Uitgerekend februari 2020

14-06-2019 06:56 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik was op zoek naar topic uitgerekend februari 2020, maar kon het niet vinden dus ik maak er eentje aan.

Wie is nog meer uitgerekend in februari 2020 en vindt het leuk om mee te kletsen in dit topic?
NaamLeeftijdHoeveelste kind?Uitgerekende datumGeslacht
Diadora262e21 februari
Kikii35251e8 februari
Asimov29 1e8 februari
ClaireSophie2emeisje
Kato1987312e30 jan
Doutzenpoes291e24 februari (?)
Gamekitten331e20 februari
Danoontjepower88301e28 februari
Domninoz303e25 februari (?)
Hjoy291e31 jan jongen
Stoffenenblik321e1 maart
Pasini311e 7 februari
HappyMind84353e24 februari
Arte-mis1e28 februari (?)
MisseD282e6 maart
XX92271e16 februari
diadora wijzigde dit bericht op 15-08-2019 12:17
77.11% gewijzigd
Hi!!

Gefeliciteerd allemaal!!

Ik schrijf ook graag mee :)
Gisteren zijn we erachter komen dat we opnieuw zwanger zijn van ons 1e kindje!
Heel onwerkelijk allemaal.. Vermoedelijk is 24 februari de uitgerekend datum!

We hebben 22 mei een miskraam gehad (7 weken zwanger), en hadden niet verwacht of durven dromen dat het zo snel weer raak zou gaan zijn. We zijn er suuuuper blij mee. Al moet ik wel zeggen dat ik me heel onzeker voel en erg bang ben het dit keer weer mis gaat.. Ieder krampje is eng.

Net contact gehad met de verloskundige en we krijgen 9 juli de 1e echo.. duimen!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Geen idee of ik op dit topic ‘thuis hoor’. Ik ben nu 5 dagen over tijd, inmiddels 3 testen gedaan en ik twijfel! Eerste test (1 dag over tijd) kwam niets uit. Gisteren weer een test gedaan, twijfelde over een heel licht streepje. Uur later weer gekeken en toen wel heel duidelijk een streepje te zien (maar kan ook komen doordat urine is opgedroogd dacht ik?). Net weer een testje gedaan en ik dénk een streepje te zien maar is echt heel heel licht.. herkenbaar voor iemand?

Heb een dochtertje van 3 en toen ik in verwachting was van haar had ik meteen op de nod een dikke vette streep haha.

Verder wel heel veel buikkrampen en opgezette buik (wat ik ook niet herken van 1e zwangerschap) maar dit zou erbij kunnen horen... denk ik.

Nog even een dagje afwachten en dan weer testen, wellicht dan wel een duidelijke uitslag..

Voor alle meiden die al wel zekerheid hebben; gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een foto van je laatste test gemaakt toevallig? Indroogstreepje kan inderdaad voorkomen, maar bij mij bleven testen altijd spierwit als ik niet zwanger was, ook uren later was er niks te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb een foto maar ik denk dat het heel lastig te zien is.. even kijken hoe ik hier een foto in krijg, maar ik ga m’n best doen haha
Alle reacties Link kopieren
Uploaden via tinypic en dan kun je de link delen
Alle reacties Link kopieren
Oh dankje! Ik hoop dat het gelukt is zo;

http://nl.tinypic.com/r/2gtceba/9
anoniem_387251 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 17:37
Reden: Foto niet geüpload
33.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is gelukt! En ik zie zeker wel een streepje! Hoef er ook niet voor te turen, zag m direct. Als je de eerste test helemaal niks zag, de tweede na een uur wel iets en dit de derde is binnen de afleestijd, lijkt me dat je hcg goed oploopt. Als je nou over een dag of twee/drie nog eenzelfde test doet, zou het streepje iets donkerder moeten zijn.
Ik zie ook een streepje! Ik zou ook over een paar dagen nog een kruidvattest doen. Hij zal dan iets duidelijker moeten zijn.
Een clearblue zal nu nog niet echt meer duidelijkheid geven denk ik omdat die meer hcg nodig heeft dan deze kruidvattest.
Hoi!
ik ben 32 jaar en heb vanmorgen een positieve test gehad. Het is de eerste keer voor mij dus alles is nieuw.
Klachten heb ik niet op dit moment al heb ik een constante lichte druk gevoeld in mn onderbuik.
Aangezien ik nu sinds 8 dagen in Italie zit, dacht ik dat er een grote kans was dat het door de pizza's en pasta's was :hihi: niet dus. Volgens calculator ben ik 4 weken en 2 dagen onderweg 😊.

Edit: Ik ben 33 jaar. Dus toch wel wat klachtjes... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Gisteren de vk gesproken en 12 juli hebben we de eerste echo :-D volgens mijn berekeningen zijn we dan precies 10 weken.

Nog wel flink in de zenuwen aangezien mijn vorige zwangerschap bij 7 weken mis ging.
Alle reacties Link kopieren
Leuk weer een aantal schrijvers erbij! Gezellig!!

Minik ik zie een heeel licht streepje ik moest goed kijken Maar kan ook aan mn telefoon liggen.

Vanmiddag vk gesproken. 28 juni eerste echo ben dan 6+1w als t goed is. Had aangegeven dat wij de 29e op vakantie gaan en graag van te voren wil weten of het goed zit. En op 16 juli de volgende echo!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanavond op mijn laptop proberen een tabel te maken!
Wij hebben de intake en 1e echo op 18 juli en zijn dan ongeveer 8 weken. We zijn benieuwd :-)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben net een echo gehad en een kloppend hartje gezien!
Zo dankbaar!
Oh wat fijn Kikii35! 🥰
Hoeveel weken ben je nu?

Ik ben vandaag weer een weekje verder. 7 weken nu. Langzaam komen we een stapje dichterbij. Bij 9 weken een echo. Nog twee weken 😃
anoniem_651dc699d56ba wijzigde dit bericht op 18-06-2019 19:34
1.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heb ik iedereen in de tabel gezet. Lampje3 en SteffieML heb ik ook ingezet, ook al weten jullie het niet zeker. Ik hoop voor jullie dat de streepjes op de testen donkerder zijn geworden!

Kikii35, wat een goed nieuws, een kloppend hartje!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag 6+0 (of 6+1), ivm medische redenen had ik zo’n vroege echo.

Hoe voelen jullie je? Hier begint de misselijkheid erger te worden en zitten mijn broeken al strak, heb een behoorlijk opgeblazen gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn kikii35 een kloppend hartje

Hier alleen nog last van mijn borsten verder niet. Vandaag belt de dokter mij en dan zal ik wel meteen door verwezen worden naar de gyn, hoop dat ik daar snel een afspraak heb. Zit de dagen af te tellen tot de 12 weken lijkt wel of de tijd nu expres heel langzaam gaat :zzz:
Oh fijn het schema!! :) Ik ben trouwens 29 jaar en mijn partner 37.

@SteffieML ik zie ook zeker een streepje. Positieve test lijkt me, gefeliciteerd! :)

Heeft iemand de zwangerschap aan aangekondigd? Wij zijn aan het bedenken hoe we het onze ouders willen gaan vertellen.

@Kikii35 wat heerlijk dat jullie een goede echo hebben, zoo fijn!! Lijkt me echt een speciaal moment! Heb je het hartje alleen kunnen zien of kan je zo vroeg ook al een hartje horen?

Ik voel me wel goed, alleen best wel emo... merk dat ik me heeeeel druk kan maken om niks. Verder erg last van maagzuur en wat krampjes in mijn buik. Die krampjes blijven een beetje eng.. Hebben jullie ook van die krampjes in je buik?
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik zou graag meeschrijven. Ik ben 33 jaar en had afgelopen zondag voor het eerst een positieve zwangerschapstest in handen! Maar ik herken de onzekere gedachten die jullie beschrijven...

Ik heb een eerste echo gepland op 8 juli. Morgen ga ik eens langs bij de huisdokter om bloed te prikken op hcg. Een paar dagen later dan opnieuw om te zien of het goed stijgt. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Lampje3 en steffieml hebben juliie al een nieuwe test gedaan?
Welkom pennylane85
doutzenpoes die krampjes daar heb ik ook last van, echt heel vervelend vooral omdat je er zo onzeker van wordt.

Hier vanochtend de arts gesproken en meteen daarna belde de assistent van de gyn voor een afspraak op korte termijn, vrijdagmiddag kunnen we al terecht. Spannend!!
Ik word helemaal begeleid door het zh kan er verder nog niet uitweiden i.v.m met eventuele meelezers.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Gisteren een clear blue digital test gedaan (ik kon er niet meer tegen, wel een streepje, geen streepje; niet zwanger. Helaas helaas. Het kan zijn dat mijn hcg-level nog steeds niet hoog genoeg is maar na 6 dagen na nod betwijfel ik dat..

Nog niet zo lang geleden mijn koperspiraal laten verwijderen en ik denk dat mijn cyclus daardoor in de war is.

Voor nu ga ik ervan uit dat ik niet in verwachting ben. Vol goede moed verder met oefenen en mocht ik volgende week nog steeds geen menstruatie hebben dan kan ik altijd alsnog een test doen. Mocht ik toch zwanger blijken te zijn dan zien jullie me hier meteen terug!

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk, gezondheid en een mooie zwangerschap toe!

Liefs x
Alle reacties Link kopieren
Ach wat balen zeg, hoop voor je dat je gauw zwanger bent.
Alle reacties Link kopieren
Wat balen SteffieML, ik hoop voor je dat je gauw zwanger raakt!!

spannend zeg Laura31, nog 2 nachtjes slapen!

Leuk PennyLane85, ik zal je in de tabel zetten. Maar waarom ga je prikken ipv thuis vaker testen?

Doutzenpoes, wij hebben de zwangerschap nog niet aangekondigd, pas met 12 weken en alles goed gaat. Wat betreft de krampen: ik had de eerste 2 weken na de ovulatie hele tijd last van menstruatiekrampjes, had ik bij mijn eerste ook. Vandaar dat ik dacht dat ik zwanger zou zijn en dat klopte ook. Nu heb ik af en toe "menstruatie"pijn.
Alle reacties Link kopieren
@SteffieML, jammer van de negatieve test! Mijn 1e cyclus na de pil was mooi 29 dagen, maar de cyclus erna ineens 35... Dan zit je dagen tussen hoop en teleurstelling hé. Balen!

@Laura31, super dat je al vroeger terecht kan.

@ Doutzenpoes, krampjes voel ik soms ook wel. Als ik ze voel, word ik onrustig. Als ik ze niet voel, denk ik dat het misschien een slecht teken is :frusty: .

Voorlopig heb ik vooral een licht misselijk gevoel, soms wat duizelig, krampjes/prikjes in de bm regio, gespannen borsten en gevoelige tepels. Sinds de positieve test op zondag ben ik zowel maandag als dinsdag erg vroeg wakker geworden en ik heb het dan zó warm. Herkent iemand dit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven