Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!
dinsdag 17 juli 2018 om 11:52
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019!
Pinguin00
Mamavaneenboefje
Miesje1993
Saqua
Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi
-tje uitbroeden
| Naam | Leeftijd | |
Uitgerekend | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Syrinxx | 35/38 | 2e | 8 maart | - | Bevallen van een zoon |
| Edsheeran | 27/27 | 1e | eind maart | |
|
| SRS | 25/28 | 1e | 25 maart | - | Bevallen van een dochter |
| Maris86 | 32 | 1e | 28 maart | 20-wkn echo: 12/11 | |
| lloke | 32/30 | 2e | 30 maart | |
|
| Lillyn | 25/28 | 1e | 31 maart | 20-wkn echo: 01/11 | |
| Suze27 | 30/33 | 2e | 2 april | 20-wkn echo: 12/11 | |
| Sfietje | 29/33 | 2e | 2 april | - | Bevallen van een dochter |
Pinguin00
Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
donderdag 6 september 2018 om 21:51
Pfff, drukke week gehad. Ik ga steeds minder eten, lijkt het.
Morgen de termijnecho
Ik heb een rare kwaal. Ik krijg sinds het begin van week 10 pijn in mijn bil als ik (niet eens noemenswaardig) loop, wat uit kan stralen naar mijn onderbeen. Ik ben toch wel heel benieuwd wat dit is, dus ga het morgen even ter sprake brengen. Het is zo naar.
Ik ben ook wel heel benieuwd wanneer ik mijn kindje ga voelen, kan echt niet wachten op dat moment!
Ook die onzekerheid is herkenbaar. Ik heb die momenten ook af en toe nog steeds, maar blijf hoop houden dat alles goed gaat. Morgen is die onzekerheid hopelijk voorbij!
Morgen de termijnecho
Ik heb een rare kwaal. Ik krijg sinds het begin van week 10 pijn in mijn bil als ik (niet eens noemenswaardig) loop, wat uit kan stralen naar mijn onderbeen. Ik ben toch wel heel benieuwd wat dit is, dus ga het morgen even ter sprake brengen. Het is zo naar.
Ik ben ook wel heel benieuwd wanneer ik mijn kindje ga voelen, kan echt niet wachten op dat moment!
Ook die onzekerheid is herkenbaar. Ik heb die momenten ook af en toe nog steeds, maar blijf hoop houden dat alles goed gaat. Morgen is die onzekerheid hopelijk voorbij!
donderdag 6 september 2018 om 21:59
Wat vervelend van die pijn, ik herken het wel een beetje, ik heb ook, op momenten, veel pijn heel erg laag onderin mn rug. Lijkt wel of er iets verkeerd zit. Irritant.srs schreef: ↑06-09-2018 21:51Pfff, drukke week gehad. Ik ga steeds minder eten, lijkt het.
Morgen de termijnecho
Ik heb vandaag per ongeluk een broodje brie gegeten omdst ik had gelezen dst de brie hier in NL wel veilig is. Terwijl ik het at toch nog even opgezocht en blijkt het toch niet zo handig te zijn. Ik at het in een kantine dus kon ook geen verpakking controleren. Ik voel me zó dom en schuldig en nu denk ik steeds, wat als.. Terwijl ik ook heus wel kan bedenken dat de kanz heel klein is dat het mis is. Pff wat een k*tavond heb ik erdoor
vrijdag 7 september 2018 om 07:48
Ik ook niet
Gisteren een goede echo gehad met 11 weken. Krijg er volgende week ook nog 1 in het ziekenhuis en dan is het traject daar helemaal afgesloten. Zo bijzonder om het hartje te horen kloppen
Mn broer en zn vriendin gisteren gelijk op de hoogte gesteld, zo mn zusje bellen, die is op vakantie. Dit weekend een feestje met heel veel vrienden dus daar ga ik er ook niet langer omheen draaien. Heb er echt zin in om het te vertellen.
vrijdag 7 september 2018 om 11:10
srs schreef: ↑06-09-2018 21:51Pfff, drukke week gehad. Ik ga steeds minder eten, lijkt het.
Morgen de termijnecho
Dit klinkt als je bekken! Vriendin van mij had dit namelijk ook.
Hier gaat het erg goed. Woensdag een echo. We zijm heerlijk op vakantie geweest. Heb alles kunnen doen van boottochten tot zwemmen. Het eten was soms een uitdaging en elke keer een half bord laten staan. Verder was te veel wandelen geen optie in combinatie met de warmte en honger aanval. Maar ik mag echt niet klagen!
vrijdag 7 september 2018 om 20:15
ik heb vandaag ook een broodje brie gegeten. ik zou me geen zorgen maken hoor.Suze27 schreef: ↑06-09-2018 21:59Ik heb vandaag per ongeluk een broodje brie gegeten omdst ik had gelezen dst de brie hier in NL wel veilig is. Terwijl ik het at toch nog even opgezocht en blijkt het toch niet zo handig te zijn. Ik at het in een kantine dus kon ook geen verpakking controleren. Ik voel me zó dom en schuldig en nu denk ik steeds, wat als.. Terwijl ik ook heus wel kan bedenken dat de kanz heel klein is dat het mis is. Pff wat een k*tavond heb ik erdoor
zaterdag 8 september 2018 om 18:15
Mijn echo ging goed! Druifje is goed gegroeid en lag lekker druk te doen met zijn armpjes
Nou, ik begrijp ook niets meer van die nub-theorie, haha. Toen ik filmpjes zag, leek het allemaal zo duidelijk. Toen ik het eenmaal zelf toe wilde passen, begreep ik het niet meer. Dat wordt dus toch nog 8 weekjes wachten!
Die pijn komt inderdaad van m'n bekken volgens de verloskundige. Ik moet het even aankijken en als het niet beter wordt, moet ik naar de fysio. Ik hoop toch echt niet dat ik bekkeninstabiliteit krijg
Volgende week gaan wij het ook aan iedereen bekend maken. Ben heel benieuwd naar de reacties!
Nou, ik begrijp ook niets meer van die nub-theorie, haha. Toen ik filmpjes zag, leek het allemaal zo duidelijk. Toen ik het eenmaal zelf toe wilde passen, begreep ik het niet meer. Dat wordt dus toch nog 8 weekjes wachten!
Die pijn komt inderdaad van m'n bekken volgens de verloskundige. Ik moet het even aankijken en als het niet beter wordt, moet ik naar de fysio. Ik hoop toch echt niet dat ik bekkeninstabiliteit krijg
Volgende week gaan wij het ook aan iedereen bekend maken. Ben heel benieuwd naar de reacties!
zaterdag 8 september 2018 om 20:15
oh wat heerlijk, een goed echo, gefeliciteerd!srs schreef: ↑08-09-2018 18:15Mijn echo ging goed! Druifje is goed gegroeid en lag lekker druk te doen met zijn armpjes![]()
Die pijn komt inderdaad van m'n bekken volgens de verloskundige. Ik moet het even aankijken en als het niet beter wordt, moet ik naar de fysio. Ik hoop toch echt niet dat ik bekkeninstabiliteit krijg![]()
vervelend die bekken pijn hopelijk wordt het snel beter.
ik had laatst dus urineverlies....
VK zei dat het erbij hoort maar als het vaker gebeurt, ook met een legere blaas, moet ik naar de fysio of iets dergelijks voor oefening van de bekkenbodemspieren. Ik hoop dat het eenmalig is.
@suze: oeh heerlijk! ik had brie met walnoten!
zaterdag 8 september 2018 om 20:47
Oh he toch rot als dit soort kwalen al zo vroeg in de zwangerschap beginnen. Goed luisteren naar ne lichaam, maar wat moeilijk soms hè?
Tijdig starten met fysio kan wellicht preventief helpen. Gewoon doen! Fijn dat je echo goed was!
Syrinxx urineverlies is idd ook niet echt fijn zo vroeg al. T zal allemaal wel wat "losser" zijn nu? Ik heb als ik moet overgeven dat ik door de druk soms ook nog eens in mijn broek plas. En ik voel me altijd al zo zielig.
Brie met walnoten is ook echt een gouden combi
Tijdig starten met fysio kan wellicht preventief helpen. Gewoon doen! Fijn dat je echo goed was!
Syrinxx urineverlies is idd ook niet echt fijn zo vroeg al. T zal allemaal wel wat "losser" zijn nu? Ik heb als ik moet overgeven dat ik door de druk soms ook nog eens in mijn broek plas. En ik voel me altijd al zo zielig.
Brie met walnoten is ook echt een gouden combi
dinsdag 11 september 2018 om 11:55
Ik heb mijn zinnen op 16 weken gezet. De vorige keer hoopte ik op 12 weken maar toen verminderde het niks.
Ik voel me niet goed. Hele dag kotsmisselijk en kokhalzen. Erg vermoeiend.
Fijn dat je maandag weer even mag kijken. Dat doet altijd wel goed hè. Dan weet je waar je het voor doet.
dinsdag 11 september 2018 om 20:15
Wij zijn er nog niet heel fanatiek mee bezig maar af en toe komen we een leuke tegen en die schrijven we dan op. Ik vind jongensnamen altijd al moeilijk en mijn dochter heeft al de allerleukste meisjesnaam dus ook dat is zo lastig
Hebben jullie al kanshebbers? En 1 naam of meerdere?
Hoe voel jij je nu?
Hebben jullie al kanshebbers? En 1 naam of meerdere?
Hoe voel jij je nu?