Uitgerekend - herfst 2023 Oktober

25-01-2023 20:47 657 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allen!

Wij zijn er van het weekend achter gekomen dat wij begin oktober ons eerste kindje verwachten.
Zo fijn om met andere dames samen te schrijven over de ervaringen...

NaamU/DKindje nr.J/MBijzonderheden
Nolanollie4-101eMeisjeKloppend :heart:
Een prachtig meisje GEBOREN !
Flatverkopen6-103e Jongen Miskraam gehad vorige zwangerschap Kloppend :heart:
Een prachtig ventje GEBOREN !
Minte1377-102eNog niet bekendICSI, Kloppend :heart:
Lies828-102eJongenFertiliteitsproblemen in verleden. Een :redrose: en een wondertje met kloppend :heart:
Een prachtig ventje GEBOREN !
Girafjes12-102eJongenKloppend :heart: Een prachtig ventje GEBOREN !
Waterval14-102eMeisjeKloppend :heart:
Amaryllis15-102e & 3e!2 meiden! Twee prachtige meisjes GEBOREN !
Banaaana :redrose:
Regenboogblauw :redrose:
Wanderlust :redrose:

Als er info voor de tabel is graag dichtgedrukt!

Tijdje niks van gehoord:
NaamUitgerekendHoeveelste kindje?J/MAfsprakenBijz
MarimbaHalf oktober1eNog niet bekendNog niet bekend-
AnnabewannaNog niet bekend?Nog niet bekendNog niet bekend-
nolanollie wijzigde dit bericht op 28-10-2023 21:49
74.52% gewijzigd
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
To trapt af:

Ik ben bijna 29, man is 33 en wij zijn in verwachting van ons eerste kleintje. Zo verliefd, nu al. Ronde 3 gelukt dus echt heel blij dat het zo snel is gelukt!

Familie krijgt het aankomend weekend te horen, erg benieuwd hoe ze gaan reageren..
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi Nolanollie, gefeliciteerd! Leuk en spannend. Ik heb na terugplaatsing ook een positieve test. Uitgerekend begin oktober. Dit wordt ons 3e kindje maar is m'n 2e zwangerschap, we hebben een tweeling van 1,5.

Hoe voel je je? Hier gelukkig nog wel prima, wel moe maar slik ook hormonen om de terugplaatsing te ondersteunen en kan ook daar aan liggen.

Hopelijk mogen er snel meer mensen aansluiten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog niet zwanger maar ik volg dit topic graag om de ervaringen van Nolanollie op de voet te volgen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
banaaaana schreef:
26-01-2023 14:00
Hoi Nolanollie, gefeliciteerd! Leuk en spannend. Ik heb na terugplaatsing ook een positieve test. Uitgerekend begin oktober. Dit wordt ons 3e kindje maar is m'n 2e zwangerschap, we hebben een tweeling van 1,5.

Hoe voel je je? Hier gelukkig nog wel prima, wel moe maar slik ook hormonen om de terugplaatsing te ondersteunen en kan ook daar aan liggen.

Hopelijk mogen er snel meer mensen aansluiten
Ohh wat gaaf! Gefeliciteerd! Wat onwijs fijn dat baby is blijven plakken!

Ik ben vandaag begonnen met de misselijkheid, niet hoeven overgeven maar wel telkens op het randje en verder heel veel kleine krampjes..
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ava_92 schreef:
26-01-2023 18:45
Nog niet zwanger maar ik volg dit topic graag om de ervaringen van Nolanollie op de voet te volgen :)
;)
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige, maakt het zo echt!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh leuk, wanneer mag je? Ik had inschrijfformulier ingevuld voor verloskundige. Vandaag belde ze voor afspraak maar kon niet opnemen. Nu maandag terugbellen en dan horen wanneer ik mag komen :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Banaaaana 23 februari gaat het beginnen! Dan hebben we de eerste echo!

Oooohh wat doen mijn banden pijn op het moment. Voel echt alles trekken onderin, kan niet eens iets uit de bovenste keukenkastjes pakken...

Maar het is voor een goed doel!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh vervelend dat je al zo'n pijn hebt. Ik denk dat ik ook rond die tijd mijn eerste echo heb.
Zelf op het moment weinig last van kwaaltjes, alleen echt heel moe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gelukkig een goede nacht slapen verder en het is weer over. Denk dat ik gisteren gewoon teveel gedaan heb. Zaterdag is bij ons altijd klusjesdag dus druk geweest..

Gelukkig vandaag een relaxdag
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah heerlijk een relaxdag. Ik heb trouwens ook af en aan echt pijnlijke botsten. Kan ik mij niet herinneren van m'n vorige zwangerschap @(
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag de verloskundige gebeld. Mag 15 februari al omdat we een week later in het buitenland zijn. Is al over iets meer dan 2 weken!
Vandaag ineens ook pijnlijke banden bij het hoesten :-(

Ben benieuwd hoe snel er meer mensen aansluiten :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah spannend! Zal het even aanpassen in de tabel.

Zo snel al!

Oei, ja de borsten herken ik ook wel ja.. Nooit echt last van gehad maar inmiddels alleen kijken, do not touch :lol:
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had vanmorgen, op 11 dpo, een licht streepje op m'n early test. Als het door blijft stijgen zou ik graag mee schrijven met jullie!
Ik wacht nog even een paar dagen met info voor de tabel sturen. Wil het even zekerder weten :) dus ik doe vd week nog een test.

Als ik zwanger ben, dan zou het ons 2e kindje zijn. Heb al een zoontje van 2 jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Girafjes schreef:
31-01-2023 18:12
Ik had vanmorgen, op 11 dpo, een licht streepje op m'n early test. Als het door blijft stijgen zou ik graag mee schrijven met jullie!
Ik wacht nog even een paar dagen met info voor de tabel sturen. Wil het even zekerder weten :) dus ik doe vd week nog een test.

Als ik zwanger ben, dan zou het ons 2e kindje zijn. Heb al een zoontje van 2 jaar.
Ohh wat spannend Girafjes! Heb je een klein beetje gevolgd in één van de zwanger worden topics, hoop zo dat het nu gelukt is voor je!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ohhh Girafjes, heb even in jullie topic zitten kijken maar dat is absoluut een tweede streep!!! :applause: :applause:
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Nolanollie schreef:
31-01-2023 19:09
Ohhh Girafjes, heb even in jullie topic zitten kijken maar dat is absoluut een tweede streep!!! :applause: :applause:
:flirting:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil graag in de tabel. De clearblue test is ook positief!
+- 12 oktober uitgerekende datum
2e kindje
Geslacht verrassing (blijft het misschien ook)
girafjes wijzigde dit bericht op 01-02-2023 07:25
2.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Girafjes! Leuk dat er meer mensen bij komen. Had je een voorgevoel dat je vroeg hebt getest of doe je dat altijd:-)

Voor in de tabel nog: uitgerekende datum 4 oktober. Zelfde als jou Nolanollie :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
banaaaana schreef:
01-02-2023 07:21
Gefeliciteerd Girafjes! Leuk dat er meer mensen bij komen. Had je een voorgevoel dat je vroeg hebt getest of doe je dat altijd:-)

Voor in de tabel nog: uitgerekende datum 4 oktober. Zelfde als jou Nolanollie :-)
Nee ik heb bij de vorige zelfs 3 dagen na NOD getest omdat ik overtuigd was dat ik ongesteld zou worden.
Maar ik ben sinds zondag knetterduizelig als ik ga liggen. Ik zie echt de hele wereld tollen. Dus ik dacht, of ik ben zwanger of ik ga naar de huisarts want dit is niet oké.
(& bij de vorige was ik lichtjes duizelig dus vandaar dat ik dacht dat ik nu misschien zwanger kon zijn)
Alle reacties Link kopieren Quote
Girafjes GEFELICITEERD!! Ga je vanavond toevoegen in de tabel!

Banaaaana haha toevallig! Pas het vanavond even aan!

Hebben jullie ook telkens zo'n hongerklap? Normaal gesproken kan ik in de ochtend nog wel even wachten met ontbijt maar nu rommelt mijn maag me echt het bed uit...
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi meiden!
Ook ik mag me melden!

Van de week op 11 dpo al een dikke tweede streep (ben zeker van eisprong dus vrees nu voor dat het er twee zijn ;-) )
Wel beetje spannend nog, heb een verleden met een hele vervelende miskraam waardoor mijn eerste kindje heel veel moeite heeft gekost.

Tabel: Moen, 2e kindje, UD zo rond 13
oktober, geslacht uiteraard nog onbekend (maar wil het wel weten tzt)
Alle reacties Link kopieren Quote
Girafjes, ik ken jou nog uit ons topic van 2020 (12m+)

Ik schreef daar onder een andere nick (Doris, die met al die baarmoederingrepen :roll:), die nick doet het op 1 of andere manier niet meer dus moest een nieuwe aanmaken.

Nu dus weer tegelijk gelukt zo ongeveer. Dat is wel toevallig :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey ik wil ook graag meeschrijven! 3 jan ongesteld geweest, 20/21 jan eisprong en nu een positieve test. Nog wel heel pril en onzeker; want ik zit nu op 12DPO en dus 3 dagen voor NOD

Eigenlijk ook helemaal geen symptomen; lage rugpijn maar dat heb ik altijd en ook wat krampen in mn buik maar dat heb ik ook altijd! Nog even in shock van de test, maar het is wel super welkom! Nu een beetje bang dat het nog mis gaat omdat we zo vroeg nog zijn.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven