Uitgerekend februari 2013

01-06-2012 14:48 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic van de in februari 2013 uitgerekenden!

We zijn hier vertrokken :-)
Oja! Mijn volgende afspraak is dinsdag 21 augustus bij de vk! Voor de 20 weken echo moet ik van de week nog even een afspraak maken.

Gisteren meteen de Kraamzorg en verzekering gebeld dus dat is ook alvast geregeld!

Zo! Nu mijn mini vermaken die is gezellig al vanaf 6 uur wakker.. Papa slaapt nog!! Ik doe vanmiddag vast wel weer een dutje.

Fijne dag allemaal!!
Nou ik heb ook een afspraak met de verloskundige!! Zo weird!! Maandag voor de termijn echo!!

Pretecho is mooier bij 27-28 weken!! Fijn weekend!!
Hoi dames, ik heb lang niet gereageerd. Ik was ook zoo moe! Ik heb nog elke dag bloedverlies. Dus ik kom net uit het ziekenhuis voor een (spoed) echo. En helaas ik heb een miskraam gehad. Afgelopen donderdag had ik een zakje ter grote van een tennisbal verloren.

Dus koehandel ik kan uit de lijst. Bedankt!

Met mij komt het wel goed, gezien ik al twee kindjes heb. Ik zal als dit allemaal weer voorbij

is, vast wel nog een x voor een derde gaan.

Ik wens alle zwangeren een mooie tijd toe! En al het geluk van de wereld in februari! En maart? Volgens mij is er ook iemand die begin maart

bevalt.

Een fantastische tijd en geniet ervan! Ze zijn groot voordat je het weet.

Heel veel liefs, x
Oh nee regenboogamsterdam, wat erg

Wat klink je sterk! Neem je wel de tijd om het te verwerken? Niet dat ik je extra verdriet wil aanpraten, maar ren jezelf niet voorbij. Sterkte!
Oh regenboogamsterdam, wat ontzettend verdrietig nieuws. Heel veel sterkte
@Regenboogamsterdam, wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte gewenst en goed dat je zo positief bent ingesteld!

@Diede, wat raar lijkt me dat idd, om als vk zelf naar de vk te gaan voor een afspraak. Ben benieuwd of ze je nog iets nieuws kan vertellen, denk het niet . Succes met de termijnecho!

@Hillie, fijn dat jij nu ook je eerste echo hebt gehad en dat het er goed uit zag!

@Koehandel, wat een geduld heb jij met vertellen! Ik heb het gisteren aan mijn andere zus en aan mijn moeder verteld, vond het een hele opluchting dat ik het nu kon delen! Nu binnenkort ook nog aan m'n schoonfamilie vertellen, lijkt me leuk want zij reageren altijd veel enthousiaster dan mijn eigen familie.

Vandaag ben ik precies 10 weken zwanger. Ben nog af en toe een beetje weeig, maar de echte misselijkheid en beroerdheid zijn toch echt al een paar dagen weg! Op zich wel verwonderlijk omdat ik heb gelezen dat het hcg-niveau juist in de 10/11e week op het hoogst is. (Diede, heb jij een verklaring?) Zijn er van jullie bij wie de misselijkheid ook al rond week 10 verdween of minder werd?

Weet trouwens niet of ik MvM nog ga volhouden, heb inmiddels best een afkeer van het in de kan piesen en de containers wegbrengen .

Vanaf morgen/maandag eindelijk zomerweer, heb er al helemaal zin in! Fijn weekend allemaal!
Wat een dag... Ik jank om i shouldnt be alive! Jank om de auditie van susan boyle.... Laat mijn kopje vallen, heb de afgelopen 6 jaar geen kopje laten vallen.... Zucht....en dat terwijl mijn man vandaag naar de zwarte cross is en ik het huis moet poetsen.... Dat wordt niets...
Sorry regenboogamsterdam had niets gelezen voor mijn reactie, verdrietig dat het toch mis is! Ik hoop dat het gauw weer raak is en dat je blijft genieten van de kindjes die je hebt!!

Wat betreft misselijkheid tja je raakt gewend aan het hormoon! Ik ben bijvoorbeeld niet 1 seconde misselijk geweest!! Dus het kan op ieder moment beginnen en op ieder moment stoppen! Wees blij!!!
Ohja.... Hilly gefeliciteerd!!! Ons laatste hartje!! Supercool!!!
Regenboogamsterdam, sterkte meis.... en wat klink je heerlijk nuchter. Erg verdrietig dat het mis is.....

En Hilly, onze hekkensluiter qua hartjes: gefeliciteerd!!

Rustig hier.....

Fijne zondag allemaal!
@Regenboog: en sterkte!

@Jinta: Ik werk bij i. inderdaad! Mijn late diensten duren (meestal) tot 22.30u. Ik heb nooit nachtdiensten, vind ik wel relaxed! Op z'n vroegst moet ik om 7.30u beginnen.

En jij?

@Pretecho: ga ik ook laten doen. Vorige keer heb ik dat met 26 weken laten doen (zo'n 3D echo) en dat wil ik nu weer!

Wat ik altijd zo bizar vond tijdens echo's als je wat verder bent in de zwangerschap, dat je je kindje dan voelt bewegen, en tegelijkertijd ziet bewegen op het schermpje! Zo onwerkelijk!

@Diede: Als ik niet zwanger ben jank ik ook weleens bij I shouldnt be alive hoor

Maar dan weer niet bij Susan Boyle...En die heb ik nog niet gezien sinds ik zwanger ben..
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
@regenboog wat erg! Veel sterkte.

@pretecho laten wij ook doen met 16/17 weken kan het al en wij willen het heel graag weten. Als ze het niet kunnen zien mag je later terugkomen. Wij vertellen onze omgeving trouwens ook wat het gaat worden. Bij ons hoor je dat steeds vaker. Ik zie er ook niet het nut van in om het geheim te houden. Mensen gaan toch wel vissen en nu kunnen we al gericht spullen kopen.

Komende week heb ik mijn termijnecho (bij 10 weken) en intake bij de vk. Toch wel erg spannend! We hebben vanwege onze MMM al een echo gehad maar nu is er natuurlijk veel meer te zien. Verder heb ik een cyste En die moeten ze wel goed in de gaten houden volgens de gyn.

@diede gelukkig lees ik dat er meer mensen zijn die weinig kwalen hebben. Zelf ben ik ook niet misselijk (geweest). Maakt soms toch een beetje onzeker (zou ik niet meer moeten merken/voelen).
hoi meiden! Wat is het lekker rustig hier!!

Regenboogamsterdam, wat naar voor je heel veel sterkte

Hilly, gefeliciteerd met je goede echo!! Nu allemaal op weg naar de volgende echo!!

Hihi ik ga over een week m'n collega heeeel lief aankijken, dan ben ik 10+ weken, dan moet er echt al een minimensje te zien zijn ik vind het echt heel leuk dat ik zoveel toegang heb naar echo's

Verder zouden mijn man en ik gisteren wat gaan eten ter ere van onze trouwdag... Alleen ben ik halverwege naar huis gegaan, ik was zo misselijk dat ik weg moest uit dat restaurant! Mijn arme man heeft netjes zijn bord leeggegeten en heeft mijn eten in een bakje meegekregen, dat ligt nu braaf te wachten in de vriezer tot ik me wat beter voel! :( daarna naar de bios geweest naar Batman, dat was wel heel leuk!!

Nou ik ga ff genieten van het mooie weer!! X
Regenboogamsterdam dikke knuffel.... :O(

gisteren een 5k gelopen met mijn jongens..waarin je beschoten werd met verf bommetjes enorm gelachen.. maar na 2 uur in bad gelegen te hebben zijn ze nog blauw groen en oranje achter de oren......

was leuk om het met ze te doen...... je moet witte kleding dragen en dan ben je een groot verf pallette....

nog 5 dagen en dan mag ik naar de dokter... volgens mij heb ik nog nooit zo erg naar een afspraak uit gekeken...... een teken van leven... dnek ook omdat je nu de 12 weken grens heb bereikt.. symptonen worden minder..... je voelt nog niets ( al denk ik wel "iets" gevoelt te hebben 2 dagen terug).....

diede ik heb ook mijn jank momenten hoor
Heey meiden,

Wat een verdrietig nieuws van regenboog : ( sterkte ermee!

Hier worden de klachten ook wat minder. Gelukkig maar want ik ben die vermoeidheid soms echt zat.

Mijn borsten doen lang niet zo zeer als bij de 1e.

@Orchid: klopt dat ik bij mij eerste ook last heb gehad van mijn bekken. Ik ben bij de fysio geweest en die beaamde dat mijn bekkenrand al goed los zit. Het was een heel gek gevoel toen zei ze weer tegen elkaar duwde en ik mij toen heel makkelijk kon bewegen. Nu al goede afspraken gemaakt op het werk en thuis om verergering te voorkomen. Nu ik al een kleine rond heb lopen moet ik mijzelf streng toespreken. Bij mijn vorige zwangerschap ging ik gewoon door tot het niet meer ging.
We waren ver weggezakt! Halverwege de tweede pagina!

Iedereen met vakantie? Of aan het werk?

Ik heb ook weinig te melden! Ben nu aan het wachten tot zoon wakker is, en dan lekker naar buiten!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Dubbel...
Haha, had ik maar vakantie! Mijn vakantie is net voorbij, dus met het eindelijk mooie weer zit ik nu juist binnen. Erg moe en een beetje misselijk, en niemand die weet dat ik al bijna 12 weken zwanger ben! Gek hoor!

Geniet ervan Troela!
Echt knap dat je je mond nog kan houden!
hier helaas niet zulk goed nieuws... na 12 weken heb ik een bloeding gehad helder rood bloed... het begon gisteren en en af en toe stopt het en dan begint het weer.. om 9 uur gaat het kantoor open en dan mag ik bellen voor een afspraak....:O(
Och dutchie wat verschrikkelijk. Ik hoop dat het niets 'ergs' is. En dat je wel meteen terecht kunt om te kijken. Sterkte!!!
@dutchie: dat is schrikken! kan het op de een of andere manier iets te maken hebben met hardlopen? Omdat de doorbloeding beter is nu, dat het net als bij niezen een beetje onder druk is komen te staan ofzo? Probeer positief mee te denken, ik duim voor je hoor!

@regenboog: wat een slecht nieuws! Knuffel! En wat klink je ondanks het nieuws toch nog opgewekt.

@koehandel: zeker knap dat nog zo weinig mensen het weten! Hier heb ik het aan iedereen (vrienden, ouders, collega's) verteld, ik heb het alleen nog niet via social media gedeeld. Dat doe ik denk ik pas na de 20-weken echo.

Hier nog geen vakantie, maar druk aan het werk. Nog bijna 3 weekjes wachten! Merk wel dat het enorm rustig is op straat. En ik werk aan het water, word wel een beetje sip van al die bootjes die langsvaren, man-o-man, daar zou ik ook wel zin in hebben Gelukkig gaan we op vakantie naar het Comomeer, kan ik dan alsnog een bootje huren!

Verder druk geklust dit weekend, aan de slag met de badkamer geweest. Heel gedoe, ik was al doodop en moest uiteindelijk 5x op en neer naar de bouwmarkt, kwam steeds met het verkeerde thuis (buiten mijn schuld). Komend weekend nog meer klussen en dan het weekend erop nog wat inrichten samen met een vriendin die daar handig in is. Tenslotte nog makelaar zoeken, foto's maken en op Funda zetten! Hebben onderhand wel een beetje haast....
Dutchie, wat vervelend, hopen dat de verloskundige je gerust kan stellen!

Hier een heerlijk weekend gehad. We hebben de eerste verjaardag van ons zoontje gevierd, was echt superieuk. Het weer zat ook heel erg mee, dus we hebben lekker kunnen bbqen en alle kindjes waren drijfnat van de waterbak. Ons eendejong vond het ook helemaal leuk!

Helaas nu wel weer de vermoeidheid met terugwerkende kracht, ben vandaag wat eerder naar huis gegaan omdat ik me echt beroerd voelde. Ach ja, je moet wat over hebben voor een feestje hè!
Hè dutchie!!! Wat vervelend!!! Hoop dat je onderhand bij de gyn onder de echo ligt!!!

@hier echo gehad bij collega, had alleen een kind dat er niet goed op wilde!! Draakje!! Moet ik nog een keer : )!!
BK ziet er goed uit.... kloppent hartje 148 slagen.... ik word straks gebelt door de gyno om te vertellen waar de bloeding vandaan komt ****zucht pfffff*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven