Uitgerekend april 2019

09-08-2018 08:23 711 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!

Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Naam Leeftijd (+prtnr) kindje Uitgerekend :heart: Bijzonderheden
Eris83 34+34 2e 6 april :heart: 30 aug 1e echo
Lau_Ngi 27+27 1e 10 april :heart:
Laura10april 32+35 1e 10 april 14 sept echo
endomiel 31+33 2e 3 april :heart: 27-08 intake
lilly5263 31+38 2e 14 april :heart: 5 sept intake,18 sept 1e echo
Flowerlove10 31+31 2e 14 april :heart: 2xMA
dutchgirlgermanworld 30+32 1e 15 april :heart: 3-9 2e echo
Jetje34 34+36 1e 16 april :heart: 6 sept 1e
Zebrastrepen 34+37 1e 21 april :heart: 2 okt termijnecho, nierziekte
Roover 31+32 1e 22 april :heart: 7 sept
appelflap007 3e
Flowerpower93 25+27 1e 25 april :heart: 14-09 echo + 02-10 intake
Fairytale1 31+34 2e 27 april :heart: 6 sept echo
Pavo07 :hug: Nioma :hug: nooit1blijvenzitten :hug: mamavaneenboefje :hug: XLau :hug: Saqua :hug: Lacer :hug: Shonan :hug: Stippeltjesbehang :hug: Biekkie :hug:
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
Gefeliciteerd allemaal!

Ik schrijf graag mee. Wij zijn beiden 27 en hebben 4 augustus positieve test gehad. Volgens mijn eigen berekeningen 10 april uitgerekend. Super spannend allemaal. 21 augustus hebben wij onze eerste intake en echo. Het wordt ons eerste kindje.

Ik heb al behoorlijk wat kwaaltjes. Wij zijn op vakantie en het vele wandelen en minimale keuze bij avondeten helpen niet mee. Ik ben erg misselijk waardoor eten lastig is. Maar ik geniet al volop. Wel ook erg onzeker. Hoort er allemaal bij geloof ik.
Lau_Ngi schreef:
10-08-2018 22:19
Gefeliciteerd allemaal!

Ik schrijf graag mee. Wij zijn beiden 27 en hebben 4 augustus positieve test gehad. Volgens mijn eigen berekeningen 10 april uitgerekend. Super spannend allemaal. 21 augustus hebben wij onze eerste intake en echo. Het wordt ons eerste kindje.

Ik heb al behoorlijk wat kwaaltjes. Wij zijn op vakantie en het vele wandelen en minimale keuze bij avondeten helpen niet mee. Ik ben erg misselijk waardoor eten lastig is. Maar ik geniet al volop. Wel ook erg onzeker. Hoort er allemaal bij geloof ik.

Gefelicteerd! En wat jammer dat je zo onzeker bent maar ik herken het gevoel maar al te goed! Ik heb 2 weken geleden positief getest en ik ben zelf ook nog zooo onzeker! We doen ons best met genieten maar telkens als ik naar het toilet ga moet ik toch even goed kijken of ik toch echt niks raars zie :facepalm:
Hi allemaal, en gefeliciteerd!!

Is er nog plek voor een voorzichtige aanmelding? Klinkt nog héél gek 'uitgerekend in april' maar hoop heel erg dat het zo mag zijn...

Gister positief getest na 8 rondes. Voelde eigenlijk voor het eerst helemaal niets van zwangerschapskwaaltjes in tegenstelling tot eerdere rondes waar ik dacht van alles te voelen en niet zwanger bleek. Maar getest vanwege een feestje en toch positief! Ben wel beetje terughoudend omdat ik dus nog niets voel, maar wie weet komt dat snel en wenste ik terug naar niet misselijke dagen!

Nog wat info over ons: we zijn 31/32 jaar en dit wordt ons eerste kindje. Zoals ik het zelf bereken is uitgerekende datum 22 april!

Ben heel benieuwd naar al jullie ervaringen en verhalen, sommigen hebben al een hoop meegemaakt zie ik. Hoop op mooie echo's en ongecompliceerde zwangerschappen!
Welkom alle nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd en super leuk dat jullie komen meeschrijven!

Ik heb wel een vroege echo gepland staan met 6w+2dagen, dit omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad en ze willen controleren of het deze keer wel op de goede plek zit.

Gisteren nog een keer getest en de test kan niet meer knallen dan dat het deed, dus beetje bij beetje probeer ik het genieten toe te laten. Vandaag alweer 5 weken zwanger 😍

Verder ben ik veel aan het overgeven, last van mn darmen wat zich uit in diarree en voel ik me alsof ik ben overlopen door een kudde olifanten. En mijn buik die is mega opgezet door mijn darmen, alsof ik 3 maand zwanger ben.. wat ik eigenlijk allemaal niet herken van toen ik zwanger was van mijn zoontje.

Voor de dames die nog bijna geen kwaaltjes hebben, wees blij!! Ik had dit in het begin bij mijn zoontje ook niet en dat was echt heerlijk! Hihi
Hier hoogstwaarschijnlijk een vroege miskraam. Best wat krampen en helder rood bloedverlies.. Maandag maar even vk bellen hoe of wat.
O, nee Pavo... Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Dit is heel erg schrikken! De vk maandagochtend direct bellen. Je wilt zsm weten hoe of wat en dan is het nu afwachten... dat is vreselijk :hug:
Oh nee Pavo!!! :-( ik hoop dat het loos alarm is, wat kut dat dit in het weekend gebeurd dus dat je geen duidelijkheid kunt vragen nu.. blijf hopen, ik hoop mee!

Welkom nieuwe dames! Leuk dat we al met zo’n groepje zijn.

Ik merk zelf ook dat ik erg onzeker ben. Daarom heb ik ook al best wat testjes gedaan, die gelukkig steeds positiever worden. Bij mij komt de onzekerheid door die combi denken ongesteld te zijn geworden/bloedverlies, schrik dat ik toch zwanger ben en daarna een laag hcg voor het aantal weken dat ik zwanger zou moeten zijn. Dus ik merk dat ik bangig ben of alles in orde is. Maar ook als ik dat niet gehad zou hebben, zou ik denk ik heel onzeker zijn omdat ik het niet kan bevatten en omdat het gewoonweg nog heel onzeker is deze fase tot 12 weken. Ik probeer mezelf dus continu in te praten dat het onzeker mág zijn en dat ik positief moet blijven. Dat helpt wel een beetje. Ik ben wel heel blij dat ik onze kruimel dinsdag hopelijk zie op de vroege echo, ik denk dat het dan al wat landt..
Oh nee pavo!! Hopelijk is het iets anders. Ik duim voor je. Vervelend dat je dan tot maandag moet wachten.. kun je ze niet eerder bereiken?

Welkom aan alle nieuwe dames!
Ik zie trouwens niet hoe ik de tabel aan kan passen, maar mijn vriend en ik zijn beide 34.

Hoe gaat het bij jullie met je mond houden? Bij mn zoontje hebben we het voor onze ouders en mn broer stil gehouden tot na de eerste echo. Op 1 april was die en erna gelijk verteld hahaha. De rest na de uitslag van de combinatietest. Ik vond het toen heel leuk om stil te houden, mijn leuke geheimpje.
Dit keer vind ik het zo moeilijk!! Wil het iedereen vertellen (de tandarts en de fysio moest ik het ook op de dag van de test al vertellen). Onze ouders weten het ook al omdat die een oppas dag hebben bij ons thuis en dan ook het eten koken, leek ons wel zo handig. Nu wil ik het de rest ook steeds vertellen, maar voor de zekerheid ook wachten tot 12 weken..
anoniem_373952 wijzigde dit bericht op 12-08-2018 06:53
0.27% gewijzigd
@Pavo oh nee. Hopelijk valt het mee. Super vervelen dat je nu in onzekerheid moet wachten.

@Eris wij zijn nu nog lekker op vakantie dus super fijn dat het stilhouden nu makkelijk gaat. Ik merk wel dat ik echt zin heb om het te vertellen. Ik ben zo benieuwd naar mijn familie.. Wij weten nog niet precies wanneer we het gaan vertellen. Eerst de eerste echo afwachten.
@pavo o nee! :( hopen dat het mee gaat vallen! Wat vervelend dat je moet wachten tot Maandag. Hoe is het nu met je?
Pavo hoe gaat het nu met je?

Ik heb zelf ook die onzekerheid hoor. Steeds kijken als je van het toilet afkomt, heb ik dus ook...
Van de ene kant wil je heel blij zijn maar je hebt van de andere kant totaal geen idee wat er van binnen gebeurt. Best wel dubbel vind ik dat zo dat hele 1e trimester eigenlijk.

Wij gaan over 5 weken op vakantie. Als we terugkomen ben ik precies 12 weken. Mijn ouders zijn al een paar weken op vakantie dus kan het nu nog heel goed voor me houden. We vertellen het dus pas aan de ouder(s) na onze vakantie. En daarna volgt de rest (familie/vrienden).

Onze beste vrienden krijgen het al sneller te horen. Over 2 weken is het Kermis. Op zondag gaan we dan ieder jaar met een groep de hele dag naar de kroeg. De zaterdag hebben we bij die vrienden een bbq & cocktailparty. Ik heb geen zin om me ziek te melden. Niet drinken op die dagen gaat ontzettend opvallen. Dat past totaal niet bij me. En ik vind het dan nog gewoon echt te vroeg om te zeggen. Liever had ik nog helemaal niets gezegd. Het plan is om samen met hen ervoor te zorgen dat ik 0,0% drink. Daar heb je toch iemand extra bij nodig haha! En dan hopen dat niemand iets in de gaten heeft. Wat een gedoe eigenlijk haha! Tips zijn welkom!

Fijne zondag dames!
Thnx allen!

Het is hier helaas toch echt mis gegaan. Lijkt op een hele heftige menstruatie. Ik doe morgen nog een test voor de zekerheid en even de vk bellen.

Wilt iemand mij uit de tabel halen?

Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed mag blijven gaan !
Jeejjtje Pavo :hug:
Sterkte... :(
Oh nee pavo :-( sterkte meid!! :hug:
Oh pavo, wat enorm rot zeg :-(.
Wat verdrietig Pavo...hopelijk zijn ze thuis even extra lief voor je en hoef je de komende dagen niet zo veel. Dikke knuffel :hug:
Hallo allen,

Ik wil ook wel mee schrijven! Wij hebben vorige week positief getest en volgens de berekening ben ik 14 april uitgerekend.
Ik ben 31 mijn man 38 en hebben een dochtertje van bijna een jaar. Bewust zo snel voor een 2de willen gaan omdat ik medicatie slik voor psychische klachten ( ik ben gevoelig voor hormonen ) en ik hier dus pas vanaf kom wanneer wij geen kindjes meer willen.

Ik betrap mij er op dat ik veel moet plassen maar verder ben ik nog helemaal niks, maakt het ook nog onwerkelijk.

Verloskundige doet pas de eerste echo tussen de 10 en 12 weken dus moet nog heel veel geduld hebben.
Intake op 5 september en echo op 18 september.

Ik kruip mrg even achter de laptop om alles rustig door te lezen.

Pavo heel veel sterkte! Wat een naar bericht!
Leuk dat je ook meeschrijft Lilly en pok van harte gefeliciteerd!
Bij jou dus ook tussen week 10 - 12 de 1e echo. Geduld moeten we hebben, haha!

Vraag me wel af waarom sommige vk's bij 8 weken doen en andere pas tussen 10-12 weken. En bij 8 weken krijg je er dan nog 1 bij week 12?

Morgen intake, ben benieuwd!

Hoe staat het met de kwaaltjes? Hier gelukkig nog niks.

Fijne avond dames.
Jetje34 schreef:
13-08-2018 19:06
Leuk dat je ook meeschrijft Lilly en pok van harte gefeliciteerd!
Bij jou dus ook tussen week 10 - 12 de 1e echo. Geduld moeten we hebben, haha!

Vraag me wel af waarom sommige vk's bij 8 weken doen en andere pas tussen 10-12 weken. En bij 8 weken krijg je er dan nog 1 bij week 12?

Morgen intake, ben benieuwd!

Hoe staat het met de kwaaltjes? Hier gelukkig nog niks.

Fijne avond dames.
Ik heb mijn eerste afspraak met 8 weken (weet niet of er een echo bij zit) omdat ik volgens de gyneacoloog een “””risico patient”””” ben wegens mijn medische geschiedenis. Heb een tumor aan mijn linker eierstok gehad en daardoor een trombose been gekregen. Heb nu dus ook nog maar 1 eierstok.

Daarnaast heb ik wel al last van kwaaltjes. Ik heb last van darmen die overstuur zijn, buikkrampen, zeer pijnlijke borsten en vermoeidheid. :|
Hoi!

Iedereen van harte gefeliciteerd natuurlijk!

Ik heb mezelf net toegevoegd aan de tabel. Heb van het weekend een testje gedaan en ben vandaag 5+0 weken zwanger :) Vandaag er nog maar een testje tegenaan gegooid en volgende week maandag is de eerste echo. Vind het allemaal erg spannend! Hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Had vanochtend het zweet op m'n bovenlip staan, had het ZO warm en was ZO onwijs misselijk. Ben ook vrij snel kortademig en heb last van m'n onderrug, af en aan.

Fijne avond!
Had gedacht ivm met mijn medicatie dat ik ook een vroege echo zou krijgen, maar blijkbaar is dat niet nodig.
Heel veel geduld hebben dus, denk dat ik aankomende week nog wel een keer een testje doe. 😂

Vandaag merkte ik ineens dat ik een schimmelinfectie had, blijkbaar kan dit ook vanwege de hormonen. Meteen maar even zalf gehaald, gelukkig niet veel last van.
Vanmiddag wel even een tukkie gedaan toen mijn dochter ook sliep, had ik wel nodig.
Mrg begin ik na bijna 4 weken vakantie weer met werken. Benieuwd of de vermoeidheid dan meer wordt.

Jeetje lacer wat een verhaal! Snap wel dat ze dan wat extra controle inplannen, hopelijk met echo, dan kun je de kleine al zien!! Vond de eerste echo zo bijzonder vorig jaar.
pavo07 schreef:
12-08-2018 11:46
Thnx allen!

Het is hier helaas toch echt mis gegaan. Lijkt op een hele heftige menstruatie. Ik doe morgen nog een test voor de zekerheid en even de vk bellen.

Wilt iemand mij uit de tabel halen?

Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed mag blijven gaan !
Wat naar zeg, sterkte! :(
Jetje34 schreef:
13-08-2018 19:06
Dat vraag ik me dus ook af! Vorige keer had ik bij 8 weken een echo en niet bij 12.. terwijl toen rond 12 normaal was. Wat ik nu begreep wordt die rond 8 nu extra vergoed..

Toen had ik wel rond 12 weken een echo voor de combinatietest.

Wat betreft kwaaltjes.. moe en soms een opgeblazen buik. Gelukkig ook nu (nog) niet misselijk.
Ha dames, mag ik me ook bij de groep melden? Geen idee hoe ik de tabel moet.
Ik zal me kort voorstellen. Ik en mijn man zijn beide 31 jaar. En hebben een zoontje van 2. Afgelopen oktober bij 6 weken een mission abortion en afgelopen maart bij 9 weken een mission abortion. Nu dus voorzichtig weer blij, maar ik wordt pas vrolijk als ik de 10 weken ben gepasseerd. Ik zou vandaag 5 weken en 4 dagen zijn en uitgerekend rond 14 april. Ik vind het dus echt super spannend heb vandaag de verloskundige gebeld, Om te overleggen. Besloten om toch maar bij 7 weken een echo te maken,en daarna bij 10. Eigenlijk zie ik er tegen op om weer teleurgesteld te worden, maar toch hoop ik natuurlijk wel dat het goed blijft gaan. Fijn o. Mee te praten. Bij de eerste ook gedaan en dat voelde echt super fijn en nog contact met een klein hecht groepje.

Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven