Uitgerekend 2e helft Juli 2019 (met tabel)
woensdag 14 november 2018 om 22:19
Hoi allemaal!
Afgelopen zaterdag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van mijn tweede kindje!
Het lijkt me erg leuk om met dames die in dezelfde periode - de tweede helft van juli 2019 - uitgerekend zijn te kunnen kletsen.
Hieronder heb ik een tabel gezet die je zelf aan kunt passen door in te loggen:
Tot snel!
Helaas mocht het niet zo zijn... We denken aan jullie KoetjesenKalfjes, Moosforhappines1988, Noonootje & Lacer
Afgelopen zaterdag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van mijn tweede kindje!
Het lijkt me erg leuk om met dames die in dezelfde periode - de tweede helft van juli 2019 - uitgerekend zijn te kunnen kletsen.
Hieronder heb ik een tabel gezet die je zelf aan kunt passen door in te loggen:
Tot snel!
| Naam | Leeftijd V / M | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijz.heden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Antje | 28 / 30 | tweede | 20 juli | ? | 12-12 eerste echo | .... |
| Vera99 | 30/32 | eerste | 19 juli | Meisje | .... | |
| Novaatje79 | 39/37 | vierde | 29juli | Jongen | / | .... |
| MomtoBe2 | 26/30 | tweede | 15juli? | ? | 10-12 eerste echo | .... |
| Dhana | 28/28 | eerste | 25juli | ? | 11-12 eerste echo | MA juli |
| Stacey86 | 32/32 | derde | 29juli | Jongen | 12/11 echo | mk 2015 |
| Rein1986 | 32/32 | eerste | 22juli | .... | ..... | iui |
| SantaMaria | 38/32 | tweede | nog onbekend | .... | 18 december echo | .... |
| Citroentaartje88 | 31/32 | eerste | 21 juli | .... | 6 maart 20 wekenecho | .... |
| Naniene | 28/30 | tweede | 29 juli | jongen | 8 januari termijnecho | .... |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:59
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
35.77% gewijzigd
vrijdag 23 november 2018 om 22:30
Moos lees nu pas jouw eerdere bericht. Ik heb drie fijne zwangerschappen en bevallingen gehad. Wel kortdurende zorgen bij echo’s omdat ze dan iets zorgelijks zagen en daarom extra echo’s, veel suikertesten etc maar gelukkig allemaal met een sisser afgelopen. Ook echt wel klachtjes als slecht slapen, aambeien, misselijk etc maar niets ergs verder. Ik vind zwanger zijn en bevallen zo bijzonder.
zaterdag 24 november 2018 om 07:38
Hoi allemaal
Allereerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben van de 2e.uitgerekend 30 juli 2019!dus nu pas een de 5e week
Ik voel me wel een oudje met mijn 39 jaar
.we hebben al een zoontje van 6 maar mijn wens voor een 2e was zoooo groot.ronde 1 was het al raak.
Nog geen klachten,alleen veel krampen gehad voor mijn NOD.nu vrij weinig klachten.last van onderrug en heb het heel de dag koud.
Hoe kom ik in de tabel?
Liefs
Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben van de 2e.uitgerekend 30 juli 2019!dus nu pas een de 5e week
Ik voel me wel een oudje met mijn 39 jaar
Nog geen klachten,alleen veel krampen gehad voor mijn NOD.nu vrij weinig klachten.last van onderrug en heb het heel de dag koud.
Hoe kom ik in de tabel?
Liefs
zaterdag 24 november 2018 om 09:08
Ik kom uit provincie Utrecht.
Fijn dat je vandaag de echo hebt moos! Goede keuze. Ik duim voor je dat alles goed is!
Zullen we nu de tabel maar sluiten? Ik houd het niet meer bij eigenlijk. Volgens mij staan veel dames niet in de tabel. Ik wil wel aanvullen maar misschien wel handig als je dan even alles op een rijtje zet. Anders moet ik alle pagina's weer doorlezen. Dus wil je in de tabel geeft dan door:
Leeftijd:
Hoeveelste kindje:
Wanneer uitgerekend:
Eerste echo:
Fijn dat je vandaag de echo hebt moos! Goede keuze. Ik duim voor je dat alles goed is!
Zullen we nu de tabel maar sluiten? Ik houd het niet meer bij eigenlijk. Volgens mij staan veel dames niet in de tabel. Ik wil wel aanvullen maar misschien wel handig als je dan even alles op een rijtje zet. Anders moet ik alle pagina's weer doorlezen. Dus wil je in de tabel geeft dan door:
Leeftijd:
Hoeveelste kindje:
Wanneer uitgerekend:
Eerste echo:
zaterdag 24 november 2018 om 09:16
@stacy en @arielle Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
@allen ik ben er ook voor om het open te houden kwam er zelf met de 1e pas na 10 weken achter en vond het fijn dat ik toen ook nog ergens bij kon aansluiten (ander forum)
Wat fijn al die sinterklaasfeestjes! Ik woon trouwens in de provincie Utrecht.
@moos fijn je bij iemand anders wel terecht kan voor de echo, hopelijk is alles goed en is er een mooi kloppend hartje te zien.
@lacer fijn dat de echo goed was!
@chantilly gefeliciteerd met je verjaardag!
@allen ik ben er ook voor om het open te houden kwam er zelf met de 1e pas na 10 weken achter en vond het fijn dat ik toen ook nog ergens bij kon aansluiten (ander forum)
Wat fijn al die sinterklaasfeestjes! Ik woon trouwens in de provincie Utrecht.
@moos fijn je bij iemand anders wel terecht kan voor de echo, hopelijk is alles goed en is er een mooi kloppend hartje te zien.
@lacer fijn dat de echo goed was!
@chantilly gefeliciteerd met je verjaardag!
zaterdag 24 november 2018 om 09:18
Moos ik wens je een mooie echo toe!
Noonootje ik zou de tabel ook willen sluiten, anders lukt het me niet om bij te houden hoe het met een ieder gaat!
Ha Arielle welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig dat het gelijk raak was. Bij ons ook en daar had ik met mijn 39 jaar geen rekening mee gehoudenLeuk dat er nog een ‘oudje’ in de groep is. Onze jongste is 18 maanden en tijdens die zwangerschap werd er al gesproken over “geriatrische zwangerschap”. Wist niet wat ik hoorde!
Noonootje ik zou de tabel ook willen sluiten, anders lukt het me niet om bij te houden hoe het met een ieder gaat!
Ha Arielle welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig dat het gelijk raak was. Bij ons ook en daar had ik met mijn 39 jaar geen rekening mee gehoudenLeuk dat er nog een ‘oudje’ in de groep is. Onze jongste is 18 maanden en tijdens die zwangerschap werd er al gesproken over “geriatrische zwangerschap”. Wist niet wat ik hoorde!
zaterdag 24 november 2018 om 09:25
@novaatje79 huh? Wat houd dat in haha..ik vind het ook fijn dat ik dan niet de enige ben hoor.ben wel benieuwd of we dan meer klachten hebben dan de jonkies
.op dit moment alleen mn rug en verder niets.is het nodig dat ik gezien de leeftijd al eerder contact opneem met de verloskundige of is dat niet nodig?hoe voel jij je?
zaterdag 24 november 2018 om 10:26
Arielle39 schreef: ↑24-11-2018 07:38Hoi allemaal
Ik voel me wel een oudje met mijn 39 jaar.we hebben al een zoontje van 6 maar mijn wens voor een 2e was zoooo groot.ronde 1 was het al raak.
Hoe kom ik in de tabel?
Liefs
Welkom Ariël, hahaha zo oud ben je toch niet! En dat je prachtig vruchtbaar bent dat is wel een feit!
Tof zeg, 39 en gewoon meteen raak.
Soms zegt leeftijd zo weinig.
Herkenbaar hele dag koud hebben, dat hadden er veel van ons.
Jij ook nog geen knallende boobies? Stelt mij dan iets gerust.
zaterdag 24 november 2018 om 10:34
Nanoon, wat fijn dat je de tabel beetje bij kan werken.
Leuk dagje ook uit Utrecht komt, wie weet hebben we elkaar weleens gezien
Lief dat je duimt! Heb ik nodig
Lacer, hoe voel jij je vandaag nadat je gister een mooie echo hebt gehad?
Mom2be, wat leuk nog iemand uit provincie Utrecht.
Ja, fijn is dat denk ik, dat je achteraf toch nog kon aansluiten.
Lief dat jullie mij allemaal een mooie echo wensen meiden, laat het jullie weten.
Als ik nou een hoop kwaaltjes had gehad dan was ik iets zekerder. Maar we gaan het Zien. Ze gaven zelf aan dat ik pas een hartje zou kunnen verwachten bij 7w.
Geniet van jullie weekend, alle sint feestjes, verjaardag, feestjes of gewoon lekker met dekentje op de bank
Leuk dagje ook uit Utrecht komt, wie weet hebben we elkaar weleens gezien
Lief dat je duimt! Heb ik nodig
Lacer, hoe voel jij je vandaag nadat je gister een mooie echo hebt gehad?
Mom2be, wat leuk nog iemand uit provincie Utrecht.
Ja, fijn is dat denk ik, dat je achteraf toch nog kon aansluiten.
Lief dat jullie mij allemaal een mooie echo wensen meiden, laat het jullie weten.
Als ik nou een hoop kwaaltjes had gehad dan was ik iets zekerder. Maar we gaan het Zien. Ze gaven zelf aan dat ik pas een hartje zou kunnen verwachten bij 7w.
Geniet van jullie weekend, alle sint feestjes, verjaardag, feestjes of gewoon lekker met dekentje op de bank
zaterdag 24 november 2018 om 10:56
zaterdag 24 november 2018 om 12:15
@arielle: Welkom en gefeliciteerd! Zo zie je maar weer dat leeftijd niks zegt!
@chantilly: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
@moos Hoe voel je je meid? Hoelaat ben je aan de beurt?
Vanmorgen toen ik de trap afliep begonnen mijn borsten langzaam zeer te doen. Woohoo!
Daarnaast barstte mijn vriend vanmorgen tijdens het ontbijten flink in tranen uit. Hij begint zich nu eindelijk te beseffen dat ik echt zwanger ben na de goede echo van gisteren. Ik moest toch ook even op mijn tanden bijten.
Ik hoop zo dat we volgende week echt prachtige beelden gaan zien met een power hartje.
Fijn weekend dames!
@chantilly: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
@moos Hoe voel je je meid? Hoelaat ben je aan de beurt?
Vanmorgen toen ik de trap afliep begonnen mijn borsten langzaam zeer te doen. Woohoo!
Daarnaast barstte mijn vriend vanmorgen tijdens het ontbijten flink in tranen uit. Hij begint zich nu eindelijk te beseffen dat ik echt zwanger ben na de goede echo van gisteren. Ik moest toch ook even op mijn tanden bijten.
Fijn weekend dames!
zaterdag 24 november 2018 om 14:59
zaterdag 24 november 2018 om 16:05
@moos
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! Ik heb ondertussen ook al 3 echo's gehad en bij de eerste echo wist de gynaecoloog totaal niet wat ze ervan moest verwachten. Ze zag niet eens het vruchtzakje ..
Week erna zag de gynaecoloog iets wat op een vruchtzakje leek (Toen was ik dus ook net geen 5 weken) maar nog steeds niks was duidelijk. Vandaar dat ik nog een echo kreeg afgelopen Vrijdag.
Ik denk aan je! Hebben we Vrijdag samen de echo. Hoe laat mag je Vrijdag?
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! Ik heb ondertussen ook al 3 echo's gehad en bij de eerste echo wist de gynaecoloog totaal niet wat ze ervan moest verwachten. Ze zag niet eens het vruchtzakje ..
Week erna zag de gynaecoloog iets wat op een vruchtzakje leek (Toen was ik dus ook net geen 5 weken) maar nog steeds niks was duidelijk. Vandaar dat ik nog een echo kreeg afgelopen Vrijdag.
Ik denk aan je! Hebben we Vrijdag samen de echo. Hoe laat mag je Vrijdag?
zaterdag 24 november 2018 om 16:34
Ik wil me ook nog aansluiten als dat mag! Ben normaal altijd in mee-lees modus maar wil nu ook eens meekletsen.
Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Ik ben nu zwanger van de eerste, uitgerekende datum zou 25 juli moeten zijn.
Afgelopen juli was ik al zwanger van een tweeling, maar dit is helaas geëindigd in een MA rond de 11 weken.
Nu dus extra spannend, en nog ruim 2 weken wachten op de eerste echo..
Kan ik mij zelf nog aanmelden in de tabel?
Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Ik ben nu zwanger van de eerste, uitgerekende datum zou 25 juli moeten zijn.
Afgelopen juli was ik al zwanger van een tweeling, maar dit is helaas geëindigd in een MA rond de 11 weken.
Nu dus extra spannend, en nog ruim 2 weken wachten op de eerste echo..
Kan ik mij zelf nog aanmelden in de tabel?
zaterdag 24 november 2018 om 17:35
Lieve Lacer, vind het zo mooi dat jij zo positief bent! Maar zelf ben ik echt heel bang dat het weer hetzelfde verhaal is als in april, toen was het vruchtzakje ook leeg, daar kwamen we toen pas tegen de 8 weken achter.
Moet wel zeggen dat ze hem toen niet uitwendig kon vinden en dat was nu wel.
Vrijdag 845.
De combinatie van weinig symtomen zorgt ervoor dat het niet zo positief voelt.
Lieve vriend van jou, mooi dat hij zo zijn emoties kan laten zien. Voor een man is het toch zo anders dan voor een vrouw.
Moet wel zeggen dat ze hem toen niet uitwendig kon vinden en dat was nu wel.
Vrijdag 845.
De combinatie van weinig symtomen zorgt ervoor dat het niet zo positief voelt.
Lieve vriend van jou, mooi dat hij zo zijn emoties kan laten zien. Voor een man is het toch zo anders dan voor een vrouw.
zaterdag 24 november 2018 om 17:42
Ohh moos niet het nieuws waar ik op hoopte!
maar het kan echt nog goed gaan hoor!! Waarschijnlijk was de echo toch wat te vroeg en gaat de beeb zich de komende dagen snel ontwikkelen. Houd je taai de komende dagen. Het wachten vind ik zelf het ergste. Kan je een beetje afleiding zoeken in wat leuke dingen? Voor je het weet is het vrijdag! Dan heb jij een prachtige echo en zit ik met m'n billen ophet strand
zaterdag 24 november 2018 om 17:46
zondag 25 november 2018 om 00:20
Noonootje, menn heeeerlijk dat je vrijdag met je billen zit te chillen op het strand
Heerlijk genieten zeg!
Heb genoeg afleiding want krijgen bijna sleutels van ons nieuwe huis. De tranen kwamen er vanavond toch wel even uit.
Het is spannend en kan twee kanten op.
Hoop zo dat lacer gelijk heeft, en dat het gewoon goed komt
Dhana, welkom! Wat een verdrietige tijd hebben jullie achter de rug.
Hoe gaat het nu met je?
Heerlijk genieten zeg!
Heb genoeg afleiding want krijgen bijna sleutels van ons nieuwe huis. De tranen kwamen er vanavond toch wel even uit.
Het is spannend en kan twee kanten op.
Hoop zo dat lacer gelijk heeft, en dat het gewoon goed komt
Dhana, welkom! Wat een verdrietige tijd hebben jullie achter de rug.
Hoe gaat het nu met je?
zondag 25 november 2018 om 10:26
zondag 25 november 2018 om 11:44
Koetjes, ik krijg rillingen over mijn hele lijf van je bericht. Wat verschikkelijk om dit weer mee te moeten maken. Kwam het bloeden onverwachts opzetten?Koetjesenkalfjes schreef: ↑25-11-2018 10:26Meiden, ik heb helaas afgelopen vrijdag alweer een vroege miskraam gehad. Ben direct doorverwezen naar de gyneacoloog omdat er nog een verdenking was van een BBZ. Maar dit is waarschijnlijk niet het geval.
Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe.
Ik wens je ontzettend veel sterkte, en heel veel liefde en knuffels. Denk aan jullie
zondag 25 november 2018 om 14:01
@Chantilly gefeliciteerd! Is het niet lastig om met een feestje met lekker eten en drinken de zwangerschap “geheim” te houden? Ik ben komende maand ook jarig maar sla een feestje even over. Heb ook geen idee hoe ik mij voel tegen die tijd!
@Moos jeetje, nog steeds in onzekerheid. Een late eisprong en innesteling kan natuurlijk altijd! Ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan, en hoe is het met roze verlies?
@lacer wat fijn dat je al een klein hartje hebt kunnen zien!
@noonootje, aah jaloers, fijne vakantie!
En Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren!
Hier ben ik nu 6w2d. Ik merk nog aan weinig dat ik zwanger ben. Zere borsten en soms wat hongerig. Nog twee weken wachten op intake en echo bij vk! Ik woon ook in de regio Utrecht, en we werken beide fulltime. We weten ook nog niet wat we straks gaan doen qua uren werken. Eerst maar een goede echo
.
Heeft de rest al vakantie plannen? We willen nog gaan skiën, maar waarschijnlijk ben ik dan al te ver om ook nog op de latten te staan. Een verre reis in het voorjaar lijkt me nog mooi om te doen met zijn tweeën, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk hoe het fysiek met mij gaat tegen die tijd.
@Moos jeetje, nog steeds in onzekerheid. Een late eisprong en innesteling kan natuurlijk altijd! Ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan, en hoe is het met roze verlies?
@lacer wat fijn dat je al een klein hartje hebt kunnen zien!
@noonootje, aah jaloers, fijne vakantie!
En Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren!
Hier ben ik nu 6w2d. Ik merk nog aan weinig dat ik zwanger ben. Zere borsten en soms wat hongerig. Nog twee weken wachten op intake en echo bij vk! Ik woon ook in de regio Utrecht, en we werken beide fulltime. We weten ook nog niet wat we straks gaan doen qua uren werken. Eerst maar een goede echo
Heeft de rest al vakantie plannen? We willen nog gaan skiën, maar waarschijnlijk ben ik dan al te ver om ook nog op de latten te staan. Een verre reis in het voorjaar lijkt me nog mooi om te doen met zijn tweeën, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk hoe het fysiek met mij gaat tegen die tijd.