Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

16-12-2018 11:56 926 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.

[/td]
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendGeslachtBijzonderheden
workaholiccc24/281e3 augustusJongetje11 maart 20 weken echo
haoshi31/--1e3 augustus......
Avr199226/242 e05 Augustus... 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari
GoodmorningSunshine32/332e8 augustus......
mijnnaamislaura32/322e8 augustusmeisje
Appletree8632/333e14 augustusJongen
KoekoekK29/352e16 augustus...termijnecho gehad
sharebear28/301e18 augustus...termijnecho 25 januari
Ijs_monster31/312e18 augustus...1e echo/intake 8 januari
Songforyourheart24/292e19 augustus?...1e echo/intake 7 januari
Pienut25/291e20 augustus...26 maart 20-wekenecho
Twilight35/371e23 augustus?...1e echo/intake 16 januari
Sanne_A37/29/292e25 augustus...pretecho 13 maart
Herfstblaadje8929/322e27 augustusMeisje20 weken echo 5 april
sneeuwwitje8632/342e27 augustus2 jongetjestweeling, termijnecho gehad
Diamantje12330/231e27 augustusjongetjegeslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april
Sterrewaterman33/342e30 augustus?Verrassing1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari
Pinda :rose:, Juf_blauw :rose:, lenthe_ :rose: BdG88 :rose: justagirly :rose:

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
augustusbaby2019 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een verdrietig nieuws Pinda! Heel rot voor jullie!
Veel sterkte komende tijd
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh wat een kut nieuws! Heel veel sterkte gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Pinda, heftig! Heel veel sterkte.. echt heel vervelend :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lieve pinda,
Heeel veel sterkte! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Vandaag voor het eerst dat ik me slecht voelde toen ik wakker werd. Heb gelijk maar een kommetje yoghurt met muesli gegeten en een kopje thee. Toen ging het nare misselijke gevoel weer weg. Kan dus nu niet meer te lang zonder eten. Hoe gaat t met de rest van de dames ?
Hier precies hetzelfde Diamantje. Vanochtend een mueslireepje gegeten in bed voordat ik opstond. Toen ontbijt gehaald. Heeft gewerkt, want nog niet misselijk geweest! :cheer:

Verder gaat het hier prima! Rustig aan en inderdaad hele dag door beetjes eten. Nog twee weken en een dag tot de echo... Heb er zo’n zin in!

Ben inderdaad benieuwd hoe het met de rest zit...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de hele dag beetjes eten. Eerder vaak dan veel en idd vrij snel na t wakker worden. Na wat eten voel ik me gelijk een stuk beter.
Alle reacties Link kopieren
@kwaaltjes.. In de ochtenden voel ik me niet goed, misselijk, naar wordend van alle geurtjes, weinig eetlust. Pas in de loop van de middag wordt het beter.
Gisteren voelde ik me de hele dag echt waardeloos, maar vandaag gaat het een stuk beter!

@sporten.. Ik ben ermee gestopt. Ik zou ivm verhuizing toch naar een andere sportschool moeten over een aantal weken en ik word heel snel draaierig met zwart voor de ogen en ik merk dat dit nu bij iedere inspanning is. (Had ik altijd al, maar nu ik zwanger ben is het nog veel erger!)

@buik.. Ik begin wat te groeien, maar het lijkt er nu vooral op dat mijn vetrol op die plek wat prominenter aanwezig is ;-) Ik heb grotendeels mijn kleding al uitgezocht en een sortering gemaakt van kleding die wijd valt en kleding die de buik accentueert. Die laatsten gaan achterin de kast (moet nu toch alles uitzoeken ivm de verhuizing)

Morgenochtend hebben wij de eerste echo! Superspannend! Ik ben dan als het goed is 7 weken en 5 dagen!
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan precies gelijk op Lenthe! Ik heb morgenmiddag de eerste echo ook op 7w5d. Fingers crossed!

Qua kwaaltjes klinkt het heel herkenbaar, moet sochtends ook meteen wat eten, anders voel ik me beroerd. Ben er ook achter dat ik me met kerst waarschijnlijk zo beroerd voelde door weinig slapen, dus probeer nu af en toe overdag ook even een uurtje mee te pakken, dat voel ik me savonds niets zo beroerd. Voordat ik zwanger was, voelde ik me savonds vaak ook beroerd als ik ontzettend moe was, dat lijkt nu dus wat erger.

Vriendin was hier net op bezoek en vertelde dat ze zwanger is, vroeg ook naar onze wens. Moest echt even m'n best doen om me in te houden!
Alle reacties Link kopieren
Vorige week was ik juist wel iedere keer behoorlijk misselijk, en had ik onwijs gevoelige tepels. Nu beide eigenlijk amper meer. Hoop dat het niets betekend.
Nog 10 dagen wachten op de echo. Pfff echt he, kan die klok niet vooruit!!!!
Alle reacties Link kopieren
Spannend twee echo’s morgen! Succes meiden! En even ver ook! Hoe toevallig!
Ik moet 1 dag langer wachten en ben suuuuuper zenuwachtig. Ik duim voor allemaal goede echo’s :high5:
Alle reacties Link kopieren
Succes met de echo morgen dames!
Morgen weer werken en ik zie er tegenop vanwege de vermoeidheid. Maar we gaan zien hoe t gaat. Ik heb sowieso de mazzel dat ik thuis mag werken dus dat zal ik deze week waarschijnlijk meer gaan doen.

Kijk het gewoon maar per dag aan. Ben vandaag ook echt niet vooruit te branden! Alleen naar mijn ouders een uurtje in de auto gezeten was al vermoeiend en heb toch wel redelijk lang geslapen.

Hoe gaan jullie ermee om op werk?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb fysiek zwaar werk en sta ook t grootste deel van de dag dus weet niet of ik tot 12 weken wacht met vertellen. Bij mijn vorige zwangerschap erg last gehad van bekkenpijn (wellicht overbelasting). Dus grote kans dat dat terug komt.
Wss vertel ik t m’n chef eerder en evt collega’s waarvan t handig is dat ze t weten.

Wie vertellen jullie t trouwens wanneer? Hier ouders/schoonouders al verteld. Broers/zussen/vriendinnen na eerste echo en de rest na 12 weken, werk dus evt iets eerder.
Alle reacties Link kopieren
Hier 1 paar ouders wel al verteld. Andere komt bij de eerste echo. Dan ook alle broers en zussen.
Vrienden in het weekend. En collega's de week daarop.
Wij wachten dus niet tot 12 weken.
@pinda heel veel sterkte, wat verdrietig.

@echo's hoop voor diegene die vandaag of morgen een echo hebben op een goede echo!

@kwaaltjes, ik heb dagen dat ik mij redelijk voel maar ook dagen dat ik erg moe en misselijk ben. Moet regelmatig eten en waar het kan doe ik ook een middagdutje.

@werk, fijn diamantje dat je ook thuis kunt werken. Ik vertel het mijn hoofd na een goede echo en de rest van mijn collega's bij 12 weken.
Heb wel wat lange en volle dagen voor de boeg dus ben benieuwd hoe dat gaat.

@vertellen, hier weten de ouders en meeste broers het en mijn oma. Vrienden weten het en de rest komt na de eerste echo, of zelfs de termijnecho pas. Nog even nadenken wie we het wanneer verder gaan vertellen
Alle reacties Link kopieren
Helaas, hier is het niet goed.
Er was een leeg vruchtzakje. Erg verdrietig dus.

Ik word vandaag of morgen gebeld voor een afspraak met de gynaecoloog om pillen te krijgen om de miskraam op te wekken

Ik wens jullie allemaal voorspoedige zwangerschappen en hopelijk hebben jullie in augustus een mooi kindje in handen
Alle reacties Link kopieren
Spannend al die aankomende echo's! Mijn eerste echo is verplaatst naar 3 dagen later ivm ziekte van de verloskundige dus ik moet nog wachten tot de 17e. Hier ook sinds een paar dagen elke dag wakker met misselijkheid. De crackertjes liggen inmiddels naast m'n bed.

Morgen moet ik weer werken en daar zie ik ook best tegenop. Ik hoop dat het meevalt met de kwaaltjes op mijn werk. De afgelopen dagen heb ik elke dag overdag een dutje gedaan door de vermoeidheid dus een hele dag werken zie ik niet heel erg zitten maar we zien het wel.

Hier weten alleen de opa's en oma's dat ik zwanger ben, voor de rest nog niemand. Ik twijfel nog of ik het mensen na de eerste of tweede echo ga vertellen. De vorige keer heb ik het veel mensen heel snel verteld, dat beviel me prima. Ik laat het nu maar afhangen van mijn gevoel.
Alle reacties Link kopieren
@lenthe en pinda - Heel veel sterkte!! :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Even dubbel...
@vertellen - mijn familie weet het en de beste vriend van mijn vriend, de rest nog niet en hun horen het waarschijnlijk pas na de NIPT. Wil het wel al vertellen maar nog even geduld.

@kwaaltjes.. Een aantal dagen niet meer moeten overgeven en wat is dat fijn! Was er al bang voor dat als ik weer ga werken het misschien zou opvallen. Kan nog terugkomen natuurlijk maar hopelijk niet.
Gisteren waren we thuis nog bezig met wat klusjes en heb vriend geholpen om wat dozen te tillen (niet heel zwaar maar 10-15kg denk ik..) en later in bed steekjes in mijn onderbuik. Voor het eerst, toch wat rustiger aan doen dus. Vanavond ga ik weer even sporten, kijken hoe ik me daarna voel. Verder gaat het hier gelukkig goed.

@eten - Ik moet echt elke ochtend ontbijten, anders ben ik misselijk. Een paar weken geleden had ik nog crackers naast m'n bed maar dat is niet meer nodig.
Ik heb totaal geen zin in vlees, krijg het niet op dus vriend is nu de enige die hier vlees eet. Fruit en groenten kan ik dan wel gewoon blijven eten haha. Hopelijk blijft het zo :-D
Alle reacties Link kopieren
Oh Lenthe wat naar voor je! Sorry ik had je bericht niet gelezen toen ik die van mijn postte. Heel veel sterkte :rose:
Alle reacties Link kopieren
Wat een verdrietig nieuws Lenthe, ik had het echt anders gehoopt voor je.. heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Lenthe :hug: niet om je valse hoop te geven maar is het zeker dat het een leeg vruchtzakje is? Bij mijn vriendin dachten ze dat namelijk ook maar een week later zagen ze wel wat op de echo...
Ah wat naar Lenthe, veel sterkte!
Ah wat naar Lenthe, veel sterkte!
Wat een naar nieuws Lenthe! Heel veel sterkte :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven