Uitgerekend april 2019
donderdag 9 augustus 2018 om 08:23
Hallo dames,
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Pavo07
Nioma
nooit1blijvenzitten
mamavaneenboefje
XLau
Saqua
Lacer
Shonan
Stippeltjesbehang
Biekkie
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
| Naam | Leeftijd (+prtnr) | kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|
| Eris83 | 34+34 | 2e | 6 april | |
30 aug 1e echo |
| Lau_Ngi | 27+27 | 1e | 10 april | |
|
| Laura10april | 32+35 | 1e | 10 april | 14 sept echo | |
| endomiel | 31+33 | 2e | 3 april | |
27-08 intake |
| lilly5263 | 31+38 | 2e | 14 april | |
5 sept intake,18 sept 1e echo |
| Flowerlove10 | 31+31 | 2e | 14 april | |
2xMA |
| dutchgirlgermanworld | 30+32 | 1e | 15 april | |
3-9 2e echo |
| Jetje34 | 34+36 | 1e | 16 april | |
6 sept 1e |
| Zebrastrepen | 34+37 | 1e | 21 april | |
2 okt termijnecho, nierziekte |
| Roover | 31+32 | 1e | 22 april | |
7 sept |
| appelflap007 | 3e | ||||
| Flowerpower93 | 25+27 | 1e | 25 april | |
14-09 echo + 02-10 intake |
| Fairytale1 | 31+34 | 2e | 27 april | |
6 sept echo |
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
zondag 19 augustus 2018 om 18:56
Ah meiden, ik kan mij niet voorstellen hoe jullie je voelen nadat het een aantal keer mis is gegaan, indenken dat jullie je onzeker voelen kan ik wel heel goed! Probeer hoop te houden, lekker makkelijk gezegd ik weet het! Zo naar dat je niet meer kunt doen dan afwachten.
Misschien dan juist ook niet testen. Want uiteindelijk zegt dat misschien ook niet veel.
Die cb testen geven altijd iets minder ver dan je bent hè!
Succes met de echo’s! Ik krijg de eerste pas met 10/11 weken..
Dutchgirl, ik begrijp dat jij in Duitsland woont? Gaat de zorg daar nog anders tijdens zwangerschap. Of loop je bij een Nederlandse verloskundige?
Hier sinds vandaag wel echt moe. Vanmiddag 2 uur geslapen en ga zo weer lekker op bed liggen om filmpje te kijken.
Misselijkheid gelukkig nog steeds niet, had ik bij de eerste heel erg dus hoop dat het me dit keer gespaard blijft.
Misschien dan juist ook niet testen. Want uiteindelijk zegt dat misschien ook niet veel.
Die cb testen geven altijd iets minder ver dan je bent hè!
Succes met de echo’s! Ik krijg de eerste pas met 10/11 weken..
Dutchgirl, ik begrijp dat jij in Duitsland woont? Gaat de zorg daar nog anders tijdens zwangerschap. Of loop je bij een Nederlandse verloskundige?
Hier sinds vandaag wel echt moe. Vanmiddag 2 uur geslapen en ga zo weer lekker op bed liggen om filmpje te kijken.
Misselijkheid gelukkig nog steeds niet, had ik bij de eerste heel erg dus hoop dat het me dit keer gespaard blijft.
zondag 19 augustus 2018 om 19:15
@Mamavaneenboefje Ik mag morgen om 7.45. Klinkt als een uitstekend idee. Hoop zo voor je dat het deze keer goed zit!! Hoe laat mag je??
@Lilly Klopt inderdaad
volgens mij is de zorg in Duitsland wel wat anders dan in NL. Voor zover ik weet iedere vier weken een echo/onderzoek bij de gynaecoloog, vanaf 36 weken iedere twee weken en vanaf week 40 om de dag. Je moet wel zelf een verloskundige zoeken (Hebamme) en dat is hier verdomd lastig door een groot tekort. En kraamverzorgsters kennen ze niet. Scheelt dat m’n moeder kraamverzorgster is geweest!
@Lilly Klopt inderdaad
maandag 20 augustus 2018 om 07:19
Dutchgermanworld en mamavaneenboefje, succes met de echo's vandaag! Hopelijk is alles goed met de kleine guppen.
Klinkt als een goede begeleiding als je in Duitsland om de vier weken een echo hebt zeg!
Shonan, hier begonnen de klachten pas met 7 weken (en nu zou ik het liefst de hele dag slapen), dus het kan ook nog komen.
Klinkt als een goede begeleiding als je in Duitsland om de vier weken een echo hebt zeg!
Shonan, hier begonnen de klachten pas met 7 weken (en nu zou ik het liefst de hele dag slapen), dus het kan ook nog komen.
maandag 20 augustus 2018 om 08:30
maandag 20 augustus 2018 om 12:22
Mamavaneenboefje, kan heel goed nog te vroeg zijn hoor, je bent vandaag pas 6.2 weken toch?
Dutchgirlgermanworld, gefeliciteerd! Boffen dat ze het al zo vroeg konden vinden, je bent pas precies 6 weken toch vandaag? Ik dacht dat dat echt nog te vroeg was!
Hier vandaag 4.5, net nog een test gedaan en streep is duidelijker dan de controle streep. Hij loopt gelukkig (nog) niet af. Ben 24 april uitgerekend als alles goed blijft gaan. 5 september de eerste echo, met precies 7 weken.
Woensdag doe ik nog een CB digitale test, ik hoop dat er dan 3+ staat maar 2-3 kan ook nog. Zo lang er maar geen 1-2 staat ben ik blij.
Hier zwanger middels IVF, voordeel is wel dat ik precies weet hoe ver ik ben.
Ik heb er 2 terug laten plaatsen, eerst dacht ik dat ze het alletwee deden maar nu voelt het als 1. Nog 16 dagen wachten en hopen...
Dutchgirlgermanworld, gefeliciteerd! Boffen dat ze het al zo vroeg konden vinden, je bent pas precies 6 weken toch vandaag? Ik dacht dat dat echt nog te vroeg was!
Hier vandaag 4.5, net nog een test gedaan en streep is duidelijker dan de controle streep. Hij loopt gelukkig (nog) niet af. Ben 24 april uitgerekend als alles goed blijft gaan. 5 september de eerste echo, met precies 7 weken.
Woensdag doe ik nog een CB digitale test, ik hoop dat er dan 3+ staat maar 2-3 kan ook nog. Zo lang er maar geen 1-2 staat ben ik blij.
Hier zwanger middels IVF, voordeel is wel dat ik precies weet hoe ver ik ben.
Ik heb er 2 terug laten plaatsen, eerst dacht ik dat ze het alletwee deden maar nu voelt het als 1. Nog 16 dagen wachten en hopen...
maandag 20 augustus 2018 om 13:18
@Biekkie ik duim voor je!! Er staat op de teat waarschijnlijk eerder 2-3 met 4.5? 3+ zou natuurlijk top zijn!
Hier in Duitsland mag je direct na een positieve test een afspraak maken, zo is het tenminste bij mijn gyn. Vandaag natuurlijk nog niet super veel kunnen zien, dus in twee weken mogen we ons wormpje weer bewonderen <3
Nu nog op zoek naar een verloskundige... ben benieuwd of dat lukt!
Hier in Duitsland mag je direct na een positieve test een afspraak maken, zo is het tenminste bij mijn gyn. Vandaag natuurlijk nog niet super veel kunnen zien, dus in twee weken mogen we ons wormpje weer bewonderen <3
Nu nog op zoek naar een verloskundige... ben benieuwd of dat lukt!
maandag 20 augustus 2018 om 13:27
Dutchgirlgermanworld, woensdag als ik die test weer doe ben ik 5 weken, vandaag 4.5 
Als ik veel doe of op mijn zij lig heb ik pijn in mijn liezen, of nouja pijn, ik voel het goed. Dit wordt hopelijk mijn 4e kind, dus t zal wel sneller oprekken ofzo. Heb ik al ruim een week, net zoals gevoelige boobs en weiig gevoel/misselijk. Ben er blij mee, voel in elk geval dat er wat gebeurt!
Als ik veel doe of op mijn zij lig heb ik pijn in mijn liezen, of nouja pijn, ik voel het goed. Dit wordt hopelijk mijn 4e kind, dus t zal wel sneller oprekken ofzo. Heb ik al ruim een week, net zoals gevoelige boobs en weiig gevoel/misselijk. Ben er blij mee, voel in elk geval dat er wat gebeurt!
maandag 20 augustus 2018 om 14:15
@mamavaneenboefje: wat ontzettend rot!! Misschien is er inderdaad niets aan de hand en is het te vroeg, maar de onzekerheid lijkt me slopend...volgende echo weer op maandag?
@dutchgirl: wat fijn dat het goed was en dat je over twee weken weer mag kijken! Geniet ervan!
Hier een intens weekend Lowlands gehad. Erg vermoeiend, maar ook heel leuk. Kon er niet aan ontkomen om het tegen sommigen te vertellen omdat drie dagen geen alcohol drinken en snel afhaken wel opvalt. Maar voelt nog niet helemaal 'ok' om te vertellen merk ik. Waarschijnlijk omdat het nog zo pril is en ik eerst héél graag een echo wil zien voordat ik het verder vertel. Hoop maar dat iedereen het voor zich houdt tot we meer weten op 7 september
@dutchgirl: wat fijn dat het goed was en dat je over twee weken weer mag kijken! Geniet ervan!
Hier een intens weekend Lowlands gehad. Erg vermoeiend, maar ook heel leuk. Kon er niet aan ontkomen om het tegen sommigen te vertellen omdat drie dagen geen alcohol drinken en snel afhaken wel opvalt. Maar voelt nog niet helemaal 'ok' om te vertellen merk ik. Waarschijnlijk omdat het nog zo pril is en ik eerst héél graag een echo wil zien voordat ik het verder vertel. Hoop maar dat iedereen het voor zich houdt tot we meer weten op 7 september
maandag 20 augustus 2018 om 15:08
Wat vervelend mama. Je wil met zo'n vroege echo juist bevestiging ipv onduidelijkheid. Wat naar dat je nu nog weer een week moet afwachten! Ik hoop op een prachtig kloppend hartje volgende week!
dutch wat fijn dat je al naar jullie wormpje hebt kunnen kijken!
biekie welkom!
lacer echt te schattig, dat rompertje!
lau al minder pijn nu? Succes met de echo morgen!
Roover hoe was Lowlands? Kan me voorstellen dat 3 dagen niet drinken wel opvalt.... Heb je het veel mensen verteld?
nooit ik snap je onzekerheid. Misschien over een paar dagen nog eens testen met CB? Waardes kunnen behoorlijk verschillen en met een wat latere innesteling bijv. zit je al snel net wat later.
PS. Welke kleur had die paarse aubergine nou eigenlijk?
dutch wat fijn dat je al naar jullie wormpje hebt kunnen kijken!
biekie welkom!
lacer echt te schattig, dat rompertje!
lau al minder pijn nu? Succes met de echo morgen!
Roover hoe was Lowlands? Kan me voorstellen dat 3 dagen niet drinken wel opvalt.... Heb je het veel mensen verteld?
nooit ik snap je onzekerheid. Misschien over een paar dagen nog eens testen met CB? Waardes kunnen behoorlijk verschillen en met een wat latere innesteling bijv. zit je al snel net wat later.
PS. Welke kleur had die paarse aubergine nou eigenlijk?
zebrastrepen wijzigde dit bericht op 20-08-2018 15:12
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
24.00% gewijzigd
maandag 20 augustus 2018 om 15:37
Bedankt voor t in de tabel zetten! Ik durf er eigenlijk nog niet in, na 3 x biochemische zwangerschap/vroege miskraam maar toch lief.
Staat denk ik een foutje bij flowerpower, kind 13?!?
Voor mij wordt het hopelijk de 4e. Ik ben trouwens 40 en mijn vriend is 27.
Lau_Ngi morgen echo? Succes ik hoop op een mooi kloppend hartje!
Staat denk ik een foutje bij flowerpower, kind 13?!?
Voor mij wordt het hopelijk de 4e. Ik ben trouwens 40 en mijn vriend is 27.
Lau_Ngi morgen echo? Succes ik hoop op een mooi kloppend hartje!
maandag 20 augustus 2018 om 15:39
Ik ga morgen weer testen Zebra met eerst de tweede Kruitvattest uit de verpakking van vorige week (de eerste positieve test) dan kan ik goed strepen vergelijken...dan woensdag urine test voor Moeders voor Moeders (die meten denk ik echt een waarde) en dan mag ik van mezelf volgende week de CB doen. Zeker met het verhaal van mama en de verdrietige verhalen van Pavo07 en Nioma denk ik wel de hele tijd: zal toch wel goedkomen? Maarja...je doet er toch helemaal 0,0 niks noppes aan. En bij Dutch was het gelukkig allemaal wel goed. Ik vind het maar rotweken zo hoor! Zeker omdat ik nog geen kwaaltjes heb behalve beetje gevoelige boobies net als bij ongesteldheid. Dus voel ik me ook nog es 0,0000 zwanger. De rest hier wel allemaal kwaaltjes?
Roover lijkt me wel hartstikke leuk zo'n festival 'voor 't laatst min of meer alleen'! moest je niet 10.000x plassen op die vieze Dixies?! En ja, niet drinken valt dan inderdaad wel op..
En de Mods hebben mijn digitale kleurenkennis niet eens meer geprobeerd: ik moest nu etalageramen aanwijzen op de google Captcha (die het overigens op mobiel niet doet! Wist ik veel, moest ik alsnog via computer aanmelden) en toen kwam het ook in orde. Wel staan mijn berichten nog onder curatele want het duurt even voor ze verschijnen. Jahaa...ik zou maar eens een spammer kunnen wezen! Dat weet je maar nooit na 5 berichten in hetzelfde zwangerschapstopic
oh niet meer!!! Yajjjjjj
Roover lijkt me wel hartstikke leuk zo'n festival 'voor 't laatst min of meer alleen'! moest je niet 10.000x plassen op die vieze Dixies?! En ja, niet drinken valt dan inderdaad wel op..
En de Mods hebben mijn digitale kleurenkennis niet eens meer geprobeerd: ik moest nu etalageramen aanwijzen op de google Captcha (die het overigens op mobiel niet doet! Wist ik veel, moest ik alsnog via computer aanmelden) en toen kwam het ook in orde. Wel staan mijn berichten nog onder curatele want het duurt even voor ze verschijnen. Jahaa...ik zou maar eens een spammer kunnen wezen! Dat weet je maar nooit na 5 berichten in hetzelfde zwangerschapstopic
maandag 20 augustus 2018 om 16:28
Zebra, ik wil wel, maar ik durf nog niet... Tja, ik word er niet meer of minder zwanger van dus laat maar staan
.
Nooit1blijvenzitten, mijn laatste x moeders voor moeders was gewoon ook een streepjestest. Voor een hcg bepaling moet je bloed laten prikken 2 x met een dag er tussen. Dat wordt niet standaard gedaan. Moeilijk he, afwachten. Ik vind het een mindfuck na 3 x miskramen maar er zit niks anders op.
Nooit1blijvenzitten, mijn laatste x moeders voor moeders was gewoon ook een streepjestest. Voor een hcg bepaling moet je bloed laten prikken 2 x met een dag er tussen. Dat wordt niet standaard gedaan. Moeilijk he, afwachten. Ik vind het een mindfuck na 3 x miskramen maar er zit niks anders op.
maandag 20 augustus 2018 om 16:42
Nooit1: die test van Mvm meet wel strenger vertelde die vrouw me, je moet dan meer Hcg in je bloed hebben. Dus als ie uitslaat dan zit het met die hcg wel goed! En kwaaltjes kunnen ook later komen. Hier wenste ik ze in het begin en nu vérwens ik ze. Het liefst zou ik in slaap vallen op mijn werk haha.
Mama, wat balen dat je nu nog een week in die onzekerheid moet zitten, wat ongelooflijk rot. Ik ga duimen dat er volgende week een mooi kloppend hartje te zien is.
Roover, tof hoor, LL! En drie dagen niet drinken is idd lastig verbergen. Ach, soms wil je dan ook geen ingewikkelde smoezen bedenken. Afgelopen cocktailparty ging wel smooth trouwens. Vriendlief zorgde voor non-alcoholische cocktails en ik zei soms 'poeh, ff een colaatje, anders heb ik morgen zo'n kater he'
Ik heb vrijdag een bbq waar normaal gesproken best wat gedronken wordt. Ik denk dat ik 1 iemand maar in het complot neem.
Ik ben ook wel toe aan een echo, 4.5e week wachten erop is lang!
Biekie, welkom in de tabel. Hopelijk mag alles goedgaan.
Mama, wat balen dat je nu nog een week in die onzekerheid moet zitten, wat ongelooflijk rot. Ik ga duimen dat er volgende week een mooi kloppend hartje te zien is.
Roover, tof hoor, LL! En drie dagen niet drinken is idd lastig verbergen. Ach, soms wil je dan ook geen ingewikkelde smoezen bedenken. Afgelopen cocktailparty ging wel smooth trouwens. Vriendlief zorgde voor non-alcoholische cocktails en ik zei soms 'poeh, ff een colaatje, anders heb ik morgen zo'n kater he'
Ik heb vrijdag een bbq waar normaal gesproken best wat gedronken wordt. Ik denk dat ik 1 iemand maar in het complot neem.
Ik ben ook wel toe aan een echo, 4.5e week wachten erop is lang!
Biekie, welkom in de tabel. Hopelijk mag alles goedgaan.