Uitgerekend eind februari 2019

21-06-2018 22:44 1044 berichten
Hallo dames,

Aangezien beide topics voor februari al flink vol en druk zijn, heb ik toch nog maar eentje aangemaakt voor de laatkomers ;-)

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Flow186 32 / 28 1e Meisje 11-02 :heart: 27/9 20wkn echo
Flam1ng0 24/27 1e verrassing 15-02 06/02 bevallen van een dochter!
Frederika-Jael 37 2e Meisje 19-02 :heart: 26-9 GUO
Miss Bean 32 2e Meisje 22-02 :heart: 4/10 20 wkn echo
NelVeerkamp 26/34 1e Meisje 25-02 :heart: 5 maart bevallen
Sparkandshine 37 / 42 2e Jongen 26-02 :heart: ?
ideetje88 30 1e verrassing 27-02 20-02-2019 bevallen van een dochter!
Navy-Blue 31 1e Meisje 28-02 :heart: 02-02-2019 bevallen!
Mintel88 30/30 1e ? 07-03 :heart: 14/9 geslachtsecho
Pippo22 :redrose:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
85.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ideetje, Ik denk inderdaad dat ik ook een oversized shirt oid inpak. Ik wil ook nog even een pyjama-achtig iets aanschaffen, voor het geval dat. Ik slaap normaal gesproken naakt, dus ik heb niets in die richting.

Hier ook geen fan van slapen met het voedingskussen. Wat een onhandig, lomp ding is dat. Mijn vriend vindt 'm wel heerlijk, haha!

Miss Bean, fijn dat alles goed gaat met de kleine en dat de baarmoederhals nog lang genoeg is! Lekker dat je wat meer rust kunt pakken. Tot wanneer werk je door?

Volgens mij ben ik vanochtend (een deel van) de slijmprop verloren. Had een stuk taai, wittig en doorzichtig slijm in mijn ondergoed. Verder geen bloed of krampen. Verloskundige gebeld en die gaven aan dat het in sommige gevallen voor komt, maar dat het ook afscheiding kan zijn. Hoe dan ook is er niet zoveel aan te doen en moet ik vooral in de gaten houden of ik geen bloed of vruchtwater verlies of last krijg van wee-achtige krampen. Ik maak me er dus ook maar niet veel zorgen om. Baby zit lekker in mijn buik te schoppen, dus volgens mij heeft ze het nog wel goed naar haar zin. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze nog minimaal 4 weken blijft zitten, maar vriendlief wou wel graag deze dagen nog even met een doekje door de babykamer en vast het wiegje opzetten. Just in case. Hij is er denk ik meer van geschrokken dan ik... Denk wel dat ik vanavond voor de zekerheid maar even de stad in ga om de broodnodige dingen voor de vluchttas te kopen :facepalm: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Navy en Flamingo, veel succes en plezier vandaag bij de echo! Laten jullie weten hoe het was?
Alle reacties Link kopieren
Oei Nel, hopelijk blijft ze nog wel even zitten!

Ik ga ook in een japon/ shirt als ik
moet bevallen.

Wij krijgen zo een intake thuis van de kraamzorg. Schijnt niet veel voor te stellen, maar vind het wel heel leuk dat het zo echt wordt enzo!
Alle reacties Link kopieren
Succes mintel! Is ook heel echt.

Ik ben ook benieuwd naar de echo's!

Nel ik snap dat je even denkt oei wat als....maar volgens mij hoeft het niks te betekenen perse toch? Zet alles wel even op scherp.

Volgens mij begint iedereen inmiddels meer te puffen bij inspanning 😂 Hier ook echt alles met pauzes ertussen.

Ik ben tot nu toe 6 kilo aangekomen. Ik zie er zo niet uit, mijn buik is enorm. Bij zoon kwam ik 15kilo aan in totaal dus zo zie je maar weer....ik doe niks anders en moet raar lopen wil ik nu op 15 uitkomen. Na de bevalling hoefde ik er destijds nog maar 7 kwijt trouwens dus je zult zien, hoeft echt niks te zeggen hoor. Kan er zo afvliegen.

Ik heb een 2 maten te groot nachthemd van de wehkamp met knoopjes van boven tot onder. Handig want je buik is zo bloot en met borstvoeding ook ideaal. Ik had vorige keer ook een enorm shirt maar ik had zoveel slangetjes en infusen aan me hangen dat ik daar uiteindelijk helemaal gek van werd bij iedere beweging en naakt ben bevallen. Ik was op een totaal andere planeet en kon me echt niks schelen. Was toen wel 35 graden buiten trouwens 😬.

Ik ben nog lekker op gemakje alle to do lijstjes aan het wegwerken. Gisteren kwamen mijn klossen voor het bed binnen, maar die staan voorlopig opgestapeld op de slaapkamer en wil ik er pas last minute onder.
Alle reacties Link kopieren
Even een berichtje vanuit het ziekenhuis. Bij de echo zagen ze dat ons kindje echt te klein is. Buikje en hoofdje onder de p5 lijn. Met de nierbekkens was trouwens alles goed.

En omdat mijn bloeddruk veel te hoog was ben ik meteen opgenomen (vind dat zelf een klein beetje overdreven, maar oké). Ik ben getest op zwangerschapsvergiftiging, maar dat heb ik niet gelukkig.
Placenta, navelstreng, ctg, ecg waren allemaal goed. Mijn bloeddruk wordt nu gemonitord en morgen wordt er weer een ecg gemaakt. Daarna hoor ik wat het plan verder is.

Vind het vooral vervelend om niet te weten waarom de baby te klein is.

Nu maar proberen te slapen, dat gaat al niet zo lekker deze week. En ik heb echt nog nooit in het ziekenhuis gelegen dus vind het allemaal best spannend...
Alle reacties Link kopieren
Ach Navy, wat rot voor je!
Gaan ze nu meer onderzoeken doen naar de oorzaak van ‘het te klein’ zijn van de baby?

Ik hoop dat je een beetje kunt slapen.. sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Navy, dat is schrikken zeg! Wat zal jij je een zorgen maken. Hopelijk komt er snel duidelijkheid over wat er aan de hand is. Sterkte en ik hoop dat je nog een beetje kan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel.
Helaas lukt het slapen voor geen meter. Heb om half 3 een slaappil gehad, maar die werkt zelfs niet. Ben het zo zat....

Heb eerder deze week ook al een hele nacht niet geslapen. Ik trek dat niet hoor. Ik hoop echt dat ik morgenavond thuis mag slapen.
Alle reacties Link kopieren
Dat hoop ik ook voor je. Het slapen wordt hier ook steeds lastiger. Ben soms uren wakker in de nacht. Zijn ze wel een beetje lief voor je?
Alle reacties Link kopieren
Navy dat zal wel schrikken zijn... Wat moet je je zorgen maken, zeker omdat er niet meteen een aanwijzing is waarom je kindje zo klein is...
Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Ah Navy wat een bericht. Ik vind het echt rot voor je. Lig je alleen?

Slapen word ook gewoon lastiger en al helemaal met alles dat je nu meemaakt. Gelukkig geen zwangerschapvergiftiging! Je bent in goede handen nu. Probeer je te ontspannen met tv of boek....internetten. Misschien wat afleiding van visite. Alles dat je nu aan de situatie kan doen word gedaan gelukkig. Hopelijk heb je snel meer nieuws. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Lief jullie berichtjes, dank jullie wel.
Ik heb net eindelijk een arts gezien. Ik moet vannacht nog blijven om de bloeddruk te monitoren.
Als het goed is mag ik dan morgenochtend naar huis. Dinsdag kom ik terug voor controle ctg en doorbloeding navelstreng. Het meest waarschijnlijk is dat de placenta minder
goed werkt.

Over twee weken weer een groeiecho.
Blijft ze op haar lijn groeien dan wordt ik waarschijnlijk met 37 weken ingeleid. Mogelijk eerder als de uitslagen minder goed zijn.

Ze adviseerde ook om niet meer te werken. Nu ga ik dat nog even overleggen met de bedrijfsarts, misschien dat ik volgende week nog halve dagen kan werken. Ik heb van jullie gelezen dat wanneer je (deels) in de ziektewet zit, je sowieso met 34 weken met verlof moet toch?
Nou ja, ik laat het dit weekend even bezinken.

Gelukkig zijn ze heel aardig hier in het ziekenhuis. Verveling slaat wel toe, maar mijn ouders komen zo langs. En ben ook wel erg moe, dus veel zin in bezoek heb ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je waarschijnlijk morgen naar huis mag.

Waarom zou je blijven werken als wordt aangeraden dat niet te doen?

Het klopt dat je, als je (deels) in dr ziektewet zit, verplicht bent om met 34 weken met verlof te gaan.

Ik werkte nog half, maar heb er nu voor gekozen om volledig in de ziektewet te gaan. Ik merk aan alles in mijn lijf dat het beter is om rust te hebben en niet te tillen etc. Voelt fijn zo.
Alle reacties Link kopieren
Ja Mintel je hebt misschien wel gelijk. Maar het voelt zo gek om ineens niet meer te werken, had dit echt niet verwacht. En misschien gek om te zeggen, maar mijn huidige baan is echt niet stressvol (vind ik).

Ga nu proberen te slapen. Ik hoop dat jullie ook goed slapen vannacht ;)
Alle reacties Link kopieren
Navy, heb je vannacht een beetje kunnen slapen en weet je al of je vandaag naar huis mag? Zal een spannende tijd worden voor jullie komende periode. Hopelijk blijken de uitslagen komende week allemaal zo gunstig mogelijk te zijn en kan je kleintje nog lekker blijven zitten waar het zit.

Zelf zou ik een advies om niet meer te werken opvolgen. Het gaat volgens mij ook niet zozeer om de stress die werken met zich meebrengt, maar echt de lichamelijke rust. Succes met de keuze in ieder geval.

Ik slaap gelukkig, als een van de weinigen hier volgens mij, nog prima. Ik word wel 1 of 2 keer wakker om te plassen, maar slaap dan meestal meteen weer door. Dus wat dat betreft geen klagen. Heb wel veel last van mijn buik laatste week. Echt beurs gevoel bij mijn ribben omdat de baby daar vaak tegenaan ligt. Daarnaast ook veel last van mijn darmen, volgens mij omdat ze gewoon weinig plek meer hebben en ben sowieso bekend met darmproblemen. Maar goed, we zijn flink aan het aftellen! Volgende week nog 2 dagen werken en dan heerlijk verlof.
Alle reacties Link kopieren
Navy, wat een zware dagen moet je doormaken. Fijn dat je waarschijnlijk naar huis mag. Hopelijk heb je vannacht wel kunnen slapen.
Ik kan me voorstellen dat het lastig is om de beslissing te nemen om nu al te stoppen met werken. Ondanks dat je werk wellicht niet als belastend voelt, gaat er denk ik wel veel energie naar uit. Dus ik sluit me aan bij Ideetje; lichamelijke rust is denk ik heel belangrijk voor onze baby'tjes. Ik vind het ook best wel een zoektocht om daar aan toe te geven, omdat je zo lang mogelijk de normale dingen wilt blijven doen. Hopelijk kun je een goede keuze maken en dicht bij jezelf blijven.

Mintel, mooi om te lezen dat de keuze om nu te stoppen met werken je zoveel oplevert. Hopelijk kun je genieten van je verlof! Heb je nog leuke dingen op de planning staan of vooral met de voetjes omhoog?

Ideetje, wauw ook al bijna verlof! Fijn dat je nog goed slaapt. Ik slaap de afgelopen weken ook weer prima. Alleen wat moeite met inslapen soms door scheppende baby. Ik ben blij dat ik geen beurse ribben heb, als ik dat zo lees. Lijkt me heel vervelend. Hopelijk gaat hij/zij snel wat lager liggen, zodat je daar geen last meer van hebt.

Spark, goede tip van het nachthemd. Daar ga ik nog even naar kijken. Onderhand wel een pyjama aangeschaft en van die lekkere warme huissokken. Vind het nog wel lastig om te bepalen welke kleding ik voor mezelf moet inpakken. De meest relaxte broeken wil ik de komende weken graag nog dragen. Dat kan dus wel eens een last minute beslissing worden.

Klossen staan hier ook al klaar, maar no way dat ik ze er nu al onder zet. Ons bed is net een paar cm te laag om zonder klossen te mogen bevallen, dus wanneer ze eronder komen mag ik wel een trappetje naast het bed zetten om erin te klimmen🙈

Flamingo, hoe was jouw echo?

Hier verder geen klachten door het verlies van de slijmprop. Ik voel me prima, baby beweegt lekker en geen bloedverlies of krampen. Maak me er dus ook niet druk om.
Hier nog 2 weken werken en dan ook tijd voor verlof. Vooral bezig met het overdragen en gelukkig niet meer een heel volle caseload, dus voor mn gevoel kan ik dat op mijn gemakje doen. Probeer wel iets meer thuis te werken en zo wat extra rust te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Nel, onze echo was goed, bedankt om ernaar te vragen :)
Ons kleintje is ook wat kleiner dan gemiddeld (was vorige keer ookal zo), maar groeit wel goed en is in verhouding met mezelf dus nog steeds niks om ons zorgen om te maken.
Oeh je slijmprop verliezen, dat zou bij mij toch een dingetje zijn, maakt het weer net wat echter opeens :’)


Wie tips vroeg voor het verlof, in welke richting zoek je ze dan? 😜

Op zich is het me eigenlijk nog goed meegevallen dat thuis zitten, ben de hele zwangerschap heel productief bezig geweest in huis en zo, en heb nu ruim de tijd om het rustiger aan te doen en vaak te gaan zitten. Komt natuurlijk ook omdat ik zo’n fijne zwangerschap met bijna geen kwaaltjes heb (gehad).


Klossen? Wat zijn dat en waarom moeten ze onder je bed? Ik heb last van een cultuurbarriere 😂😂

Navy
Rustig aan hoor! Ik zou toch proberen om het doktersadvies op te volgen... Die paar weken tot aan 37weken maken toch echt het verschil... Hoe groot schatten ze jullie meisje?
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Het bed moet hoger staan dan 70 cm van de kraamzorg. Dat is voor hen makkelijker werken en voor de kraamvrouw makkelijker om in en uit bed te stappen. Daar kun je hier klossen voor lenen, is gewoon een verhoger voor onder je bed.
Alle reacties Link kopieren
Spark, inderdaad een goede tip van het nachthemd. Ik ga ook eens zoeken. Ik heb nog niet gekeken naar mijn vluchttas, staat als een van de eerste dingen op mijn lijstje voor in mijn verlof.

Wij hebben gelukkig geen klossen nodig voor onder ons bed. We hebben een boxspring die gelukkig hoog genoeg is.

Nel, fijn dat je verder geen klachten hebt na het verliezen van een deel van je slijmprop. Lekker ook dat je al wat hebt kunnen afbouwen op je werk en iets rustiger aan kan doen.

Flamingo, fijn dat de echo goed was! En tips voor tijdens het verlof, vooral hoe vul je je dagen?

Navy, hoe is het met jou? Ik hoop dat je inmiddels uit het ziekenhuis bent en dat de kleine het goed maakt. Succes morgen met de onderzoeken.

Wij zijn vanavond naar een voorlichtingsavond in het ziekenhuis geweest. Dan wordt het opeens toch wel heel echt dat de bevalling nu wel dichterbij komt.
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden, ik dacht echt dat ik allang gereageerd had hier maar blijkbaar niet :)

Sinds zaterdagmiddag ben ik gelukkig weer thuis. Ik heb jullie advies opgevolgd en me gister ziek gemeld en vrijdag gaat mijn verlof in met 34 weken. Werk was heel begripvol en ik vind het wel prima nu. Gister lukte het nog niet erg te ontspannen (beetje stress vanwege de hypotheekaanvraag wat niet zo soepel gaat), maar vannacht wel redelijk goed geslapen en ben nu meer uitgerust.

Deze week alvast wat kleertjes wassen denk ik. Ik zou eind januari met mijn moeder winkelen om nog wat spullen aan te schaffen maar dat moeten we misschien ook wat eerder doen ;)

Iemand vroeg nog hoe zwaar ze geschat werd. Donderdag (met 33 w) 1500 gram. Vanmiddag weer een ctg, maar ik voel haar goed dus denk dat dat wel goed zit.

Het komt voor iedereen nu wel dichtbij hè! Vinden jullie het ook zo spannend?
Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. Kan me er eigenlijk nog weinig bij voorstellen hoe het voelt als de baby geboren wordt. Voelt het dan meteen als jouw kind? (vraagje aan de moeders)

Ideetje, jij ook bijna verlof nu. Bevalt de yoga nog? Gister tijdens de zwangerschapsgym gingen we dus echt oefenen met puffen :lol:
Ik hou ook een beetje rekening met een keizersnede omdat de kleine vorige week in stuit lag. Ze kan nog draaien natuurlijk. Weten jullie hoe jullie baby's liggen?
Alle reacties Link kopieren
Navy Fijn dat je thuis bent en ook de beslissing genomen hebt om te stoppen met werken. Ik denk niet dat je daar spijt van krijgt.
Hoe gaat het met jullie meid nu?

Ons kleintje ligt hoofd naar beneden, gelukkig maar, volgens de gyn is de kans ook heel klein dat het nog draait voor de geboorte dus dat is top. Rechts is nog steeds de favoriete kant om te schoppen ;)

Vandaag exact een maand voor de uitgerekende datum. Ik vind het ook best wel spannend worden. Kijk er zo naar uit om ons kleintje écht te kunnen vasthouden.
We gaan er wel beiden vanuit dat ik hoogstens een week te vroeg beval, maar waarschijnlijk later, dus moest ik nu volgende week of de week erna weeën krijgen, zou het toch effe een mindshift zijn 😅
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met iedereen hier? Navy? Nel?

Ideetje wat leuk om alvast een kijkje te krijgen op de afdeling! Wij hebben dat vorige keer en deze keer niet gedaan, maar ik heb vorige keer voor de bevalling al 2x opgenomen gelegen dus wist wel wat ik kon verwachten. Ik heb volgende week de liggingsecho in het ziekenhuis waar ik beval dus dan kan ik even kijken waar alles is.

Verlof is hier ook officieel gestart gisteren. Al ben ik al sinds vrijdag na kerst thuis met vakantie. De tijd vliegt echt voorbij vind ik! Ik vul mijn verlofdagen met de enorme opruim en poets to do list die ik mezelf opgelegd heb. Vind ik ook wel een lekkere bezigheid. Verder vriendinnetjes die ook onregelmatig werken en door de weeks dus tijd hebben en zoon is natuurlijk ook niet alle dagen naar het kinderdagverblijf. Ik probeer met hem echt nog wat 1 op 1 te doen. Morgen gaan we cakejes bakken samen. Ik wissel bezig zijn af met netflix en als ik me moe voel ga ik even slapen of ik slaap uit.

Flamingo bizar he dat je zo een gevoel kan hebben van wanneer je de baby verwacht. Ik heb dus ook heel erg in mijn hoofd dat ik ergens in de 39e week beval. Je weet nooit hoe het loopt natuurlijk maar ik zou ook echt verbaasd zijn. Ik ben nooit zo goed geweest in dingen waar ik geen controle over heb, maar kinderen krijgen en opvoeden zijn een wijze les. 😉

Verder geen nieuws hier. Ik voel me best oke deze week. Ik ben vandaag begonnen aan de babywas dan kan ik dit weekend ook de koffers klaarzetten. Maak er ook maar eentje voor zoon, mocht hij gaan logeren. Hangt beetje van moment van de start van de bevalling af. Als ik 's morgens weeen krijg blijft hij gewoon thuis met oppas van buren, vrienden of opa. Is het later op de dag gaat hij logeren bij opa en oma.
Alle reacties Link kopieren
Flamingo, fijn dat de kleine goed ligt. Houden zo ;)

Spark, jij vermaakt je wel zo te lezen. Klinkt nog best druk met je to do lijstje en je zoontje, gelukkig heb je tijd om te relaxen.

Ik ben vandaag een beetje emotioneel. Gister was mijn bloeddruk erg hoog dus toch medicijnen gekregen. En vandaag gaf de ctg regelmatig harden buiken aan die ik overigens niet voelde (zo'n beetje elke 3 min.?). Ik word daar dan weer zenuwachtig van. Als ik even wat minder beweging voel ben ik meteen onzeker. Vannacht weer slecht geslapen, dus dat helpt ook niet zo.
Vrijdag terug voor controle.

Frederika, hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Navy, fijn dat je naar huis mocht van het weekend. Ik snap dat je emotioneel bent onder de hele situatie, het is ook niet niks en heel anders dan je voor ogen had hoe het laatste deel van je zwangerschap eruit zou zien. Logisch dat je zenuwachtig wordt van zo'n ctg. Hebben ze ook gekeken hoe het komt dat je kindje klein is? Sterkte komende tijd! Ik denk wel dat het goed is dat je ervoor hebt gekozen om eerder te stoppen met werken. Er komt nu genoeg op je af.
Ik vind het ook wel spannend worden hoor. Het wordt nu steeds echter, ook met die rondleiding in het ziekenhuis van de week en sinds vanmiddag ook echt verlof :-D Ik heb wel enorm veel zin om ons kindje te gaan ontmoeten en te kijken wie er al die tijd in mijn buik heeft gezeten. Ik ben er trouwens ook heel nieuwsgierig naar hoe het voelt als je je kindje voor het eerst op je borst krijgt. Ik hoor van sommigen dan ze gelijk helemaal verliefd waren op hun kindje en van anderen dat het echt wel een paar weken duurde voordat ze zich helemaal mama voelden. Ik ben benieuwd hoe dat bij ons zal gaan.
De yoga bevalt in die zin dat ik het wel fijn vind om de ademhalingstechnieken te oefenen, zodat ik daar hopelijk op kan terug vallen tijdens de bevalling. Maar yoga op zich is gewoon niks voor mij. Na de bevalling wil ik weer lekker gaan crossfitten, zoals ik ook deed voor ik zwanger werd.
Hier ligt de kleine al weken in zo ongeveer dezelfde houding, met het hoofdje beneden, de rug rechts en de billen onder mijn ribben. Ik ga ervan uit dat de kleine ook zo blijft liggen en zou wel echt verbaasd zijn als hij/zij nu nog draait, maarja het kan natuurlijk altijd.

Flamingo, bij jou gaat het nu echt opschieten. Grappig dat je zo'n moment in je hoofd kan hebben over wanneer het gaat beginnen. Ik heb gedroomd van een bepaalde datum een paar dagen na mijn uitgerekende datum en probeer er sowieso van uit te gaan dat ik pas na de uitgerekende datum ga bevallen. Dan kan het alleen maar meevallen denk ik haha.

Spark, wat lekker dat je zo geniet van je verlof en je goed voelt! Klinkt als een goede invulling ervan in ieder geval. Ik ga de komende dagen eens met mijn ziekenhuistas beginnen en nog wat laatste dingen voor de babykamer bestellen.

Bij mij gaat het de laatste tijd vrij goed. Mijn suikers blijven goed op orde met het dieet en daardoor voel ik me gelukkig ook beter qua misselijkheid. Ben nog wel regelmatig misselijk, maar niet meer zo heftig gelukkig. Wel heb ik nu regelmatig last van mijn buik qua krampen in mijn darmen en pijn in mijn onderbuik. Ook ligt de kleine in mijn maag te duwen, waardoor ik nu vaak het gevoel heb dat ik een vijf gangen diner op heb, terwijl ik dan alleen maar een bakje yoghurt heb gegeten ofzo :roll: Ook begin ik nu wat last krijg van maagzuur te krijgen. En als we toch aan het klagen zijn :facepalm: ik kan echt niet meer op mijn rug liggen sinds een paar dagen en dat vind ik super irritant met tv kijken, een boek lezen enz. Gelukkig slaap ik op mijn zij en slaap ik nog steeds prima :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het meiden? Houd iedereen het nog uit? Dames met verlof al een beetje kunnen settelen?

Hier alles rustig. Ik wilde eigenlijk nog een dagje Efteling doen (abonnement) voor de baby komt, maar dat lukt me echt niet meer helaas. Leek me leuk om met zoon nog wat qualitytime te plannen. Dinsdag laat ik hem lekker thuis van kdv met de sneeuw als weersverwachting, dan kan hij lekker buiten spelen en ik heb beloofd koekjes te bakken.

Alle regeldingen en opruimvoornemens zijn zo goed als afgerond hier. Ik heb woensdag weer controle en donderdag de liggingsecho, maar ik denk te voelen dat hij nu toch wel netjes met hoofdje beneden ligt. Geen enorm pijnlijke bulten van uitstekende hoofd of billen meer aan de zijkanten opgemerkt gelukkig.
Ik krijg wel iets vaker harde buiken nu of een krampend gevoel (mag geen naam hebben). Ik denk dat het indalingsweeen zijn. Is goed te hebben. Iets vaker even rustig zitten of liggen en ik red me wel.

Ik heb wel steeds minder zin om van huis te gaan. Herkennen jullie dat? Ik was afgelopen week een dagje met zoon bij mijn ouders anderhalf uur verderop, maar dan ben ik blij als ik weer thuis ben. Boodschappen doen stel ik ook steeds uit en winkelen doe ik stiekum steeds meer online. Vriendinnen zijn meer hier dan ik daar....geen idee. Ik wil op mijn nest blijven lijkt het wel en ik ben dinsdag pas 35 weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven