Uitgerekend 23-31 augustus 2017! Deel2

18-12-2016 20:01 2160 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger en uitgerekend zijn tussen 23 en 31 augustus 2017!

Jullie kunnen zelf de tabel bewerken met deze gegevens:


Als het niet lukt, kun je ook de wijzigingen dik gedrukt doorgeven dan doet iemand anders het voor je!
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Diene10
(23/26)
Eerste 19 augustus Meisje :heart: Bevallen op 1 augustus! :love:
Justmsd
(?/?)
Tweede 21 augustus Meisje :heart: Bevallen op 6 augustus! :love:
Marly89
(28/34)
Derde 31 augustus Meisje :heart: Bevallen op 16 augustus! :love:
Renske023
(26/33)
Tweede 31 augustus Meisje :heart: Bevallen op 17 augustus! :love:
Cupcake1988
(28/28)
Eerste 19 augustus Meisje :heart: Bevallen op 25 augustus! :love:
Kipkerrie
(32/32)
Tweede 31 augustus Meisje :heart: Bevallen op 29 augustus! :love:
Tozie
(28/28)
Eerste 27 augustus Meisje :heart: Bevallen op 30 augustus! :love:
Yelley
(37/38)
Tweede 24 augustus Meisje :heart: Bevallen op 4 september! :love:
SanPellegrino
(31/40)
Eerste 25 augustus Meisje :heart: Bevallen op 4 september! :love:
Wiennie
(25/27)
Tweede 2 september Meisje :heart: Bevallen op 5 september! :love:
Ikjuh
(27/27)
Tweede 24 augustus Meisje :heart:
Johma23
(29/27)
Tweede 28 augustus Jongen :heart:
Snowy89
(27/31)
Eerste 26 augustus Jongen :angel: Eind april 2017, in eeuwige herinnering :hug:
:redrose: Maisnon3, Pianella2016, Summermom, kerstcadeautje, Skippybal10
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:54
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
68.18% gewijzigd
TO trapt af!

Omdat het andere topic vol zat heb ik een deel2 geopend!

Ik had vandaag eindelijk een positieve test in handen! En ben uitgerekend rond 28 augustus volgens de berekening op internet!
Alle reacties Link kopieren
Hee snow dan kom ik ook hier kletsen als je dat goed vindt! Ik zal even kijken of het lijstje invullen lukt maar ben nog niet zo bekend op het viva forum dus even zoeken.



Is het een idee om ons een beetje voor te stellen voor wat we kwijt willen op een forum? Dan krijg je toch een beetje een beeld met wie je kletst.
Marly leuk dat je ook mee bent gegaan naar dit topic!!

Als het met de tabel niet lukt moet je het maar laten weten dan doe ik het voor je!



Nou ik ben Snowy 27 jaar, april 2015 gestopt met de pil maar helaas geen menstruatie. Sinds eind okt 2015 de MMM ingegaan. Helaas sloegen de behandelingen met Clomid en Gonal F niet aan. In juni 2016 ben ik geopereerd aan mijn eierstokken, daar hebben ze kleine gaatjes in gebrand om het aantal follikels te verminderen. Daarna ben ik opnieuw begonnen met Gonal F en sloeg het eindelijk aan! In de 3e ronde zijn we dmv IUI zwanger geraakt! Wel heel spannend nog want we hadden 3 eitjes, dus een kans op een meerling!
Alle reacties Link kopieren
Poeh wat een verhaal snow! Lange weg geweest voor jullie. Oh een meerling lijkt me wel spannend en leuk. Wist niet dat ze dan toch iui deden bij 3 eitjes....



Ik ben Marly en ook 27 jaar. Heb een zoontje van 3,5. We hebben een jaartje moeten wachten voordat ik zwanger was van hem en waren net alle onderzoeken door (die allemaal goed waren) toen ik zwanger bleek. Dan nog een zoontje van bijna 2 wat snel raak was en nu weer een jaartje moeten wachten op het zwanger worden van de derde. 2 keer een miskraam gehad dit jaar dus erg spannend of het nu goed blijft gaan. En daarna zal het ook weer spannend worden omdat bij beide jongens de zwangerschap niet soepel verliep. Ik heb me ondanks de bloedingen, slechte placenta en groeivertraging weinig zorgen gemaakt (gek genoeg) maar wel veel ziekenhuisbezoekjes gehad. Wel kleine mannetjes en de jongste prematuur maar daar is allemaal niks meer van te zien nu (nouja zijn nog steeds geen reuzen maar dat maakt niet uit natuurlijk. Oeps lang verhaal geworden haha
Bij iui willen ze het liefst 2-3 eitjes. Er word wel echt gevraagd of je het echt wilt! Maar wij zijn daar heel zeker van. Hoe groot is nou de kans dat ze alle 3 bevruchten? Vorige ronde waren het er ook meer en ook niets.

En door het hele traject wat we al hebben doorlopen gaan we er gewoon voor! Omdat het de eerste is, is een evt tweeling niet erg!

We zullen het zien over 2-3weken bij de vroege echo! Morgen het zkh bellen voor een afspraak!



Jij hebt ook al een hele weg gehad! Hoop zo voor je dat het deze keer goed gaat!! Krijg je nu ook een vroege echo?

Balen dat je beide zwangerschappen niet soepel zijn verlopen! Is de kans groot dat dat nu weer gebeurd? Of heb je gewoon 2x pech gehad?

Fijn dat het iig bij je zoontjes uiteindelijk allemaal goed gekomen is!
Alle reacties Link kopieren
Zo zeg, dan is het bijna weer kerst.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat dat zo ging bij iui. Nee kans is natuurlijk niet zo groot dat ze alledrie bevrucht zijn en een tweeling is wel leuk, maar een drieling.... haha



Wanneer ga je bellen voor de echo? Heb je die in het ziekenhuis? Met 6-7 weken dus?



Ik heb elke keer een echo gehad met 7-8 weken en bij m'n zoontjes al eerder vanwege bloedingen. Mijn ervaring is dat je pas wat ziet bij 7 weken en dat ik altijd een week terug wordt gezet. Dus eigenlijk kan ik beter pad met 8+ weken gaan voor een echo. Geen idee of ik nu na de mk's nog eerder mag. En of ik dat wil....



Ik bel van de week pas. Zit nog voor m'n nod (denk ik), dus ff wat dagen afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik zou het leuk vinden om hier meer te schrijven. Vanmorgen een positieve test in handen! Moet er nog even aan wennen geloof ik.

Ik ben Maisnon, 32 jaar en vriend is 37. Dit wordt ons eerste kindje als alles goed gaat. Begin juni een missed abortus gehad bij 10 weken, waarbij bleek dat het vruchtje waarschijnlijk al heel vroeg gestopt was met groeien. Uiteindelijk heeft het tot vorige maand geduurd voordat de miskraam helemaal volledig was, dus ik ben behoorlijk verbaasd dat ik nu al weer zwanger ben! Ben ook wel een beetje bang, hoop dat alles nu goed gaat...



Ik zal vanavond eens kijken of ik iets met de tabel kan, dat is nieuw voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ow, en de uitgerekende datum nog ???? Voor nu is dat 24 augustus.
Alle reacties Link kopieren
Welkom maisnon! Gefeliciteerd!

Heftig zo'n lange nasleep van de ma. Maar nu alweer zwanger dus. Waren jullie er al lang voor bezig? Je hebt laat getest ofniet?



Snow is het een idee om de topic titel aan te passen? Misschien kunnen we 24 t/m 31 aug doen of nog tot 5 september erbij. Ik denk dat het dan meer gericht mensen trekt en druk genoeg wordt haha.



Ik zal eens opstaan, wat een luxe m'n jongens slapen nog
Ik reageer later vandaag op de rest! Ff snel in de pauze gelezen.

Marly de titel kun je niet meer aanpassen had het zo gedaan omdat er ook eentje was van begin augustus. Maar als jij tijd hebt kun je evt bovenin de openingspost die datums zetten? 23-31 aug ofzo? Dagje eerder of later maakt niet uit zolang de tabel niet vol is toch!
Alle reacties Link kopieren
Ik pas het vanavond even aan, werkt niet via telefoon.



Wat voor werk doe je? Werk je (nog) fulltime?



Ik werk 2,5 dag en ben maandag (en vrijdag) altijd vrij. Wel fijn want ik ben hartstikke misselijk! Zou dit erbij horen? Ben het niet gewend van de vorige keren. Poeh hoop maar dat het wat anders is.
Marly ik heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld en heb 9 jan een echo bij 7 weken! Dit is standaard als je via hormonen zwanger bent geraakt. Daarna mag je als alles goed is volgens mij over na een verloskundige.



Maisnon welkom! Gefeliciteerd! Wat vervelend dat je vorige zwangerschap niet goed afgelopen is! Zal voor je duimen dat het deze keer goed gaat!



Ik weet miss wel hoe de titel aangepast kan worden als het nog nodig is. Volgens mij moet je dan de mods mailen en die kunnen het wel wijzigen. Maar kan ook zo blijven ofniet? En de datums in de openingspost.



Ik werk parttime zo'n 15 a 20 uur in de week. Dus ook niet te veel mocht ik me echt beroerd gaan voelen. En straks makkelijk te combineren met kids!

Ik heb op moment echt heel veel last van rammelende darmen en opgeblazen buik echt vervelend. Was gisteren ook al een beetje.

Misselijkheid heb ik op moment niet meer. Heb dit wel altijd een aantal dagen na de injectie die ik voor de eisprong moest zetten dit is ook hcg hormoon.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een afspraak hebt! Nog drie weekjes geduld dus. Ik hoop voor je dat je dan een mooi kloppend hartje ziet.



Dat is een mooi aantal uurtjes werk voor dadelijk met een kindje erbij. Ik werk 20 uurtjes en hoop straks weer lekker lang verlof te kunnen pakken (volledig ouderschapsverlof) alleen heb nu een andere werkgever dan bij de jongens dus eens zien of ze hier ook zo makkelijk zijn daarin.
Marly Ja zo spannend over 3 weken!! Ben zo benieuwd.

Hoe had jij het de vorige keren gedaan met verlof? Ik wil proberen 4 weken ervoor zodat je langer hebt na de bevalling en er dan nog vakantie achteraan plakken!



Ik heb maisnon er ook meteen ingezet! Zullen we het straks op volgorde van Uitgerekende datum gaan zetten?
Oh en ik heb een topictitel wijziging gedaan met de vraag erbij of dat kan!
Alle reacties Link kopieren
Ja op volgorde is wel handig lezen.



Ik heb bij beide 6 weken vooraf gedaan omdat mijn baan in het onderwijs best pittig was (nu nog in onderwijs maar andere schoolsoort). Bij de jongste ook omdat we nog moeten verhuizen (met 35 weken, met 36 geboren). Nu zou de vakantie een week of 7 voor datum beginnen dus pak ik er 4 op papier als dat mag. Bij oudste had ik na m'n verlof zomervakantie en bij de jongste na m'n verlof nog 13 weken volledig ouderschap opgenomen. Waren ze lekker al wat ouder voordat ze naar het kinderdagverblijf moesten.
Oeh lekker Marly zeg nog zo lang thuis zitten na de bevalling! Dat is in het onderwijs wel lekker met die vakanties. Nu heb je de zomervakantie er vlak voor en de kerstvakantie er nog achteraan als je geluk hebt!



Gaan jullie eigenlijk meedoen met MvM? Ik zit er wel aan te denken omdat ik zelf zo'n lang traject heb doorlopen!
Alle reacties Link kopieren
Goed veranderd die titel en begintekst. Top!



Oh ik ben van plan te zorgen dat ik minimaal tot en met de kerstvakantie thuis ben. Hihi



Ja mvm dat is een goeie... bij de boys niet meegedaan vanwege de bloedingen. En eigenlijk wil ik nu ook ff afwachten hoe het verloopt... ik weet het niet zo goed.
Zag ook dat die titel ineens veranderd was! Hebben ze snel voor ons gedaan



Begrijp heel goed dat je wilt afwachten hoe het loopt! We gaan er gewoon vanuit dat deze zwangerschap goed verloopt bij jou! En dan lekker vd zomer tm de winter thuis zitten met een kleine erbij!
Alle reacties Link kopieren
Ah, mooi zo'n nieuwe titel, dat hebben ze snel gedaan! Ben benieuwd hoe snel er nog mensen bij komen. Dank je wel voor het in de tabel zetten van mijn gegevens!



De nasleep van de ma duurde inderdaad lang. Er bleef een restje zitten, wat niet los wilde laten na meerdere keren pillen en mijn eerste menstruatie. Daarna was het idee om het met een ingreep toch weg te halen omdat het zo lang duurde, maar moest ik het moment na mijn cyclus afwachten dat gunstig zou zijn. Dus nog een menstruatie verder. Op de dag dat ik naar het ziekenhuis zou gaan kwam het na maanden alsnog spontaan. Gek, maar wel erg blij mee. Dit is nu ruim een maand geleden, dus ben nu eigenlijk meteen weer zwanger geworden.



Over verlof heb ik nog niet nagedacht, dat duurt nog zo lang voor mijn gevoel! MvM vind ik een heel mooi idee, maar wil eerst even afwachten of de eerste paar weken goed gaan en ik zelf iets meer vertrouwen heb denk ik. Ik krijg als het goed is ook een vroege echo ivm mijn ma de vorige keer. Moet hem nog plannen, dus weet nog niet wanneer dat kan. Hebben jullie je al bezig gehouden met zorgverzekeringen voor volgend jaar?



Vanavond wel de eerst uitdaging: uitgebreid gegeten met mijn collega's. Geen drank en een ander hoofdgerecht (want rood vlees), dus dit viel wel op. Uiteindelijk ook heel direct de vraag of ik zwanger was, waarop ik heel hard nee heb gezegd. Ik wil het echt nog niet delen, ook al weten ze allemaal van mijn ma. Maar vond het wel erg lastig! Hebben daarna ook nog een heel gesprek gehad over dat het dan ook wel weer heel snel zou zijn enzo. Dat maakte het niet echt makkelijker... Ik vind liegen niet fijn, maar moet zelf eerst nog wat meer vertrouwen krijgen voor ik het met iedereen wil delen.
Maisnon ben ik ook benieuwd naar of er nog nieuwe dames bij komen!



Wat vervelend dat er een restje bleef zitten wat niet los wilde laten! En wat super fijn dat het uiteindelijk zelf los kwam vlak voor de ingreep!



Verlof duurt idd ook nog heel lang. Ik had meer gekeken waar we ergens met verlof zouden mogen gaan en hoe je dan uitkwam met extra weken vakantie erbij. Maar daar hebben we nog tijd zat voor om over na te denken!



Zorgverzekering; ik had die van mij vorig jaar al aangepast zodat ik alles rondom zwangerschap volledig vergoed kreeg. Dus geen eigen kosten poliklinisch bevallen, combinatietest werd toen vergoed, geen bijdrage kraamzorg en nog wat dingen dacht ik. Volgens mij was die voor 2017 hetzelfde gebleven maar moet ik nog ff nakijken!



Wat een avond heb je gehad maisnon, lijkt me zo lastig als je de vraag krijgt of je zwanger bent om dan te moeten liegen!
Hallo ik hoop dat ik hier ook mee mag schrijven ik ben ook eind augustus uit gerekend ben nu 5w+1d ik ben er super blij mee maar het was niet gepland ik zit namelijk al 6 jaar aan de prikpil dus was zeer verast haha ik heb over 3 weken een afspraak voor de eerste echo ik vind dit zo spannend ik ben dan ong 8 weken zwanger weten jullie of er dan al iets te zien moet zijn ? Ik ben namelijk best wel bezorgd omdat ik overal lees dat het niet goed is voor de baby al die hormonen van de prikpil de vloskundige zij dat dat wel mee viel dus dat hoop ik dan maar mvg C
Welkom augustus!

Dan ben je zeker verrast als je het niet verwacht terwijl je aan de prikpil bent! Gelukkig is de kleine meer dan welkom!

Met 8 weken is er al iets te zien! Ik heb met 7weken een echo en dan moet er ook al iets te zien zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven