Uitgerekend eind januari 2018 (deel 2)

01-06-2017 19:31 1132 berichten
Hier is deel 2 (als vervolg op ons oude topic: zwanger/eind-januari-2018-uitgerekend/l ... #p27149399) Nu met tabel!
Iedereen die zwanger is en eind januari is uitgerekend, kan hier meeschrijven :cheer2:

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
stellarules
(32/26)
Tweede 28 januari Meisje! :love: 22 december bevallen! :heart:
Januari-2018
(22/27)
Eerste 25 januari Jongen! :love: 12 januari bevallen! :heart:
Sophie
(26/32)
Eerste 23 januari Meisje! :love: 22 januari bevallen! :heart:
Die-ene
(29/31)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 23 januari bevallen! :heart:
wahaki
(33/34)
Tweede 21 januari Jongen! :love: 24 januari bevallen! :heart:
Duikmuis87
(30/33)
Eerste 23 januari Jongen! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Huismussie
(33/35)
Tweede 23 januari Jongen! :love: 27 januari bevallen! :heart:
flower29
(33/39)
Tweede 22 januari Jongen! :love: 2 februari bevallen! :heart:
Bibi30
(?/?)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 6 februari bevallen! :heart:
Phlee87
(27/30)
Eerste 17 januari Jongen! :heart: :duckie:
sammie81
(36/33)
Eerste 31 januari Meisje! :heart: :duckie: IVF; mk dec '16
.
Jufjenn, Masjeel, Adaline, Rowiee_17. Bouvrie. Noor1807. Lin1402, Baby-nummer3, Fannetje, Knorretje2 & Viva-vida: jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf altijd weer toevoegen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:28
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
92.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oooh gefeliciteerd die ene!!
Geniet van jullie meisje!
Gefeliciteerd die ene!
Hoe voel je je?
Gefeliciteerd Die ene!! Wat fijn dat ze er al is, heerlijk! Hoe gaat het met jullie?
Van harte gefeliciteerd dieene. Genieten!!
Even een korte update. Ik lees al jullie verslagen vast later deze week nog.

Zondagavond om 18u20 de vlk gebeld nadat ik vanaf een uur of half 6 toch het idee had dat het door ging zetten. Deze heeft om 19u30 3cm geconstateerd.
Om 00.40u ongeveer mocht ik gaan persen en om 1.57u is ze geboren.

Ze heet Saar, is 50cm lang en woog bij de geboorte 3475gr.

We genieten volop.
Het voeden lukt nog niet helemaal zoals het hoort dus vannacht geven we kunstvoeding bij om teveel afvallen te voorkomen maar er zit vooruitgang in.

Die ene: ook van harte gefeliciteerd. Fijn dat ze leuk is Hihi. Geniet ervan!
@Sophie Wow dat klinkt als een vlotte bevalling voor een eerste :)
Nogmaals van harte gefeliciteerd en wat een leuke, lieve naam :love:
Hopelijk zal het voeden ook beter gaan.
Zolang er maar geen stress bijkomt qua voeden.
Dit had ik met de eerste heel erg. Bv wou echt niet en na pas 3 maand was ik over gegaan op fb.
Baby blij, ik blij.
Van harte met jullie meisjes Die ene en Sophie!
Onze zoon is geboren! Vanmiddag om 16:15.
Alles is goed en hij is prachtig ☺️

Bevalling was heftig. Vertel ik nog.

Succes iedereen!!
Van harte gefeliciteerd whaki genieten nu
Wauw dat gaat snel hier. Gefeliciteerd met jullie zoontje Wahaki!
Dat gaat hard ineens. Ontzettend gefeliciteerd Wahaki! :D
Gefeliciteerd Wahaki!
Hopelijk kunnen jullie genieten nu :)
Gefeliciteerd wahaki. Geniet van elkaar!
Alles kan als jij het laat gebeuren
Gefeliciteerd Wahaki, wat fijn dat hij er is! Sterkte met herstellen en geniet lekker van jullie mannetje.
Gefeliciteerd met jullie zoon Wahaki! Geniet van hem en elkaar.

Die ene hoe is je kraamweek, kun je een beetje genieten?

Hier is het heerlijk. Eten gaat super sinds gisteren. Ze was vandaag nog 40gr afgevallen maar waarschijnlijk morgen niet meer.
Het is een heel tevreden meisje.
Beetje meer huilen door de krampjes, maar ze laat zich goed troosten.
We worden heel erg verwend.
En de roze wolk is onmiskenbaar aanwezig.

Ik moet nu even te ver terug zoeken om precies allemaal te kunnen lezen hoe het met iedereen gaat.
Ik hoop dat de andere bevallingen ook niet lang meer op zich laten wachten en iedereen snel kan genieten.
Flower, heeft jouw baby ook je zoons verjaardag kunnen vermijden? Ik was blij toen ik vannacht wakker werd en besefte dat het na twaalven was haha. Man is morgen jarig, maar dat vind ik minder erg mocht ik dan gaan bevallen.

Ik ben net terug uit het ziekenhuis, er lijkt eindelijk iets te gebeuren. Ik heb nu al 2-3cm ontsluiting door het voorwerk van de afgelopen dagen en ben dus dit keer wel gestript. De verwachting is dat het dit weekend uit zichzelf door gaat zetten. Mocht dat niet gebeuren, heb ik voor as maandag een afspraak staan om ingeleid te worden. Hopelijk besluit meneertje toch maar uit zichzelf te komen!

Wat fijn Sophie dat het zo goed gaat bij jullie nu! Geniet nog van je kraamtijd.
@huismussie
Haha, zo dacht ik precies zo. Eerst gisteravond om een uur of 2300. Ik dacht: als het nu begint, dan is het er vast pas na 2400 uur.
En na de zoveelste keer wakker worden vannacht, wist ik dat het safe zat ;-D
Maar wat ontzettend spannend voor je.

Ik word maandag weer gebeld door de vk. Dan wordt strippen weer besproken.
Maar eerlijk... Ik durf het echt niet.. 😕
Afgelopen maandag heeft mij zoveel pijn gedaan! Dat ik nu echt niet meer durf.
Hier is verder alles rustig.
Wel heb ik volgens mij afgelopen woensdag de slijmprop (in delen) verloren, maar goed dat hoeft ook niet alles te zeggen.
De baby is wel ontzettend druk en ik heb erg last van harde buiken. Zomaar ineens, ook als ik gewoon stil zit.
flower29 wijzigde dit bericht op 26-01-2018 15:13
Reden: Te snel op enter gedrukt
5.71% gewijzigd
Spannend huismussie, ik hoop dat het dit weekend doorzet voor je. Succes!

Flower: wat vervelend dat het je zoveel pijn heeft gedaan. Hopelijk heeft het wel geholpen en zijn die harde buiken enz een begin van de aankomende bevalling.
Even kort, later meer :)
Vannacht is ons mannetje geboren! De weeën kwamen paar uur na het strippen en bevalling ging rap. Hij is zo mooi :love:
Wauw gefeliciteerd huismussie. Genieten!
Gefeliciteerd huismussie!
Fijn dat alles goed verlopen is
Gefeliciteerd huismussie. Heel fijn dat alles goed is gegaan en lekker vlot ook! Geniet!
@flower, wat vervelend dat strippen zo pijnlijk was. Bedenk wel dat er aan inleiden ook nadelen zitten en dat strippen wat dat betreft wat onschuldiger is.
Hier alles rustig. Zo sporten met mom in balance. Heb wel idee dat ze weer ingedaald ligt, maar dinsdag terug naar verloskundige.

Geniet van de kleintjes en voor de zwangeren, nog even!
Alles kan als jij het laat gebeuren
@sammie
Ik ben nog niet gestript. Dat durf ik dus ook echt niet meer ma het pijnlijke inwendige onderzoek.
Hier dus nog steeds alles rustig en maandag telefonisch contact met de vk om weer eventueel strippen te bespreken.
Gefeliciteerd met jullie zoon huismussie!

De bevalling is goed verlopen. Werd in de ochtend wakker meer wat vage kramp, maar dacht dat het oefenweeën waren, dus besteedde er weinig aandacht aan. Kramp ging aan het einde van de dag duidelijk over in weeën. In overleg met de verloskundige in bad gegaan waar ik de weeën opgevangen heb en uiteindelijk is ze einde van de nacht geboren. Het was nog eventjes de vraag of ik naar het ziekenhuis moest, maar ik heb het op de valreep gelukkig thuis af kunnen maken. :)
Het herstel gaat goed, we zijn al eventjes buiten geweest zelfs. Zij doet het ontzettend goed en is een makkelijke baby. Wij zijn verliefd. :heart:

Ik heb wel bijgelezen, maar reageer vandaag of morgen even op iedereen. In ieder geval nog even heel veel succes met de laatste loodjes voor de zwangeren, nog heel even en jullie baby's zijn er ook!
Gefeliciteerd met al jullie mooie babies dames! Ons kleine mannetje is al weer 2 weken en een super lief makkelijk ventje! Hopelijk gaat bij jullie ook alles zo fijn! Voor de zwangeren succes met jullie laatste loodjes en voor de bevallen dames geniet van jullie kindjes! 😍

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven