uitgerekend half mei 2021

09-09-2020 11:37 541 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

het leek mij leuk om een groepje op te starten met mensen die uitgerekend zijn half mei.
Voor degenen die ook via fb willen kletsen; stuur Moeflon een privé bericht met je fb profiel, zij voegt je toe en in een geheime groep.

inlog; uitgerekendmei2021
wachtwoord; gewijzigd vanwege spammer. Ben je nieuw in dit topic vraag dan een van de zwangeren die al even meeschrijven voor het wachtwoord.
Naam LeeftijdHoeveelste kindHartje? Geslacht?uitgerekende datumbelangrijke afspraak
UnexpextedMum392:heart:9 mei15 december 20w echo
Boterkaaseitje26/272:heart:10 mei-
Limbogirly34/352:heart:10 mei20 oktober termijnecho
MQ1128/292:heart:12 mei-
Nikelover29/342 :heart: 13 mei21 december 20-weken echo
miss-oops35/362?15 mei-
Roos7312:heart:15 mei-
Maya88321 :heart: ca 16 mei-
Moeflon26/313?18 mei-
Beatle199029/312:heart:21 mei-
Grand_allegro34/341:heart:21 mei-
Appeltje252:heart:+/- 22 mei-
Liss_222:heart:ca 27 mei -
anoniem_400689 wijzigde dit bericht op 28-10-2020 21:50
67.60% gewijzigd
Mag ik ook meeschrijven? Vanmorgen positief getest. Dit is ons tweede kindje :)
Alle reacties Link kopieren
Pokosla schreef:
12-09-2020 09:22
Hoi allemaal! Hebben jullie nog een plekje vrij?

Ik had gister (rechts) en vanmorgen (links) deze testen en denk dan ook dat het hier raak is!! Zo gek! https://www.mupload.nl/db/pec1vihu46d Als mijn eigen berekeningen kloppen zou ik rond 18 mei uitgerekend zijn, als het allemaal blijft zitten en goed gaat en dat allemaal :hyper:

@Boterkaaseitje hoe leuk dat we samen een groepje opschuiven ;-)

ja hoor overduidelijk!! gefeliciteerd :cheer2:
vertel eens wat meer over jezelf :) heb je al kinderen of is dit de eerste? en als het lukt mag je jezelf wel toevoegen aan de tabel :)
Alle reacties Link kopieren
Appeltje-- schreef:
12-09-2020 10:32
Mag ik ook meeschrijven? Vanmorgen positief getest. Dit is ons tweede kindje :)
gefeliciteerd !! :cheer2:

wat leuk dat je mee wilt schrijven !
wil je ook wat meer over jezelf vertellen?
Wat leuk! Wordt een lekker vol groepje zo!
Is het een idee om vroeg of laat over te schuiven naar een geheime Facebook groep? Heb dat met mijn vorige zwangerschap toen ook gedaan en vond dat persoonlijk een stuk overzichtelijker dan op het forum. Weet niet of ik de enige ben maar ik heb altijd erg moeite om de mensen uit elkaar te houden hier. Weet niet of daar animo voor is of dat jullie het liever hier houden?
Alle reacties Link kopieren
Oeps zie nu dat ik was ingelogd met de algemene inlog. dom dom dom.

ja leuk idee moeflon. weet jij hoe je dat moet aanmaken?
Floor789 schreef:
12-09-2020 13:40
Oeps zie nu dat ik was ingelogd met de algemene inlog. dom dom dom.

ja leuk idee moeflon. weet jij hoe je dat moet aanmaken?
Dat zou op zich wel moeten lukken. Als je mij een privé bericht stuurt met de link naar je profiel (dan kan er ook geen foute uitgenodigd worden met dezelfde naam) dan puzzel ik dat wel uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook heel voorzichtig. Na miskramen in juli 2019, augustus 2019 en januari 2020 had ik 31 augustus (op de dag dat ik uitgerekend was van de laatste zwangerschap) een hele lichte positieve test. Inmiddels is deze opgelopen tot een knalstreep.

Gezien de eerdere miskramen heerst er hier wel veel onzekerheid. Ik heb heel veel bandenpijn gehad, maar dat trekt nu weer weg. Langzaam steeds zeerdere tepels, maar nog geen misselijkheid. Echo staat nu op 30 september, met 8 weken, maar wellicht dat ik vraag of ik eerder mag komen.
Alle reacties Link kopieren
UnexpextedMom schreef:
12-09-2020 16:50
Ik meld me ook heel voorzichtig. Na miskramen in juli 2019, augustus 2019 en januari 2020 had ik 31 augustus (op de dag dat ik uitgerekend was van de laatste zwangerschap) een hele lichte positieve test. Inmiddels is deze opgelopen tot een knalstreep.

Gezien de eerdere miskramen heerst er hier wel veel onzekerheid. Ik heb heel veel bandenpijn gehad, maar dat trekt nu weer weg. Langzaam steeds zeerdere tepels, maar nog geen misselijkheid. Echo staat nu op 30 september, met 8 weken, maar wellicht dat ik vraag of ik eerder mag komen.
O jeetje dat is inderdaad extra spannend. Ik hoop echt voor je dat het nu goed mag gaan.
hebben jullie al een kindje of is dit de eerste?
Alle reacties Link kopieren
Moeflon schreef:
12-09-2020 15:16
Dat zou op zich wel moeten lukken. Als je mij een privé bericht stuurt met de link naar je profiel (dan kan er ook geen foute uitgenodigd worden met dezelfde naam) dan puzzel ik dat wel uit!
top doe ik.
Alle reacties Link kopieren
@Floor Ik heb een tiener uit een eerdere relatie en hij ook. Uit genetisch onderzoek eerder dit jaar blijkt dat daar in ieder geval niks mis is. Ook stolling etc. bij mij is gecheckt.
Welkom nieuwe dames!

Ik heb geen Facebook dus hopelijk blijven ook een aantal mensen hier?

UnexpectedMom ik heb ook 2 miskramen gehad dus begrijp je zorgen helemaal. Heb zelf gekozen om geen nader onderzoek naar de oorzaak uit te voeren omdat ik een gezonde zoon heb. Vrees dat het gewoon pech is twee keer op rij. Probeer zelf positief te blijven maar dat is soms lastig. Ik mag met 7 weken voor een echo dus dat is wel fijn! Zou je idd ook kunnen vragen? Eerder schijnt niet zo zinvol te zijn helaas! Ik geloof het pas echt als ik het op een echo zie!
Alle reacties Link kopieren
@libogirly Bij mij was het wel zinvol, omdat wij samen nog geen kinderen hebben en blijkbaar gaat het om de combinatie van genen. Bovendien loop ik tegen de 40 aan. Maar goed, daar kwam dus niets uit en nu is het dus gewoon afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, ik schrijf ook graag mee! Uitgerekende datum denk ik 15 mei, maar ben benieuwd wat de verloskundige zegt!

Wij zijn halverwege dertig en ook wij hebben al een kind van 2.5! Het was hier de tweede ronde raak nadat ik een tijdje op mijn cyclus heb moeten wachten want ik geef nog borstvoeding. Maar de timing is prima zo, wij wonen in het buitenland maar staan nu op het punt om terug naar Nederland te verhuizen. Het is natuurlijk nog pril maar ik heb nu al zo'n zin om het aan iedereen te vertellen! Bij de eerste hebben we het ook snel gedeeld. Wij kunnen slecht geheimen bewaren ;-).

Spannende tijden hoor, vooral voor degenen bij wie het al eens is misgegaan... Fingers crossed voor ons allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Miss-oops en gefeliciteerd.

Ik heb het vorige keren ook vroeg verteld, maar nu durf ik niet meer. Heel stom, maar ik ben bang dat het ongeluk brengt.
Voor de geïnteresseerden; ik heb het even in de op gezet mocht je lid willen worden via Facebook.

Welkom nieuwe leden, gefeliciteerd allemaal!

En inderdaad, na een of meerdere miskramen lijkt het me allemaal extra spannend... hopelijk gaat het allemaal goed! Het is jullie vast en zeker gegund.
Alle reacties Link kopieren
UnexpextedMom schreef:
12-09-2020 18:12
Welkom Miss-oops en gefeliciteerd.

Ik heb het vorige keren ook vroeg verteld, maar nu durf ik niet meer. Heel stom, maar ik ben bang dat het ongeluk brengt.
Dank je! En dat snap ik helemaal... Je kunt er niet meer onbevangen in staan natuurlijk.

Onze ouders en siblings weten het al, mocht het misgaan dan zou ik toch graag willen dat ze weten wat er speelt. En verder gaan we het rustig vertellen zodra we weer terug zijn en mensen face to face zien. Wij hebben nog een hoogbejaarde oma en die hoort het in elk geval als laatste want anders weet de hele extended family het meteen ;-).

Ik heb mezelf in de tabel gezet, ik hoef niet per se over naar Facebook.
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe dames, het groepje vult zich aardig. Leuk!!

Ik blijf ook liever in dit topic actief dan op Facebook.

Leuk om te lezen dat jullie al bezig zijn met het geslacht, babyspullen e.d. Hier eigenlijk totaal nog niet. Dat was de eerste zwangerschap wel anders. Toen liepen we ons na de test gelijk bij Babypark te verheerlijken haha.

Hier vorige zwangerschap niet echt misselijk geweest, maar nu toch bij wat teveel doen bij vlagen misselijk. En dat pas bij 4+1. Test liep vanmorgen weer mooi op, ik ben een beetje een controlefreak op dat gebied haha.

Ik ben niet zo goed met de tabel, alleen mijn uitgerekende datum staat wel heel optimistisch; ik ben namelijk (denk ik) 21 mei pas uitgerekend!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik zou graag mee willen schrijven.

Ik ben (denk ik) rond 12 mei uitgerekend van ons tweede kindje. We hebben al een zoontje van ruim 1,5 jaar. Super benieuwd hoe die gaat reageren, hij is namelijk enorm lief voor baby's!

Hier pas 01-10 de eerste echo, dus duurt nog even :D Ik zal mezelf zo even in het tabel zetten, als het me lukt haha
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Welkom MQ11!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Welkom mQ11.

Zijn er nog meer mensen die het leuk vinden om via Facebook ook contact te hebben? Dan kan je ook wat meer persoonlijke dingen delen aangezien het afgesloten groep is.

Ik had het zelf ook met mijn zoontje en daar hebben we heel leuk groepje aan over gehouden waar we altijd nog contact mee hebben.

We horen het graag. @moeflon heeft al een pagina aangemaakt die besloten is. Als je haar een pb doet kan ze je toevoegen.
@Floor een fb groep lijkt mij op termijn zeker leuk! Maar eerst wil ik graag zeker weten dat het allemaal goed zit en een kloppend hartje horen. Daarna sluit ik graag aan!
@MQ11 welkom!!
@Beatle ik denk dat ik ook een controlfreak ben, ik heb gistermiddag een early test gedaan en vanmorgen een normale. Woensdag wil ik zo’n ClearBlue wekenindicator doen.. en het liefst zou ik gewoon elke dag testen om zeker te weten dat ’t goed zit haha.
@miss oops leuk dat je het al met een aantal gedeeld hebt! Hoe reageerden ze?
@unexpectedmom ik snap dat het heel spannend is nu ja! Wanneer mag je op controle?

Iets meer over mijzelf: ik ben 31, vriendje 38. Ik heb al heel lang een kinderwens, voor hem is het allemaal nog even wennen. Toen ik hem leerde kennen wilde hij eigenlijk geen kinderen, hij is daar zelf (zonder druk van mij) wel in gedraaid naar: het is goed als het gebeurd, en ook als het niet gebeurd. Leuk om te zien hoe hij gistermiddag toch echt even schrok, maar nu steeds liever en positiever is. Ik hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan! In mn hoofd gaan al allerlei theorien over het vertellen aan mensen, maar daar wachten we sowieso mee tot we een kloppend hartje hebben gehoord.
Wat wel een kleine uitdaging is, is de bruiloft van mijn broer volgende week. Het is nl niet bekend wat het menu is, dat zou zomaar carpaccio en biefstuk kunnen zijn (zijn favorieten en specialiteiten van de locatie. Maar zien hoe ik mij daar uit klets haha
Alle reacties Link kopieren
Spannend Pokosla! Hopelijk gaat het goed met de bruiloft en het eten. Wij gaan volgende week op vakantie met mijn ouders en normaal drink ik ook wel een wijntje. Hopelijk krijgen ze geen argwaan!

Ik vind het leuk om bij de Facebook groep aan te sluiten, al ben ik niet super actief op Facebook.
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat er nog meer dames bij aangesloten zijn! Ik ga me voor nu nog niet aansluiten bij de Facebook groep, misschien als ik straks iets verder ben in de zwangerschap.

Wordt wel lastig om het nog een paar weken geheim te houden hoor, we willen het over 3 weken pas aan onze ouders vertellen, maar ik merk nu al dat ik soms om dingen heen moet draaien :-?
Zo ik ben even een dag niet online en zie hier dan!

Gefeliciteerd zwangere dames! :heart:

En jaaa, pokosla wat gaaf, ook al zo snel!
Gefeliciteerd en leuk dat je aansluit :high5:

Ik heb zelf helaas geen Facebook :-?
Had graag mee geschreven daar.
Maar dan blijf ik met een aantal lekker hier!

Na wat miskramen zal het zeker extra spannend en beangstigend zijn, hoop dat het nu goede plakkers blijven bij iedereen.
UnexpextedMom schreef:
12-09-2020 17:37
@libogirly Bij mij was het wel zinvol, omdat wij samen nog geen kinderen hebben en blijkbaar gaat het om de combinatie van genen. Bovendien loop ik tegen de 40 aan. Maar goed, daar kwam dus niets uit en nu is het dus gewoon afwachten.
Dat is inderdaad een andere situatie. Wij hebben enorm getwijfeld of we wel of geen nader onderzoek zouden doen maar uiteindelijk dus niet gedaan. Lijkt me dubbel als er niks uit komt. Aan de ene kant fijn dat er niks “mis” is, en aan de andere kant zou je iets kunnen doen als ze een oorzaak vinden! Hopelijk mag deze keer alles goed gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven