Uitgerekend eind januari 2018 (deel 2)

01-06-2017 19:31 1132 berichten
Hier is deel 2 (als vervolg op ons oude topic: zwanger/eind-januari-2018-uitgerekend/l ... #p27149399) Nu met tabel!
Iedereen die zwanger is en eind januari is uitgerekend, kan hier meeschrijven :cheer2:

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
stellarules
(32/26)
Tweede 28 januari Meisje! :love: 22 december bevallen! :heart:
Januari-2018
(22/27)
Eerste 25 januari Jongen! :love: 12 januari bevallen! :heart:
Sophie
(26/32)
Eerste 23 januari Meisje! :love: 22 januari bevallen! :heart:
Die-ene
(29/31)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 23 januari bevallen! :heart:
wahaki
(33/34)
Tweede 21 januari Jongen! :love: 24 januari bevallen! :heart:
Duikmuis87
(30/33)
Eerste 23 januari Jongen! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Huismussie
(33/35)
Tweede 23 januari Jongen! :love: 27 januari bevallen! :heart:
flower29
(33/39)
Tweede 22 januari Jongen! :love: 2 februari bevallen! :heart:
Bibi30
(?/?)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 6 februari bevallen! :heart:
Phlee87
(27/30)
Eerste 17 januari Jongen! :heart: :duckie:
sammie81
(36/33)
Eerste 31 januari Meisje! :heart: :duckie: IVF; mk dec '16
.
Jufjenn, Masjeel, Adaline, Rowiee_17. Bouvrie. Noor1807. Lin1402, Baby-nummer3, Fannetje, Knorretje2 & Viva-vida: jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf altijd weer toevoegen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:28
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
92.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Huismussie! Geniet ervan!
Van harte Huismussie!

Ik was eigenlijk gisteren uitgerekend. Zo'n raar idee. Ze is al bijna 6 weken.

Flower hoe gaat het? Heb wel met je te doen. Je bent (een van) degene die het erg zwaar heeft en je moet zolang wachten. Ga je jezelf nog laten strippen? Ik hoop dat het alsnog spontaan begint!

Alle mama's: geniet van de baby's. Gaat het goed?
Flower, nog even voor jou.
Ik vond strippen écht heel goed te doen.
Ik zou er voor gaan.
Het was hoogstens een beetje een rotgevoel maar echt niet super pijnlijk. Bij mij heeft het zeker wat in werking gezet.
Zet em op vrouw!!
@wahaki en stellarules
Vk is net geweest. Ontsluiting is ten opzichte van vorige week niet vooruit gegaan.
Ze heeft een beetje kunnen strippen maar ze gaf zelf al aan dat het niet heel gunstig voelde.
Mocht dit niks doen, dan woensdag weer.
Pfff wachten duurt lang hè flower?? Ik ben vandaag uitgerekend en t zoooo zat! Morgen controle en gelijk kijken of ze kunnen strippen. Ik hoop t zo!
Ik hoop het voor je bibi.
Ik ben nu een week over tijd en de vk zei dat mn buik wéér gegroeid was.
Ik heb zoiets van: ja ho maar... Het moet er ook nog uit.
Dat dus idd flower
Flower en Huismussie: nog gefeliciteerd met jullie oudste kinderen!

Sophie: dat klinkt als een hele snelle bevalling. En wat een mooie naam zeg! Hoe gaat het voeden inmiddels?

Flower: wat naar dat de het onderzoek zoveel pijn deed en het strippen ook niet liep zoals gehoopt. Ik hoop ontzettend voor je dat het wel wat in gang zet.

Stella: dat ze eigenlijk pas voor gisteren 'op de planning stond' en jullie haar als 6 weken hebben lijkt me inderdaad een bijzonder idee. Hoe gaat het met jullie meisje inmiddels?

Bibi: ook succes met wachten voor jou, hopelijk komt de baby snel.

Hier is de kleine alweer bijna een week oud. Heel gek, kan me niet voorstellen dat ze een week geleden er nog niet was. Met haar gaat alles super, ze alweer bijna op haar geboortegewicht. Met mij gaat het ook goed, maar ik ben wel geneigd te snel en te veel te willen, dus ik moet verplicht wat rustiger aan doen.
Hoe was de controle Bibi? Nog gestript?

Ik kom steeds even kijken of er van jouw kant al nieuws is Flower. Heb wel met je te doen hoor.

Pas je een beetje op jezelf Die ene? Fijn dat ze alweer op haar geboortegewicht is!
Wat je vraag betreft, die zwangerschap lijkt al een eeuwigheid geleden haha. Ze doet het goed gelukkig. We proberen nu een gewone fles ipv de flesjes uit het ziekenhuis. Duurt enorm lang voor ze die leeg heeft maar ja. Tijd genoeg nog voorlopig.

Geven jullie borstvoeding of fles?
Het strippen heeft niks uitgehaald. Morgen dus weer helaas...
Ik heb het echt echt echt helemaal gehad en vraag me inmiddels af waar ik überhaupt energie moet weg halen om te bevallen..
Slaapmedicatie mag ik niet meer en heb ik inmiddels ook al bijna 3 weken niet meer gehad.
Ik heb vandaag gegoogled voor keizersnede en verbaas me ergens waarom het in nl geen keuze is. Want serieus dat dat mij zelfs aantrekkelijk klinkt nu.
Sorry voor de dramatische ego post.

@dieene
Kan me voorstellen dat jullie het niet meer kunnen bedenken dat ze er nog niet was. Went toch wel snel dat ze er helemaal bijhoort hé.
Bedankt voor de felicitatie :-)

@bibi Hoe is de controle gegaan?

@stellarules
Wat fijn dat ze het zo goed doet.
Ja, jeetje, 6 weken geleden alweer. Wat gaat dat snel!
Wil het slapen wat?
Pfoe flower wat heftig allemaal voor je. Wat duim ik voor je dat de bevalling snel begint en je toch nog energie vindt om t natuurlijk te doen. Kan me wel voorstellen dat je denkt over keizersnede. Is er nu wel al wat afgesproken over inleiden?

Ik had vandaag weer afspraak bij verloskundige. Ze ligt weer ingedaald. Verder was alles goed. Afspraak voor volgende woensdag gemaakt om te strippen, maar dan is ook mn vriend jarig, dus twijfel nog een beetje....en als strippen niet lukt dan wordt er afspraak gemaakt voor inleiden. Ben benieuwd of het zover komt.

Wat goed om te horen dat het verder met alle kleintjes zo goed gaat.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Net controle gehad. Alles was goed. Maar kon herlaas nog niet gestript worden. Zat nogte dicht. Ff domper
Balen bibi. Wanneer moet je nu terug?
Vandaag de uitgerekende dag voor ons. Uiteraard nog alles rustig. Ik had niet anders verwacht.

Fijne dag vandaag iedereen
Och flower wat naar allemaal, in ieder geval succes met het strippen vandaag. :rose:

Sammie: fijn dat de baby weer ingedaald is! Is het niet mogelijk om een dag later gestript te worden bij de verloskundige? Kan me goed voorstellen dat je niet wil dat de geboorte en verjaardag samen vallen.

Bibi: jammer zeg, hopelijk lukt het bij een volgende afspraak wel.

Stella: wat voor is het verschil met flesjes uit het ziekenhuis en gewone? Zit daar een ander type speen op oid? Heel fijn dat ze het zo goed doet. :)
Ik geef borstvoeding. Was de eerste paar dagen even wennen, maar nu loopt het lekker en bevalt het zowel haar als mij goed.
Sammie, Bibi en Flower: ik duim heel hard voor jullie dat de bevalling snel mag beginnen. Ik ging met de eerste een week overtijd en vond dat heel frustrerend. Geen datum meer om je op te richten, alleen maar wachten. Het gevoel dat je er echt hélemaal klaar mee bent. Niet leuk!
En succes met strippen! Hopelijk zet het wat in gang.

Wat heerlijk Die ene dat het voeden zo goed gaat!
Die flesjes hebben een extra zachte, spitse speen waardoor ze weinig moeite moet doen. Maar betekent nu ze sterker is ook dat ze achter elkaar leegdrinkt en haar zuigbehoefte niet weg is. Vandaar dat we proberen overstappen. En dan zie je wel dat ze nog een eeuwigheid over een gewone fles doet. Even doorzetten.

Flower slapen gaat redelijk. Vannacht was een ramp maar er zitten ook redelijke nachten tussen waarbij ze maar 1x komt. Ik weet wel weer waarom ik het eerste half jaar zo pittig vond :mrgreen:
Ik lig nu even plat, dus even een vlug berichtje.
Vanmiddag ben ik weer gestript en ze heeft goeie hoop dat het vandaag of morgen begint.
Morgen consult voor inleiden, mocht dat nog nodig zijn. Mocht ik moeten worden ingeleid, dan gebeurt dat vrijdag.

Ik reageer later wel wat uitgebreider op jullie berichten. Nu even in de rust.
Succes flower hoop dat ze gelijk heeft en het doorzet
Oei spannend flower. Ik duim voor je!
Stil hier. Hopelijk zijn jullie alle drie aan het bevallen!
Ik kom net uit het ziekenhuis.
Weer heeft het strippen niks uitgehaald. Dus ze hebben gekeken of ik een ballonnetje nodig had of niet.
Dat is niet aan de orde, dus moet ik morgen wéér naar het ziekenhuis en dan word ik waarschijnlijk ingeleid
Hè wat balen flower. Ik had zo gehoopt dat je inmiddels niet meer zwanger zou zijn.

Hier alles nog rustig. Vanochtend en vannacht wel wat rommelig en onrustig, maar rest van dag niet. Ze is wel echt vandaag enorm beweeglijk.
Wat zuur flower! Ik had voor je gehoopt dat het had gewerkt en je nu aan het bevallen was.
Succes met het inleiden morgen, je bent nu echt bijna klaar!
Ahh wat een domper flower! Ik hoop dat je vannacht een btje slaapt en morgen jullie dag mag zijn.
Hier ook alles rustig.
Ik zat er vanmorgen echt ff doorheen na weer slecht slapen en eindeloos pijn vd harde buiken. Hoop zo dat ze ma wel wat kunnen doen voor me of dat ze vh weekend lekker zelf komt.
Succes vandaag Flower. Hopelijk heb je hem of haar in je armen straks. Inleiden is écht te doen hoor :bigkiss: Weet je iets over het geschatte geboortegewicht?

Sammie was de baby weer onrustig vannacht? Hopelijk is het wat voorwerk en zet het door of geeft het wat ontsluiting. Zet em op!

Bibi hoe ging het vannacht? Een beetje kunnen slapen? Ik duim voor je dat ze niet lang meer op zich laat wachten!

Dat zijn dan de februaribaby's. In ons groepje hebben we van alles wat, december, januari en februari!

Hoe is het met de januarimama's?
Ja ik heb eindelijk op plassen na van 12tot6 kunnen slapen . Heerlijk
Ik hoop stiekem dat ze vh weekend komt ! Ma wordt er weet verder gekeken.
Flower zet hem op vandaag! Denk aan je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven