Uitgerekend eind december 2020/begin januari 2021
dinsdag 21 april 2020 om 13:35
Voor alle dames die eind 2020 of begin 2021 zijn uitgerekend en willen meeschrijven over het wel en wee van onze mooie winter baby’s!
Je kan kon zelf je gegevens toevoegen aan de tabel. Door misbruik van algemene accounts zoals deze is het wachtwoord weggehaald. Wil je het wachtwoord weten stuur dan voor nu een pb naar DaSilva.
Je kan kon zelf je gegevens toevoegen aan de tabel. Door misbruik van algemene accounts zoals deze is het wachtwoord weggehaald. Wil je het wachtwoord weten stuur dan voor nu een pb naar DaSilva.
| Naam | Leeftijd | Kind | UD | Bevallen | J/M | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Pinkie81 | 38 | 2 | 24 december | | Meisje | |
| DaSilva86 | 34 | 2 | 27 december | | Meisje | KS week 39 MK begin 2020 |
| Ikhaatgeduld | 38 | 2 | 30 december | Meisje | 3 MK Asherman | |
| Molly | .. | 1 | 30 december | | jongen | |
| ElleBowie | 30 | 2 | 30 december | | Meisje | |
| Onslow | 34 | 2 | 31 december | | jongen | |
| Birdist | 31 | 2 | 4 januari | | Meisje | hogere kans MK week 6-9 |
| Janna | 35 | 2 | 5 januari | | Meisje |
anoniem_650bfdde9be72 wijzigde dit bericht op 06-01-2021 11:20
62.74% gewijzigd
zaterdag 4 juli 2020 om 15:02
Dankjewel
De echo was leuk. De echoscopist heeft de hele baby uitgeplozen, liet de darmpjes zelfs zien, hersenen, alle botjes en alles was super scherp. Het gezichtje was ook al mooi met een duidelijk neusje en mondje. We hebben ook een paar mooie foto’s
De reacties zijn van heel blij enthousiast en verrast, tot familie die de discussie aan gaat dat we nog helemaal niet kunnen weten wat het geslacht wordt
zaterdag 4 juli 2020 om 16:42
@Onslow ik heb er nu sinds 2 weekjes wat last van, wel op en af dus niet iedere dag. Nu is het wat lichtjes op de achtergrond aanwezig. Toen ik nog aan de pil was had ik voor mijn periode er ook vaak last van..misschien toch hormonaal..paracetamol hielp toen ook niet helaas.
@DaSilva wat leuk een meisje!! Ik neem aan dat de echoscopiste het goed heeft kunnen zien, en het anders wel vermeld had als dat niet zo was toch
Ik vind de echo van 12 weken naar de 20 weken ook wel lang duren moet ik zeggen.. heb de 17e weer een controle dus hopelijk dan wel even het hartje luisteren
@DaSilva wat leuk een meisje!! Ik neem aan dat de echoscopiste het goed heeft kunnen zien, en het anders wel vermeld had als dat niet zo was toch
Ik vind de echo van 12 weken naar de 20 weken ook wel lang duren moet ik zeggen.. heb de 17e weer een controle dus hopelijk dan wel even het hartje luisteren
zaterdag 4 juli 2020 om 20:08
Wat leuk dat je een meisje krijgt DaSilva! Hoe reageerde peuter?
Ik ben een tijd niet geweest, werk en daarvan bijkomen slokken alle energie op. Nog een week en ik heb ook wel aan de directeur gemaild dat ik het in die laatste week rustiger aan moet doen omdat ik een beetje over mijn grenzen heen ben gegaan.
Ik reageer een volgende keer weer op iedereen hoor! Jammer dat er twee weg zijn, maar leuk dat jij hier meeschrijft Ella!
Ik ben een tijd niet geweest, werk en daarvan bijkomen slokken alle energie op. Nog een week en ik heb ook wel aan de directeur gemaild dat ik het in die laatste week rustiger aan moet doen omdat ik een beetje over mijn grenzen heen ben gegaan.
Ik reageer een volgende keer weer op iedereen hoor! Jammer dat er twee weg zijn, maar leuk dat jij hier meeschrijft Ella!
zondag 5 juli 2020 om 16:17
Wat goed dat je je directeur gemaild hebt Raisingirl. Heeft deze al gereageerd?
Peuter reageerde heel droog. We vroegen vooraf of hij een zusje of een broertje wilde. Zusje. Punt. Waarom dan? "Ik vind meisjes leuker" punt. Maar het is niet dat hij alleen met meisjes speelt ofzo. Dat is 50/50.
Bij de pretecho vroeg de echoscopist aan peuter of hij al zag wat de baby was. Vroeg hij aan de echoscopist of zij een piemel zag. "Niet? Nou dan is het een meisje. Mooi."
Thuis aangekomen ging hij ons vertellen hoe hij de babykamer ging inrichten. "Hier het bed, daar een stoel, er moet een nieuwe lamp en hier de babykast."
Peuter reageerde heel droog. We vroegen vooraf of hij een zusje of een broertje wilde. Zusje. Punt. Waarom dan? "Ik vind meisjes leuker" punt. Maar het is niet dat hij alleen met meisjes speelt ofzo. Dat is 50/50.
Bij de pretecho vroeg de echoscopist aan peuter of hij al zag wat de baby was. Vroeg hij aan de echoscopist of zij een piemel zag. "Niet? Nou dan is het een meisje. Mooi."
Thuis aangekomen ging hij ons vertellen hoe hij de babykamer ging inrichten. "Hier het bed, daar een stoel, er moet een nieuwe lamp en hier de babykast."
zondag 5 juli 2020 om 20:08
Ik ben uit de tabel, maar hoop dat ik toch even mijn onzekerheid met jullie mag delen.
Morgen 14 weken zwanger, laatste controle was 2 weken geleden. Pretecho over 2 weken. Ik zou echt zweren dat ik kindje voelde bewegen vanaf 12 weken, maar deze week dus niet meer. Ook zijn mijn klachten sterk afgenomen. Dat past tuurlijk bij de termijn en is heel fijn. Maar ik ben echt bang dat er iets mis is, omdat ik dus niks meer voel.
Herkennen jullie dit?
Morgen 14 weken zwanger, laatste controle was 2 weken geleden. Pretecho over 2 weken. Ik zou echt zweren dat ik kindje voelde bewegen vanaf 12 weken, maar deze week dus niet meer. Ook zijn mijn klachten sterk afgenomen. Dat past tuurlijk bij de termijn en is heel fijn. Maar ik ben echt bang dat er iets mis is, omdat ik dus niks meer voel.
Herkennen jullie dit?
zondag 5 juli 2020 om 20:23
Hai Janna, even een hart onder de riem. ik herken je onzekerheid, het is zo'n termijn zonder controles en zonder "echte" buik etc. Qua beweging voel ik nog echt helemaal niks. Soms voelde ik wel wat maar denk dat het dan darmen waren die even een nieuwe plek moesten vinden. Ook weet ik nog van mijn vorige zwangerschap dat ik wél echt iets voelde en toen ook soms weken niks tot een week of 23! Als de onzekerheid je echt opbreekt, zou ik echt even bellen met de VK, dan kun je soms s'ochtends hartje luisteren. Sterkte en probeer het van je af te zetten, de kans dat het goed is, is echt héél groot!-Janna- schreef: ↑05-07-2020 20:08Ik ben uit de tabel, maar hoop dat ik toch even mijn onzekerheid met jullie mag delen.
Herkennen jullie dit?
zondag 5 juli 2020 om 23:55
Dankje <3Birdist schreef: ↑05-07-2020 20:23Hai Janna, even een hart onder de riem. ik herken je onzekerheid, het is zo'n termijn zonder controles en zonder "echte" buik etc. Qua beweging voel ik nog echt helemaal niks. Soms voelde ik wel wat maar denk dat het dan darmen waren die even een nieuwe plek moesten vinden. Ook weet ik nog van mijn vorige zwangerschap dat ik wél echt iets voelde en toen ook soms weken niks tot een week of 23! Als de onzekerheid je echt opbreekt, zou ik echt even bellen met de VK, dan kun je soms s'ochtends hartje luisteren. Sterkte en probeer het van je af te zetten, de kans dat het goed is, is echt héél groot!
maandag 6 juli 2020 om 07:53
DaSilva: leuk dat jullie nu een meisje krijgen! En heel schattig dat peuter er zo mee bezig is.
RaisinGirl: hopelijk voel je je snel beter. Goed dat je je grenzen aangeeft.
Ik denk dat ik iets meer energie heb nu dan vorige week. Moet deze week ook juist weer gaan werken en het daar maar eens vertellen. Dus ben benieuwd hoe dat gaat.
Janna: het is inderdaad een vervelend termijn. Ik kijk ook weer uit naar de echo volgende week. Ben weer toe aan bevestiging. Groeit je buikje ook niet al wat? Of was het je eerste? Dat is bij mij wel nu een bolletje dus daaraan probeer ik me maar vast te houden. Denk ook dat ik het soms voel maar ben er zeker niet zeker van. Het ligt ook aan waar je placenta ligt. Anders inderdaad even de verloskundige vragen om het hartje te luisteren. Scheelt toch weer 2 weken piekeren.
RaisinGirl: hopelijk voel je je snel beter. Goed dat je je grenzen aangeeft.
Ik denk dat ik iets meer energie heb nu dan vorige week. Moet deze week ook juist weer gaan werken en het daar maar eens vertellen. Dus ben benieuwd hoe dat gaat.
Janna: het is inderdaad een vervelend termijn. Ik kijk ook weer uit naar de echo volgende week. Ben weer toe aan bevestiging. Groeit je buikje ook niet al wat? Of was het je eerste? Dat is bij mij wel nu een bolletje dus daaraan probeer ik me maar vast te houden. Denk ook dat ik het soms voel maar ben er zeker niet zeker van. Het ligt ook aan waar je placenta ligt. Anders inderdaad even de verloskundige vragen om het hartje te luisteren. Scheelt toch weer 2 weken piekeren.
maandag 6 juli 2020 om 09:13
Ik heb een heel gek luxe probleem merk ik
Omdat ik alle kleren en spullen voor onze peuter uitzoek (mijn man heeft andere kwaliteiten) ga ik met een soort snelzoekfilter op mijn ogen door webshops heen. Dat filter sluit alles uit wat drukke teksten en figuren op kleding heeft en alles wat roze of bloemig is.
Maar nu krijgen we een meisje en ik moet 3x naar websites kijken voor ik vind wat ik wil hebben
En dan vind ik de meeste meisjes spullen ook nog eens niet mooi. Alles zit onder de felle bloemen, aardbeien, hartjes en kantjes. Of het is zo pastel (Zara) dat ik er moe van word.
En de wintercollectie hangt nog niet dus ik kan kleding nog niet van mijn lijstje aftikken
Maar nu krijgen we een meisje en ik moet 3x naar websites kijken voor ik vind wat ik wil hebben
En de wintercollectie hangt nog niet dus ik kan kleding nog niet van mijn lijstje aftikken
maandag 6 juli 2020 om 12:41
Het is inderdaad een lastige periode, Janna. De kwaaltjes worden bij de meeste minder, maar je voelt nog geen of bijna geen beweging. Wat de anderen zeggen, kijk eens of je langs kan bij je verloskundige. Hopelijk is alles dan ok en voel je je snel wat zekerder!
Ik ben opnieuw zo moe en mijn brein werkt weer niet goed mee. Dochter was de halve nacht wakker omdat haar neus helemaal verstopt zit en ze heel moeilijk kon ademen als ze neerlag. Ik was dus ook de halve nacht wakker. Dus ik vergeet waarschijnlijk op de helft van de reacties hier te reageren, mijn excuses hiervoor!
Hoe is het met je hoofdpijn, Molly?
Mijn buik begint ook al goed op te vallen, IHG. Of ja, ik vind dat toch. Anderen denken waarschijnlijk dat ik gewoon heel erg aan het verdikken ben. Ik heb volgende week ook een echo!
Ik ben een makkelijke op vlak van kleren, DaSilva. Zolang het comfortabel dragen is en makkelijk aan en uit kan is het helemaal ok voor mij.
Wat goed uitkomt, want ik krijg opnieuw heel veel kleertjes van vriendinnen. Af en toe zit er iets tussen wat ik echt afschuwelijk vind, dat belandt dan ergens onder in de kast.
Ik ben opnieuw zo moe en mijn brein werkt weer niet goed mee. Dochter was de halve nacht wakker omdat haar neus helemaal verstopt zit en ze heel moeilijk kon ademen als ze neerlag. Ik was dus ook de halve nacht wakker. Dus ik vergeet waarschijnlijk op de helft van de reacties hier te reageren, mijn excuses hiervoor!
Hoe is het met je hoofdpijn, Molly?
Mijn buik begint ook al goed op te vallen, IHG. Of ja, ik vind dat toch. Anderen denken waarschijnlijk dat ik gewoon heel erg aan het verdikken ben. Ik heb volgende week ook een echo!
Ik ben een makkelijke op vlak van kleren, DaSilva. Zolang het comfortabel dragen is en makkelijk aan en uit kan is het helemaal ok voor mij.
maandag 6 juli 2020 om 21:42
@dasilva, wat leuk dat jullie een meisje krijgen!! En fijn ook dat sommige familie zeker weet dat je het nog niet kan zien, ben benieuwd wat het voor hen bij 20 weken wordt
Super schattig hoe je zoontje reageerde!
@janna, Ik weet niet of het jullie eerste of tweede kindje is. Maar doordat je weinig voelt en niet veel ziet vond ik die weken ook onzeker. Bij mij zag je pas een beetje iets vanaf 20 weken (vooral wij, vreemden zagen toen nog steeds niets). Volgens mij is het ook vaak dat je rond die tijd pas wat voelt bij de eerste. Nu denk ik soms iets te voelen, maar ik weet nu ook hoe het hoort te voelen in het begin. Veel succes en anders bel je toch even of je kort langs kan komen? Niet schamen hoor, misschien is een keer extra net nodig om vertrouwen te krijgen
@onslow, die nachten zijn killing. Wel heel sneu voor je dochter! Hoe gaat het nu met haar? Hopelijk kan je vandaag tussendoor iets uitrusten (weet niet of je nog thuis werkt of op werk zit). Zou op werk meer naar koffie grijpen
@molly, hoe gaat het nu met je hoofdpijn?
Hier gaat het verder goed. Niet veel verandering
We hadden een lang weekend dus dat was wel even fijn, al moeten we veel opletten met corona dus gaan weinig op stap. Verder heb ik het idee dat ik meer last van de hitte heb dan normaal
Haha dasilva, hier hebben wij veel kleding via via gekregen. Inclusief de meest zoetsappige jurkjes, al wordt ze daar niet zoet van.. Ze probeert nog steeds haar vingers in het stopcontact te krijgen
Ik moet wel zeggen dat ik bij onze dochter jurkjes minder mooi vond toen ze baby was.
Uit Nederland hebben we veel van de Hema, Zara, Petit Bateau en Prenatal. Al vinden we de Zara kleding het leukst (wel een vreselijk onhandige website). De stretch rompers van de Hema waren daarentegen wel handig. En het feit dat al het Hema spul in de droger kan
Maar ik ben wel wat meer als Onslow. En man helemaal.. Die maakt er soms de meest vloekende combinaties van
@janna, Ik weet niet of het jullie eerste of tweede kindje is. Maar doordat je weinig voelt en niet veel ziet vond ik die weken ook onzeker. Bij mij zag je pas een beetje iets vanaf 20 weken (vooral wij, vreemden zagen toen nog steeds niets). Volgens mij is het ook vaak dat je rond die tijd pas wat voelt bij de eerste. Nu denk ik soms iets te voelen, maar ik weet nu ook hoe het hoort te voelen in het begin. Veel succes en anders bel je toch even of je kort langs kan komen? Niet schamen hoor, misschien is een keer extra net nodig om vertrouwen te krijgen
@onslow, die nachten zijn killing. Wel heel sneu voor je dochter! Hoe gaat het nu met haar? Hopelijk kan je vandaag tussendoor iets uitrusten (weet niet of je nog thuis werkt of op werk zit). Zou op werk meer naar koffie grijpen
@molly, hoe gaat het nu met je hoofdpijn?
Hier gaat het verder goed. Niet veel verandering
Haha dasilva, hier hebben wij veel kleding via via gekregen. Inclusief de meest zoetsappige jurkjes, al wordt ze daar niet zoet van.. Ze probeert nog steeds haar vingers in het stopcontact te krijgen
Uit Nederland hebben we veel van de Hema, Zara, Petit Bateau en Prenatal. Al vinden we de Zara kleding het leukst (wel een vreselijk onhandige website). De stretch rompers van de Hema waren daarentegen wel handig. En het feit dat al het Hema spul in de droger kan
dinsdag 7 juli 2020 om 09:45
Hoe warm is het eigenlijk bij jullie Ellabowie? En ik zou in Amerika niet zo snel over straat gaan bij de COVID cijfers die er zijn
Het verschilt wel enorm per staat maar wat ik meekrijg zou ik lekker binnen blijven.
Wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die de website van Zara zo stom vind. Het is allemaal zo artifarty. Veel dingen vind ik wel leuk maar als ik het allemaal combineert niet.
Rompers van de Hema vind ik afgrijselijk trouwens. Door de rek had ik bij baby 1 niet altijd door dat de romper te klein was waardoor de luiers gingen lekken
Ik ben fan van rompers van Petit Bateau. Die blijven ook mooi.
Sterkte met vandaag Onslow
Eis niet te veel van jezelf
Wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die de website van Zara zo stom vind. Het is allemaal zo artifarty. Veel dingen vind ik wel leuk maar als ik het allemaal combineert niet.
Rompers van de Hema vind ik afgrijselijk trouwens. Door de rek had ik bij baby 1 niet altijd door dat de romper te klein was waardoor de luiers gingen lekken
Sterkte met vandaag Onslow
dinsdag 7 juli 2020 om 10:05
EllaBowie, ik ben zzp'er en heb al sinds het begin van de coronacrisis heel weinig werk. De zomer is daarbij ook nog eens mijn kalmste periode, dus het is nu helemaal een ramp. Ik krijg veel energie van mijn werk, dus ik vind het echt wel jammer. Aan de andere kant kan ik wel rusten als het nodig is en kan ik veel tijd met mijn dochter doorbrengen, wat heel fijn is. Al vind ik mijn dochter toch wel vermoeiender dan werk.
Grappig DaSilva, ik ben net hele grote fan van de rompers van de Hema.
Het zijn de enige die ik relatief makkelijker aankrijg bij mijn dochter. Kledij aandoen is een gigantisch drama hier, dus een beetje strech is zeer welkom.
Grappig DaSilva, ik ben net hele grote fan van de rompers van de Hema.
dinsdag 7 juli 2020 om 10:54
OnSlow, wat lastig van corona en je werk. Mijn man heeft ook ongeveer nog 50% van z'n baan. Ikzelf heb juist veel meer werk. "Gelukkig" maar tegelijk komt het wel heel slecht uit nu omdat het me al niet lukt mn normale uren te draaien. Ben ook wel blij dat m'n man nog wel wat inkomsten heeft en hij ook, ook omdat wat je zegt klopt. Een lange dag met de peuter is vaak echt vermoeiender dan werken! Veel leuker voor iedereen als je dat kan afwisselen. Ik hoop voor jou dat het snel wat aantrekt
. Wij hebben veel vrienden in de cultuursector en veel hebben echt nul inkomsten meer, sommigen in magazijn gaan werken etc.
Rompers van de Hema werken hier voor de peuter ook goed ! Om de reden die Onslow al noemt.. Voor babies had ik liever Zeeman of petit bateau. DaSilva, Zarawebsite mijd ik ook. Pastelkleuren bij mijn dochter zien er megatuttig uit. Té gemaakt ofzo. Al is een enkel stuk dan wel weer leuk.
Ellabowie, ik hoop dat waar jij zit het meevalt met Corona en dat je aardig de straat op kunt en mensen vermijden.
Rompers van de Hema werken hier voor de peuter ook goed ! Om de reden die Onslow al noemt.. Voor babies had ik liever Zeeman of petit bateau. DaSilva, Zarawebsite mijd ik ook. Pastelkleuren bij mijn dochter zien er megatuttig uit. Té gemaakt ofzo. Al is een enkel stuk dan wel weer leuk.
Ellabowie, ik hoop dat waar jij zit het meevalt met Corona en dat je aardig de straat op kunt en mensen vermijden.
dinsdag 7 juli 2020 om 12:03
@Janna wat vervelend die onzekerheid, heb je de verloskundige al gebeld? Ik vind zelf het ook wel lang duren voor een volgende echo, je hoopt dan maar dat alles goed is. Ik neem nu alleen nog smelttabletjes van foliumzuur en b12 in en vitamine D druppels. Ik krijg de rest gewoon niet weg dan komt het er weer uit. Maak me soms ook wel zorgen of de kleine wel genoeg binnen krijgt..
Ervaring met kleertjes heb ik nog niet hihi. Had laatst de neiging om iets voor een meisje te kopen, misschien een voorgevoel? Ben erg benieuwd 3 augustus
@Onslow wat vervelend dat er minder werk is..het heeft toch veel gedaan die corona en helaas is het nog niet voorbij.. hopelijk trekt het toch allemaal weer wat aan.
@Birdist dat klinkt pittig ja, als je al moeite hebt met de normale uren te draaien. Hopelijk komt de ommekeer snel en voel je je een stuk beter!
De hoofdpijn is hier inmiddels wel wat gezakt, het is er soms, maar niet heel ernstig
Ervaring met kleertjes heb ik nog niet hihi. Had laatst de neiging om iets voor een meisje te kopen, misschien een voorgevoel? Ben erg benieuwd 3 augustus
@Onslow wat vervelend dat er minder werk is..het heeft toch veel gedaan die corona en helaas is het nog niet voorbij.. hopelijk trekt het toch allemaal weer wat aan.
@Birdist dat klinkt pittig ja, als je al moeite hebt met de normale uren te draaien. Hopelijk komt de ommekeer snel en voel je je een stuk beter!
De hoofdpijn is hier inmiddels wel wat gezakt, het is er soms, maar niet heel ernstig
dinsdag 7 juli 2020 om 14:22
Bedankt voor jullie lieve meelevende berichtjes! Ik heb niet gebeld, heb de mini weer voelen kriebelen gelukkig.
Ik bestel voor peuterdochter juist veel bij Zara, ik denk dat ze nu voor de zomer iets van 7 shirtjes van Zara heeft, en schoenen en een zomerbroek. Geen pastel, maar streepjes en met een giraf en een uil enz. Smaken verschillen
Voor minibabies zag ik laatst bij prenatal veel leuks en noppies heeft ook leuke kleding voor kleintjes.
Ik bestel voor peuterdochter juist veel bij Zara, ik denk dat ze nu voor de zomer iets van 7 shirtjes van Zara heeft, en schoenen en een zomerbroek. Geen pastel, maar streepjes en met een giraf en een uil enz. Smaken verschillen
Voor minibabies zag ik laatst bij prenatal veel leuks en noppies heeft ook leuke kleding voor kleintjes.
dinsdag 7 juli 2020 om 15:02
Fijn dat je de baby weer gevoeld hebt Janna
Ik ga deze keer voor pakjes met ritsen. Daar had ik er eentje van voor baby 1 en oh wat was dat handig. Het nadeel is dat er niet veel van dat soort pakjes zijn dus ik zoek langzaam door.
Buit tot nu toe:

En van de H&M krijg ik de plaatjes niet geplakt: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0711235019.html
Ik ga deze keer voor pakjes met ritsen. Daar had ik er eentje van voor baby 1 en oh wat was dat handig. Het nadeel is dat er niet veel van dat soort pakjes zijn dus ik zoek langzaam door.
Buit tot nu toe:

En van de H&M krijg ik de plaatjes niet geplakt: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0711235019.html
dinsdag 7 juli 2020 om 15:21
Molly, wat vervelend die hoofdpijn, maar het zakt dus af en toe? Heel goed! Hoop dat t zo blijft.
Janna, wat fijn dat je DE kriebel weer hebt gevoeld! En over kleertjes, ik vind bijna alles schattig en ook zara kleertjes, maar bij mijn dochter staat t echt niet. Ze is heel lang voor haar leeftijd en heeft brede schouders, het is n beetje uit verhouding bij haar als ze bepaalde merken draagt . En ik geef niks om kleding maar zelfs ik zag dat
. Streepjes en dieren klinkt heel tof!
DaSilva, je hebt er voor nu niks aan maar die pakjes met rits kun je in Zweden en Finland o-ve-ral kopen. Zelfs in de supermarkt schattige! Als ik er dit jaar nog kom, das dus beetje onzeker, wil ik best wat voor je inslaan hoor
. Ik vond ze zelf vorige keer handig vanaf een maand of 4. Jonger vond 'k het net dat beetje meer werk met verschonen, zeker als je een spugertje hebt.
Janna, wat fijn dat je DE kriebel weer hebt gevoeld! En over kleertjes, ik vind bijna alles schattig en ook zara kleertjes, maar bij mijn dochter staat t echt niet. Ze is heel lang voor haar leeftijd en heeft brede schouders, het is n beetje uit verhouding bij haar als ze bepaalde merken draagt . En ik geef niks om kleding maar zelfs ik zag dat
DaSilva, je hebt er voor nu niks aan maar die pakjes met rits kun je in Zweden en Finland o-ve-ral kopen. Zelfs in de supermarkt schattige! Als ik er dit jaar nog kom, das dus beetje onzeker, wil ik best wat voor je inslaan hoor