij wilt graag een andere kookwekker, want over 9 maanden is mijn ei gaar. Al mn kwaaltjes zijn mijn nieuwe features en nog meer die ik alweer vergeten ben. Ik denk dat ik een boekje ga maken met al zn grapjes, altijd leuk om terug te lezen? Zijn jullie al in van die zwangerschapsboekjes aan het schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Door de kwalen wist ik voor de test al dat ik zwanger was. Dat nare weee gevoel, gevoelige borsten, alles ruiken, raar gevoel in onderbuik en hondsmoe maar hyper in bed liggen...

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik veel geschreven. Het was behalve mijn zwangerschap een heftige tijd dus ik had ook erg de behoefte om het van me af te schrijven.

In principe krijg je weinig echo’s als alles normaal is en blijf je onder behandeling bij de VK. Ik ben wel benieuwd wat ze bij mij gaan beslissen. Ik heb vorige keer iig heel veel echo’s gehad en mijn bevalling liep ook niet echt best.
Toch geen vervelend gevoel aan over gehouden. Wil alleen sowieso nu in het ziekenhuis bevallen en de crisis met borstvoeding weet ik ook nog niet zo... jammer dat het mij kennelijk niet zo natuurlijk af gaat. Zwanger worden wel, maar de rest...
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik ben zwanger van mijn 2e kindje, de eerste is bijna 4 jaar. Volgens de berekeningen ben ik 1 september uitgerekend, ben nu dus 5+4.
Ik vind het leuk om mee te schrijven, de vorige keer heb ik dat ook gedaan en met deze dames heb ik nog steeds contact.
Jullie ook allemaal gefeliciteerd, hopelijk voelt iedereen zich goed. Hier begint de eerste misselijkheid te komen, niet spugen maar vaak een misselijk gevoel en weinig eetlust.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!
Het lijkt me leuk om mee te schrijven :)
Ik ben nu bijna 5 weken in verwachting van ons eerste kindje.
Op dit moment nog helemaal nergens last van!
26 januari heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige gepland staan, voor mijn gevoel duurt dat nog wel erg lang! (Ergens ben ik erg onzeker of het allemaal wel goed gaat, al heb ik daar geen specifieke reden voor)
Ik wacht gewoon geduldig af...
Alle anderen ook gefeliciteerd met de zwangerschap!!
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik heb behalve wat meer moe eigenlijk geen kwalen 🤔 de andere twee keer had ik dat wel. Ik word er wel onzeker van merk ik. Ik zal binnenkort ook maar eens de Vk gaan bellen voor een afspraak.

Moeders voor moeders: zo knap vind ik dat, meiden die dat doen. Ik doe het niet.. ik ben bang dat ik het niet verborgen kan houden dan, dat ik zwanger ben.
Alle reacties Link kopieren
@Zandkasteel, ik ben benieuwd of je donderdag een knaltest hebt! Ik had op 11 dpo nog maar een licht streepje. 2 dagen later bijna even donker als de teststreep. 29e de echo, spannend! Aftellen hè?

@Mikki_123, welkom!

@Drakenstein, haha.. croky paprikachips, de rest was niet lekker? Ik zal het eens proberen, haha!

@Mamavaneenboefje, leuk dat je ook al wat babykleertjes hebt besteld. Ik moet mezelf echt in houden als we weten wat het wordt, zóveel leuks te koop.
Ik wil wel mee doen aan moeders voor moeders, ik ga zo even kijken hoe ik dat moet doen. Doe jij daar ook aan mee?

@MissChesire, ons slaapritme lijkt aardig op elkaar zo te lezen!
Wat betreft de baby-aankopen: ik ben me er wel heel bewust van dat het nog mis kan gaan, maar als dat zo is dan zien we dat dan wel weer. Ik sta daar wel heel nuchter in denk ik.
19 januari al de eerste echo, wat snel al!
Ik wilde wel zo'n 9 maanden boek halen, lijkt me wel leuk. Heb je nog tips voor een leuke?

@Happy86, welkom!

@Wolley18, ook welkom!
Dat onzekere gevoel herken ik wel. Je hebt gewoon geen idee wat er allemaal gebeurt en of het wel goed zit allemaal.

Ik heb vandaag weer de hele dag gewerkt en qua weeïgheid weinig last gehad vandaag. Ik had ook veel meer eetlust en juist sneller honger dan normaal. Wat een verschil dan ineens met gister. Nouja, dit is beter hoor!
Ik heb wel regelmatig menstruatie-achtige-pijntjes en voornamelijk aan de rechterkant. Aan die kant heb ik ook heel duidelijk de eisprong gevoeld. Af en toe voel ik het ook wel aan de andere kant, maar wel minder. Het is geen hele erge pijn, ik voel af en toe van die lichte steekjes. Toen ik gister de verloskundigenpraktijk belde zei ze ook dat het normaal is dat je in het begin het gevoel hebt dat je ongesteld gaat worden en dat een beetje bloedverlies ook niet erg is. Bij erge pijn en veel bloedverlies was het wel verstandig om te bellen. Maar dat heb ik totaal niet, dus ik ga er ook wel vanuit dat het gewoon goed is. Maar die onzekerheid tot aan de eerste echo gaat wel zwaar worden denk ik. Jullie herkennen dit vast..

Verder weinig kwaaltjes tot nu toe. Beetje moe, wat gerommel/steekjes in de buik en dus af en toe weeïg.
zandkasteel hopelijk gaat het goed. Ik kan me goed voorstellen dat je de wachtweken nu zenuwslopend vind. Zelf heb ik dat niet maar hier dan ook nooit eerder zwanger geweest. Kan me haast niet voorstellen dat het mis gaat. Dat is natuurlijk super naïef. Ik denk wel dat ik met 8 weken een echo laat maken hoor. Kost volgensmij 30€ dus dat vind ik het wel waard. Dan kunnen we het eind januari gewoon vertellen aan onze ouders als die echo goed is. En na de 11-12 weken echo aan “de rest”.

mikki welkom! Voorpret is inderdaad het juiste woord!

mischesire nee ik Google niet meer, je moeder heeft zo gelijk! Maarja t is verleidelijk inderdaad. 19 januari das al snel!!! En pop poli wat houd dat dan in?

happywelkom en gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Hai dames!! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik heb gisteren positief getest en schrijf graag mee met jullie in deze spannende tijd :D
Wij hebben al een dochtertje van bijna 2 (februari) en zijn zelf al 10 jaar saampjes, waarvan 4 jaar getrouwd. Ik werk als psychiatrische verpleegkundige op een gesloten opname afdeling. Geen idee hoe of wat voor vervangend werk er gaat zijn... Ben benieuwd

Kan niet op van geluk dat het ons (hopelijk) voor de 2e keer is gegund. Het blijft nog even spannend. a.s vrijdag officieel mijn NOD, maar kan zeggen dat ik me echt op en top zwanger voel hihi. Wist het net als bij de 1e al dagen van te voren. Onbeschrijfelijk gevoel en zo echt zwanger <3

@Anouk: Ik duim hard voor je!!

@mamavaeenboefje: Jeetje wat heftig!! Ik hoop na een goede echo met kloppend hartje dat je echt kan gaan genieten!

@LouiseMaria: Het is bijna morgen, spannend... ben benieuwd

@zucchini: Fijn he die darmen buik hahah pfff, echt vreselijk! Als ik mijn buik echt uitzet, lijk ik al 30 weken te zijn ;) Ik slaap ook meeeega slecht! Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Dat werd steeds erger en sliep ik bijna niet meer. Had echt het gevoel gek te worden : / Hopelijk herhaalt dat zich niet hoor
Kwaaltjes heb ik nog niet echt last van. Wel heb ik enorm veel last van puistjes gehad, maar die zijn inmiddels bijna weer weg. Ook ben ik sneller moe, maar dat is niet extreem. Misselijkheid is met vlagen en de buikpijn is ook met vlagen. Bij ons zoontje kreeg ik rond de 12e week last van bekkeninstabiliteit en ik hoop dat me dit deze keer bespaard blijft!

Kleertjes ga ik nu ook echt niet meer halen, of er moeten nog leuke koopjes voorbij komen zoals deze koopjes hihi.

De eerste echo staat hier ook gepland op 22 januari, erg spannend weer! Moedersvoormoeders ga ik me straks voor aanmelden. De eerste keer dat ik me hiervoor aanmeld dus ben erg benieuwd!

Bij mijn zoontje ben ik ook gaan meeschrijven op het vivaforum en met een aantal dames heb ik nog steeds contact via een besloten facebookgroep, erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Iedereen van harte gefeliciteerd.
Wij zijn nu iets meer dat 5 weken zwanger van ons eerste kindje.
En we beginnen het ons steeds meer te beseffen.

18 januari hebben wij onze eerste echo..

Afgelopen nachten heel slecht geslapen, nu hopen dat het vannacht beter gaat! Verder weinig kwaaltjes, borsten zijn beetje gevoelig.. meer (nog) niet!
Alle reacties Link kopieren
@LouiseMaria, ik snap wel dat je toch graag een echo wil laten maken met 8 weken. Toch wel fijn om even de bevestiging te hebben dat alles goed zit hè?

@Terzelier, welkom! Heb je veel agressie in je werk? Wat doen ze normaal gesproken als er iemand zwanger is?
Ik heb toevallig vannacht weer een nacht goed geslapen, maar de dagen hiervoor waren echt slecht. Had jij het elke nacht of sliep je ook wel eens goed? Vervelend dat je op het laatst bijna niet meer sliep, lijkt me echt frustrerend.

@Mamavaneenboefje, fijn dat de echo gepland staat! Ik heb me gister ook aangemeld voor moeders voor moeders.

@Juf93, welkom! 18 januari is al bijna!

De controlfreak in mij moest vanmorgen nog weer even een test doen en die was hartstikke positief. Kunnen jullie dat nu helemaal loslaten of hebben jullie ook nog wel weer een keer getest?
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe zwangeren. Gefeliciteerd!

Zucchini; ik heb gister nog een knal test gedaan.

23 mogen wij voor de eerste echo.
Mikki_123 schreef:
03-01-2018 18:35
Hmm ik heb behalve wat meer moe eigenlijk geen kwalen 🤔

Moeders voor moeders: zo knap vind ik dat, meiden die dat doen. Ik doe het niet.. ik ben bang dat ik het niet verborgen kan houden dan, dat ik zwanger ben.
Hier ook weinig tot geen kwalen. Voelt voor mij ook gek. En MvM, zou het graag doen maar niet haalbaar ivm verborgen houden. Best jammer.

Voor alle nieuwe schrijfsters welkom en gefeliciteerd!!!

vraagje hebben jullie nog tips voor 9maanden boek? Misschien de dames die al een kleintje hebben? Lijkt me leuk om iets bij te houden gedurende de zwangerschap.

Bloeduitslag was nog niet binnen vandaag, wat de assistente ook raar vond. Morgen maar weer bellen. Oja dames de onrustige nachten herken ik!! Ik ben vroeg wakker en ook tussendoor onrustig. Plus ook minimaal 1x naar de wc. Maar alles met LIEFDE! :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven