Uitgerekend eind december 2020/begin januari 2021
dinsdag 21 april 2020 om 13:35
Voor alle dames die eind 2020 of begin 2021 zijn uitgerekend en willen meeschrijven over het wel en wee van onze mooie winter baby’s!
Je kan kon zelf je gegevens toevoegen aan de tabel. Door misbruik van algemene accounts zoals deze is het wachtwoord weggehaald. Wil je het wachtwoord weten stuur dan voor nu een pb naar DaSilva.
Je kan kon zelf je gegevens toevoegen aan de tabel. Door misbruik van algemene accounts zoals deze is het wachtwoord weggehaald. Wil je het wachtwoord weten stuur dan voor nu een pb naar DaSilva.
| Naam | Leeftijd | Kind | UD | Bevallen | J/M | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Pinkie81 | 38 | 2 | 24 december | | Meisje | |
| DaSilva86 | 34 | 2 | 27 december | | Meisje | KS week 39 MK begin 2020 |
| Ikhaatgeduld | 38 | 2 | 30 december | Meisje | 3 MK Asherman | |
| Molly | .. | 1 | 30 december | | jongen | |
| ElleBowie | 30 | 2 | 30 december | | Meisje | |
| Onslow | 34 | 2 | 31 december | | jongen | |
| Birdist | 31 | 2 | 4 januari | | Meisje | hogere kans MK week 6-9 |
| Janna | 35 | 2 | 5 januari | | Meisje |
anoniem_650bfdde9be72 wijzigde dit bericht op 06-01-2021 11:20
62.74% gewijzigd
zaterdag 15 augustus 2020 om 15:20
Whaha DaSilva zoooo grappig, dat hadden wij een paar weken geleden met een bbq. Alles klaar, vlees gemarineerd, hamburgers zelfgemaakt ed en de bbq stond al aan omdat ik me inmiddels toch wel op zat te vreten dat ze zo laat waren. Was het een week later!
zou mij ook echt normaal nooit overkomen zijn! Ook wij hebben het toen heel gezellig gehad met de buren die er binnen 5min konden zijn
.
@Birdist: klopt, hier een leeftijdsverschil van zo’n 9 a 10 jaar met dat achternichtje en niet dezelfde achternaam. We zien ze echt nooit. Het zou alleen voorkomen op een familiedag die we al heel lang niet gehad hebben en ook niet gepland staat. En toch twijfel ik er nog steeds over
Grappig dat jullie zo’n zelfde dilemma hebben.
@Birdist: klopt, hier een leeftijdsverschil van zo’n 9 a 10 jaar met dat achternichtje en niet dezelfde achternaam. We zien ze echt nooit. Het zou alleen voorkomen op een familiedag die we al heel lang niet gehad hebben en ook niet gepland staat. En toch twijfel ik er nog steeds over
Grappig dat jullie zo’n zelfde dilemma hebben.
zaterdag 15 augustus 2020 om 20:14
Lastig, als jullie weinig contact hebben zou ik het gewoon doen. Misschien dat er in het begin een keer een opmerking gemaakt wordt maar als mensen eraan gewend zijn gaat het vaak prima! Waarschijnlijk zijn het zulke andere kinderenIkhaatgeduld schreef: ↑14-08-2020 21:48Fijn Ellabowi dat alles tot nu toe goed lijkt te zijn! Ook fijn dat ze eea nog eens over doen om goed te kunnen checken.
Ik voel sinds deze week onze kleine meid echt goed ineens! Echt geinig. Ook mijn man leek het al te kunnen voelen.
Even een vraag; hoe dichtbij in vrienden/kennissen/familie kring zouden jullie een naam niet kiezen omdat hij daarin al voorkomt? Voor mij zou dat zijn voor dichtbijstaande familie en vrienden denk ik.
Nu hebben wij mogelijk een naam die een goede kans maakt maar de dochter van mijn neef heet zo, die ik overigens zelden zie. Mijn tante (de oma van dat meisje) zie ik wel wat vaker.
En de dochter van mijn baas heet ook zo. Maar die baas zie ik tegenwoordig ook zeer weinig en de dochter ken ik niet.
Lijkt me dus wat overdreven om de naam daarom niet te kiezen toch?
zaterdag 15 augustus 2020 om 21:01
Qua cadeau tip zal dat misschien per omgeving anders zijn. Ik weet dat de vorige keer mensen het vroegen wat we wilden. Alleen tekst op het kaartje zetten zullen niet alle mensen leuk vinden
Maar dat ligt echt aan de omgeving! Ik vind hoe het in België gaat wel handiger.
Ik heb trouwens best last van m’n onderrug. Echt steken soms. De gynaecoloog zei dat het vaker bij een tweede zwangerschap gebeurt dus ik denk dat ik ook naar de fysio moet
We gaan vandaag naar Ikea om naar een baby bedje te kijken. Het wordt het eerste wat we voor de baby kopen
Als jullie nog tips hebben voor andere spullen van Ikea dan hoor ik dat graag
Ik denk dat we toch voor een normaal bed ipv co sleeper kiezen, vooral omdat ik niet echt co sleepers zie die ik zou willen
Ik heb trouwens best last van m’n onderrug. Echt steken soms. De gynaecoloog zei dat het vaker bij een tweede zwangerschap gebeurt dus ik denk dat ik ook naar de fysio moet
We gaan vandaag naar Ikea om naar een baby bedje te kijken. Het wordt het eerste wat we voor de baby kopen
zaterdag 15 augustus 2020 om 21:32
@Ikhaatgeduld ik zou als je dat familielid niet vaak ziet het ook minder erg vinden. Het scheelt ook dat de achternaam niet hetzelfde is en als de naam echt is wat jullie willen, zou ik het er niet voor laten. Heb zelf ook in dubio gezeten met de naam die rijmde, was dan bij een vriendin die ik vaker zie. Is nu niet meer van toepassing omdat we een jongen krijgen trouwens
Haha zwangerschapsdementie is hier ook erg herkenbaar, vriend plaagt me er ook vaak mee, voel me soms zo verstrooid
Hier wordt trouwens door de vriendengroepen borden geplaatst, die gaan dan elke keer door naar de volgende en de naam met datum komt op de achterkant. Als dit niet het geval is, had ik ook gewoon zelf iets in de tuin gezet.
@EllaBowie wat vervelend van je rug, als het teveel pijn doet zou ik idd naar de fysio gaan, liever een keer checken dan later in de zwangerschap of erna ergere pijn. Ik kan niet wachten tot maandag, heb soms het gevoel alsof mijn been in brand staat
Haha zwangerschapsdementie is hier ook erg herkenbaar, vriend plaagt me er ook vaak mee, voel me soms zo verstrooid
Hier wordt trouwens door de vriendengroepen borden geplaatst, die gaan dan elke keer door naar de volgende en de naam met datum komt op de achterkant. Als dit niet het geval is, had ik ook gewoon zelf iets in de tuin gezet.
@EllaBowie wat vervelend van je rug, als het teveel pijn doet zou ik idd naar de fysio gaan, liever een keer checken dan later in de zwangerschap of erna ergere pijn. Ik kan niet wachten tot maandag, heb soms het gevoel alsof mijn been in brand staat
zaterdag 15 augustus 2020 om 21:46
@Ellabowi: je zou het dan inderdaad hetzelfde schrijven. Maar we hebben gelukkig nog een naam die we bij dochter 1 heel lang hadden. Uiteindelijk zijn we toch nog gewisseld. Ook omdat mijn man het wat apart uitsprak wegens een klein accent.
maar daarop is hij nu aan oefenen
.
Ik zag vandaag een leuk idee voor de babykamer. De kruidenrekjes van de Ikea! Die kan je gewoon ophangen en dan is het leuk voor boekjes ed maar ook andersom. Heb je meteen een kapstokje. Echt grappig.
Leuk dat jullie vrienden dat doen Molly!
En hopelijk krijg je maandag wat verlichting bij de fysio.
Ik zag vandaag een leuk idee voor de babykamer. De kruidenrekjes van de Ikea! Die kan je gewoon ophangen en dan is het leuk voor boekjes ed maar ook andersom. Heb je meteen een kapstokje. Echt grappig.
dinsdag 18 augustus 2020 om 21:30
Oh misschien hebben jullie een naam die op die van onze dochter lijkt (ook accent).Ikhaatgeduld schreef: ↑15-08-2020 21:46@Ellabowi: je zou het dan inderdaad hetzelfde schrijven. Maar we hebben gelukkig nog een naam die we bij dochter 1 heel lang hadden. Uiteindelijk zijn we toch nog gewisseld. Ook omdat mijn man het wat apart uitsprak wegens een klein accent.maar daarop is hij nu aan oefenen
.
Ik heb gekeken naar de kruidenrekjes, alleen ze hadden heel weinig. Maar 2 baby bedden ook dus ik denk dat we online moeten bestellen
woensdag 19 augustus 2020 om 08:20

Dit had ik bij baby nummer 1 gedaan omdat het veel ruimte bespaarde en er leuk uit zag. Tot hij het in zijn dreumestijd ging gebruiken als optrekrek en het afbrak
Wat een gedoe met de verzekering Ellabowie
Hier druk bezig met van alles. Peuter is zaterdag jarig en gaat maandag naar school. We hebben een grote tuin en dachten met sta-tafels, snackplankjes per persoon, looproute, en veel hygiënische maatregelen een feestje te kunnen houden.. Tot er gister werd gemeld dat er maar 6 volwassenen uitgenodigd mogen worden
En ik heb een beginnetje gemaakt met het geboortekaartje
woensdag 19 augustus 2020 om 10:03
Ach, wat lastig dat je niet gewoon de echo kan plannen en dat er zoveel opzoekwerk bij komt kijken, EllaBowie! In België is dat gelukkig allemaal heel goed en eenvoudig geregeld. Ik lees hier op het forum soms ook over hoe het in Nederland is. Klinkt eerlijk gezegd ook redelijk ingewikkeld.
Haha, DaSilva, ik zie het al voor me. Zo een kleine dreumes die aan zijn kapstok gaat hangen.
Wat jammer dat het verjaardagsfeest nu niet kan doorgaan! Hopelijk kunnen jullie er toch nog iets leuk van maken.
Hier heb ik een rustig dagje voor de boeg. Dochter is naar de opvang, dus ik heb wat tijd om op te laden. Ik ben wat gespannen, dus het is meer dan welkom.
Onze dochter heeft waarschijnlijk een zeldzame erfelijke huidaandoening. Volgende week hebben we een biopsie ter bevestiging (waar ik heel erg tegen opzie). Bij dochter valt het wel mee, het is niet zo heel zichtbaar. Maar nu ben ik de hele tijd aan het panikeren over ons zoontje. Wat als hij het ook heeft en het bv. op heel zijn gezichtje zit. Pfff... helemaal niet nuttig om zo te denken natuurlijk. Ik ga wat afleiding zoeken en proberen om me niet te veel druk te maken. Ik kan er nu toch niet veel aan doen.
Haha, DaSilva, ik zie het al voor me. Zo een kleine dreumes die aan zijn kapstok gaat hangen.
Wat jammer dat het verjaardagsfeest nu niet kan doorgaan! Hopelijk kunnen jullie er toch nog iets leuk van maken.
Hier heb ik een rustig dagje voor de boeg. Dochter is naar de opvang, dus ik heb wat tijd om op te laden. Ik ben wat gespannen, dus het is meer dan welkom.
Onze dochter heeft waarschijnlijk een zeldzame erfelijke huidaandoening. Volgende week hebben we een biopsie ter bevestiging (waar ik heel erg tegen opzie). Bij dochter valt het wel mee, het is niet zo heel zichtbaar. Maar nu ben ik de hele tijd aan het panikeren over ons zoontje. Wat als hij het ook heeft en het bv. op heel zijn gezichtje zit. Pfff... helemaal niet nuttig om zo te denken natuurlijk. Ik ga wat afleiding zoeken en proberen om me niet te veel druk te maken. Ik kan er nu toch niet veel aan doen.
woensdag 19 augustus 2020 om 12:34
@EllaBowie wat vervelend dat uitzoeken voor de echo, hopelijk wil het toch allemaal lukken.
@DaSilva dat ziet er wel leuk uit! En fijn dat de naam goed voelt. Hier nog altijd geen naam
vervelend van de verjaardag, kan je het niet spreiden over de dag? Een aantal in de ochtend/middag en avond?
@Onslow wat vervelend, ik snap dat het dan in je hoofd zit. Ik heb dat zelf ook met vlagen maar dan meer met o.a. autisme wat voor lijkt te komen in de familie. Soms heb ik echt periodes dat ik denk wat als? Dan denk ik inderdaad ook ik kan er nu toch niets meer aan doen..
Heeft je dochter er veel last van?
Afgelopen maandag daar de fysio geweest en hij dacht aan een beknelde zenuw. Moet nu maandag weer terug, helaas heeft het nog niet veel gedaan, maargoed het was natuurlijk pas de 1e behandeling.
@DaSilva dat ziet er wel leuk uit! En fijn dat de naam goed voelt. Hier nog altijd geen naam
@Onslow wat vervelend, ik snap dat het dan in je hoofd zit. Ik heb dat zelf ook met vlagen maar dan meer met o.a. autisme wat voor lijkt te komen in de familie. Soms heb ik echt periodes dat ik denk wat als? Dan denk ik inderdaad ook ik kan er nu toch niets meer aan doen..
Heeft je dochter er veel last van?
Afgelopen maandag daar de fysio geweest en hij dacht aan een beknelde zenuw. Moet nu maandag weer terug, helaas heeft het nog niet veel gedaan, maargoed het was natuurlijk pas de 1e behandeling.
woensdag 19 augustus 2020 om 13:42
Onslow, vervelend die spanning en dat je erom gaat malen. Je kunt er niks aan doen. Ik duim voor jullie.
DaSilva, om dezelfde reden hangt bij ons de peuterkapstok nu op 'grote mensen hoogte' tot ze beter snapt dat je niet moet proberen er op de kop aan te gaan hangen. Leuk hoor, het geboortekaartje! Ben benieuwd en jullie zijn dus ook al definitief uit zowel naam 1 als naam 2? Wij nog steeds totaal niet, hebben het ook even gelaten. Veel plezier ook bij het peuterfeestje.
Ikhaatgeduld, jullie zijn dus ook uit de naam? Gefeliciteerd!
Molly, auw, de pijn is dus helaas nog helemaal aanwezig. Sterkte! Ik hoop dat het je niet teveel belemmert.
Hier alles saai en langzaam. Vorige week goede 20wekenecho gehad. Kind blijkt wel weer op de P95 te zitten dus dat wordt tzt goede afspraken maken met de verloskundige. Druk en wat vervelend op werk en helaas héél weinig energie nog steeds. Vanmiddag krijg ik nieuwe medicatie tegen de misselijkheid.
DaSilva, om dezelfde reden hangt bij ons de peuterkapstok nu op 'grote mensen hoogte' tot ze beter snapt dat je niet moet proberen er op de kop aan te gaan hangen. Leuk hoor, het geboortekaartje! Ben benieuwd en jullie zijn dus ook al definitief uit zowel naam 1 als naam 2? Wij nog steeds totaal niet, hebben het ook even gelaten. Veel plezier ook bij het peuterfeestje.
Ikhaatgeduld, jullie zijn dus ook uit de naam? Gefeliciteerd!
Molly, auw, de pijn is dus helaas nog helemaal aanwezig. Sterkte! Ik hoop dat het je niet teveel belemmert.
Hier alles saai en langzaam. Vorige week goede 20wekenecho gehad. Kind blijkt wel weer op de P95 te zitten dus dat wordt tzt goede afspraken maken met de verloskundige. Druk en wat vervelend op werk en helaas héél weinig energie nog steeds. Vanmiddag krijg ik nieuwe medicatie tegen de misselijkheid.
woensdag 19 augustus 2020 om 14:23
Soms is het ook beter om de naam even te laten rusten. Helemaal als je hoofd al vol zit met belangrijke zaken.
Hopelijk gaat het snel beter Molly
We gaan idd de mensen verdelen over de dag. Ik had dat eigenlijk niet gewild maar het moet nu wel. Gaat een lange dag worden
Ik ben vandaag ook even peuterloos
woensdag 19 augustus 2020 om 15:17
Wat naar dat je ook met dat "wat als" gevoel zit, Molly. Ik probeer nu maar te genieten van het moment. Ik heb een gelukkige, vrolijke dochter en een beweeglijk zoontje in mijn buik. Dat is ook niet niets!
Dochter lijkt er geen last van te hebben. Ik las wel dat, bij wat ze vermoeden, het pijnlijk kan zijn bij aanraking bv., maar op dit moment merken we daar niets van. Hopelijk blijft dit zo.
Doen ze nog steeds zo lastig op je werk, Birdist? En nog steeds misselijk?
Mijn geheugen laat me even in de steek wat betreft dat p95
. Bij je vorige bevalling waren er moeilijkheden doordat je kindje zo groot was? Wat betekent dat voor deze bevalling? Inleiding?
Gelukkig kan het verjaardagsfeestje toch nog doorgaan, DaSilva! Maar inderdaad, dat zal een intense dag worden! En een heel pak meer werk!
Dochter lijkt er geen last van te hebben. Ik las wel dat, bij wat ze vermoeden, het pijnlijk kan zijn bij aanraking bv., maar op dit moment merken we daar niets van. Hopelijk blijft dit zo.
Doen ze nog steeds zo lastig op je werk, Birdist? En nog steeds misselijk?
Gelukkig kan het verjaardagsfeestje toch nog doorgaan, DaSilva! Maar inderdaad, dat zal een intense dag worden! En een heel pak meer werk!
woensdag 19 augustus 2020 om 16:25
@Birdist zit je kindje met alles op die lijn? De kleine hier zat op p91 met het hoofdje maar bijvoorbeeld met de beentjes en buikje op het gemiddelde weer..ben benieuwd hoe dat verder gaat.
@DaSilva het is idd niet ideaal zo verspreid en vermoeiend. Erg vervelend allemaal die corona. Hopelijk vind je wat hapjes en komen jullie goed de dag door
@Onslow wel fijn dat ze tot nu toe niet echt last ervan lijkt te hebben, hopelijk blijft dat inderdaad zo
En wat fijn trouwens voor degenen die de naam al hebben, lijkt me zo fijn hihi
@DaSilva het is idd niet ideaal zo verspreid en vermoeiend. Erg vervelend allemaal die corona. Hopelijk vind je wat hapjes en komen jullie goed de dag door
@Onslow wel fijn dat ze tot nu toe niet echt last ervan lijkt te hebben, hopelijk blijft dat inderdaad zo
En wat fijn trouwens voor degenen die de naam al hebben, lijkt me zo fijn hihi
woensdag 19 augustus 2020 om 21:48
Ja met alles p95 behalve het buikje, die is p85. Dat is opzich positief, want bij zwangerschapsdiabetes of een aantal andere dingen is het buikje groter dan de rest en bij ons dus in verhouding. We wachten het af, ze gaan met 34 weken oid dan pas kijken of het echt consequenties heeft voor een bevalling. Heeft geen zin om daar eerder over na te denken, voor t zelfde geld ligt je kind overdwars half in stuit en wordt het sowieso een geplande keizersnee. Nou maar even niet aan denken.
donderdag 20 augustus 2020 om 00:12
Wauw wat ben je snel Dasilva! Wij hebben nog geen naam al neigen we naar een bepaalde naam. We vonden de naam Senna mooi, alleen dat blijkt in de VS een heel bekend laxerend middel te zijn
Ik heb een Amerikaanse zorgverzekering, wel een goeie gelukkig, alleen als je iets anders dan "normaal" moet doen dan moet je allemaal codes aanvragen en navragen of het vergoed wordt. Maar het is gelukt! Volgende week maandag heb ik de echo.
Fijn dat je even een rustige dag hebt Onslow! En jeetje
Weten jullie of het genetisch is? En ik snap helemaal dat je je zorgen maakt om je zoontje. Hopelijk kan je wat afleiding vinden!
Molly, ik hoop dat maandag de fysio meer effect heeft! Het heeft misschien ook tijd nodig. Wij hebben ook nog geen naam en wisselen regelmatig
@birdist, er kan inderdaad nog zoveel veranderen. Hier lag de baby nu ook in stuit. Het lijkt er wel op dat ze het in de gaten houden of niet? Hier was de baby gemiddeld iets kleiner en ben ik waarschijnlijk 5 dagen minder ver. Ik hoop dat de nieuwe medicijnen gaan helpen! Had je bij de vorige zwangerschap ook zo'n last van misselijkheid?
Trouwens, ze zeiden vandaag dat we opnieuw eigen risico moeten betalen als de baby na 1 januari geboren wordt. Waarschijnlijk weten jullie dat al, maar ik wilde het voor de zekerheid zeggen
Maandag heb ik de extra echo en dan gaan ze de ruggenwervel en placenta nakijken.
Fijn dat je even een rustige dag hebt Onslow! En jeetje
Molly, ik hoop dat maandag de fysio meer effect heeft! Het heeft misschien ook tijd nodig. Wij hebben ook nog geen naam en wisselen regelmatig
@birdist, er kan inderdaad nog zoveel veranderen. Hier lag de baby nu ook in stuit. Het lijkt er wel op dat ze het in de gaten houden of niet? Hier was de baby gemiddeld iets kleiner en ben ik waarschijnlijk 5 dagen minder ver. Ik hoop dat de nieuwe medicijnen gaan helpen! Had je bij de vorige zwangerschap ook zo'n last van misselijkheid?
Trouwens, ze zeiden vandaag dat we opnieuw eigen risico moeten betalen als de baby na 1 januari geboren wordt. Waarschijnlijk weten jullie dat al, maar ik wilde het voor de zekerheid zeggen
Maandag heb ik de extra echo en dan gaan ze de ruggenwervel en placenta nakijken.
donderdag 20 augustus 2020 om 16:51
@Birdist: hij staat nog niet helemaal vast hoor de naam, maar waarschijnlijk vinden we toch niks leukers dus dan hebben we er in elk geval een.
Wat balen dat je nu nog steeds misselijk bent zeg.
@Onslow: lijkt me inderdaad onzeker voor jullie. Hopelijk valt het mee bij zoon.
@Ellabowi: klopt, een nieuw kalenderjaar is altijd weer opnieuw eigenrisico. Het is niet anders!
Hier verder alles wel z’n gangetje. Kreeg gisteravond ineens migraine na een wat oververhit gesprek met man. Ook lekker. Nu de hele dag wat suf geweest maarach.
@Onslow: lijkt me inderdaad onzeker voor jullie. Hopelijk valt het mee bij zoon.
@Ellabowi: klopt, een nieuw kalenderjaar is altijd weer opnieuw eigenrisico. Het is niet anders!
Hier verder alles wel z’n gangetje. Kreeg gisteravond ineens migraine na een wat oververhit gesprek met man. Ook lekker. Nu de hele dag wat suf geweest maarach.
donderdag 20 augustus 2020 om 21:42
Ja voor mij was het nieuw met eigen risico. Bij de vorige zwangerschap werd alles vergoed van 13 weken tot een maand na bevalling zonder eigen risico. Daarna was het dan wel weer duurIkhaatgeduld schreef: ↑20-08-2020 16:51@Birdist: hij staat nog niet helemaal vast hoor de naam, maar waarschijnlijk vinden we toch niks leukers dus dan hebben we er in elk geval een.
Wat vervelend dat je ineens migraine kreeg! Hopelijk gaat het nu weer iets beter. Hier ook een verhit gesprek gehad en ben nu vooral moe. Gaat lekker
vrijdag 21 augustus 2020 om 09:05
Pfff ik voel mij de laatste twee dagen ineens zo zwanger
Als of alles veel sneller zwanger voelt in mijn lijf dan bij de eerste. Het is een moeilijk te omschrijven gevoel. Dat mijn organen omhoog zitten en mijn buik is ineens groter ofzo? De baby is ook lekker druk maar ik word daar na een kwartiertje wel een beetje misselijk van. Ik moet ook regelmatig anders gaan zitten/liggen/staan. Onze eerste baby was heel rustig in mijn buik.
En ik vind het bewegen in mijn buik aan de ene kant heel lief en aandoenlijk
Aan de andere kant vind ik zwanger zijn echt iets heel bizars en dat er dan een levend mens in mij beweegt.
En ik vind het bewegen in mijn buik aan de ene kant heel lief en aandoenlijk
vrijdag 21 augustus 2020 om 15:35
@DaSilva ik heb dat ook, ondanks ik niet weet hoe het allemaal is omdat dit de eerste is. Ik stond gister op en ineens kreeg ik onderin mijn buik een mega spierkramp ofzo leek het, ik moest echt ff 10 minuten bijkomen
Gelukkig is het nu weggetrokken. Ik vind het wel heel bijzonder als ik de kleine voel, soms denk ik dan ook echt er groeit gewoon een mensje, heel onwerkelijk
Hopelijk zijn de dames met een verhit gesprek weer wat bijgekomen
Gelukkig is het nu weggetrokken. Ik vind het wel heel bijzonder als ik de kleine voel, soms denk ik dan ook echt er groeit gewoon een mensje, heel onwerkelijk
Hopelijk zijn de dames met een verhit gesprek weer wat bijgekomen
maandag 24 augustus 2020 om 08:13
Die spierkramp heb ik soms ook, Molly. Vooral als ik een onverwachte beweging maak. Kan echt pijnlijk zijn hé! Gelukkig is het normaal niet erg, komt door onze groeiende buiken.
Ik begin me ondertussen ook echt zwanger te voelen. De kilo's vlieger er aan, mijn onderrug, nek en hoofd doen pijn en ik ben zo moe! Ik denk dat ik straks samen met dochter een dutje doe.
Ik begin me ondertussen ook echt zwanger te voelen. De kilo's vlieger er aan, mijn onderrug, nek en hoofd doen pijn en ik ben zo moe! Ik denk dat ik straks samen met dochter een dutje doe.