Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

16-12-2018 11:56 926 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.

[/td]
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendGeslachtBijzonderheden
workaholiccc24/281e3 augustusJongetje11 maart 20 weken echo
haoshi31/--1e3 augustus......
Avr199226/242 e05 Augustus... 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari
GoodmorningSunshine32/332e8 augustus......
mijnnaamislaura32/322e8 augustusmeisje
Appletree8632/333e14 augustusJongen
KoekoekK29/352e16 augustus...termijnecho gehad
sharebear28/301e18 augustus...termijnecho 25 januari
Ijs_monster31/312e18 augustus...1e echo/intake 8 januari
Songforyourheart24/292e19 augustus?...1e echo/intake 7 januari
Pienut25/291e20 augustus...26 maart 20-wekenecho
Twilight35/371e23 augustus?...1e echo/intake 16 januari
Sanne_A37/29/292e25 augustus...pretecho 13 maart
Herfstblaadje8929/322e27 augustusMeisje20 weken echo 5 april
sneeuwwitje8632/342e27 augustus2 jongetjestweeling, termijnecho gehad
Diamantje12330/231e27 augustusjongetjegeslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april
Sterrewaterman33/342e30 augustus?Verrassing1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari
Pinda :rose:, Juf_blauw :rose:, lenthe_ :rose: BdG88 :rose: justagirly :rose:

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
augustusbaby2019 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!!!
Dus nog voor het inleiden, wat super!
Geniet ervan :-D
Alle reacties Link kopieren
Jaa gefeliciteerd appletree! Hoop dat de bevalling goed is gegaan? En dat je nu lekker kunt genieten :)
Gefeliciteerd! En hoop dat alles goed is gegaan!
Jaaa Apple wat fijn zeg! Gefeliciteerd! Rustig aan jullie, hopelijk mogen jullie volop genieten!
Alle reacties Link kopieren
Appletree86 schreef:
10-08-2019 11:06
Ja eindelijk baby nieuws!
Vanochtend 5 uu bevallen, alles is goed gegaan!

Doe later even uitgebreide update, type met 1 hand, baby aan de borst
Jaaaaaa. Wat heerlijk voor je meid. Gefeliciteerd !!! Nu lekker genieten :love:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! De eerste baby hier! Leuk!!

Hier nog eventjes 3 nachtjes naar een hotel geweest, lekker er nog even tussenuit.
Had wel inderdaad dat matje/molton van de action mee. Nu thuis ook maar op het bed leggen. Ben benieuwd wanneer ons ventje van plan is om te komen.
Heb nog helemaal niets geen voortekenen.
Ben nu bijna 38 weken, dus het kan ook nog wel eventjes.

Heb de box wel al eventjes staan in de woonkamer, kan de kat er vast aan wennen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met iedereen? Ben heel benieuwd of er nog meer babynieuws is!

Ben je al bijgekomen Appletree? Hoop dat alles goed gaat!

En ben ook heel benieuwd naar Sneeuwwitje!

Klinkt heerlijk Twilight, nog lekker eventjes eruit.

Hier bijna 38 weken, nog steeds geen echte voortekenen, behalve die lage buikpijn. We wachten maar af.
@appletree hoe gaat het met de kleine?

@twilight lekker dat jullie er nog even tussenuit zijn geweest. En slim om matje mee te nemen dan inderdaad.
Gaan de katten bij jullie in de box? Bij ons tonen ze er tot nu toe geen interesse in terwijl ze bij de eerste er al snel in gingen liggen. Nu maar meteen ballonen erin gelegd.

Hier nu 38+1, en voel ook vooral onderin wat lage buikpijn. Vanmiddag wat meer over heel mijn buik maar is nu weer weg.
Onze eerste kwam met 38+5 dus ben heel benieuwd of deze rond dezelfde datum komt of pas later.
En vandaag oom en tante geworden dus zoals het er nu zo rustig is bij mij gelukkig niet op dezelfde dag (waren dag na elkaar uitgerekend).
Alle reacties Link kopieren
Hier precies hetzelfde, SterreWaterman. Ook 38+1 en last van lage buikpijn.

Verder alles nog rustig:)
Dezelfde klachten dus. Wanneer was je bij je eerste bevallen Sanne?
Alle reacties Link kopieren
38+6, maar die telt niet want ingeleid.
Ik kan me bij hem geen klachten herinneren vantevoren, ook niet nadat ik gestript was.
Ik merk wel dat ik daarom soms een beetje onzeker ben want ik weet helemaal niet hoe een spontane bevalling voelt... Hoe weet je of het echt is?
@sanne_a, bij mij is de bevalling van mijn zoon spontaan bij 38+5 begonnen. Het begon wel met het breken van de vliezen. Maar ik denk als je vliezen niet breken dat het gevoel van de weeën erna wel hetzelfde is/zal zijn. Ik had namelijk steeds meer het gevoel van menstruatie krampen in mijn gehele buik en ook pijn in mijn rug die steeds sneller achter elkaar kwamen en steeds langer duurde.
Nu heb ik vooral nog onderin mijn buik wat lichte krampjes en heel soms over heel mijn buik, maar is zo onregelmatig dat het nog niet gestart is.
Benieuwd hoe de bevalling bij ons nu zal beginnen en gaan. Spannend!

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 38 weken en mn buik is echt mega! Hier gebeurt gelukkig nog helemaal niks. Nog een weekje tot de keizersnee. Spannend!
Spannend diamantje! Hier blijft de vraag of het een keizersnede wordt of niet.. nog steeds voorwerk dat langzaam wat meer wordt maar niet doorzet..
Alle reacties Link kopieren
KoekoekK schreef:
13-08-2019 21:22
Spannend diamantje! Hier blijft de vraag of het een keizersnede wordt of niet.. nog steeds voorwerk dat langzaam wat meer wordt maar niet doorzet..
Wanneer wordt die beslissing gemaakt? Je zit nu bijna op 40 weken toch? En bij inleiden zou je dus sowieso een keizersnee weer krijgen.
Hangt van veel dingen af. Als het niet uit zichzelf komt ligt de deadline bij 41 weken. Maargoed als er dus complicaties optreden wordt meteen overgegaan tot keizersnede.. dus bijvoorbeeld hoge bloeddruk/zwangerschapsvergiftiging. Inleiden gaat inderdaad niet gebeuren; teveel risico en voor mij te kleine kans op slagen van vaginale bevalling ten opzichte van alsnog een spoedkeizersnede.. spannende dagen zo hoor! Hoe sta jij in je keizersnede? Krijg je gentle sectio? En zo ja; welk ziekenhuis?
Alle reacties Link kopieren
KoekoekK schreef:
13-08-2019 21:47
Hangt van veel dingen af. Als het niet uit zichzelf komt ligt de deadline bij 41 weken. Maargoed als er dus complicaties optreden wordt meteen overgegaan tot keizersnede.. dus bijvoorbeeld hoge bloeddruk/zwangerschapsvergiftiging. Inleiden gaat inderdaad niet gebeuren; teveel risico en voor mij te kleine kans op slagen van vaginale bevalling ten opzichte van alsnog een spoedkeizersnede.. spannende dagen zo hoor! Hoe sta jij in je keizersnede? Krijg je gentle sectio? En zo ja; welk ziekenhuis?

Ik sta er positief tegenover, heb een uitgebreide voorlichting gehad over de gentle sectio en het ziet er mooi uit hoe ze dat daar aanpakken. Ik krijg eerst de baby op de borst en daarna gaat hij met mijn man mee naar de kraamsuite en kan mijn man met de baby buidelen. Wij gaan in Delft bevallen!
Ohh dat klinkt fijn diamantje! Helaas ander ziekenhuis dan ik. Maar wat goed dat ze je goed hebben voorgelicht; erg belangrijk! Voorbereidingen beetje op orde? Ohhhh dames we hebben straks allemaal en baby in onze armen! 😬
Alle reacties Link kopieren
KoekoekK schreef:
13-08-2019 21:57
Ohh dat klinkt fijn diamantje! Helaas ander ziekenhuis dan ik. Maar wat goed dat ze je goed hebben voorgelicht; erg belangrijk! Voorbereidingen beetje op orde? Ohhhh dames we hebben straks allemaal en baby in onze armen! 😬

Heerlijk vooruitzicht he !

Alles hier voorbereid hoor. Mijn man heeft ook nesteldrang die heeft vandaag alle ramen gelapt , de auto helemaal schoongemaakt en de badkamer gepoetst. Heerlijk zo'n vent haha zo schattig.

We moeten alleen nog het ledikantje op onze kamer zetten. Waar slaapt jullie baby de eerste periode?
Alle reacties Link kopieren
Jaaa zo onwerkelijk nog steeds! Nu gewoon bijna een baby! Hebben er 4 jaar op moeten wachten, maar dan is het toch echt bijna zo ver!

Kindje slaapt eerst in een wiegje bij ons op de slaapkamer. Later (wanneer later is moeten we nog kijken haha) slaapt hij in ledikant op zijn eigen kamer.
Wauw wat fijn diamantje!

Hier slaapt de kleine ook in een wiegje op onze kamer. Ik had verwacht daar bij de vorige na een week of wat wel klaar mee te zijn; maar dat werd een maand of vier haha! Dus nu maar eens zien hoe lang deze het hier volhoudt.. bij jullie ook op de kamer diamantje of op eigen kamertje?
Alle reacties Link kopieren
Bij ons het ledikantje op de kamer, aan mijn kant van het bed. Wij hebben een ruime slaapkamer dus vond het onnodig om een wiegje aan te schaffen ervoor. Alhoewel het wel heel schattig staat. Maar weet ook echt niet hoe het bevalt met de baby op de kamer dus we zien wel hoe en wat!
Koekoek en diamantje, echt al bijna dat jullie kleintjes er zijn. Nog een weekje diamantje dat schiet ook al op als je zo een datum weet.

Twilight helemaal bijzonder als je inderdaad er zoveel jaar op hebt moeten wachten om zwanger te worden.

Diamantje, fijn zo'n man met nesteldrang en dat hij dus zo meehelpt.
Hier poetst mijn moeder wekelijks als ze ook met mijn vader op onze dreumes komen passen. Ook erg fijn. Hele huis is nu wel ongeveer gepoetst.

En kleine op onze kamer. Onze eerste heeft tot ongeveer 6 maanden naast ons geslapen, was toch wel makkelijk met de borstvoeding in de nacht. Ook nu wel weer benieuwd tot wanneer we de kleine bij ons op de kamer laten slapen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een cosleeper in onze kamer en een ledikant in de babykamer. Zoontje heeft 8 weken naast me geslapen, toen moest hij naar zijn eigen kamer want deed echt geen oog dicht met al z'n gekreun en andere geluidjes. Ik gaf toen ook al geen borstvoeding meer en hij sliep de nachten bijna door, dus vond het ook w makkelijk.
Bij deze baby zullen we wel zien, hangt er vanaf hoelang ik borstvoeding geef, hoe vaak ze in de nacht komt en hoe ik slaap (ben een enorm slechte/lichte slaper dus vind die baby geluiden en het alerte gevoel wat ik ervan krijg niet fijn).
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Hier is de befalling alles meegevallen.. 4,5 uur en maar 2 minuten persen. De ruggenprik liet me echt relaxen waardoor de bevalling zo kon vlotten..
Nu lekker aan het genieten. Gister pasfoto’s gemaakt voor paspoort want over 2 weken vliegen we alweer terug.. wel grappig om een pasfoto te hebben van een baby van 3 dagen haha..

Hier slaapt het mannetje lekker naast mij in bed.. heb een snuggle nest, daar kan hij veilig in liggen. Man ligt boven met de andere 2 kinderen..even niet heel ideaal, maar goed het is maar voor even.. straks thuis ook een co sleeper.

Slaap wel met 1 oordop in omdat ik anders ook bij elk geluidje of beweging rechtop zit, misschien voor jou ook een idee herfstblaadje?

Hij is echt zo lief en ben helemaal verliefd!! Geef borstvoeding wat tot nu toe heel goed gaat.. hij was na 1 dag afvallen alweer 110 gram aangekomen.. dus dat gaat super..

Geniet van de laatste loodjes iedereen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven