Uitgerekend eerste helft november 2018

24-02-2018 01:18 668 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE: tabel gesloten i.v.m. overzichtelijkheid van het topic. Er is een topic 'Uitgerekend 10-20 november 2018'.

Hallo allemaal!

Eerder 'vandaag' er achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Weliswaar nog een lichte streep, dus ik ben nog wat op mijn hoede. Toch wil ik hier graag van me afschrijven, zoals ik dit 2 jaar geleden ook gedaan heb tijdens de zwangerschap van mijn zoon (nu 1,5). Tot op de dag van vandaag nog steeds een erg leuk contact met de meiden uit die groep.

Het lijkt me leuk wanneer meerdere zwangeren - die in de eerste helft van november 2018 uitgerekend zijn - zich hier aansluiten en gezellig meeschrijven!

Hieronder een tabel, die je zelf aan kunt passen.


Kom je er niet uit met de tabel, geef me dan een seintje!

Hopelijk tot snel & op naar november ;)
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
AMommyToBe 28/31 Eerste 29 oktober
PaarseRuitjes 35/30 Tweede 1 november 03-04 eerste echo/intake
Stephanie26 33/36 Derde 1 november
Zoraa 25/28 Eerste 1 november :heart: 12-04 termijnecho
Chica-1983 34 Tweede 1 november :heart: 31-03 intake vk
Kaasplankje 33/28 Tweede 2 november :heart: 20-4 12wk echo
RainIsJustConfetti 26/31 Eerste 2/3 november :heart: 22/3 intake VK 5/4 termijnecho
Ella91 26/28 Tweede 2 november :heart: 26-5 echo geslachtbepaling
Buurvrouw93 25 Eerste 3 november :heart: 12-03 eerste echo
Ragdoll1991 26/27 Eerste 5 november
Charlie87 31/33 Eerste 5 november :heart: 14-03 eerste echo
S17 25/27 Tweede 5 November :heart: 23/4 echo+ gyn
Domninoz 28/28 Tweede 5 november :heart: 15 mei controle + geslachtsbep.
EveSP 34/35 Eerste 6 november :heart: 9-05 volgende echo MA juni 2017
Do-mi-ni-qu-e 31/35 Eerste 6 november :heart:
Vinootje 30/40 Eerste 9 november :heart: 31 mei Geslachtsbep.
Lany 30/31 Eerste 10 november :heart: 4/4 1e echo
Spraakwater :hug:, Thisisme1980 :hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
52.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeej wat een ellende Jaylee. Wat verdrietig om zo’n uitslag te krijgen en dat je dan zo’n keuze moet maken. Ik wens jullie heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
JayLee: jullie staan voor een verschrikkelijke keuze..
heel veel sterkte in deze moeilijke beslissing!

Wat je ook beslist! Neem jezelf niets kwalijk.. elke beslissing zal voor en nadelen hebben..

Zoek steun bij elkaar! Dikke knuffel!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het Jaylee? Moet steeds aan je denken...
Het nieuws is geland. We zijn weer wat rustiger. En ondanks emotionele schommelingen komen we steeds sterker tot het besluit om de zwangerschap wel af te breken. Hoe moeilijk dat ook zal zijn. We praten veel met elkaar en de mensen dicht om ons heen steunen ons goed. Ook fijn om te ervaren. Morgen geven we door aan het ziekenhuis wat we gaan doen en dan hoop ik deze week te kunnen bevallen. Ik zal jullie dan nog laten weten hoe het is.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend verdrietig Jaylee. Fijn dat jullie er wat rustiger onder zijn. Lijkt me zo surrealistisch om zo’n keuze te maken en dit te moeten ondergaan.
Heel erg veel sterkte bij alles wat komen gaat :cry:
Alle reacties Link kopieren
JayLee: ik weet eigenlijk niet goed wat zeggen! Enkel dat ik je enorm sterk vind! De manier waarop je er over schrijft..

Heel veel sterkte nog komende periode! Super fijn dat jullie zoveel steun hebben in de omgeving!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
Lieve Jaylee... Ook ik weet niet zo goed wat ik je wil zeggen... Ik heb veel aan jullie gedacht. Wat een heftige tijd maken jullie door!
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de tijd die komen gaat.
:Hug: :heart:
Jaylee, ik weet ook niet zo goed wat te zeggen, maar heel veel sterkte! Het is alleen maar knap dat je hier mee weet om te gaan, hoe goed of slecht het ook kan gaan.
Na een lange heftige dag ben ik gister bevallen van ons zoontje. Ik weet niet wat ik verder zeggen moet. Ik hoop dat we het een plekje kunnen geven.

Succes met jullie zwangerschap en bevalling. Ik neem afscheid van jullie. Bedankt voor de lieve woorden en steun. Deed me goed om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet wat ik moet zeggen Jaylee.. wat vreselijk verdrietig. Aan de andere kant ben je ook moeder geworden van een prachtige zoon. Ik denk vaak aan je en hoe verdrietig de situatie is. Heel veel sterkte gewenst in ieder geval :cry:
Alle reacties Link kopieren
JayLee: dikke knuffel en heel veel succes met jullie toekomst..
geef jezelf de tijd om dit een plaats te geven.

Jullie prachtige zoontje zit voor altijd in jullie hart.. :heart:
What's meant to be will always find its way. ❤️
Hallo dames, soms kijk ik hier nog eens om te kijken hoe het met jullie gaat. Inmiddels ws een mooie dikke buik. Maar ik lees niets meer..? Het was niet mijn bedoeling om dit topic op non actief te zetten door mijn verhaal..
Ik ben gezegend met drie fijne gezonde kinderen en dat gun ik jullie ook. Het brengt zoveel moois.

Met mij gaat het heen en weer..soms is het net alsof ik nooit zwanger ben geweest en het leven gewoon weer door gaat. En dan kijk ik hier weer even.. Ow ja, het is toch echt gebeurt en onze kleine man is er echt geweest. Mijn leven wordt nooit meer zoals het was besef ik mij des te meer. Hij zit altijd in mijn gedachten. Hoe zou het zijn geweest? Hoe zou hij eruit zien? En dan natuurlijk de vraag of ik weer zwanger wil worden.. gedachten en gevoelens die ik op een ander forum kwijt kan. Maar dan nog, ben ik deze tijd niet vergeten. Laten jullie nog even weten wanneer jullie bevallen zijn? Lieve groet Jaylee
Alle reacties Link kopieren
JayLee: zo leuk om nog iets van jou te lezen!
Ik vermoed niet dat jij de reden bent van de weinige activiteit op het forum hier. Eerder het fb groepje waarin wat meer gepost word.

Fijn dat je ondanks je verdriet toch nog je geluk in je andere kindjes ziet!! De vele vragen zullen blijven. En ook zal zal nog vaak denken “nu zou hij ongeveer geboren moeten worden”, “nu zou hij kruipen,stappen,...”
Maar je geeft het wel een plekje! Ik hoop dat je er genoeg over kan praten..


Hier gaat alles goed. Erg rond al zoals je zegt. Nog iets minder dan 8weken tot de UD. Al enkele 3D echo’s gezien van hem en erg benieuwd!

Sterkte! Je bent een moedige mama!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
Onze zoon Michael is 30/10 geboren!
Het is geweldig nu met zn 4’tjes te zijn..
What's meant to be will always find its way. ❤️
Van harte gefeliciteerd! Wat fijn, alles is goed gegaan en hij is er. Ik wens jullie een hele fijne tijd. Al zoals je schrijft het is geweldig, dat zegt genoeg. Liefs en het ga jullie goed. X
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!

Hoe is het nog met jou JayLee?
What's meant to be will always find its way. ❤️
Gaat best goed. We zijn lang weekend weg geweest in het weekend wanneer ik anders was uitgerekend. Was heel waardevol.
Verder ben ik begonnen in nieuwe baan, wat veel energie op slokt. En eigenlijk is dat wel fijn. We moeten door. Maar soms overvalt me zo'n verdriet en om daar dan mee om te gaan is lastig. Vaak denk ik ook waren we maar een jaar verder..
Lief dat je het vraagt. Lieve groet, jl
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weg was met je uitgerekende datum! Zo had je toch wat afleiding!

Leuk dat je een nieuwe baan hebt! Kan me voorstellen dat het energie vreet!

Laat af en toe je verdriet maar gewoon toe! Het is nog zo recent!

Tijd zal de pijn verzachten.. maar het gemis blijft.

Dikke knuffel! Je doet het super goed :heart:
What's meant to be will always find its way. ❤️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven