Uitgerekend eind februari begin maart

22-06-2020 13:22 368 berichten
Wie vindt het leuk om alles wat bij onze (nu nog prille) zwangerschap hoort te delen? :) ❤️

Er is al een topic van februari, maar die is al erg vol. Dus ik dacht, laat ik een nieuwe aanmaken voor eind feb/begin maart! Je kunt zelf de tabel bijwerken. De gegevens daarvoor zijn:

Gebruikersnaam: Babyeindfeb
Wachtwoord: Babyeindfeb

NaamLft#kind UD Geslacht
Numberonejasmin 31 2e 18 feb meisje
pampusgras12 30 2e 24 feb jongen
Frigga 29 2e 26 feb verrassing
Pimpelmusje 32 2e 27 feb meisje
GreenBean 35 1e 27 feb meisje
Artemiz 26 1e 1 mrt ...
Sterrenmunt--- 28 2e 1 mrt verrassing
Helmgras 31 3e 2 mrt meisje
Bankkussen 27 1e 2 mrt meisje
Zebrastrepen 36 2e 5 mrt ...
. . . . ......
Ambracia :redrose:
Cakejes :redrose:
Tijdje niks van gehoord, maar altijd welkom terug: Lathyrusjes
anoniem_637a886e2b1aa wijzigde dit bericht op 29-10-2020 10:56
68.39% gewijzigd
Helmgras, idd ook weer opnieuw in de luiers straks haha. Ben heel benieuwd hoe het nu is met een wat groter leeftijdsverschil tussen de eerste twee en nummer drie. Denk dat de kinderen het iig wel heel leuk gaan vinden! Wanneer wil jij het aan hen vertellen? Ik eigenlijk zo laat mogelijk, anders moeten ze zo lang wachten en bovendien weet de hele wereld het dan gelijk ben ik bang ;)

pimpelmusje, zo 40 vrouwen tegelijk uitgerekend, dat is echt veel zeg! Dat had ik eigenlijk ook niet verwacht zoveel, maar ja in de praktijk zal het meestal wel in balans zijn dan ja en dat niet iedereen tegelijk bevalt :) Het zal idd zo zijn dat een kleine praktijk minder zwangeren aanneemt, maar dan nog moet er wel 24/7 één van de twee standby staan en dan kom je alsnog aan 80 uur per week per persoon nog los van de momenten dat ze wellicht overlap hebben. Ik zou idd eens kunnen bellen, maar hier is sowieso genoeg keuze aan praktijken want ik woon in een grote stad :)

Oh ja, qua kwalen valt het nog mee hoor. Klein beetje onbestemd gevoel in m'n maag maar prima te doen nog. Wel ontzettend moe maar dat komt vooral omdat ik zo slecht slaap, wat niet eens door de zwangerschap komt maar er is iedere nacht wel wat. Bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal!!!
Greanbean; wat een gedoe met die verwijsbrieven zeg, gelukkig is het goed gekomen. Aftellen en hoop idd dat je vriend dan mee mag!
Mijn arts is nog met vakantie t/m 6 juli, hoop dat hij me daarna snel kan doorverwijzen, ben zo benieuwd wanneer ik binnen mag spieken. Heb het idee dat het dan pas wat echter wordt.
Cakejes, dankje. Heb me bij de verloskundige ingeschreven waar ik bij dochter bij zat. Alleen voor het kraambed dan inderdaad. Hihi gek die opgeblazen buik. Ik heb het idee dat ik dat ’s avonds ook een beetje heb, ken ik ook niet van mijn 1e zwschap. Nog maar een weekje tot je naar de gyn mag! Krijg je dan ook al een echo?
Pimpelmusje, spannend nog 3 weekjes wachten dus! Wij willen het ook pas vertellen na de eerste goede echo. Al vroeg mijn moeder afgelopen vrijdag al of ik zwanger was. Was toen pas 4 wk en een paar dagen, voelde me er een beetje naar over maar heb het toch maar ontkend...
Ja echt he, ik vergeet ook steeds dat ik zwanger ben haha. En borsten zijn ook leeggelopen na dochter, wie weet worden ze in de loop van de zwangerschap weer wat voller ;) Heb zo nu en dan wel het idee dat ze wat steviger voelen..
Bankkussen wat een bijzondere wending voor jou zeg! Hoop op een goede zwangerschap voor je!
Pampusgras: super leuk! Je moet nog wel lang wachten op een afspraak, klopt dat?
Frigga & Zebrastrepen: wat leuk dat jullie ook de 2e verwachten!
Dingoo: Ook voor jou spannend, hoop op een goed verloop!
Ambracia & Helmgras: Wat leuk een 3e kindje! Leuk dat jullie eerste 2 straks al een beetje kunnen helpen en al heel wat begrijpen.
Lathyrusjes: Leuk! Ik ben ook 1 maart uitgerekend (als het goed is)
Numberonejasmin Jij mag ook al bijna naar de vk zie ik, hoe ver ben je dan? Bijna 8 weken? Spannend hoor!

Hoop dat ik niemand ben vergeten, zal proberen wat regelmatiger te reageren :)
Alle reacties Link kopieren
Heb de tabel een beetje aangepast. Staat nu op chronologische volgorde van UD en heb een kopje 'Geslacht' toegevoegd. Willen jullie het geslacht weten? Wij houden het een verrassing, net als met dochter.

En klopt het dat nog niet iedereen in de tabel staat? Kan ik nog iemand toevoegen? :-)
Alle reacties Link kopieren
Artemiz Welkom! Hoop dat het deze keer wel allemaal voorspoedig verloopt :hug:

Cakejes Herkenbaar hoor, die wisselende klachten. Volgens mij is dit juist dé plek om het te delen, dus ga vooral je gang!

Pimpelmusje Zelfde hier, heb ik een dag nergens last van, ga ik bijna denken dat ik verzonnen heb dat ik zwanger ben :facepalm:. Maar positieve testen en niet ongesteld zijn de belangrijkste tekenen en die kloppen. Over een paar weken zijn we inderdaad vast allemaal aan het klagen dat we zo misselijk zijn, hahaha.

Helmgras Dat zal wel weer even wennen zijn met zo'n kleintje. Wel super leuk dat je andere kinderen het nu echt gaan mee beleven dat ze een broertje of zusje krijgen.

Ambracia Slecht slapen herken ik wel ja. Of ja, niet eens zo heel slecht, maar ben gewoon iedere dag rond 5 uur / half 6 wakker. Denk dat dat meer door het molentje komt wat meteen gaat draaien in m'n hoofd dan daadwerkelijk door de zwangerschap zelf. Maar maakt wel dat ik om 22u echt op ben iedere avond, dan duik ik ook gewoon lekker mijn bed in.

Sterrenmunt Lijkt me lastig als iemand er direct naar vraagt of je zwanger bent, zeker als het je moeder is! Hier inderdaad zelfde idee, na de eerste echo vertellen aan de mensen die dichtbij ons staan en dan na 12 weken aan 'de rest'. Wij willen wel weten wat het wordt, gewoon omdat het praktisch is :-). En tabel is fijn zo inderdaad, lekker overzichtelijk!

Numberonejasmin Jij hebt morgen al een afspraak zie ik, spannend!!

Verder hier momenteel druk met werk, omdat we volgende week een weekje vakantie (in eigen land :-D) hebben. Merk dat de afleiding wel fijn is, anders ga ik heel de tijd zitten googelen als dingen op 'niet misselijk, klopt dat wel' en dat soort dingen. Ook nog even contact gehad met de gynaecoloog waar we op pre-conceptie spreekuur zijn geweest in het academisch ziekenhuis en zij gaf aan dat we inderdaad ook een verloskundige in de buurt moeten zoeken voor met name de zorg na de bevalling en, zoals ze het zo mooi zei, de leuke dingen. Dus heb er gisteravond eentje gekozen en het aanmeldformulier ingevuld. Benieuwd wanneer ze terug bellen.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend nog een mooie moeders voor moeders test https://www.mupload.nl/img/ftzzyv4yuj.jpg
Ben vandaag wel vreeeselijk moe, dat en de tests doen me toch maar geloven dat het echt zo is :)
Alle reacties Link kopieren
Helmgras: ik heb ruim tien maanden borstvoeding gegeven. En jij? Wil je het weer gaan doen? Ik had er op het laatst een beetje een haat/liefde verhouding mee. Ik vond het aan de ene kant fantastisch, maar mijn dochter wilde geen fles, dus het heeft ook echt wel veel van me gevraagd. Maar ga het wel weer doen hoor! En hard hopen dat een flesje dit keer beter lukt :)

Sterrenmunt Wauw goed bezig hoor! Mooie georganiseerde tabel hebben we op deze manier :) Heb je een soort telepathische connectie met je moeder ofzo? ;) Bijzonder dat ze het vroeg, lastig hoe je dan moet reageren! Hier op een of andere manier ook veel minder dan bij eerste de behoefte om het te vertellen, heel gek. Kon toen echt niet wachten, maar nu heb ik dat een stuk minder. Hele mooie test ook! Ik denk inderdaad dat je maar moet geloven dat het daadwerkelijk zo is ;) Goed dat je dit gaat doen!

Leuk Greenbean, een vakantie in het vooruitzicht! En heel herkenbaar, dat googlen. Ben ook toch steeds aan het kijken, omdat ik me bij m'n eerste zwangerschap eerst ook nog goed voelde, maar voor mijn gevoel kwamen de kwaaltjes toen toch sneller. Ik heb een dagboekje bijgehouden, maar dat zit in een van de honderd dozen op onze zolder en kon dat niet vinden. Mijn man gaat vandaag spitten, want wil het zo graag even checken :lol: Ik probeer maar vertrouwen te blijven houden, maar ik ga dat op een of andere manier steeds lastiger vinden....

Morgen echo Numberonejasmin! :heart: Spannend? Veel succes en plezier alvast! Leuk even voor de eerste keer kijken :) :heart:
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn dat ik een beetje gerustgesteld word door iedereen in dit topic die ook nog nergens last van heeft. Ik voel me helemaal normaal en ik ga bijna verlangen naar misselijkheid, gewoon voor een beetje zekerheid? Over een maandje zullen we wel anders piepen. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Artemiz haha heel herkenbaar. Ik zeg elke keer tegen vriend dat ik zo graag misselijk wil zijn en me zwanger wil voelen. Bij de eerste miskraam was ik al vanaf 3,5 week misselijk. Heerlijk vond ik het :rofl:

Pimpelmusje wat leuk dat je zo'n dagboek hebt bijgehouden! Ik stond van de week met een zwangerschapsdagboek in mijn handen, maar durfde het nog niet aan te kopen. Nu houd ik kwaaltjes maar bij in een app zodat ik een eventueel dagboek met terugwerkende kracht kan invullen. Dat je eerder kwaaltjes kreeg bij je vorige zwangerschap hoeft ook niets te zeggen. Ze zeggen altijd dat elke zwangerschap verschillend is toch.

Gister voor de laatste keer getest. Was mooi opgelopen. Moet me daar maar een beetje aan vast proberen te houden. 18 juli echo, dus nog iets meer dan 2 weken

https://www.mupload.nl/img/iq68fb.jpeg
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb ook even tijd gemaakt om bij te lezen en op iedereen te reageren. Ik was al een paar keer begonnen, maar er bleven maar nieuwe berichtjes bijkomen :rofl:

numberonejasmine morgen je echo, veel succes!
Greenbean herkenbaar dat vroeg wakker worden, ik meestal rond 5 uur. Zo stom! Ik krijg ook extra (groei)echos i.v.m. kans op achterblijven van groei. Zoon is dysmatuur (=te licht) geboren na 39 weken. Daarna heeft hij gedronken als een bootwerker en is hij al vrij snel opgeschoven naar gemiddeld. Ik krijg vanaf 8 weken bloedverdunners om de doorbloeding van de placenta te verbeteren. Krijg jij dat ook?
pimpelmusje gelukkig is het rozeverlies snel gestopt!
Frigga ook een zoon van 14 maanden, wat leuk!
pampusgras12 ook een 2e, hoe oud is jullie kindje?
cakejes wauw, wat bijzonder dat je nu spontaan zwanger bent geworden. Balen dat je man niet mee mag naar je afspraak.....
Sterrenmunt-- wat fijn dat je de tabel hebt aangepast, mooi overzichtelijk zo. En een mooie knaltest! Wat leuk dat jullie het geslacht een verrassing laten zijn. Ik heb ook altijd gezegd dat ik dat zou willen. Puntje bij paaltje was ik toch te nieuwsgierig! Vervelend dat je nog moet wachten op de verwijzing naar gyn.
lathyrusjes is het nieuws al een beetje geland?
helmgras31 een 3e, wat leuk! Zijn de oudste kindjes jongens/meisjes? Het duurt nog even voordat jij je echo hebt zie ik.
Artemiz wat heftig, 4 mks in een half jaar. Wat fijn dat je nu meer vertrouwen hebt, ik hoop op een onbezorgde zwangerschap voor jou!
Bankkussen wat fijn dat je testen mooi zijn opgelopen! Ook voor jou hoop ik op een mooie plakker deze keer!
ambracia ik heb je toegevoegd aan de tabel. Ik heb geen ervaring met een kleine verloskundige praktijk. Heb je een keuze kunnen maken en een eerste afspraak ingepland?

Dinsdag heb ik nog een keer getest voordat ik een verwijzing zou vragen naar de gynaecoloog, een mooie knaller! Vandaag geprobeerd een afspraak te maken, ik word nog teruggebeld. Wel heb ik me ingeschreven bij een verloskundige, voor "de leuke dingen" zoals Greenbean ook al schreef.

Kwaaltjes nog niet echt. Ik heb het wel snel warm en dus vroeg wakker. Bij mijn eerste zwangerschap had ik veel last van maagzuur, maar ben ik amper misselijk geweest. Wat betreft de wisselende kwaaltjes per dag: ik heb ergens gelezen dat hcg in stapjes stijgt. Dan krijg je kwaaltjes, je lichaam went daaraan en kwaaltjes nemen af. Dan stijgt hcg weer en krijg je weer kwaaltjes. Hopelijk stelt dat wat dames gerust.
Alle reacties Link kopieren
Konijntje777 schreef:
28-06-2020 08:56
Hallo allemaal,
Ik zie dat de tabel gesloten is. Maar zou ik toch mee mogen schrijven :-$ ? Van de week had ik een positieve test en denk rond 3 maart uitgerekend te zijn.
Gefeliciteerd Konijntje777. Wat mij betreft ben je welkom om hier mee te schrijven. Mocht je liever in het UD maart topic schrijven dan wens ik je een fijne zwangerschap!
Ha allemaal!

Fijn van de knaltest zebra! En bedankt dat je me hebt toegevoegd aan de tabel, top! Ik ben de laatste in de rij zo te zien, oh dear.

Ik ben iets minder dol op kwaaltjes dan jullie geloof ik haha, van mij mogen ze wegblijven dit keer. Het gaat ook nog aardig goed. Ik voel me wel anders en soms wel wat duizelig en misselijk maar niet noemenswaardig. Heb echt zat momenten dat ik denk: oh ja ik schijn zwanger te zijn haha. In mijn herinnering begon het de vorige keren wel echt bij 5 weken en dat is ongeveer nu. Nou we zien het wel.

Ik heb wel een praktijk uitgekozen ja, ga me morgen inschrijven als ik het niet vergeet. Dit is een praktijk met een team van 5 verloskundigen, spreekt me toch meer aan. En ze bieden bij deze praktijk gratis een vitaliteitsecho aan en een echo bij 32 weken ofzo. Ook fijn!

Er zijn er dus meer die slecht slapen! Vervelend! Hopelijk nu voor iedereen een goede nacht ;)
ambracia we willen het ze ook zo laat mogelijk vertellen. In ieder geval na de termijnecho (zodat het niet erg is als ze het anderen vertellen), maar als we het nog een paar weken langer kunnen rekken zou dat misschien beter zijn. Anders duurt het nog wel erg lang voor ze! Ben wel benieuwd ook wanneer mijn buik ze gaat opvallen. Vermoed dat die nu wel weer wat sneller zal groeien.

sterrenmunt de tabel ziet er strak uit! En fijn dat je ook zo'n knaltest had van MvM.

en bankkussen en zebrastrepen ook nog een knaller van een test. Top!

pimpelmusje ik heb 2x 2 jaar borstvoeding gegeven. Zelfs dus nog even beide kinderen tegelijk aan de borst gehad, maar toen dronk de oudste gelukkig niet zo vaak meer! Van te voren nooit zo bedacht hoor. Maar het liep gewoon zo. Ik ga het dus ook zeker weer doen. Mijn kinderen pakten de fles wel gewoon gelukkig. Lijkt me lastig als dat niet lukt, want dat moet je helemaal altijd paraat staan. Hopelijk gaat dat bij de tweede makkelijker en ga je een fijne borstvoedingsperiode tegemoet!

Ben overigens wel benieuwd of er meer hier zijn die borstvoeding willen gaan geven.

numberonejasmin spannend, de eerste echo morgen!

Verder weinig nieuws hier. Merk alleen dat ik al steeds de neiging heb om aan mijn buik te zitten. Niet dat ik echt al een dikke buik heb natuurlijk, maar soort reflex. Daar moet ik maar beetje mee oppassen, anders hebben anderen het zo door natuurlijk! :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Wij hebben vandaag een prachtig kloppend hartje gezien! Volgens mijn berekening ben ik ongeveer 7 week en dat klopt ook met de berekening van de verloskundige.

Super fijn dus! Ik heb ondertussen wel veel last van misselijkheid. Gek genoeg voel ik mijn borsten nog niet. Dat had ik met de eerste wel heel erg.

Borstvoeding is bij de eerste niet gelukt, wel een poos gekolft. Hopelijk lukt het bij deze wel! Al voelde ik me daarin af en toe wel gevangen. Ik denk dat ik dat nu meer los kan laten!

Hebben andere borstvoeding moeders dat ook gehad?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Heb je alweer een nieuwe datum?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb de tabel al aangepast.
30 juni de termijnecho!
Alle reacties Link kopieren
Ambracia hier ook slecht slapen. Maar bij mij komt het echt door pijn in mijn heupen 's nachts. Had dit bij mijn vorige zwangerschap ook, maar is nu veel vroeger en heviger. Vanaf een uur of 3-4 kan ik geen goede houding meer vinden....moet hier weer even aan wennen.
Sterrenmunt volgende week mag ik. Ik vermoed wel dat er een echo gemaakt wordt. Zal er een beetje om spannen of het hartje al zichtbaar is. Goed dat je meedoet aan Moeders voor moeders.
Artemiz fijn toch dat je geen klachten hebt. Snap wel dat je dat ook weer onzeker wordt.
Numberonejasmin gefeliciteerd :heart:. Wat ontzettend Fijn!
Greenbean jij hebt lekker vakantie of in elk geval bijna 😁. Dat Googlen herken ik wel hoor. Neem mij steeds voor om het niet te doen, maar dan :bonk:

Zal volgende keer iets eerder reageren. Komen steeds berichtjes bij en dan verlies ik het overzicht :facepalm:

Hier afgelopen woensdag de laatste twee testjes gedaan. Clearblue zei 3+ en bij de kruidvat was de teststreep donkerder dan de controlestreep.
Dinsdag naar de Gyn en als dan alles goed is ga ik mij aanmelden bij verloskundige, kraamzorg en moedersvoormoeders.
Iemand vroeg of iedereen van plan was borstvoeding te gaan geven. Dit was bij mijn eerste echt een strijd. Zoontje was 10% afgevallen, kreeg dus niets binnen. Met kolven kwam er maar niets dus uiteindelijk besloten om toch over te gaan op,flesvoeding. Daarbij was ik 5 cup maten gegroeid ( en ik had al een behoorlijke cup maat). Ik neig er nu na om toch weer flesvoeding te geven. Heeft toch veel stress gegeven. Al zeggen mijn hormonen dat in het toch weer moet proberen (zal mijn man niet leuk vinden denk ik :-))

Vandaag een dag met wat meer buikpijn en dus weet meer onzekerheid. Mag van mij wel weer over zijn
Alle reacties Link kopieren
Numberonejasmin Super dat jullie een kloppend hartje hebben gezien, lijkt me zo'n geruststelling. En balen van de kwaaltjes :-(...

Sterrenmunt Goed van je dat je MvM doet (en zo'n extra test is altijd fijn :-))! Valt het tegen om steeds in die flessen te plassen?

Pimpelmusje Dagboekje al gevonden? Lijkt me wel bijzonder om het te kunnen vergelijken met vorige keer.

Bankkussen Ik ben ook opgehouden met testen. Wachten tot de echo duurt toch lang en zo'n test zegt ook niet meer dan dat er hormonen in je lijf zitten.

Zebrastrepen In principe gaat het bij mij alleen om controle of de baby goed groeit, mijn darmen werken niet naar behoren, dus er is een kans dat ik te weinig voedingsstoffen opneem en de baby dus niet genoeg heeft om te groeien.Dus als het gewoon zo gaat als de verwachting is (dat m'n lijf meewerkt dus ;-)), geen medicijnen, alleen de check steeds of alles goed gaat. En richting het derde trimester samen met de internist kijken of ik een tijdje kan stoppen met mijn medicijnen. Op zich kan de baby prima geboren worden met, maar het gaat immuun onderdrukkers, dus liever niet. Heb je inmiddels al een afspraak kunnen maken?

Ambracia Kan me voorstellen dat je de kwaaltjes niet hoeft als je er bekend mee bent ja ;)

Helmgras Ik wil wel borstvoeding geven als het kan, maar door mijn ziekte is het afwachten of mijn lichaam de zwangerschap goed trekt. Mocht ik echt te weinig voedingsstoffen op gaan nemen, dan is een fles verstandiger, maar daar ga ik voor nu niet vanuit. Lijkt me heel bijzonder, borstvoeding geven!

Cakejes Jij mag je al bijna melden bij de gynaecoloog, spannend!

Ik heb bijna vakantie :hyper:! Heel veel zin in een weekje niet hoeven te concentreren en het gevoel hebben dingen te verbergen ;-). Qua kwaaltjes blijf ik op en af wat buikpijn houden (pijn is eigenlijk te veel eer, meer wat hinder in de onderbuik), maar dat heb ik vanaf het begin dus heb me er inmiddels overheen kunnen zetten dat dat een slecht teken is. Veel moe en sinds een dag of 2 voel ik me met momenten niet lekker. Niet heel misselijk, maar zo'n moment dat je even wil liggen om tot rust te komen. En m'n borsten beginnen te groeien, das best leuk als je het normaal met een b-cupje moet doen :-D.
Alle reacties Link kopieren
Even een snelle reactie vanaf mijn mobiel. Ik zie dat meerdere last hebben van hun buik. Dat stelt me ergens wel gerust want heb ik ook sinds gister en was een beetje in paniek. Weet ook niet of het soms mijn baarmoeder is of mijn darmen zijn. Vandaag 5 weken. Extra spannende week voor me. Vind het lastig om op dingen te focussen.
Greenbean ik ben jaloers op je vakantie! Geniet ervan :sun: ga je nog ergens heen?
Hallo meiden,

Ik typ even vanaf mijn gsm. Ik lees alles maar het is onhandig reageren als je niet goed terug kunt scrollen.

Jasmin wat geweldig een kloppend hartje.
Dat blijft toch het mooiste nieuws dat er is !

Met mij gaat het goed. Moe, misselijk met vlagen en moet op tijd eten. Ik heb ook een kort lontje richting mijn peuter. Ik heb die kwaaltjes niet gemist maar het is voor een goed doel.
Bankkussen, niet ongerust zijn 😘. Rommelende buik hoort er bij. Alles moet even een nieuw plekje krijgen in je buik en je baarmoeder groeit.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om al jullie verhalen weer te lezen, en wat fijn, het eerste kloppende hartje! Dat er maar veel mogen volgen over een paar weekjes! ❤️ wel een heel bijzonder idee hè, dat die hartjes nu ergens ongeveer gewoon beginnen te kloppen. En daar hopelijk pas over heeeeel veel jaar weer mee stoppen. Het blijft echt een wonder! Probeer er af en toe even bewust bij stil te staan, merk dat dat wel anders is met een tweede. Hebben jullie dat ook?

De tijd gaat best snel vind ik. Sinds gister eigenlijk redelijk vanuit het niets behoorlijk misselijk, en man had dagboekje gevonden, precies toen ook na 5.5 week... dus hoera voor dat dit wat meer zekerheid geeft, maar verder... pffff!

Het lukt me zo op mn telefoon niet om op iedereen te reageren, maar wel heel leuk om te lezen en deze bijzondere eerste weken met jullie te kunnen delen! 😊

Fijn weekend allemaal!
Ja dat heb ik ook pimpelmusje. Het gaat sneller nu en je bent er minder mee bezig. Ben ik eigenlijk wel blij mee, bij mijn eerste kindje was ik de dagen/uren aan het aftellen.

Lig nu even op bed. Merk dat het best pittig is zo met een peuter die al rondloopt als je misselijk en moe bent. Van mij mogen de eerste 12 weken om zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden, even een teken van leven: wij hebben vandaag de sleutels van ons nieuwe huis gekregen dus daar waren en zijn we de komende tijd erg druk mee!
Daarnaast heb ik behoorlijk veel last van misselijkheid, dat had ik helemaal niet tijdens mijn eerste zwangerschap. Dus dat maakt het erg pittig in combi met nieuw huis, wisselende diensten (zorg) en ons zoontje natuurlijk. Dus sorry!! Ik lees alles mee, maar moet dit weekend ook weer werken, dus ik vind nog geen rustmoment om even op jullie te reageren...
Heel herkenbaar pimpelmusje. Bij de eerste wist ik op elk moment exact te noemen hoeveel weken en dagen ik was en was ik er heel veel mee bezig. Bij een tweede en nu derde word je gewoon ook meer in beslag genomen door allerlei dingen, dus minder tijd om erbij stil te staan. Zit er daarom nu wel aan te denken om weer een zwangerschapscursus te doen. Gewoon om 1x per week stil te staan bij de zwangerschap en de baby. Maar goed, dat is iets voor over een aantal weken...

numberonejasmin wat heerlijk om een kloppend hartje te zien!

Ik ben sinds een paar dagen ook zoo moe. Gisteren haast te moe om te eten en vanmorgen had ik er voor het middaguur alweer een dutje op zitten. Mijn man was even met de kinderen weg, dus direct de kans gegrepen om even te gaan liggen... vind dit toch wel weer wennen hoor, dat je zo ineens van heel fit naar vermoeid wrak gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hier is de dodelijke vermoeidheid ook toegeslagen. Twijfel nog of ik blij ben met dit symptoom :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven