Uitgerekend eind februari 2019

21-06-2018 22:44 1044 berichten
Hallo dames,

Aangezien beide topics voor februari al flink vol en druk zijn, heb ik toch nog maar eentje aangemaakt voor de laatkomers ;-)

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Flow186 32 / 28 1e Meisje 11-02 :heart: 27/9 20wkn echo
Flam1ng0 24/27 1e verrassing 15-02 06/02 bevallen van een dochter!
Frederika-Jael 37 2e Meisje 19-02 :heart: 26-9 GUO
Miss Bean 32 2e Meisje 22-02 :heart: 4/10 20 wkn echo
NelVeerkamp 26/34 1e Meisje 25-02 :heart: 5 maart bevallen
Sparkandshine 37 / 42 2e Jongen 26-02 :heart: ?
ideetje88 30 1e verrassing 27-02 20-02-2019 bevallen van een dochter!
Navy-Blue 31 1e Meisje 28-02 :heart: 02-02-2019 bevallen!
Mintel88 30/30 1e ? 07-03 :heart: 14/9 geslachtsecho
Pippo22 :redrose:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
85.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Navy, lastig zo'n situatie! Dus jij dacht ik doe er even een tandje bij dan kan ze niks meer vragen haha. Ik heb vorige zwangerschap zo'n clearblue test gedaan met weken indicator. Ten eerste vond ik hem schreeuwend duur en ten tweede klopte hij bij mij niet. Ik weet niet meer precies wat hij aangaf, maar dankzij de echo's in het ziekenhuis wist ik tot op de dag precies wanneer ik mijn eisprong had gehad en dat kwam niet overeen. Deze keer sla ik die dus over en heb ik er nog maar een test van de Action tegen aan gegooid en die was goed donkerder geworden. Verder drink ik normaal gesproken al nooit koffie dus heb er geen moeite mee om dat te laten staan.

Ik had me gisteravond laat opgegeven voor Moeders voor Moeders en vanmorgen werd ik al terug gebeld. Ik heb een afspraak staan voor komende maandag en dan kan ik eind volgende week beginnen.

Verder even klagen, sorry hoor! Heb vannacht nauwelijks geslapen, omdat ik me zo beroerd voelde. Ik heb tot nu toe niet moeten spugen, maar wat voel ik me af en toe misselijk. Viel pas om half 4 in slaap en was voor half 8 alweer wakker. Nu voel ik me na de ochtendmisselijkheid gelukkig weer wat beter. Hopelijk blijft dat zo de rest van de dag. Moet eind van de middag dus naar dat festival, maar zie er echt tegenop en volgens mij doet dat de misselijkheid ook geen goed.

Hoe zit het trouwens met jullie humeur? Bij mij is het echt (6) Ik irriteer me overal aan en mijn vriend kan op het moment weinig goed doen, arme jongen. Ik doe echt mijn best, maar ben echt stik chagrijnig af en toe.

Ok, excuus mijn klaagmodus gaat weer uit. Vandaag over precies twee weken heb ik de eerste echo :cheer: Er is gewoon alweer een week voorbij!
Alle reacties Link kopieren
Haha mijn humeur is ook stand 0 kan ook zo irriteren aan dingen en boks worden om niets pff.
En ja ben dag in dag uit misselijk bleghh
Ik drink wel 2 koppen koffie ik werk in de zorg en dronk normaal bij veel koffie nu niet meer.
Maar voor de rest de hele dag water.

Ik moet nog ongeveer 4 weken wachten. Ik werk veel maar vind de dagen zo super langzaam gaan.

Vandaag een gesprek op me werk gehad en heb een vaste aanstelling gekregen super blij en per 1 september dit jaar beginnen met een opleiding.
Alle reacties Link kopieren
Pippo, gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Wordt een drukke tijd als je op 1 september gaat beginnen met een opleiding, wel heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Pippo! En leuk dat je een opleiding mag doen. Ja, de tijd gaat langzaam he, ik moet nog 5 weken wachten tot de echo.

Ideetje, hoe is het festival? Wel echt heel vervelend dat je je zo misselijk voelt. Kan je wel genieten van het festival? Het weer is in elk geval fantastisch.
En Pippo jij ook, lijkt me lastig om veel te werken als je zo misselijk bent.
Ik voel dus eigenlijk niks, probeer er maar niks achter te zoeken...

Ik laat een tandheelkundige behandeling uitvoeren bij een vriendin van mij (zij is dus tandarts). En vanochtend was ik voor deel 1 bij haar. We namen een vragenlijst door over mijn gezondheid, medicatie etc. En toen kwam dus de vraag over zwangerschap o_o
Ik dacht, ik kan het maar beter zeggen. Nou haar mond viel open! haha, ze had het helemaal (nog) niet verwacht. Was een beetje een rare situatie zo, maar ook wel leuk om het iemand te vertellen :-D

Vanmiddag mag ik babykleertjes kopen! Niet voor mij maar voor zwangere schoonzus die jarig is en graag iets voor de baby wil (hopelijk leest ze niet meer op het forum haha).
Alle reacties Link kopieren
Pippo
Gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Fijn!

Zwangerschapsverlof
Ik weet niet meer wie het vroeg, hier in België is het 15 weken. Max 6 weken, min 1 week voor de bevalling en dan 9 tot 14 weken erna.
Ik werk met jonge kinderen dus dat is nog een hele andere regeling, maar dat ga ik jullie besparen.

Navy
Haha, dat was vast een aparte manier om het te vertellen :’)
Succes met wachten!
Ik heb zomervakantie nu, ookal moet ik nog maar 10 dagen wachten, ik weet dat dat ook moeilijk zal worden. Zit echt te wachten op bevestiging, zodat het allemaal wat echter wordt :)
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Pippo en Navy, ik kan me voorstellen dat het voor jullie nog erg lang duurt om te wachten op de echo. Ik mag gelukkig over 12 dagen, maar dat duurt voor mijn gevoel al lang. De dagen gaan inderdaad langzaam voorbij. En wat Flamingo ook zegt, je wil gewoon graag die bevestiging dat er ook echt iets zit daarbinnen.

Navy, ik heb het festival helaas moeten overslaan. Baalde er echt heel erg van want ik keek er echt al lang naar uit en vond het erg sneu voor mijn vriend, want het was zijn kerstcadeautje. Gelukkig maakte hij er geen probleem van maar toch voelde ik me echt wel lullig. Vooral omdat ik 'alleen maar' misselijk ben en niet hoef te spugen, maar het was echt te veel. De medicatie helpt gelukkig wel en ik ben niet meer de hele dag misselijk, maar vooral in de ochtend en avond. Ik snap de spanning van het ontbreken van klachten ook, maar toch zou ik zo willen ruilen :biggrin: Lijkt me inderdaad een rare situatie om op die manier te vertellen! Is zij nu de eerste die het weet? Hopelijk heb je al lekker kunnen snuffelen tussen de babykleertjes. Kon je de verleiding weerstaan om ook iets voor jezelf te kopen?

Flamingo, ik vind het altijd bijzonder dat er toch flinke verschillen zijn tussen landen. Tot 1 week voor je uitgerekende datum doorwerken is echt lang! En in Belgie is het toch ook zo dat als je in de kinderopvang werkt, je al heel snel moet stoppen in verband met het CMV virus? Geldt dat voor jou ook?

Wij hebben het nieuws vanmiddag aan mijn ouders verteld en morgen gaan we naar de ouders van mijn vriend. Was erg bijzonder om nu goed nieuws te kunnen brengen. Mijn moeder was helemaal ontroerd en ze waren erg blij voor ons dat het zo snel na de miskraam alweer raak was. Wel gek om het te vertellen en dat het nu niet meer iets van ons samen is. Maakt het ook weer wat echter allemaal. Ik hoop zo dat we de komende periode alleen maar goed nieuws blijven brengen! Morgen hebben we verjaardag van mijn nichtje. Ik hoop dat ik me een beetje goed voel, want mijn schoonzus is super nieuwsgierig en ze weten door de ziekenhuisbezoekjes dat ik tegen alle verwachtingen in toch een eisprong heb gehad dus ik zal wel goed in de gaten worden gehouden morgen haha.

Hoe is het met jullie allemaal? Zijn jullie lekker van het mooie weer aan het genieten of vinden jullie het te warm. Ik woon gelukkig aan de kust dus ben blij dat het hier niet zo warm is als in het binnenland.
ideetje88 wijzigde dit bericht op 30-06-2018 20:58
Reden: aanvulling
11.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ideetje
Voor mij nu even te warm, ik ben lekker binnengebleven vandaag. Gisteren ook pas om 1u 's nachts thuisgekomen enorm moe, dus had geen zin om in 30+ graden te gaan zitten. Lekker zetelhangen, dutjes doen en wasjes gedraaid.

Ja, dat is inderdaad voor mij ook het geval. Momenteel weet slechts 1 collega van mijn zwangerschap, maar die zwijgt, baas weet van niets. Zo kon ik toch nog verder werken. Binnenkort, als alles goed blijkt op de echo, zal ik het dus moeten vertellen en zit ik vervolgens de rest van de zwangerschap thuis. Ben alvast een to-do-lijstje aan het opstellen. :bonk:


Hier zijn de symptomen ondertussen toch wel gekomen.
Kan het niet echt misselijkheid noemen, maar m'n ontbijt gaat er standaard niet meer in. Dan enkele uren later sterf ik van de honger en dat gevoel gaat niet meer weg tot 's avonds laat. Ik moét dan ook echt elke 2 uur eten, of die knoop in m'n maag komt weer terug.

M'n borsten lijken wel in m'n nek te zitten - voelen heel rond en strak aan.
En ben nog steeds heuul moe.

Ik heb ook geen enkele nagel meer over, ze breken en scheuren alsof het niets is.
Hebben/hadden jullie dat ook?

Ik tel enorm af naar de echo... Nog 10 dagen. O_O
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel allemaal idd spannend en opleiding en zwanger maar we gaan het gewoon doen!

klopt ik moet nog tot 23 juli wachten voor de echo pfff lang. Tel de dagen ook voorbij haha.

En ik heb ook een bbq gehad van het werk je mag niet alles hebben en ik heb een behoorlijke buik al dus proberen te verbergen.

Flamingo ik heb ook last van de warmte maar ik heb weekend dienst en bereikbaarheid dus als er wat gebeurd moet ik me bed nog uit haha druk druk.

Misselijk heid gaat gelukkig iets beter alleen met eten dus ook me patroon veranderen om de 2 uren eten en wel gaan eten anders word het alleen maar erger.

Mijn bazin weet het nu ook want ik moest contract verlenging hebben en als je dat gaat verzwijgen dat je zwanger bent ben je strafbaar dus toch maar verteld maar ze heeft zwijgplicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik was het die het vroeg over zwangerschapsverlof, flamingo. Apart dat je dan al meteen moet stoppen als je met kinderen werkt. Wat moet je dan al die maanden doen zonder werk?

Wat jammer dat je niet naar het festival kon ideetje! Hopelijk wordt de misselijkheid minder de komende weken. Lukt het je wel om te werken?

Ik vond het stiekem heerlijk om tussen de babyspullen te snuffelen. Maar kan me goed inhouden hoor. Wil het nog niet te dichtbij laten komen ofzo, beetje zelfbescherming.

Ik vind het nu een ook wel erg warm. Helaas is het in mijn huis bijna net zo warm als buiten. Dus ik lig nu in het park half ik de schaduw. Gelukkig heb ik thuis een (klein) balkonnetje met veel schaduw dus daar verblijf ik de rest van de tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik ook weer ;-)

Ja, de eerste echo's naderen!

Flamingo, dat is lang thuis zitten zeg!

Pippo, super van je vaste aanstelling. Lekker idee dat je goed zit qua werk als je straks 2 kinderen hebt.

Navy, toch wel leuk om het iemand te vertellen hè, ondanks dat het ivm een medisch iets was. Hopelijk lukt het een beetje om koel te blijven de komende dagen.

Ideetje, leuk dat jullie het jullie ouders vertellen. Worden ze voor het eerst opa en oma?

Hier merk ik dat iedereen juist wat gereserveerd is. Na de miskraam in maart durven onze ouders nog niet echt blij te zijn volgens mij.
Ik laat t maar een beetje gaan. De echte jubelstemming komt zeker wel als alles goed gaat en blijkt te zijn.

Ik tel wel echt af naar mijn echo. Ene kant gaat de tijd best snel, andere kant zooooo langzaam.
Morgen alweer 6wkn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga later even op jullie reageren, maar ik heb het even nodig om van me af te schrijven. Ik ben namelijk weer behoorlijk in de spanning geschoten dat het misschien mis gaat. Gisteravond had ik namelijk opeens flink veel pijn in mijn onderbuik en rug en ook vanmorgen weer. De echte pijn duurde maar kort, maar mijn buik blijft zeuren. Ik probeer me voor te houden dat buikpijn normaal is en het heeft denk ik ook met mijn darmen te maken, want beide keren werd het minder toen ik naar de wc ben geweest, maar toch ben ik heel bang voor bloedverlies. Voel ook de hele dag aan mijn borsten. Doen ze nog wel even veel pijn, voelen ze nu opeens minder vol dan gisteren?!? Pff wat duren die dagen tot die echo toch ontzettend lang, nog 10 dagen te gaan...
Alle reacties Link kopieren
Ach, arme ideetje. Het is ook lastig. Je staat er niet zo onbezonnen meer in.
Je hebt waarschijnlijk zelf al alle rationele verklaringen tegen jezelf gezegd.
Meer dan ze voor jezelf herhalen kan je niet doen.
Ik zal ze ook nog eens herhalen.
Krampen zijn normaal. Kwaaltjes gaan op en af.
Probeer te blijven ademhalen.
Probeer afleiding te zoeken.
Nog 10 dagen en dan weet je meer :hug: :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Bah ideetje daar schrok je toch even van maar wat miss ook schrijft het hoort er ook wel een beetje bij en vertrouw je het niet bel dan gelijk je verloskundige en leg de situatie uit.
Miss kunnen ze je tips geven of eerder de echo.
Hoop dat alles goed komt :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hè wat vervelend ideetje!
Geen bloed gezien? Hopelijk gaat het snel over :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,
Ik heb me het hele weekend voorgenomen om hier te reageren, maar ik kwam er niet aan toe. Op de maandagochtend dus maar een nieuwe poging.

Ideetje, wat vervelend dat je je zo voel. Ik kan me voorstellen dat je er flink van bent geschrokken. Als je het niet vertrouwt inderdaad even de verloskundige bellen.

Miss Knap dat je het kan laten gaan en begrip lijkt te hebben voor de gereserveerdheid van je naasten. Dat lijkt me ook ergens wel lastig. Hopelijk kun je er zelf van genieten!
Ik tel met je mee tot de echo. Ik vind de dagen wat dat betreft ook kruipen.

Pippo Gefeliciteerd met je vaste aanstelling!

Navy haha, wat een bijzondere manier om het te moeten vertellen. Wel fijn om het nu ook met iemand te kunnen delen en een extra uitlaatklep te hebben, lijkt me.
Met de koffie heb ik flinke moeite; ik dronk eerder met gemak 6-8 koppen per dag. Dat had ik al behoorlijk terug gebracht toen we besloten om te proberen zwanger te worden. Nu drink ik 1 kopje per dag, maar dat voelt toch karig. Verder vooral heel veel rooibosthee en water.

Flamingopoeh, dat lijkt me best lastig, om zo lang verlof te hebben. Hopelijk kun je een flinke to do list samenstellen met voldoende leuke dingen! Hier niet bekend met scheurende nagels, maar ik bijt ze dan ook af. Wel een trillend ooglid links sinds ik zwanger ben.

Hier gaat het z'n gangetje. Een heel bijzonder weekend achter de rug. Ik ben zaterdag ten huwelijk gevraagd door mijn vriend! Super romantisch en een prachtige ring :heart: :love:
Gister gingen we bij mijn schoonouders eten en die hadden, heel lief, een fles champagne gehaald. Dat wisten we gelukkig al, dus we konden ons voorbereiden en hebben besloten om maar direct te vertellen dat ik zwanger ben. Schoonmoeder was in tranen en vindt het heel erg leuk. Ze hadden het niet verwacht. Vrijdag vertellen we het mijn moeder en haar vriend. Mijn vader moeten we nog even een datum voor verzinnen. Wel heel bijzonder om het te vertellen. Vandaag over 2 weken de echo, ik streep de dagen weg. Gelukkig drukke weken, dus niet al te veel tijd om er over na te denken.
Qua kwaaltjes blijft het hier redelijk rustig. Ik heb nog weinig last van misselijkheid, maar heb nu wel 's avonds wat last van (ik denk) brandend maagzuur. Mijn tepels zijn nog altijd gevoelig, ik ben veel sneller moe en zoals ik al typte heb ik last van een trillend ooglid aan de linkerkant. Tsja, verklaar het maar :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle lieve reacties meiden, dat doet me goed. Ik ben inmiddels ook wel weer wat rustiger. Heb die heftige pijn niet meer gehad en heb geen bloed gezien. Hopelijk blijft dit zo, maar daar probeer ik maar zoveel mogelijk van uit te gaan. Ik heb niet gebeld naar de gynaecoloog. Vorige keer toen het mis ging, gaven ze aan dat ze met deze termijn niet veel meer kunnen doen dan afwachten, omdat ze nog te weinig kunnen zien.

Flamingo, dat lijkt me heftig om zo lang thuis te moeten zitten. Ergens ook wel lekker, maar wel erg lang. Hoe kijk je er zelf tegen aan? Je zou bijna een nieuwe hobby gaan zoeken. En krijg je dan wel gewoon volledig door betaald? Ik vind het echt bizar dat je in Nederland bijna niks hoort over dit virus en dat er in Belgie op deze manier mee wordt omgegaan. Dat van die nagels herken ik trouwens niet. Hopelijk blijft het voor jou qua misselijkheid hierbij en kan je het weg eten.

Pippo, fijn dat de misselijkheid iets beter gaat met regelmatig eten! Volgens mij klopt het niet hoor dat je strafbaar bent als je je zwangerschap verzwijgt. Je bent wettelijk verplicht om 3 weken voordat je met verlof wil gaan je zwangerschap kenbaar te maken. Daarnaast mag een zwangerschap geen reden zijn voor het niet verlengen van een contract of ontslag.

Navy, ik hoef op het moment gelukkig niet te werken. Ik begin op 1 augustus met mijn nieuwe baan en tot dan ben ik heerlijk vrij dus dat komt goed uit, want werken had een behoorlijke uitdaging geweest op het moment.

Miss Bean, het was inderdaad erg leuk om het aan de ouders te vertellen. Mijn ouders zijn al opa en oma, maar voor de ouders van mijn vriend wordt het het eerste kleinkind. Mijn schoonouders regeerden ook heel leuk. Mijn schoonmoeder pakte gelijk het babyboek erbij van mijn vriend en gaf aan dat ze nog heel veel van zijn oude babyspullen in de opslag had staan, oude wieg en speelgoed enzo. Wat jammer dat bij jullie de ouders nu wat gereserveerd reageren. Hopelijk wordt dat inderdaad beter na een goede echo!

Nel, wauw gefeliciteerd. Wat een leuk nieuws! Gaat zijn gangetje zegt ze dan o_o
En die kwaaltjes, gek he wat je lichaam opeens allemaal kan gaan doen. Ik heb trouwens vaak last van een trillend ooglid als ik erg moe ben, mogelijk dat het daarmee te maken heeft?

Hier is vanmorgen de mevrouw van Moeders voor Moeders langs geweest. Vond het wel spannend om de test te doen, maar het was een knaller van een test. Vooral voor iemand die nog geen 6 weken is zei ze. Maar omdat mijn hcg blijkbaar hoog genoeg is, hoefde ik dus niet te wachten tot ik 6 weken ben en mocht ik vandaag al beginnen. Vanaf vanmiddag staan de kannen dus in de wc. Tot nu toe valt het me reuze mee met de stank van die flessen. Ik kan me wel voorstellen dat het na al die weken ook wel weer fijn is om gewoon weer normaal naar de wc te kunnen haha. Maar goed gezien de zomerstop er nog in valt voor ons, zal het allemaal wel meevallen. We hebben trouwens een hele lekkere zachte wikkeldeken gekregen als bedankje van moeder voor moeders :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden mag ik met jullie meeschrijven? Ik heb ook een poging gedaan bij een van de eerdere februari topics maar het is daar zo erg druk!

Ik ben (nog net) 36 jaar en we hebben een zoon van bijna 3. Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje en heb voor zoon een MA gehad. Toch weer spannend nu! Ik denk dat de uitgerekende datum rond 25 februari ligt en ik heb 16 juli een echo.

Ik las van iemand helemaal aan de start van het topic de vraag of je leven heel erg anders word met een kindje. Mijn antwoord daarop is ja! Maar naarmate je langer moeder bent word het steeds makkelijker om je weg te vinden in alles voor je kleintje en wat en wanneer doe je nog allemaal voor jezelf. Het went heel snel dat er zo'n kleintje bij je hoort en het is soms zwaar maar heel erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Spark and Shine, je bent natuurlijk welkom om mee te schrijven! Snap dat je het spannend vind, wat kunnen de dagen tot de echo lang duren dan he.

Hebben meer van jullie last van een soort van brok in je keel? Ook op momenten dat ik niet misselijk ben, heb ik wel het gevoel dat ik een brok in mijn keel heb en het lijkt alsof er vanuit binnen tegenaan wordt gedrukt. Vervelend gevoel. Heeft een van jullie dit ook en vooral wat doen jullie ertegen, ik heb nog niks gevonden wat heeft geholpen namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen dat het iets beter met je gaat ideetje. Brok in de keel herken ik niet, wel vervelend lijkt me. Misschien een beetje spanning?

Gefeliciteerd Nel!! Willen jullie tijdens de zwangerschap trouwen of daarna?
En leuk dat jullie het verteld hebben aan jouw schoonouders.
Is de rest ook getrouwd of niet? Wij niet, eigenlijk hebben we niks op papier staan. Moet allemaal nog geregeld worden (plus een nieuwe woning, ander werk pfff...) :rolling:

Welkom Sparkandshine! Leuk dat je al een kindje hebt. Ik was diegene met de vraag over hoe het je leven heeft veranderd. Ben zo benieuwd hoe het zal zijn. Ik kijk er heel erg naar uit maar vind veranderingen over het algemeen best lastig. Wij zullen -als alles goed gaat - de komende maanden ook moeten verhuizen (waarschijnlijk een andere woonplaats, hier is het echt onbetaalbaar voor ons) en ik ben een nieuwe baan aan het zoeken. Dus veel veranderingen in een relatief korte tijd.

Flamingo, jij bent de eerste van ons die een echo krijgt. Nog 1 week! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Flamingo ik lees net je verlofverhaal nog even door. Ik werk ook in de kinderopvang en bij ons is het gewoon doorwerken tot 6 of 4 weken voor de uitgerekende datum. Als er ziektes heersen op het kdv die gevaarlijk zijn voor zwangerschap mag je thuis blijven of op de bso werken. Best wel stom, want de meeste ziektes zijn al besmettelijk voor je het weet.... echt een enorm verschil zeg!

Navy gewoon met de stroom mee gaan en voor je het weet heb je alles onder controle! Hoop nieuwe dingen inderdaad voor je! Wel ook hele leuke dingen. 😊
Alle reacties Link kopieren
Oh en Nel van harte natuurlijk!!! Wat leuk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd nel!
Ja wij zijn al 3 jaar getrouwd toen ik zwanger was van mijn zoon bijna 60 vierkante meter bij het huis aan gebouwd wij hoeven niet meer te verhuizen. Wel kamer klaar maken voor onze zoon en de kamer waar hij nu in slaapt blijft baby kamer.

Gefeliciteerd spark idd echo duurt heel lang.

Brok in mijn keel ken ik ook niet wel misselijk zijn en braken haha.
Alle reacties Link kopieren
Sparkandshine
Welkom en proficiat!
Klopt inderdaad dat het in NL helemaal anders behandeld wordt, wat het enerzijds ook flauw maakt dat we in B wel thuis moeten blijven...

Ideetje
Door onverwachte omstandigheden, zit ik ook nog even in onzekere tijden qua contract, wat bepaald of ik ofwel 100% loon óf een ziekte-uitkering (maar een fractie van loon) zal krijgen gedurende die verplichte thuisrust.
Hangt met haken en ogen aan mekaar, heel die regelgeving, kan me er echt in opwinden. Want heb er zelf geen zeg in.

Navy
Whiehoe nog een week tot de echo! Ik tel de dagen af. Ik hoop echt op bevestiging dat alles gewoon goed gaat met dat kleine bosbesje. Het blijft zo abstract nu.

Hebben jullie al een huis gevonden?
Voor jou ook spannende tijden dus, nieuwe baan en nieuwe omgeving in het vooruitzicht.

NelVeerkamp
Proficiat met de verloving! Heerlijk. Willen jullie al snel trouwen? Of wachten tot na de kleine is geboren?
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Oh en wij zijn vorig jaar getrouwd en eerder dit jaar verhuisd naar een nieuwbouw! In dat opzicht hebben we het wel netjes voor elkaar :lol: :bonk:
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
Alle reacties Link kopieren
Hier niet getrouwd....wel nieuwbouwhuis met nog klein kamertje over dus voorlopig kunnen we nog blijven hier.

Ik mocht mijn echo eigenlijk volgende week al plannen maar omdat ik zelf zo traag was met bellen (ik heb vakantie nu nl) kreeg ik het niet meer voor elkaar en is het de 16e pas. Zo jammer weer...nu heb ik 12e de intake bij verlos hier maar nog geen plaatje kunnen zien. Wij zijn vorig jaar verhuisd dus is nieuwe praktijk voor ons. Ik weet al wel dat zij vanwege fluxus bij zoon niet de bevalling zullen doen. Ik moet verplicht in ziekenhuis bevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven