Uitgerekend 2e helft mei 2019

10-09-2018 09:42 1313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.

Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
NaamLeeftijdKindjeJ/m/vUitgerekendAfspraken
gracey30333e9 mei
chip362e11 mei19-12 20 weken echo
Tess1981374ej12 mei18-12 20 wekenecho
Sunne351em12 mei28-12 20 wekenecho
OkkiePetite301e14 mei27-12 20 wekenecho
Mik301e15 mei27-12 20 weken echo
Sch0rpioen311ev17 mei27-12 20 wekenecho
Tiswa1ej18 mei31-12 20 weken echo
Goudsie291em19 mei24-12 20 wekenecho
Groenisgras272e19 mei28-12 20 wekenecho
mmm44272ej20 mei27-12 20 weken echo
Vivaantje93251em20 mei
Schuimblusser251eV21 mei9-1 20 wekenecho
Stephanie05271em25 mei28-12 20 wekenecho
Famke1993251ev25 mei9-1 20 wekenecho
Globetrotter272ev27 mei
:hug: romy1982, :hug: koetjesenkalfjes, :hug: wennn, :hug: Daantje, :hug: starsuus

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Goed idee om een nieuw topic te openen, ik zag dat die van mei al aardig vol was, dus heb daar alleen zitten lezen vanmorgen.

Ik heb gisteren positief getest. Vind het nog wel heel spannend, want ik had vanmorgen wel een klein beetje bruinverlies.
Alle reacties Link kopieren
Dank je, jij ook gefeliciteerd!

O ja snap ik dat je het spannend vind, maar hoeft gelukkig niets te zeggen dat het fout gaat. Wanneer is jouw geschatte uitgerekende datum? Ik kom nu uit op 17 mei
Alle reacties Link kopieren
Dank je! Ja ik probeer me er ook niet te druk over te maken. Ik kom uit op 18 mei.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Is het je eerste?
Alle reacties Link kopieren
Ja het is de eerste, voor jou ook?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik schrijf graag met jullie mee! Heb zojuist positief getest. Joepie! :cheer2:
Ik heb al een zoontje van 3 en was sinds juni opnieuw bezig met zwanger worden. Eerste ronde was al meteen raak, maar eindigde rond week 6 in een miskraam. Vind het nu dus extra spannend om weer zwanger te zijn, maar ben vooral heel blij! Als het allemaal goed gaat, ben ik (volgens mij) op 22 mei uitgerekend. :-]
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Starsuus, gefeliciteerd!! Snap dat het nu extra spannend is

Hier loopt ook peuter rond van bijna 3 jaar!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk mmm44! Gezellig he, die peuters :-]
En Tiswa voor jou dus de eerste, spannend hoor! Bruinverlies zou ik me geen zorgen om (proberen te) maken hoor. Grote kans dat het gewoon nog van de innesteling is.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit vind ik wel echt een leuke leeftijd! (Niet altijd; ik heb al elke ochtend zowat een discussie met haar over wat ze wilt aan doen)🙈
Alle reacties Link kopieren
Oh hou op schei uit, haha. Ik heb hier een jongetje dat alles ZELLUF WIL DOEN :facepalm: Meestal kan ik er erg om lachen. (Deze leeftijd past echt beter bij mij dan die baby-fase merk ik.) Maar soms haalt hij ook echt het bloed onder m’n nagels vandaan ;-))
Mag ik meeschrijven?

Volgens eigen berekening (op basis van ovulatie-app) ben ik 17 mei uitgerekend. Ik ben (nog net) 30 jaar. Dit wordt onze eerste. In mei heb ik een miskraam gehad bij ongeveer 5 a 6 weken dus wel spannend nu.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Mik, welkom!
En herkenbaar hoor, die spanning. Zal fijn zijn als we de zes (of nog liever twaalf) weken voorbij zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel meeschrijven!
27 jaar, zwanger van de 2e, ook al eenn peuter van 3 jaar.
Als het goed is uitgerekend op 19 mei.

Hebben jullie al een verloskundige?
dubbel
anoniem_6478aa3e14789 wijzigde dit bericht op 11-09-2018 20:11
Reden: dubbel
98.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ladies, ik schrijf ook graag bij jullie mee!
Gefeliciteerd met alle positieve testen!!
Ik had me wel aangemeld in het andere topic maar dat is erg vol.

@starsuus, ik had je verhaal gevolgd bij het wachtbankje, jij wist net als mij ook al een paar dagen voor nod dat het raak was!

Voor mij helaas 2 maanden geleden ook een miskraam bij 6 weken.. maakt dat ik het nu ook erg spannend vind als m’n klachten lijken af te nemen. Om vervolgens 10 minuten later er achter te komen dat het er nog steeds is :facepalm:
Het is ook ons eerste kindje!

@tiswa, de vorige keer had ik ook rond nod de innestelingsbloeding. Zolang het bruin blijft is het niets om je zorgen over te maken!
Mag ik ook mee schrijven? Had me bij het andere topic aangemeld maar als dat er een nieuwe geopend is omdat de andere al erg druk is.

Ben 37 en net positief getes, 12 mei uitgerekend. Was een week over tijd maar ivm een miskraam in mei had ik zoiets van de test komt wel maar mijn man wilde wel graag zekerheid. Hij vond mijn klachten schijnbaar niet voldoende.

Het is mijn vierde kindje maar de eerste voor mijn man.
We hebben al en verloskundige. Ik had me al ingeschreven voor ik dus die miskraam kreeg en heb me na de positieve test maar meteen weer gemeld. Er staat een afspraak voor echo en intake voor 5 oktober. Als die echo goed is willen we het ook gaan vertellen, in ieder geval aan de ouders en broers. Ik tel de dagen af!

Hebben jullie al veel last van zwangerschapskwaaltjes? Ik was voor ik kon testen al zo misselijk dat het eigenlijk niet meer kon missen. Nog steeds vaak misselijk (en ochtendmisselijkheid is een leugen, dat is gewoon de hele dag :O ), ik heb buikkrampen en mijn tieten zijn pijnlijk, maar ik trek het nu stukken beter dan in mei. Toen waren de kwaaltjes ineens helemaal weg en die avond bleek het dus mis. Dus zolang de kwaaltjes er zijn gaat het nog goed daarbinnen denk ik dan maar! :hyper:
Is er iemand die weet hoe je zo'n mooie tabel na maken? Is misschien wel leuk in de OP.

@mik* hier erge kwaaltjes daarom vond ik een test niet zo nodig. Maarja voor de zekerheid natuurlijk wel gedaan. Ben nu 5w1d maar eigenlijk al vanaf vorige week de hele dag door misselijk. Kan wel eten maar heb nergens trek in. Mijn borsten zijn nu al een stuk groter en mega pijnlijk en voelen zwaar. Ben ook zo moe als ik mijn hoofd neerleg ben ik weg. Afgelopen week heeft mijn buik aardig getrokken merkte dat mijn baarmoeder aardig aan het werken was, dat is nu minder.
Hallo allemaal! Ik zou ook graag meeschrijven in dit topic. Het andere zit inderdaad al behoorlijk vol.

Afgelopen zaterdag testte ik licht positief. Intussen is dit bevestigd door een digitale test en een bloedafname bij de dokter. Zou nu net 4 weken ver zijn, nog vrij pril dus. Volgens eigen berekening zou het voor 21 mei zijn. Het is ons eerste kindje :flirting:

Heb nog niet echt klachten. Soms wat een naar gevoel in mijn buik, maar niets ergs. Kijk er bijna naar uit wat meer symptomen te hebben zodat het wat echter wordt :facepalm:

Morgen naar de gynaecoloog bellen voor de eerste afspraak. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk allemaal nieuwe schrijvers. Ik kijk morgen voor een tabel!
En lees morgen ook jullie berichtjes bij.

Welke info is handig voor de tabel?
Naam/leeftijd/hoeveelste kindje/uitgerekend ?
Alle reacties Link kopieren
Toch al bij gelezen. Gefeliciteerd allemaal!

Ik ga me morgen ook inschrijven bij de verloskundige waar ik al liep voor de eerste. Kwaaltjes alleen gevoelige borsten en wat voller. O en enorm opgeblazen; Pfoe!

Wat rot dat een aantal al misselijk zijn. Ik hoop stiekem dat dat me weer bespaard blijft 🙈
mmm44 wijzigde dit bericht op 11-09-2018 21:54
1.45% gewijzigd
mmm44 schreef:
11-09-2018 21:33
Wat leuk allemaal nieuwe schrijvers. Ik kijk morgen voor een tabel!
En lees morgen ook jullie berichtjes bij.

Welke info is handig voor de tabel?
Naam/leeftijd/hoeveelste kindje/uitgerekend ?
Misschien ook jongen/meisje?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

ik schrijf graag mee!
30 jaar, eerste kindje, nu 4-5 weken zwanger volgens de berekeningen van internet 14 mei uitgerekend.

poeh sommige al misselijk, niet fijn lijkt me dat!
Zelf merk ik dat ik hijg als oud wijf na de trap oplopen, terwijl ik veel sport en goede conditie heb of had moet ik misschien zeggen. Af en toe wat steekjes in zij en een kriebelig gevoel in m'n buik, als ik in een achtbaan zit en beetje loskom van m'n stoel haha! Iemand die dit herkend?

Leuk om te lezen dat sommigen van jullie het besef hadden zwanger te zijn voor het testen, ik totaal niet. In juni van de pil afgegaan, eerste cyclus duurde 50 dagen. Dat in combinatie met m'n endometriose ging ik er van uit dat het lang zou duren om zwanger te worden als het al mogelijk zou zijn.
Vrijdagavond wat hoofdpijn en krampen in buik, zaterdagavond feestje maar in de ochtend nog geen menstruatie, daarom een test gedaan. Binnen no time een streepje! Toen nog een aantal meer gedaan en de indicator. Heel dankbaar, ook nog wel wat overweldigt, door deze onverwachtse wending :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Okkie!! Fijn dat het dan toch zo snel gaat!

@mik, ik heb ook de eerste echo op 5 oktober, tel nu al de dagen af..

Hier ook nog vrij weinig klachten, pijnlijke borsten en af en toe pijn in de liezen. Én veel minder puistjes, m’n huid straalt :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven