Uitgerekend april 2019
donderdag 9 augustus 2018 om 08:23
Hallo dames,
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Pavo07
Nioma
nooit1blijvenzitten
mamavaneenboefje
XLau
Saqua
Lacer
Shonan
Stippeltjesbehang
Biekkie
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
| Naam | Leeftijd (+prtnr) | kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|
| Eris83 | 34+34 | 2e | 6 april | |
30 aug 1e echo |
| Lau_Ngi | 27+27 | 1e | 10 april | |
|
| Laura10april | 32+35 | 1e | 10 april | 14 sept echo | |
| endomiel | 31+33 | 2e | 3 april | |
27-08 intake |
| lilly5263 | 31+38 | 2e | 14 april | |
5 sept intake,18 sept 1e echo |
| Flowerlove10 | 31+31 | 2e | 14 april | |
2xMA |
| dutchgirlgermanworld | 30+32 | 1e | 15 april | |
3-9 2e echo |
| Jetje34 | 34+36 | 1e | 16 april | |
6 sept 1e |
| Zebrastrepen | 34+37 | 1e | 21 april | |
2 okt termijnecho, nierziekte |
| Roover | 31+32 | 1e | 22 april | |
7 sept |
| appelflap007 | 3e | ||||
| Flowerpower93 | 25+27 | 1e | 25 april | |
14-09 echo + 02-10 intake |
| Fairytale1 | 31+34 | 2e | 27 april | |
6 sept echo |
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
woensdag 5 september 2018 om 16:55
@ lacer: dat is begrijpelijk! Ik hoop op een kloppend hartje van jullie volgende week maandag.
@ shonan: vervelend die onzekerheid en nu weer een week wachten! komt goed, heb vertrouwen in je lichaam, volgende week een mooie echo!
@ fairytale: ik was gister ook 6w5d, en bij mij was er een klein boontje van 0,7mm te zien! Komt goed morgen.
@ shonan: vervelend die onzekerheid en nu weer een week wachten! komt goed, heb vertrouwen in je lichaam, volgende week een mooie echo!
@ fairytale: ik was gister ook 6w5d, en bij mij was er een klein boontje van 0,7mm te zien! Komt goed morgen.
woensdag 5 september 2018 om 19:23
Fairytale, succes morgen!
Echo was goed, frummel was lastig te meten en zo op t eerste oog 3 dagen kleiner dan zou moeten maar dat gaf niks is zo lastig meten, zo klein. 7.8 mm.... Kindje lag ook in een hoekje ook nog. 1 mm scheelt al een hoop dus we moesten ons niet druk maken, doe ik ook niet. Hartje klopt goed!
Nu mijn vriend z'n ouders blij maken, dat wordt janken. Ze weten van t IVF traject, alle pijn spuiten en ellende.
Heb de echo in een fotolijstje gedaan.
Echo was goed, frummel was lastig te meten en zo op t eerste oog 3 dagen kleiner dan zou moeten maar dat gaf niks is zo lastig meten, zo klein. 7.8 mm.... Kindje lag ook in een hoekje ook nog. 1 mm scheelt al een hoop dus we moesten ons niet druk maken, doe ik ook niet. Hartje klopt goed!
Nu mijn vriend z'n ouders blij maken, dat wordt janken. Ze weten van t IVF traject, alle pijn spuiten en ellende.
woensdag 5 september 2018 om 21:29
Wat een fijn bericht weer!Biekkie schreef: ↑05-09-2018 19:23Fairytale, succes morgen!
woensdag 5 september 2018 om 22:28
donderdag 6 september 2018 om 07:49
Ai Shonan, jij ook al zo'n zenuwslopendd week wachten, sterkte! Ik duim voor een goede echo volgende week!
Gefeliciteerd Lilly en biekkie! Wat een lieve reactie van je schoonouders biekkie.
Fairytale, succes vandaag!
Ik zie in de tabel dat Jetje ook een echo heeft vandaag. Al een hele tijd niks meer van haar gehoord. Ben je er nog Jet? Ik hoop dat het goed met je gaat.
Gefeliciteerd Lilly en biekkie! Wat een lieve reactie van je schoonouders biekkie.
Fairytale, succes vandaag!
Ik zie in de tabel dat Jetje ook een echo heeft vandaag. Al een hele tijd niks meer van haar gehoord. Ben je er nog Jet? Ik hoop dat het goed met je gaat.
zebrastrepen wijzigde dit bericht op 06-09-2018 07:51
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
26.26% gewijzigd
donderdag 6 september 2018 om 08:39
Wat lief Biekkie die reactie! En heel fijn om die te kunnen delen nadat ze ook van het traject af wisten.
Shonan hoe is het nu met je? En wanneer heb je de herhaal echo volgende week?
Ben ZO blij voor de dames met goede echo's, zo fijn voor jullie na ook een boel spanning!
Ik ben morgen 10:00 aan de beurt. Wisselend in gevoel erover: hoop, spanning, vertrouwen, onzekerheid en angst. Man kijkt er vooral erg naar uit en daar word ik dan weer blij van. Hou jullie op de hoogte!
Fairytale denk aan jou vandaag! En Jet, mocht je nog meelezen, stuur ook positieve vibes jullie kant op!!
Shonan hoe is het nu met je? En wanneer heb je de herhaal echo volgende week?
Ben ZO blij voor de dames met goede echo's, zo fijn voor jullie na ook een boel spanning!
Ik ben morgen 10:00 aan de beurt. Wisselend in gevoel erover: hoop, spanning, vertrouwen, onzekerheid en angst. Man kijkt er vooral erg naar uit en daar word ik dan weer blij van. Hou jullie op de hoogte!
Fairytale denk aan jou vandaag! En Jet, mocht je nog meelezen, stuur ook positieve vibes jullie kant op!!
donderdag 6 september 2018 om 08:52
Oeh dames, haat aan tanden poetsen in e morgen, ik ben nu elke ochtend ongeveer 15 minuten bezig om de ochtendmisselijkheid weg te krijgen
....
Heb gisteren avond maar wel de stoute schoenen aangetrokken en de lidl leeggekocht met de zwangerschapskleding. Goedkoop shoppen dat dan weer wel en aangezien de gewone broeken en mijn sportkleding echt niet meer lekker zit, dan maar op deze manier doen. We gaan uiteindelijk toch uit van het positieve en niet van het negatieve
Heb gisteren avond maar wel de stoute schoenen aangetrokken en de lidl leeggekocht met de zwangerschapskleding. Goedkoop shoppen dat dan weer wel en aangezien de gewone broeken en mijn sportkleding echt niet meer lekker zit, dan maar op deze manier doen. We gaan uiteindelijk toch uit van het positieve en niet van het negatieve
donderdag 6 september 2018 om 09:53
Ooh dankjulliewel meiden!! Hopelijk kom ik straks ook met goed nieuws.
Ik heb sinds een paar dagen zoooveel zin in jus d’orange. Hahaha niet om aan te slepen. Verder ook veel zoete dingen.. vanochtend had ik trek in donuts..
Heb me daar maar niet aan toegegeven.
Jullie al cravings of meer trek in bepaalde dingen??
Ik heb sinds een paar dagen zoooveel zin in jus d’orange. Hahaha niet om aan te slepen. Verder ook veel zoete dingen.. vanochtend had ik trek in donuts..
Jullie al cravings of meer trek in bepaalde dingen??
donderdag 6 september 2018 om 10:28
Hahaha die cravings! Ja die beginnen hier ook wel langzaam, vooral frisse dingen zoals fruit enzo.
Maar een paar lekkere zure snoepjes gaan er ook goed in. En dan lees ik net over donuts en denk ik... ooojhh lekker!!
Succes meiden die vandaag de echo’s hebben! Hopelijk weer een paar mooie hartjes! Nog niemand met een tweeling hè?
Dragen jullie al positie kleding? Ik draag vaak jurkjes dus die kan ik lang aanhouden weet ik van de vorige zwangerschap.
Bij de eerste ben ik met 10 weken op de positie broeken over gegaan. Paste nog wel mijn spijkerbroeken maar als ik zat voelde ik heel naar die rand in mijn buik.
Maar een paar lekkere zure snoepjes gaan er ook goed in. En dan lees ik net over donuts en denk ik... ooojhh lekker!!
Succes meiden die vandaag de echo’s hebben! Hopelijk weer een paar mooie hartjes! Nog niemand met een tweeling hè?
Dragen jullie al positie kleding? Ik draag vaak jurkjes dus die kan ik lang aanhouden weet ik van de vorige zwangerschap.
Bij de eerste ben ik met 10 weken op de positie broeken over gegaan. Paste nog wel mijn spijkerbroeken maar als ik zat voelde ik heel naar die rand in mijn buik.
donderdag 6 september 2018 om 10:42
Succes dames met de echo straks!
Ik heb al dagen dat ik denk: jeetje ik heb wel zin in oliebollen of pepernoten...
Heb ik ook nog maar niet aan toegegeven.
Ben nog steeds veel misselijk en overgeven in de ochtend. Had van de huisarts emesafene gekregen, maar dat werkte even 2 dagen en daarna niet meer!
Ik heb al dagen dat ik denk: jeetje ik heb wel zin in oliebollen of pepernoten...
Heb ik ook nog maar niet aan toegegeven.
Ben nog steeds veel misselijk en overgeven in de ochtend. Had van de huisarts emesafene gekregen, maar dat werkte even 2 dagen en daarna niet meer!
donderdag 6 september 2018 om 11:01
@flowerpower: wat balen dat emesafene niet bij je werkt!! Ben je de hele dag door misselijk?
Nu ik door jou pepernoten lees denk ik oooooh.. dat ga ik denk ik wel kopen straks na mijn echo.
@lilly: denk dat ik positiekleding zo lang mogelijk ga uitstellen. Haha. Vorige keer zag je bij mij ook pas heel laat een buikje. Maar ik heb zon gevoel dat het nu wel anders gaat zijn..
Nu ik door jou pepernoten lees denk ik oooooh.. dat ga ik denk ik wel kopen straks na mijn echo.
@lilly: denk dat ik positiekleding zo lang mogelijk ga uitstellen. Haha. Vorige keer zag je bij mij ook pas heel laat een buikje. Maar ik heb zon gevoel dat het nu wel anders gaat zijn..
donderdag 6 september 2018 om 11:10
Fijn al die goede echos weer! Hopelijk vandaag nog meer mooie kloppende hartjes
@cravings, KAAS alles moet kaas zijn of met kaas zijn. Bij m'n dochter ging ik ineens chocolade eten (wat ik daarvoor nooit lusste) en nu dus hartige dingen en vooral kaas.
Ook kwam ze gisteren bij me zitten, ff lekker filmpje kijken op de iPad, zegt ze ineens "ik krijg een broertje. Ja een baby broertje". En dat terwijl ze niet eens weet dat ik zwanger ben. Ik ben benieuwd of ze gelijk krijgt. Toen ik haar vroeg wat ze daar van zou vinden zei ze wel dat ze liever een zusje kreeg
@positiekleding, die hoef ik nog niet aan. Mijn kleding gaan nog opvallend makkelijk aan. Ik heb het idee dat alles wat meer naar achteren groeit deze keer omdat ik vorige keren geen problemen had met m'n plas lang ophouden maar wel snel positiekleding droeg en nu andersom.
@cravings, KAAS alles moet kaas zijn of met kaas zijn. Bij m'n dochter ging ik ineens chocolade eten (wat ik daarvoor nooit lusste) en nu dus hartige dingen en vooral kaas.
Ook kwam ze gisteren bij me zitten, ff lekker filmpje kijken op de iPad, zegt ze ineens "ik krijg een broertje. Ja een baby broertje". En dat terwijl ze niet eens weet dat ik zwanger ben. Ik ben benieuwd of ze gelijk krijgt. Toen ik haar vroeg wat ze daar van zou vinden zei ze wel dat ze liever een zusje kreeg
@positiekleding, die hoef ik nog niet aan. Mijn kleding gaan nog opvallend makkelijk aan. Ik heb het idee dat alles wat meer naar achteren groeit deze keer omdat ik vorige keren geen problemen had met m'n plas lang ophouden maar wel snel positiekleding droeg en nu andersom.
donderdag 6 september 2018 om 11:13
donderdag 6 september 2018 om 11:45
'Zin in' eten is bij mij nog wel ver weg...Het gaat nu redelijk met emesafene 2 keer per dag, maar als ik één keer per dag neem of een dagje stop dan braak ik weer 10 keer op een dag. Nu max 1-2 keer. Maar zin in eten....nee. Ben nu 3kg afgevallen in laatste 2 weken dus denk dat ik mn gewone kleding nog even aan kan houden
donderdag 6 september 2018 om 12:31
Ik draag wel zwangerschapsbroeken , want de gewone broeken zitten echt niet meer lekker. Verder el normale shirtjes (beetje wijd) en gewoon vestjes erover heen. Dan vindi k het voor nu nog prima te doen, maar zoals geschreven wel alvast de lidl leeggekocht. Gewoon 14 stuks kleding voor 120 euro.. Dat is beter shoppen dan bij een prenatal
donderdag 6 september 2018 om 14:40
Fairytale, gefeliciteerd!!

wat betreft eten merk ik geen rare wensen, ik moet wel regelmatig iets eten anders word ik misselijk. Tijdens het mediteren moet ik ook echt mn ogen openhouden, anders word ik heel duizelig! ik heb ook nog geen positiekleding nodig, maar ik draag sowieso bijna altijd jurkjes, dus daarmee verwacht ik nog wel een tijdje toe te kunnen.
het gaat eigenlijk best goed. ik had zo'n gevoel dat het wel goed zat, dat we echt te vroeg waren. Ik moest zelfs een beetje om mezelf lachen, omdat ik uit ongeduld een eerdere echo had aangevraagd en toen de vk een herhaalecho voorstelde, was dat op de datum waarop oorspronkelijk de echo ingepland stond. we gaan nu a.s. woensdag om 17u nog een keertje kijken. ik voel allemaal gekriebel en krampjes in mn onderbuik, dus ik ga ervanuit dat de kleine even een groeispurt aan het voltrekken is
wat betreft eten merk ik geen rare wensen, ik moet wel regelmatig iets eten anders word ik misselijk. Tijdens het mediteren moet ik ook echt mn ogen openhouden, anders word ik heel duizelig! ik heb ook nog geen positiekleding nodig, maar ik draag sowieso bijna altijd jurkjes, dus daarmee verwacht ik nog wel een tijdje toe te kunnen.