Uitgerekend 2e helft mei 2019

10-09-2018 09:42 1313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.

Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
NaamLeeftijdKindjeJ/m/vUitgerekendAfspraken
gracey30333e9 mei
chip362e11 mei19-12 20 weken echo
Tess1981374ej12 mei18-12 20 wekenecho
Sunne351em12 mei28-12 20 wekenecho
OkkiePetite301e14 mei27-12 20 wekenecho
Mik301e15 mei27-12 20 weken echo
Sch0rpioen311ev17 mei27-12 20 wekenecho
Tiswa1ej18 mei31-12 20 weken echo
Goudsie291em19 mei24-12 20 wekenecho
Groenisgras272e19 mei28-12 20 wekenecho
mmm44272ej20 mei27-12 20 weken echo
Vivaantje93251em20 mei
Schuimblusser251eV21 mei9-1 20 wekenecho
Stephanie05271em25 mei28-12 20 wekenecho
Famke1993251ev25 mei9-1 20 wekenecho
Globetrotter272ev27 mei
:hug: romy1982, :hug: koetjesenkalfjes, :hug: wennn, :hug: Daantje, :hug: starsuus

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het lastig te zien, denk obv beide foto’s wat anders... de bovenste foto had de echoscopiste opgeslagen voor de nub, dus zij denkt dat ik het oo basis daarvan kan zien...
Alle reacties Link kopieren
Hier met vlagen nog moe en misselijk maar gelukkig lijkt het steeds beter te gaan. Gelukkig geniet er iemand van mijn misselijk zijn, als ik moet overgeven staat er een vrolijke peuter naast me, nog een keer mama! Dit is zo grappig zegt hij dan. Haha.

Ik heb het al aan iedereen verteld. Luisteren ze met de intake ook al naar het hartje? Ik kan het me niet meer herinneren.

Fijne vakantie Stephanie.
Iedereen succes met de termijn echo!
chip ik zie hem!
Alle reacties Link kopieren
Toch nog even meelezen, maar...

Wat zien we precies tess? Dat het een jongetje is? Geen verstand van de nub theorie...
Alle reacties Link kopieren
Tess1981 schreef:
22-10-2018 21:21
chip ik zie hem!
En wat denk je?
Alle reacties Link kopieren
Stephanie05 schreef:
22-10-2018 21:25
Toch nog even meelezen, maar...

Wat zien we precies tess? Dat het een jongetje is? Geen verstand van de nub theorie...
Zo werkt het ongeveer: https://goo.gl/images/ZgfzDv 75% betrouwbaar geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een meisje zeggen geloof ik Chip... maar blijft een gok. Wel heel fijn dat de echo goed was! Wat denk je zelf dat het is/wordt? En wat denk jij te zien Tess?

Stephanie hier wordt de nub-theorie uitgelegd. Met plaatjes! :-]
https://wij.nl/zwanger-jongen-meisje/ar ... s-geslacht
Alle reacties Link kopieren
Hier de echofoto van onze zoon met bijna 12 weken. Een jongetje dus... (ik dacht destijds, op basis van de nub-theorie, dat het een meisje zou zijn :lol:)

https://www.mupload.nl/img/eepuncvh1.jpeg

Chip hoe zet je foto’s zo in je bericht dat ze direct zichtbaar zijn?
chip schreef:
22-10-2018 21:47
En wat denk je?
Een jongen. Al zeggen ze dat het met deze termijn soms lastig is. Maar het puntje steekt duidelijk omhoog en loopt niet parallel aan de ruggengraat
Alle reacties Link kopieren
@starsuus met [ img ] (zonder spaties), maar volgens mij moet je een bepaald aantal berichten hebben voor het werkt.

@tess dat dacht ik ook, zeker bij de tweede foto, maar ik vind het moeilijk om in te schatten hoe de ruggengraat verder loopt.

Ik dacht van te voren te wachten tot 20w, maar ben er nu zo mee bezig dat ik wel weer een 16w echo overweeg...
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de uitleg allemaal! Vind het erg lastig te zien hoor... verschil jongen/meisje is nihil en bij jouw echo starsuus vond ik het ook lastig! Geloof niet dat ik mij hieraan ga wagen.. extra echo met 16 weken gaan we wel doen, maar meer omdat 9 weken ertussen zo lang is (heb m’n echo precies met 11 weken). Net zoals dat we tussen 20 en 36 nog een echo gaan plannen; door verschillende omstandigheden binnen onze vriendengroep houden we het liever goed in de gaten:)

En nu ga ik echt even op non-actief, Haha! Veel te leuk om mee te lezen🙊
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa een goede termijnecho gehad! Baby zien bewegen en het hartje horen kloppen. Zo bijzonder!! Ik ben nu 10 weken + 4, de uitgerekende datum blijft 17 mei.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik vind het wel heel moeielijk te zien hoor. Moet je nou naar het uiterste puntje kijken of naar dat hele 'uitsteeksel'? :huh:

Succes met de termijnecho's vandaag, Goudsie en Schorpioen!

Haha Groenisgras, beleeft er nog iemand plezier aan jouw ellende! ;)

Geniet van je vakantie Stephanie! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Ah je bent al geweest, super dat alles in orde was! Iedereen heeft wel vroege termijnecho's.. ik ben bij de mijne (denk ik) 12+2.
Alle reacties Link kopieren
Haha leuk kinderen ;) groenisgras

Schorpioen en Chips wauw gefeliciteerd !!
Zal me eens gaan verdiepen in de nub theorie :)
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, hier ook een goede termijnecho gehad vanavond :flirting:
Uitgerekende datum is 19 mei
Zo leuk om de kleine weer te zien en ook al wat bewegingen te zien maken (ondanks dat hij/zij sliep)
Ik moest echt huilen van geluk toen we weer buiten stonden, ik ben zo blij! En ik was toch behoorlijk zenuwachtig omdat ik zo weinig klachten heb.

Hier geen nub-theorie, wel een sterk voorgevoel dat het een meisje is. Wel leuk om jullie echo foto’s met speculaties te zien!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Goudsie en Schorpioen! Wat fijn dat het er allemaal goed uit zag!

Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden voor morgen. Was wel weer blij om te horen dat er meer meiden zijn met weinig klachten, want met mij gaat het sinds een week eigenlijk ook weer harstikke prima. Niet meer zo moe, geen extreme honger meer, eigenlijk alleen nog last van serieuze zwangerschapsdementie. Zo presteerde ik het vandaag om maar liefst twee dubbele afspraken te maken, pfff :facepalm: :lol:
Alle reacties Link kopieren
Fijn Goudsie!!

Grappig starsuus! Hier ook wat minder moe, minder hongerig, maar neemt ook de vergeetachtigheid wel toe. Benieuwd of morgen blijkt of we zelfde week zitten
Ook ik word zenuwachtig voor morgen. Samen zenuwen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd voor degene met de mooie echo’s fijn om te zien!
Heb even een tijdje niet meegeschreven omdat werk weer chaos was.

Vrijdag heb ik de intake en termijnecho. Kan niet wachten om weer even te zien dat het echt waar is 😊

Leuk om alle leuke reacties van vrienden/familie/kinderen/collega’s te lezen. Hier ook allemaal van die lieve reacties.

Fijn dat er veel mensen zijn met weinig kwaaltjes. Helaas kan ik dat niet zeggen. Ik ben de hele dag misselijk, ‘s ochtends hou ik echt niks binnen en ‘s nachts slaap ik slecht van de misselijkheid. Ik heb er inmiddels pilletjes voor, maar die hebben op mij het effect van slaappillen, dus ik neem hoogstens ‘s avonds een halve als ik de volgende dag thuis kan werken. Dan slaap ik tenminste wel en dan hou ik ‘s ochtends de boel nog net binnen.

Iedereen die nog echo’s in het verschiet heeft, veel succes en plezier!
Alle reacties Link kopieren
Yes Goudsie en Sch0rpioen! Fijn die goede echo’s!

Qua kwaaltjes lijkt de misselijkheid en vermoeidheid wel minder, maar ik heb ook vakantie dus ik doe tijdens middagslaapje van peuter ook even een powernap. Dus ws valt dat volgende week tegen.
Alle reacties Link kopieren
Okkiepetite en Starsuus succes met jullie echo’s vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Succes Okkiepetite en starsuus, hopelijk voor jullie ook goed nieuws en schattige beelden.

Tiswa, dat klinkt behoorlijk heftig! Hoeveelste week zit je nu? Hopelijk gaat het snel wat beter!

Chip, fijn dat je je deze week beter voelt, zou mooi zijn als het vanaf nu alleen maar beter gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed van de goede echo's, jullie zijn goed bezig!!

Veel plezier en succes vandaag Okkie en Starsuus, hoe laat hebben jullie je afspraak?

Tiswa wat rot dat je zo misselijk bent.
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie het eigenlijk ook ineens zo snel gaan? Nadat ik de eerste echo heb gehad, vliegen de weken echt voorbij.

Er is hier een baby'tje geboren in de vriendengroep en dan heb ik al helemaal; ik wil ook een baby. Al wil ik ook echt nog volop genieten van de tijd dat mijn dochtertje nog 'alleen' is.

Vakantie is best prut om uit te zoeken. Veel locaties waar wij heen willen is het zika virus. Ik hab de ggd gebeld en zij gaven ook aan dat je ook aan andere ziektes moet denken. Normaal ben ik niet zo; en heb ik van ik zie het allemaal wel. Maar nu ik zwanger ben, ben ik toch wat voorzichtiger met de bestemmingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven