Uitgerekend augustus 2019

24-11-2018 16:27 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een fijn topic voor de zwangere onder ons uitgerekend augustus 2019.
Naam Leeftijd Uitgerekende datum leeftijd partner Hoeveelste zwangerschap Bijzonderheden
00suus00 30 2-8-19 35 2 PCOS/ clomid geslikt/geplande keizersnede
Haosi 31 5-8-19 1
val89 29 1-8–19 3 2 sterrenkindjes
ahij 33 1-8-19 38 2 PCOS/ 1 miskraam
zot83 35 7-8-19 40 6de zwangerschap,3de kindje Icsi+ECD/geplande keizersnede
00suus00 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 09:49
Reden: Tabel
87.07% gewijzigd
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
@ Zot-83 niemand ziet echt dat je lid wordt van die groep. Volgens de nieuwste informatie kan je de lijst met leden in een besloten groep ook pas zien als je lid bent. Dus niemand weet het!!

Ik maak er zodra de groep compleet is, een geheime groep van. Als ik dat nu doe dan moet ik eerst prive met jullie allemaal vrienden worden en dan kan ik jullie pas toevoegen. Mocht je een andere oplossing weten dan hoor ik het natuurlijk graag.

ps ik zal het onderwerp veranderen naar "aangepast", dat kan echt alles betekenen!!
ik hoop dat je ook komt kijken, het is echt heel leuk om om daar foto's en wat je ook maar kunt bedenken te delen. (ik spreek uit ervaring ;-))

De vraag komt van de gyneacoloog omdat als je eerst de cerclage doet en dan de NIPT uitslag krijgt en dit blijkt echt helemaal fout te zijn, je twee keer onder narcose moet voor niks. Ik ga er nog maar goed over nadenken. We hebben gelukkig nog even..
Ik ben er bij hoor.
Ten aanzien van nipt, misschien in overleg met gyn op eerst mogelijke moment nipt doen en dan direct na uitslag cerclage? Met een week of 13/14 ben je nog vrij vroeg, al is je ene zoontje met 17 weken ook echt vroeg geweest. Heeft je gyn er een advies over, of laat hij het echt bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Zo wat hebben jullie al veel geschreven! Ik wil overal op reageren, maar mijn hoofd is al zo zwanger .. echt niet normaal, voel de hormonen door mijn lijf gieren. Ik kan t niet allemaal onthouden.

Even voor t tabel:
Ahij, 33 jaar, UD (ik denk) 1/8 partner 38, 2 kinderen, 1 miskraam. Bijzonderen: PCOS

Ik ga graag naar Facebook, mits het echt zeker is dat niemand t kan zien!

Ik heb zelf 2 meiden van 4 en 6, zij worden dus echte grote zussen. We gaan het ze vrijdag vertellen!

Moeders voor moeders heb ik bij Mn eerste gedaan maar vond ik echt behoorlijk gedoe. Dus dat doe ik niet meer.

Heb vanavond nog een test gedaan, die knalde! Altijd leuk:). Voelen jullie ook zo aan elke vezel in je lijf dat je zwanger bent? Ik weet van eerdere zwangerschappen dat ik erg veel HCG aanmaak, dus t zal daar wel aan liggen.

Wij krijgen 13 december een echo. Kan niet wachten!
@ahij, ik heb het voor de zekerheid dubbel gecheckt met het fb account van m’n man. Maar je ziet echt niks. Geen leden, geen berichten, geen informatie, niks! Alleen mijn naam, omdat ik beheerder ben maar dat vind ik niet zo erg. Er hebben zich al wat mama’s aangemeld.. hoe meer zielen.. :ugeek:
Alle reacties Link kopieren
@val89 ik heb gezocht naar de pagina maar kan t niet vinden. Waar ga ik ook al weer naar opzoek?

Ben weer wakker overigens. Elke keer rond dit tijdstip. Duurde gister best lang voordat ik weer sliep. Normaal echt geen last van.
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik ben niet zo goed met tabellen, ik probeer het later recht te breien.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Zou je mij ook aan de tabel kunnen toevoegen? Ik, 39 jaar, vriend ook 39 jaar. Uitgerekende datum weet ik eigenlijk niet, menstruatie was onregelmatig, maar verwacht in augustus. Ik heb na het stoppen van de pil 2x een menstruatie gehad en de ene cyclus was 72 dagen en de andere 24. Volgende week een echo, dus misschien dat we meer horen dan. Het is mijn eerste zwangerschap en verder geen bijzonderheden.

Ik word wel elke ochtend vroeg wakker de laatste tijd. Heeft dit ook met de zwangerschap te maken?

Ik wil graag zo snel mogelijk een NIPT, kan volgens mij vanaf week 11 las ik ergens. Vanwege mijn leeftijd vind ik dit wel verstandig. Ik hoop ook te kunnen wachten met het vertellen tot ik hiervan de uitslag heb.

De facebook pagina moet ik even kijken, ik heb zelf geen facebook, dus die moet ik dan even aanmaken. Is wel lekker anoniem dan natuurlijk :-).
Alle reacties Link kopieren
Welkom Dauwtrapper! En gefeliciteerd!

Hier ben ik ook wel vroeg wakker en eerder was ik dan nog erg moe toen de wekker ging, nu kan ik zonder "problemen" uit bed komen en gelijk aan de slag. Maar hopen dat het zo blijft.

@NIPT test - weet ik nog niet zeker maar ik denk toch dat wij dat ook laten doen. Maar eerst moet de vk mij nog bellen voor een 1e afspraak:)

Enige waar ik aan merk dat ik zwanger ben is het feit dat ik nu echt moet ontbijten. Ongeveer een half uur nadat ik uit bed kom begin ik me licht duizelig te voelen en moet dan wat eten, daarna is het gelukkig gelijk weg. Voor de zwangerschap at ik niet voor 11-12u. Wel fijn natuurlijk dat je lichaam het zelf zo regelt.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames.

Allereerst voor jullie gefeliciteerd!

Ik ben Deborah 35 jaar, mama van al 3 kids en heb maandagochtend positief getest en gisterochtend wederom (had er toch 2, voor de zekerheid :-P)
Begin dit jaar in januari miskraam gehad en hierna weer doorgestuurd naar de gyn omdat we 2 jaar bezig waren.

Uiteindelijk in Juli besloten geen medische hulp meer te willen vanwege mijn leeftijd en ik wou geen geleur aan mijn lijf en pijnlijke onderzoeken, dus toen eigenlijk voor 75% afscheid genomen van het idee ooit nog zwanger te worden.

En nu dus zwanger! Als het goed is ben ik 3 augustus uitgerekend uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Ik zat steeds tussen de 28 en 32 in. Maar de laatste 3 waren 28.

Het is voor mij en mijn partner samen de 2e we hebben samen een dochter van nu 2,5 (april 2016) jaar.
Ik ben gescheiden en met mijn ex heb ik 2 jongens van 13 en 12.

Ik ga ook even kijken op Facebook want ik ken mijzelf, ik verlies snel het overzicht op zulke fora.....
Alle reacties Link kopieren
O ja. 17 december hebben we onze eerste echo!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, gefeliciteerd!

Ik zit nog 2 dagen voor nod maar wel een positieve test.

Voor de tabel:
Blingvlinder, 29, ud: 11-08-2019, 2e kindje.

Ik wil ook wel lid worden van de fbpagina maar kan hem niet vinden
anoniem_379564 wijzigde dit bericht op 01-12-2018 10:51
3.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd dames!

Ik schrijf graag mee! Mijn UD zal dan 9aug zijn. O ik vind het zo spannend! Dit is ons 2e kindje en net als bij de 1e zwangerschap ben ik onwijs bang dat het mis zal gaan. De angst dat het mij niet gegund is. En dat ik heel veel dingen uit voorzorg niet meer eet of drink. Hebben jullie dat ook?

Hier nog geen kwalen, maar ik vrees dat er wel snel een buik zichtbaar zal zijn. Bij de 1e had ik echt een flinke toeter.
Gefeliciteerd allemaal!

Ik wil schoorvoetend aanschuiven. Vanmorgen positief getest, was wat onverwachts, onregelmatige cyclus en al enige tijd licht bruine afscheiding. Hierdoor dacht ik ongesteld te gaan worden maar dus positieve test.

UD zal niet eerder zijn dan 8-8 denk jk.

Zodra ik een goede echo heb sluit ik me graag aan op FB maar vanwege bruinverlies hou ik een slag om de arm.
Overigens had ik dat de vorige keer ook en daar is een gezonde dochter uit gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal!

Graag schijf ik mee. Afgelopen woensdag positief getest! Het is ons eerste kindje en vind het enorm spannend. Voor nu uitgerekend op 7-8.

Weten jullie al wanneer en hoe je het gaat vertellen aan je ouders, broers/zussen en andere nabije familie? Wij waarschijnlijk met de kerst. Hopelijk kunnen we voor de tijd een echo laten maken. Maandag ga ik de verloskundige bellen om mij aan te melden en een eerste afspraak in te plannen.

Voor de tabel: beertje89, 29, UD 7-8-19, man 30, 1ste kindje
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

ook ik wil graag gezellig mee kletsen hier. ik ben 30 jaar en de afgelopen dagen duidelijke positieve testen gehad. dit wordt mijn 4e kindje. ik heb al een dochter van 13, zoontje van 8 en nog een dochter van 5.
volgens de berekeningen tot nu toe zou ik op 13-08-2019 uitgerekend zijn.


mocht er een facebookgroep komen lijkt me dat ook leuk voor het delen van foto's enzo.


ik wist al zeker een week dat ik zwanger was, of eigenlijk al wel iets langer hoe gek dat ook klinkt.

volgens de berekeningen moest ik op 20 november mijn eisprong krijgen. die dag had ik last van flinke buikpijn en nog veel ergere lage rugpijn. nou heb ik altijd wel mijn eisprong iets gevoeld maar dit was nieuw. vanaf die dag begonnen mijn tepels ook echt enorm zeer te doen. naar mijn idee had ik echt een heel goed ei haha. dit hield allemaal 2 dagen aan, zakte 1 dag af en toen kwam het weer langzaam opzetten. de 4e dag na mijn eisprong kreeg ik last van steken ter hoogte van mijn eierstokken en ook mijn borsten werden gevoelig. ik had het gevoel dat die steken door een innesteling veroorzaakt werden. de volgende dag was dit ook weg maar mijn borsten bleven gevoelig, 3 dagen later deed het zelfs z'n pijn dat ik het gevoel had hele erge stuwing te hebben en ik had het idee dat ik nodig moest kolven. althans zo voelde het. ook dit bleef. 2 dagen later had ik al de eerste positieve test in handen. inmiddels stuk of 7 testen verder haha.


zo heel verhaal maar dacht laat ik maar gelijk even vertellen hoe het bij mij is gegaan.


ik hoop op heel veel gezelligheid hier!! :hyper:

liefs xx
Wat een heftige verhalen van sommige trouwens!
Helaas ook in de naaste omgeving van dichtbij aan het meemaken dat zwanger worden niet voor iedereen van zelfsprekend is en helaas ook een gezond kindje niet.

Bij mij is bruinverlies sinds Mn berichtje hier weg en had ook nog enige twijfel omdat de test maar langzaam positief werd. Net een nieuwe test gedaan en die werd direct positief. Begin er weer wat vertrouwen in te krijgen! En ben licht aan het stuiteren :hyper:
Hai, mag ik ook in de tabel?
Ik heb afgelopen zondag positief getest, ergens rond 8 augustus uitgerekend.
Het wordt mijn 3e kindje, ik heb al twee kinderen van 12 en 9 jaar uit een eerdere relatie. Mijn vriend wordt voor het eerst vader.
Ik ben 34 jaar, hij is 31. We zijn nu 7 maanden bezig, net begonnen in een traject bij de gynaecoloog en na de 1e afspraak zwanger :-)
anoniem_379641 wijzigde dit bericht op 03-12-2018 22:55
Reden: Typfout
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Mag ik ook meeschrijven in deze groep?

Afgelopen vrijdag een positieve test in handen, ben nog steeds een beetje in shock o_o Het was onze eerste "poging" nadat in september mijn spiraaltje is verwijderd.

Ik ben 26, mijn man is 25, en het is ons eerste kindje. Mijn UD is 10/8, en mijn eerste echo is op 28 december.

Heb momenteel eigenlijk nergens last van, gisteren met sporten alleen iets sneller buiten adem voor mijn gevoel. Ik zit echt te wachten op de eerste kwaaltjes!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben zwanger, uitgerekend 1-8-2019! Gefeliciteerd iedereen! :cheer2:

Wordt de tabel nog bijgewerkt of gaan we gewoon kletsen met elkaar zonder tabel?
I was reminded that my bloodtype is B positive.
Alle reacties Link kopieren
wat leuk om met andere in contact te komen die ook allemaal net zwanger zijn. gefeliciteerd allemaal!!

@janneke-456 onze ud en eerste echo datum schelen beide 3 dagen. ik ben (tot nu toe) 13-8 uitgerekend en eerste echo op 31 december. duurt nog lang he? heb echt geen geduld haha.
misschien krijg je wel helemaal geen kwaaltjes of maar heel weinig. dat zou pas lekker zijn! ik ben altijd jaloers op vrouwen die zeggen oooow ik heb 9 maanden nergens last van gehad. dat feest gaat hier helaas niet op haha.

@beertje89 spannend he eerste zwangerschap? maar moet zeggen dit is me 4e en ook dit is weer spannend. zou leuk zijn als je al snel een eerste echo kan laten maken. leuk om in te lijsten en als cadeautje te geven aan de a.s opa's en oma's .
aardbeitje8 schreef:
04-12-2018 11:07
Ook ik ben zwanger, uitgerekend 1-8-2019! Gefeliciteerd iedereen! :cheer2:

Wordt de tabel nog bijgewerkt of gaan we gewoon kletsen met elkaar zonder tabel?
Het merendeel is naar de Facebook groep verhuisd ;-)
Alle reacties Link kopieren
kunnen de gene die dat willen daar dan ook aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd alle nieuwe schrijvers! Ik hoop dat hier ook iemand blijft schrijven, mij zien jullie op facebook niet :)

Mijn eerste echo is op de 17e, nog even wachten dus.
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik wil ook graag mee schrijven. Afgelopen vrijdag 30 november heb ik positief getest en volgens mijn eigen berekening ben ik nu 5 weken zwanger van mijn eerste kindje. Zo raar om dit zo te typen trouwens, het is nog niet helemaal geland denk ik. Ik hoop dat alles goed gaat, bij jullie ook! Ik ben 27 en mijn partner 28.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat sommigen al een echo afspraak hebben staan! Hoe veel weken zijn jullie dan? Is het dat meteen de termijnecho?
Ik probeer een afspraak te maken, maar dat wil nog niet echt lukken. Kan niet wachten op een goede echo!

Misschien is het handig om degenen die hier niet meer gaan schrijven omdat ze alleen op fb schrijven uit de tabel halen en degenen die hier wel willen blijven schrijven erin? Ik ga nl niet meeschrijven op fb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven