Uitgerekend eind februari 2019

21-06-2018 22:44 1044 berichten
Hallo dames,

Aangezien beide topics voor februari al flink vol en druk zijn, heb ik toch nog maar eentje aangemaakt voor de laatkomers ;-)

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Flow186 32 / 28 1e Meisje 11-02 :heart: 27/9 20wkn echo
Flam1ng0 24/27 1e verrassing 15-02 06/02 bevallen van een dochter!
Frederika-Jael 37 2e Meisje 19-02 :heart: 26-9 GUO
Miss Bean 32 2e Meisje 22-02 :heart: 4/10 20 wkn echo
NelVeerkamp 26/34 1e Meisje 25-02 :heart: 5 maart bevallen
Sparkandshine 37 / 42 2e Jongen 26-02 :heart: ?
ideetje88 30 1e verrassing 27-02 20-02-2019 bevallen van een dochter!
Navy-Blue 31 1e Meisje 28-02 :heart: 02-02-2019 bevallen!
Mintel88 30/30 1e ? 07-03 :heart: 14/9 geslachtsecho
Pippo22 :redrose:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
85.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
We krijgen een meisje! :cheer2:

Ook hier een goede echo. Ik moet wel nog voor een extra echo naar het ziekenhuis omdat ze bij 1 nier een dubbelsysteem zag. Er zijn dan 2 opvang- of afvoersystemen (ik weet niet meer precies wat ze zei). Het is niks ernstigs, maar moet wel even gecheckt worden. Word maandag gebeld voor een afspraak.

Eigenlijk wel leuk om nog een keer naar haar te kijken. Ze lag nu namelijk met haar hoofd in mijn bekken verstopt waardoor we haar gezicht steeds niet goed konden zien. Moest wel 5 keer heen en weer lopen, maar ze bleef zo liggen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Navy!! Weer een meisje. De tabel wordt goed roze zo!
Fijn dat jullie echo ook goed was! Haha ik heb ook bij een echo mogen staan springen enzo, maar ze hebben nu toch al een eigen willetje |-)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Navy. Weer n meid voor de tabel :-)
Ben benieuwd naar de uitslag van je volgende echo ivm het niertje.
Alle reacties Link kopieren
Flow, wat fijn dat jullie al een naam hebben! Ik vind het verzinnen van een naam erg lastig, vooral voor een jongetje kom ik echt weinig namen tegen die ik echt leuk vind en die ook passen bij de achternaam.

Ik ga wel minder gaan werken na mijn verlof. Ik werk nu 32 uur en wil terug naar 28 of 24 uur. Ik wil ook nog kijken of ik dat via ouderschapsverlof doe of niet, maar dat moet ik ook echt nog uitzoeken. Mijn vriend gaat ook één dag in de week minder werken.

Flamingo, als ik jouw stukjes lees heb ik er echt altijd bewondering voor hoe ver jullie al klaar zijn en alles al klaar hebben. Voert de druk bij mij wel op haha, want ik moet nog zoveel doen!

Miss Bean, erg leuk die geometrische vormen. Lijkt me alleen wel lastig om goed op de muur te krijgen. De zorgen over prematuriteit herken ik wel, Ik heb van dichtbij meekregen dat er een kindje werd geboren bij 21 weken, dus ik leef in eerste instantie echt toe naar de 24 weken.

Spark, bij jou dus ook spannend met je aflopende contract. Hier loopt mijn jaarcontract ook af 2 maanden na mijn standaard verlof. Ik wil daarom ook niet al te lang na mijn verlof plakken, omdat ik wel gewoon terug wil zijn voor het contract afloopt. Hopelijk ben je inmiddels weer wat opgeknapt!

Navy, gefeliciteerd! Heb je een afspraak kunnen maken? Hopelijk kan je op korte termijn weer een kijkje nemen. Knap dat je zo relaxed omgaat met dat er iets is gezien, ik zou daar echt van de in stress schieten.

Hier maken we, langzamer dan de meeste hier volgens mij, maar wel vorderingen met het kamertje. We hebben een heel mooie set meubeltjes gezien, waar we echt verliefd op waren. Maar die was 1100 euro dus erg duur. Nu heb ik ook een set gezien die ook mooi is maar minder dan die andere, maar die was wel 600 euro, dus wel een stuk goedkoper. Nu zijn we aan het twijfelen wat we gaan doen. We gaan van het weekend nog maar eens kijken en dan hopelijk een knoop doorhakken. Ik begin ook steeds meer ideeën te krijgen voor de muren van het kamertje en de aankleding dus zo langzamerhand komen we er wel.

De afgelopen dagen voel ik de baby ook steeds beter, zo leuk! Mijn placenta ligt voor, waardoor ik eerst alleen maar grote bewegingen voelde alsof de kleine in zijn geheel langs mijn buik gleed ofzo. Sinds een paar dagen voel ik ook echt schopjes en gisteren zag ik ook gewoon mijn buik een beetje bewegen :heart: Mijn vriend heeft het nog niet gevoeld, maar hopelijk komt dat snel. Wel bijzonder dat dat in een paar dagen tijd zo sterk toe kan nemen. Verder slaap ik gelukkig erg goed en zit mijn buik nog niet in de weg bij het slapen, hopelijk blijft dat nog even zo!

Hebben jullie trouwens nog echo's gepland staan? Wij hebben op 7 november nog een pretecho, die kregen we gratis bij aanmelding bij de verloskundige, dus erg leuk. Beide moeders gaan dan ook mee, die waren ook beide erg blij om al even te kunnen spieken. Ben erg blij met de echo, lijkt me nog zo lang als je nu nog tot de geboorte moet wachten!
Alle reacties Link kopieren
Leuk he? Dat je de baby steeds vaker gaat voelen! Mijn vriend heeft het gisteravond voor het eerst kunnen voelen. Heel lichtjes. Was een leuk moment. :-) Hij heeft meteen zn moeder geappt. Zo lief haha.

Ik heb geen echo's meer staan. Wel vanavond een afspraak bij de VK, maar das helaas zonder echo.


Ik wil me langzaamaan een beetje gaan oriënteren voor de spulletjes/kleding etc. die je eigenlijk allemaal nodig gaat hebben voor de kleine... Er staan natuurlijk zat lijstjes op internet, maar heeft 1 van jullie HET lijstje al gevonden of wellicht zelf samengesteld? Aangezien wij 0,0 baby ervaring hebben.... Leek het me wel handig om een soort checklist te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon vanochtend al terecht voor de echo in het ziekenhuis. Ze ging de hele 20 weken echo opnieuw doen! Ik vond het niet erg hoor, maar dacht dat ze alleen naar de nieren ging kijken. Het zag er verder allemaal goed uit, met rechts dus twee nierbekkens. Met 32 weken willen ze nog een keer kijken of het goed aansluit op de blaas, nou prima. En mogelijk moet er na de bevalling preventief gestart worden met antibiotica ivm kans op infecties.

Frederika, hoe was jouw echo maandag?

@werken. Mijn contract loopt tijdens mijn verlof af, dus of ik terugkom is nog de vraag. Ik ga vlak voor mijn verlof alvast kijken naar ander werk. Als ik toch verlenging krijg blijf ik 4 dagen werken. Vriend wil ook een dag thuis zijn.

@kamertje. Omdat wij (nog) geen babykamer hebben, hebben we ook nog niks aangeschaft. Ik kan veel spullen overnemen van anderen, dus dat komt wel goed. En we zijn om dit moment in onderhandeling over een huis. Dus wie weet kan ik binnenkort wel beginnen met inrichten!

@naam. Daar moeten we ook maar eens aan beginnen, haha.

Leuk dat je nog een pretecho krijgt Ideetje. En grappig hè die bewegingen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Navy dat het bij het ziekenhuis oke was. Mooi dat ze je goed in de gaten houden en dat je er verder geen zorgen over hoeft te maken.
Hopelijk komen jullie er snel uit met het huis en kun je beginnen met inrichten!

Flow, wij houden een beetje de lijst aan die in het infoboekje van de kraamzorg stond en de lijst van de consumentenbond. Verder ook maar vooral een beetje eigen gevoel. Ik zal vast bepaalde dingen nauwelijks gebruiken of andere weer heel veel, maar daar kom je toch pas achter als de kleine er is.

Ideetje, fijn dat je de baby nu steeds beter gaat voelen! En ach, je hebt nog alle tijd voor de babykamer. Leuk om je rustig te oriënteren. Ik schrik wel steeds van de prijzen van babykamers. Ik vind het zelf erg fijn dat we die tweedehands hebben gehaald. Sowieso lijkt het wel dat alles wat voor een baby is zo'n 10 keer over de kop gaat qua prijs.
Leuk dat je nog een echo in het vooruitzicht hebt! Is het dan ook direct een 3d echo of wel gewoon 2d?

Hier gaat het z'n gangetje. De laatste tijd wel een stuk vermoeider. Ik droom heel veel 's nachts en word dan niet echt uitgerust wakker. Dat in combi met 40 uur weken maakt dat ik het soms wel pittig vind, de hele zwangerschap.
Gisteren hebben we de kinderwagen opgehaald. Ik ben er echt verliefd op haha. Vanavond de laatste meubels in elkaar zetten voor de babykamer en dan kunnen we lekker gaan stylen.
Maandag heb ik voor het eerst echt harde buiken gehad. Ik schrok er wel een beetje van. Waren bezig om wat meubels in elkaar te zetten, maar dat heb ik uiteindelijk maar aan vriendlief over gelaten... Op tijd in bed gaan liggen en toen zakte het wel weer af.
Alle reacties Link kopieren
Fijn weekend gehad iedereen? Hoe is het met jullie allemaal?

Hier was het super druk, maar nu wel klaar met alle grote dingen van het verhuizen. Nu alleen nog wat kitwerk, nog een oprit leggen ergens de komende weken en natuurlijk de babykamer en dan zijn we klaar! Gelukkig kunnen we nu wel weer een beetje gaan ontspannen in de weekenden en even een beetje bijkomen van de afgelopen hectische periode.

Van het weekend een ledikantje gekocht! We gaan toch voor het kamertje wat we het mooist vonden, maar we kopen het wel tweedehands. Wel gewoon een nieuw matrasje erin enzo, maar ledikantje ziet er nog als nieuw uit en was een stuk goedkoper. Over twee weken kunnen we als het goed is de rest van de meubeltjes ergens anders ophalen. Super leuk dat het nu vorm krijgt!

Flow wat een lieve reactie van je vriend. Die van mij heeft het nu ook kunnen voelen, toch wel een bijzonder moment om samen te delen. Ik heb nog niet echt naar lijstjes gekeken, misschien even aan de verloskundige of de Kraamzorg navragen?

Navy, fijn dat je zo snel terecht kon en dat alles verder goed was. Kunnen die twee nierbekkens verder geen problemen opleveren? Spannend weer in onderhandeling over een huis! Ik duim voor je dat het deze keer wel een goede afloop heeft en je snel kan gaan beginnen met inrichten!

Nel, ik weet eerlijk gezegd niet of het 2d of 3d is. Mijn vriend zegt sowieso dat een 3d van hem niet hoeft, omdat hij dat er niet mooi uit vindt zien haha. Maar we laten ons verassen! Ik slaap gelukkig nog wel steeds goed, maar ik vind het ook een pittige periode hoor deze zwangerschap. Ik ben heel blij dat we een kindje krijgen en ik heb ook echt wel geniet momentjes als ik de kleine voel, maar over het algemeen hadden ze die hele zwangerschap van mij wel over mogen slaan. Nu al een ontaarde moeder en het kindje is er nog niet eens :proud: :facepalm:

Ik heb trouwens ook wel regelmatig harde buiken hoor, ik wordt er ook bijna elke morgen mee wakker. Niet heel fijn inderdaad en ik schrok er de eerste keer ook van.
Alle reacties Link kopieren
De echo was helemaal goed, geen bijzonderheden:) Ze is wel heel erg bewegelijk.

Voelen: Sinds gister voel ik haar ook heel veel. Mijn vriend kan nu gewoon zn hand op mn buik leggen en het voelen.

Minder werken: Ik ben er nog niet over uit. Mijn werk is gewoon veel minder leuk als ik minder werk.

Harde buiken: Eentje gehad van 45 minuten daarna hele erge buikpijn. Verder krijg ik medicijnen om dat te onderdrukken. De arts assistent had gezegd dat ik meteen langs moest komen bij een harde buik. Maar ik was echt net thuis van het ziekenhuis. Dus ik vond het wel gezegend. Ze doen nu toch nog niks als de bevalling op gang zou komen. Ik ga de volgende keer wel even vragen, want ik neem aan dat harde buiken vaker gaan komen. En ik zit al zo vaak in het ziekenhuis. @ideetje: Moet je niet rustiger aan doen dan? Als je er zoveel hebt. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik ook niet dat het kwaad kon, en ben ik gewoon vrolijk doorgegaan met alles.

@navy: Gefeliciteerd:) Spannend toch wel lijkt me. Hopelijk word je snel gerustgesteld.
@Nel, Ik droom ook heel veel en raar en heftig. Vooral nachtmerries als mn suiker slecht is, en raar als mn suiker verder goed is. Laatst gedroomd dat ik meehielp in de gevangenis oid, ze hadden daar rummikub en ik werd steeds ingemaakt door iemand die extreem met de winst pronkte. Toen heb ik s avonds alle blokjes geteld en er bleken er heel veel te missen en veel extra dubbelen.. Dus ik boos, moest orde op zaken stellen.. :p En geen idee waarom maar die droom, ik blijf er aan denken.
Naam: Hebben we allang, voor mn zoontje hadden we die naam al. Maar ik begin haar in mn hoofd steeds vaker Jael te noemen. Wat ik een hele mooie naam vind maar mn vriend helemaal niks.

Tandeborstel is terecht :yes:
Alle reacties Link kopieren
Wat naar die harde buiken Frederika en Ideetje!

Wel mooi dat het mysterie van de tandenborstel opgelost is! Waar lag ie nou? :lol:
Alle reacties Link kopieren
Flow186 schreef:
23-10-2018 14:39
Wat naar die harde buiken Frederika en Ideetje!

Wel mooi dat het mysterie van de tandenborstel opgelost is! Waar lag ie nou? :lol:
hihi, Ik had hem tussen de kussens en de leuning en een naad gestoken, maar op zo'n manier dat ik hem niet kon voelen als je je vingers in de gleuf steekt. Toen ik hem vond, kon ik het me ook weer herinneren, en dat meteen daarna ik ging dromen over het wegsmijten:P Dus voor niks in alle uithoeken van de kamer gezocht:P Maar ben blij dat het mysterie is opgelost:D Er verdwijnt vast binnenkort weer iets.
Alle reacties Link kopieren
Frederika, fijn dat de echo goed was! lijkt me voor jou wel spannend die harde buiken, vooral als ze zo lang duren en je erna ook buikpijn heb. Lukt het je wel om er nog een beetje ontspannen in te staan?
Ik heb wel verspreid over de dag een paar harde buiken, 3 of 4, maar die trekken altijd snel weer weg (max 2 minuten) en doen ook geen pijn. Ik word er dus wel elke morgenmiddag mee wakker maar dan moet ik ook altijd nodig plassen. Volgens de verloskundige hoef ik me geen zorgen te maken en blijkbaar komt een harde buik bij het wakker worden regelmatig voor. Ik zal zodra ze echter wel pijnlijk worden of echt veel voor gaan komen de verloskundige weer bellen.

Moest wel echt lachen om de tandenborstel :-D
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de echo goed was Frederika. Wel naar van de harde buiken zeg. Goed op letten denk ik. Fijn dat je haar steeds meer voelt!

Ideetje, leuk dat jullie een ledikantje hebben gekocht. Wij hebben een kinderwagen overgenomen van iemand en die staat nu tijdelijk in onze keuken :) Vind het zo leuk om naar de kijken, haha.

Ons bod op het huis is geaccepteerd! Maar nu is er (vandaag) onverwachts iets uit de bouwtechnische keuring gekomen, grrr. We moeten hier nu goed over nadenken, dus de (kinder)champagne kan nog niet open.
Alle reacties Link kopieren
Navy, balen van het huis!
Gefeliciteerd nog met de goede echo! Het wordt hier een echte meisjesclub 😅

Ach ideetje, wij hebben ook nog veel werk hoor. De kamer moet nog geschilderd worden, hebben nog steeds géén idee van welke kinderwagen we willen, hebben nog heel wat kleertjes nodig, ...
Ik ben ook van het plannende en vooruitwerkende type, dus trek je van mij vooral niets aan ;)
Wat fijn dat het huis zo goed als klaar is, neemt toch weer wat druk weg!

Harde buiken
Wat jammer dat zoveel van jullie hier al echt laat van hebben. Bij mij is dat zeker niet iets dagelijks. Af en toe voel ik m’n buik opeens strak trekken, vindt het vooral oncomfortabel, maar pijnlijk is het bij mij ook niet.
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Pff moet even klagen hoor, ben de laatste week namelijk weer enorm moe en ontzettend misselijk. Het begon met vlagen misselijkheid en sinds een dag of 2 weer bijna non-stop. Moet niet overgeven, maar pff wat kan je je naar voelen. Door de moeheid en misselijkheid komt er ook echt niks uit mijn handen. Misschien komt de vermoeidheid van de verhuizing er nu uit, nu we ook echt wel ver klaar zijn en we een beetje tot rust komen. Nu in ieder geval lekker een lang weekend vrij van het werk, dus hopelijk vier dagen even bijtanken en kan ik er volgende week weer fris tegenaan.

Navy, zijn jullie er al uit met het huis?
Alle reacties Link kopieren
Ideetje, wat vervelend. Ik heb het idee dat jij je hele zwangerschap al last hebt misselijkheid of niet? Waarschijnlijk de vermoeidheid ja. Je hebt ook drie 'life events' in een hele korte periode (nieuw huis, nieuwe baan en een kind op komst), is behoorlijk pittig.

Gister zag voor het eerst iemand die het nog niet wist (een collega) dat ik zwanger was :biggrin: Toch een leuk moment, haha.

Mintel, hoe is het met jou?

Update over het huis geef ik jullie later, we wachten vandaag nog even iets af.
Alle reacties Link kopieren
Spannend met het huis Navy! Het is inderdaad leuk om de reactie van mensen te zien die niet wisten dat je zwanger bent en dan opeens naar je buik kijken haha.

Ik heb inderdaad mijn hele zwangerschap al last van misselijkheid. De eerste 14 weken non-stop met wel een verbetering vanaf week 11. Toen ging het wel een paar weken beter gelukkig. Ik was nog steeds wel regelmatig misselijk, maar dan met vlagen. Nu sinds iets meer dan een week weer steeds meer en de laatste dagen dus weer non-stop. Heb wel gewoon trek ondanks de misselijkheid, maar als ik dan eet word ik erna echt flink beroerd. Nou ja hopelijk helpen deze rustige dagen! Vandaag echt nog niks gedaan ook haha, beetje boekje lezen, serie kijken. Moet zo wel eindelijk eens gaan douchen en me naar de supermarkt slepen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Lekker toch ideetje. Ik ben vandaag ook erg lui (oké heb al wel gedoucht). Hopelijk helpt de rust je.

Nog een vraagje aan degenen die al een kindje hebben. Hebben jullie ervaring met dragen? Lijkt me heel fijn dus heb me een beetje verdiept in draagzakken (liever geen doek), maar het aanbod is enorm!
Alle reacties Link kopieren
Navy, ik heb nog geen ervaring met dragen, maar ik wil het wel graag gaan doen. Bij mij in de buurt is er een draagconsulent die een inloopavond heeft en wellicht dat we daarna nog een consult boeken. Ik kan me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik doe dat namelijk ook niet haha. Vandaar dat wij ons op deze manier laten voorlichten 😁
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een marsupi draagzak. Zoontje was een enorme plakkert de eerste 5mnd. Sliep overdag alleen op ons. Heeft daar dus veel uren ingezeten. Ik zou nu alleen de marsupi breeze hebben genomen, omdat we m dus ook veel binnenshuis gebruikten.
Alle reacties Link kopieren
Navy, goede vraag! Ik ben me ook aan het oriënteren op draagzakken en het aanbod (en de prijzen o_o ) zijn inderdaad enorm. Ik heb wel begrepen dat er heel wat draagzakken op de markt zijn die ergonomisch niet zo goed zijn voor het kindje. Ik heb wel wat mensen in mijn omgeving die daar erg mee bezig zijn dus ik ga daar eens informeren binnenkort. Ik heb laatst wel een winterjas gekocht waarin je je kindje ook kan dragen dus daar al wel rekening mee gehouden. Al hoop ik die jas niet meer nodig te hebben dan vanwege het mooie weer tijdens ons verlof :sun:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dragen echt helemaal niks. Mijn vriend gaat het wel doen. Maar ik loop liever achter de kinderwagen. Mss voor thuis af en toe, Maar bij mijn zoontje deed ik het alleen als ik thuis werkte.

Klachten: Bekken instabiliteit is nieuw... Hopelijk komt er verder niks nieuws bij. Ik vind het wel gezegend zo:P Sterkte ideetje.
Alle reacties Link kopieren
Marsupi was ik ook tegen gekomen, Miss Bean. Maar wellicht is een draagconsulent ook een goed idee.
Ik zal eens kijken hier in de buurt.
Frederika, misschien vind ik het dragen ook helemaal niks. Dus als ik een draagzak gevonden heb hoop ik die via marktplaats te kunnen kopen, scheelt toch weer.

Ik merk trouwens dat ik heel goed ben geworden in dutjes doen in het weekend haha. Geen idee of ik het echt nodig heb of er gewoon lekker aan toe geef nu.
Verder gelukkig geen lichamelijk ongemakken, hoop echt dat dat lang zo blijft.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ideetje wat balen van de misselijkheid! Meestal is het nu wel over en daar stel je je dan toch onbewust op in. Hier zijn wel veel buikgriepgevallen....kan dat het zijn?

Navy spannend met het huis!

Ik heb gedragen tot zoon te zwaar werd voor mij. Ik heb behoorlijke bekkenklachten gehad tot jaar na bevalling. Zoon was een huilbaby dus dragen ideaal. Ik heb een Boba carrier...maar hoor ook heel veel goeds over ergobaby en tula. Boba heeft een lang achterpand en losse voetsteunen die je kan aanklikken en is bedoeld om met een inzet meteen te gebruiken, maar lang door te kunnen dragen. Ik ben nu aan het twijfelen over een doek.

Hier gaat alles top! Ik heb als ik niet overdrijf op een dag nul bekkenklachten en dat is zo'n verademing na de vorige zwangerschap dat ik me geweldig voel. Ik kan gewoon zonder problemen beide benen optillen en heb energie. Kleine dingetjes neem ik voor lief. Ik heb soms moeite met inslapen, kramp in de kuiten of hartkloppingen, maar stelt weinig voor.

Ik moest nog hoop vakantie opmaken dus ben na aankomende week heerlijk 2 weken vrij. We zijn begonnen met de kamers boven. Zoons kamer is af, morgen beginnen aan schilderwerk in de babykamer en dan kunnen de meubels erin. Ik ben verder lekker aan het ruimen geslagen, nieuwe dekbedden gekocht, nieuw beddengoed en nieuwe handdoeken. Ik wil gewoon lekker alles op orde en fris hebben als de baby komt. Totaal geen nesteldrang bij de vorige zwangerschap en nu extreem last van.

Ik moet maandag naar de verlos en merk dat ik toch wel meer vragen heb over de bevalling dus ga die maar vast allemaal stellen vast. Merk dat ik door de fluxus vorige keer toch wel druk ben met alles regelen vooraf nu, zodat ik rust heb tijdens de bevalling zelf. Ik weet nu ook veel beter wat ik fijn vind dus ik hoop dat ik een betere ervaring heb nu. Gelukkig nog steeds geen angst! Ik kijk ook heel veel one born every minute op tlc 😂 misschien dat dat alle vragen aanwakkert.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Lekker een uurtje langer geslapen vandaag? Ik wel!

Jammer van je misselijkheid ideeetje. Vreselijk is dat.

Navy, wat spannend met het huis. Hopelijk komt alles goed!

Ik wil misschien wel dragen, maar nog niet echt over nagedacht verder eigenlijk.

Met mij gaat het wat minder. Heb erge rugklachten, waardoor ik veel pijn heb. Ik ga vanaf nu ook minder werken, omdat ik het echt niet trek.

Ik voel de baby wel heel veel bewegen en soms laat ze me gewoon schrikken met haar schopjes!

We hebben gisteren de hemnes commode / kast gekocht en man!
Wat een werk om dat ding in elkaar te zetten. Daar ben ik wel
een aantal uren zoet mee vandaag.

Hebben jullie al veel kleertjes voor de baby? En voor jezelf? Ik pas sinds vorige week zwangerschapsbroeken ( heb er twee) maar weet echt niet of ik nog speciale truien moet halen voor de winter. Draag nu voornamelijk losse blouses.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven