Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!
dinsdag 17 juli 2018 om 11:52
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019!
Pinguin00
Mamavaneenboefje
Miesje1993
Saqua
Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi
-tje uitbroeden
| Naam | Leeftijd | |
Uitgerekend | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Syrinxx | 35/38 | 2e | 8 maart | - | Bevallen van een zoon |
| Edsheeran | 27/27 | 1e | eind maart | |
|
| SRS | 25/28 | 1e | 25 maart | - | Bevallen van een dochter |
| Maris86 | 32 | 1e | 28 maart | 20-wkn echo: 12/11 | |
| lloke | 32/30 | 2e | 30 maart | |
|
| Lillyn | 25/28 | 1e | 31 maart | 20-wkn echo: 01/11 | |
| Suze27 | 30/33 | 2e | 2 april | 20-wkn echo: 12/11 | |
| Sfietje | 29/33 | 2e | 2 april | - | Bevallen van een dochter |
Pinguin00
Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
donderdag 18 oktober 2018 om 08:32
Zijn er nog dames die weinig tot niet aangekomen zijn?
Let wel ik had serieus wat overschot, want ik zat eigenlijk op controle bij de diëtiste.
Mijn BMI was net aan de hoge kant. En ik mocht maar tussen de 7 - 11kg aankomen deze zwangerschap.
Ik woog aan de start 77,1 kg en ben dan door misselijkheid gezakt naar 76,3kg (19 sept). Nu weeg ik al sinds 6/10 een 76,5kg (deze morgen nog eens gewogen).
Dus eerst 0,8 afgevallen en daar dan 0,2 al terug van bij.
Ik ben nu 16+5 en toch al een zichtbaar buikje.
Ik begin me een beetje zorgen te maken en aangezien ik pas 26/10 terug op controle moet, wou ik het hier even op smijten.
Ik hoop dat ik mij maar aanstel
Let wel ik had serieus wat overschot, want ik zat eigenlijk op controle bij de diëtiste.
Mijn BMI was net aan de hoge kant. En ik mocht maar tussen de 7 - 11kg aankomen deze zwangerschap.
Ik woog aan de start 77,1 kg en ben dan door misselijkheid gezakt naar 76,3kg (19 sept). Nu weeg ik al sinds 6/10 een 76,5kg (deze morgen nog eens gewogen).
Dus eerst 0,8 afgevallen en daar dan 0,2 al terug van bij.
Ik ben nu 16+5 en toch al een zichtbaar buikje.
Ik begin me een beetje zorgen te maken en aangezien ik pas 26/10 terug op controle moet, wou ik het hier even op smijten.
Ik hoop dat ik mij maar aanstel
donderdag 18 oktober 2018 om 10:41
Lillyn, gefeliciteerd met je huwelijk, wat mooi! En zo tof dat jullie het tijdens het feest bekend hebben gemaakt.. bijzonder zeg. Gaan jullie ook nog op vakantie/huwelijksreis?
LLoke, ik ben wel wat aangekomen maar ik denk nog niet veel, misschien 1-2 kilo. Heb thuis geen weegschaal (heerlijk) en zal as. woensdag bij de VK weer moeten wegen. Ik zou me er iig geen zorgen om maken, die kleintjes pakken precies wat ze nodig hebben.
Maris welja, ook nog even een ander huis kopen. Je bent er maar druk mee
Wel heerlijk om dichterbij je ouders te gaan wonen. Gaan ze ook (een vaste dag) oppassen?
Wij hebben dinsdagavond een fantastische pretecho gehad, alles zag er goed uit. Zo mooi om te zien weer we zijn weer helemaal verliefd. We hebben het geslacht gehoord en die willen we vanavond met mijn ouders delen dus daarna zal ik het hier ook vertellen. De kans dat ze meelezen is zeeeer klein maar toch
LLoke, ik ben wel wat aangekomen maar ik denk nog niet veel, misschien 1-2 kilo. Heb thuis geen weegschaal (heerlijk) en zal as. woensdag bij de VK weer moeten wegen. Ik zou me er iig geen zorgen om maken, die kleintjes pakken precies wat ze nodig hebben.
Maris welja, ook nog even een ander huis kopen. Je bent er maar druk mee
Wij hebben dinsdagavond een fantastische pretecho gehad, alles zag er goed uit. Zo mooi om te zien weer we zijn weer helemaal verliefd. We hebben het geslacht gehoord en die willen we vanavond met mijn ouders delen dus daarna zal ik het hier ook vertellen. De kans dat ze meelezen is zeeeer klein maar toch
donderdag 18 oktober 2018 om 11:14
lloke, ik zou je er niet druk om maken, je baby pakt wel wat hij nodig heeft.
Hier gestart met een gezond gewicht, en 5,5 kilo afgevallen. Begin nu echt mager te worden, op een klein buikje na. Voor mijn baby kan het geen kwaad, vorige keer ook 5 kilo afgevallen, uiteindelijk 4 kilo aangekomen. Baby was hartstikke gezond en woog netjes 3,5 kilo.
De baby pakt alles, daarna ben je pas zelf aan de beurt.
Suze, wat leuk en spannend! Ik ben benieuwd!
Hier gestart met een gezond gewicht, en 5,5 kilo afgevallen. Begin nu echt mager te worden, op een klein buikje na. Voor mijn baby kan het geen kwaad, vorige keer ook 5 kilo afgevallen, uiteindelijk 4 kilo aangekomen. Baby was hartstikke gezond en woog netjes 3,5 kilo.
De baby pakt alles, daarna ben je pas zelf aan de beurt.
Suze, wat leuk en spannend! Ik ben benieuwd!
zondag 21 oktober 2018 om 17:59
Ik vind het heel leuk, 2 meiden. Ik heb zelf een ontzettend goede band met mijn (enige) zusje en dat gun ik dochter ook zo erg!
Ik denk dat mijn man wel heel even moest slikken. Onze dochter is best een pittig ding en dan hebben we er straks nog 1
Herkenbaar over de kilos. Ik ben na mijn 1e zwangerschap ook niet meer op gewicht gekomen. Ik weet ook precies waar het aan ligt, ik ben veel minder fanatiek met sporten dan voorheen. Na deze zwangerschap hoop ik dat, op den duur, wel weer wat actiever op te pakken. Ik ben/was niet helemaal tevreden met mijn lijf, en dan vooral die buik..
woensdag 24 oktober 2018 om 12:52
Zo, net terug van VK. Ze moest even zoeken naar het hartje de baby had zich goed verstopt. Maar gevonden en alles klonk goed. Verder 2 kilo afgevallen? Gekkigheid. Ik vind het prima
mijn baby (en buik) groeien beife prima. Om te vieren ben ik met dochter maar even een 'chocomelktaartje' (chocola dus) gaan eten bij Ikea. Helemaal top.
Verder rustig hier. Voel me met de dag opknappen. Vanochtend wel weer overgeven maar verder is maag rustig.
We zijn rustig aan het kijken hoe we de boel boven gaan aanpakken. We hoeven geen grote verbouwing. Alleen nieuwe vloer (de huidige bevalt niet goed) en dochter krijgt een grote meidenkamer. We gaan het denk in fases aanpakken, geen haast.
Hoe is het met jullie?
Verder rustig hier. Voel me met de dag opknappen. Vanochtend wel weer overgeven maar verder is maag rustig.
We zijn rustig aan het kijken hoe we de boel boven gaan aanpakken. We hoeven geen grote verbouwing. Alleen nieuwe vloer (de huidige bevalt niet goed) en dochter krijgt een grote meidenkamer. We gaan het denk in fases aanpakken, geen haast.
Hoe is het met jullie?
woensdag 24 oktober 2018 om 13:19
oh ja dat heb ik ook, dat ik niet goed meer in beweging kom. En nu al helemaal nietSuze27 schreef: ↑21-10-2018 17:59
Herkenbaar over de kilos. Ik ben na mijn 1e zwangerschap ook niet meer op gewicht gekomen. Ik weet ook precies waar het aan ligt, ik ben veel minder fanatiek met sporten dan voorheen. Na deze zwangerschap hoop ik dat, op den duur, wel weer wat actiever op te pakken. Ik ben/was niet helemaal tevreden met mijn lijf, en dan vooral die buik..
Leuk hoor dat je het hartje weer gehoord hebt, altijd leuk.
Wij willen ergens na de bevalling naar de 2e verdieping verhuizen. Dan kan onze 2jarige zoon naar onze kamer en de baby op de babykamer. Eerst maar eens het wiegje bij ons. Ons zoontje heeft 4 mnd bij ons op de kamer gelegen. Vond ik zo praktisch.
Ik lig nu op de bank en baby is erg beweeglijk. Gezellig
woensdag 24 oktober 2018 om 13:21
melk!! Ja heerlijk.
En zoute dingen vind ik ook lekker opeens (ben normaal een zoetekauw)
woensdag 24 oktober 2018 om 13:24
Ik lig ook op de bank
dochter slaapt lekker. Hier alleen nog geen drukke baby. Placenta ligt ook voor dus zal nog even moeten wachten helaas. Heerlijk gevoel weer zeker?
Ja hier ook de eerste maanden bij ons. Ik wil een co-sleeper dit keer. Die heb ik de vorige keer 'gemist'. Lijkt me zo heerlijk praktisch.
Daarom ook geen haast, al ken ik mezelf en zal ik t toch voor de bevalling wel op orde willen hebben, haha
Jullie moeten ook nog wel t 1 en ander doen dus. Wel lekker dat ze straks allebei een eigen kamer hebben
Ja hier ook de eerste maanden bij ons. Ik wil een co-sleeper dit keer. Die heb ik de vorige keer 'gemist'. Lijkt me zo heerlijk praktisch.
Daarom ook geen haast, al ken ik mezelf en zal ik t toch voor de bevalling wel op orde willen hebben, haha
Jullie moeten ook nog wel t 1 en ander doen dus. Wel lekker dat ze straks allebei een eigen kamer hebben
woensdag 24 oktober 2018 om 13:25
woensdag 24 oktober 2018 om 19:40
We hebben 2 dagen gefeest eigenlijk. 1 dag ceremonie en met een klein gezelschap gegeten enzo. Andere dag savonds avondfeest
was heel mooi. Had ook echt een prinsessentrouwjurk zegmaar, met lange sleep 
Leuk zeg 2 meiden Suze!
En Maris spannend een nieuw huisje! Jammer dat het pas in juni is, kunnen ze wellicht niet vervroegen?
Ik heb sinds ik zwanger ben zin in friet speciaal haha.
Verder niet echt cravings oid..
Leuk zeg 2 meiden Suze!
En Maris spannend een nieuw huisje! Jammer dat het pas in juni is, kunnen ze wellicht niet vervroegen?
woensdag 24 oktober 2018 om 19:53
Vervroegen kan wel iets, maar dan wordt het rond de uitgerekende datum. Eerder dan maart ging helaas niet lukken, dus dan eerst maar op gang komen in mn huidige huis en daarna verhuizen. Nu wel druk met opvang in het andere dorp, daar zij de wachtlijsten toch wat langer...lillyn schreef: ↑24-10-2018 19:40We hebben 2 dagen gefeest eigenlijk. 1 dag ceremonie en met een klein gezelschap gegeten enzo. Andere dag savonds avondfeestwas heel mooi. Had ook echt een prinsessentrouwjurk zegmaar, met lange sleep
Leuk zeg 2 meiden Suze!
donderdag 25 oktober 2018 om 17:37
Gefeliciteerd, lillyn!
En wat leuk dat de geslachten al langzaamaan bekend worden hier!
Ik heb 5 november mijn 20-weken echo, maar zal ook daarna nog een paar daagjes moeten wachten, omdat mijn vriendin een gender revealparty wil organiseren. Van mij mag ze, als het maar snel geregeld wordt allemaal
Wat betreft gewicht: Ik ben 2 kg afgevallen in het eerste trimester en bij de laatste controle weer 1 kg. Ik werd er op dat moment ook ongerust door, maar de verloskundige vertelde dat de baby wel pakt wat hij/zij nodig heeft en dat ik dus vooral goed moet blijven eten voor mezelf, want ik ben pas als laatste aan de beurt (gelukkig maar!). Mijn zus is gedurende haar gehele zwangerschap op hetzelfde gewicht blijven hangen en heeft toch een kerngezond kind op de wereld gezet, dus we moeten ons inderdaad niet zo'n zorgen maken om het gewicht.
Cravings heb ik geen last van, ik vind dat ik nog steeds te weinig eet. Ik kom gewoon niet meer aan de porties die ik voor mijn zwangerschap at. Ik kreeg niet eens een bakje patat op vorige week, na nog minder dan de helft was ik er al klaar mee
.
Ik ben nog steeds ontzettend moe, na een dag werken wil ik alleen maar slapen (en komt dus alles nog steeds op man neer). Ik hoopte toch op meer energie dit trimester. Ben ik de enige die zo lui is?
En wat leuk dat de geslachten al langzaamaan bekend worden hier!
Ik heb 5 november mijn 20-weken echo, maar zal ook daarna nog een paar daagjes moeten wachten, omdat mijn vriendin een gender revealparty wil organiseren. Van mij mag ze, als het maar snel geregeld wordt allemaal
Wat betreft gewicht: Ik ben 2 kg afgevallen in het eerste trimester en bij de laatste controle weer 1 kg. Ik werd er op dat moment ook ongerust door, maar de verloskundige vertelde dat de baby wel pakt wat hij/zij nodig heeft en dat ik dus vooral goed moet blijven eten voor mezelf, want ik ben pas als laatste aan de beurt (gelukkig maar!). Mijn zus is gedurende haar gehele zwangerschap op hetzelfde gewicht blijven hangen en heeft toch een kerngezond kind op de wereld gezet, dus we moeten ons inderdaad niet zo'n zorgen maken om het gewicht.
Cravings heb ik geen last van, ik vind dat ik nog steeds te weinig eet. Ik kom gewoon niet meer aan de porties die ik voor mijn zwangerschap at. Ik kreeg niet eens een bakje patat op vorige week, na nog minder dan de helft was ik er al klaar mee
Ik ben nog steeds ontzettend moe, na een dag werken wil ik alleen maar slapen (en komt dus alles nog steeds op man neer). Ik hoopte toch op meer energie dit trimester. Ben ik de enige die zo lui is?
vrijdag 26 oktober 2018 om 11:37
Lillyn, wat leuk dat jullie het in 2 dagen hebben gevierd. Het klinkt echt heel mooi!
Ik heb soms ook ineens trek in ongezonde dingen, gister wilde ik zo graag kibbeling. Toch maar niet gehaald, want waarschijnlijk na 2 happen genoeg en vervolgens nog misselijk ook
Friet speciaal klinkt heerlijk, haha!
Maris, slim dat je alvast kijkt naar opvang. Ga je ook voor een rondleiding? Heb je veel keuze? Wij woonden voorheen in een grote stad met zoveel keuze. De kwaliteit was ook echt ontzettend verschillend. We hebben daarin ook niet altijd de beste keuze gemaakt dus dochter is al eens verplaatst. Nu gelukkig heel erg naar ons zin.
SRS: ik moest nu ook een paar dagen mijn mond houden (achteraf maar 2 omdat man het alweer had verteld aan een goede vriend) maar dat vond ik al lastig haha! Wat een actieve vriendin heb je
Leuk dat ze zo betrokken is. En krijg je dan een ballon of taart ofzo? of heb je geen idee?
Wat betreft eten herken ik wat je zegt. Ik hou normaal zo van mijn warme avondeten maar nu heb ik na een paar happen genoeg en ben ik daarna nog steeds kotsmisselijk. Zo jammer dat ik niet meer van eten kan genieten. Ik kijk al uit naar de kraamweek haha. Heb al hele fantasieën over wat ik allemaal ga eten...
Brood gaat wel, maar wel verdeeld over de dag (dus niet 4 boterhammen in 1x)
Qua gewicht idd geen zorgen maken, dat loopt wel los.
Moe ben ik nog niet zo erg, ja ik ben altijd wel moe sinds mijn dochter is geboren haha. Maar goed alles draait gewoon door. Dus nu ik niet meer 24/7 misselijk ben pak ik gewoon weer mijn huishoudelijke 'taken' op. Op mijn vrije dag probeer ik met dochter mee te slapen en verder loopt het wel. Miss eens kijken of je ergens een vitamine tekort hebt? 1 van mijn vriendinnen die ook zwanger is, had een tekort aan vitamine b12 en was ook zo moe. Misschien het proberen waard.
Ik heb soms ook ineens trek in ongezonde dingen, gister wilde ik zo graag kibbeling. Toch maar niet gehaald, want waarschijnlijk na 2 happen genoeg en vervolgens nog misselijk ook
Maris, slim dat je alvast kijkt naar opvang. Ga je ook voor een rondleiding? Heb je veel keuze? Wij woonden voorheen in een grote stad met zoveel keuze. De kwaliteit was ook echt ontzettend verschillend. We hebben daarin ook niet altijd de beste keuze gemaakt dus dochter is al eens verplaatst. Nu gelukkig heel erg naar ons zin.
SRS: ik moest nu ook een paar dagen mijn mond houden (achteraf maar 2 omdat man het alweer had verteld aan een goede vriend) maar dat vond ik al lastig haha! Wat een actieve vriendin heb je
Wat betreft eten herken ik wat je zegt. Ik hou normaal zo van mijn warme avondeten maar nu heb ik na een paar happen genoeg en ben ik daarna nog steeds kotsmisselijk. Zo jammer dat ik niet meer van eten kan genieten. Ik kijk al uit naar de kraamweek haha. Heb al hele fantasieën over wat ik allemaal ga eten...
Brood gaat wel, maar wel verdeeld over de dag (dus niet 4 boterhammen in 1x)
Qua gewicht idd geen zorgen maken, dat loopt wel los.
Moe ben ik nog niet zo erg, ja ik ben altijd wel moe sinds mijn dochter is geboren haha. Maar goed alles draait gewoon door. Dus nu ik niet meer 24/7 misselijk ben pak ik gewoon weer mijn huishoudelijke 'taken' op. Op mijn vrije dag probeer ik met dochter mee te slapen en verder loopt het wel. Miss eens kijken of je ergens een vitamine tekort hebt? 1 van mijn vriendinnen die ook zwanger is, had een tekort aan vitamine b12 en was ook zo moe. Misschien het proberen waard.
vrijdag 26 oktober 2018 om 12:29
Er is weinig keuze, volgende week ga ik bij een gastouder langs. Zij kan vanaf het begin dat ik weer ga werken 1 dag opvangen en 3 maanden later ook de 2e dag. Kdv zit redelijk vol, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een gastouder. Ik hoop dat we een klik hebben, aan de telefoon klonk het alvast goed.
Er is nog 1 andere gastouder, weet niet of zij plek heeft, anders moet ik naar de stad ernaast uitwijken...
Er is nog 1 andere gastouder, weet niet of zij plek heeft, anders moet ik naar de stad ernaast uitwijken...
vrijdag 26 oktober 2018 om 22:56
Suze: Ik heb werkelijk waar geen idee wat ze gaat organiseren, spannend is het wel. Ze is heel erg betrokken en dat maakt de zwangerschap zoveel leuker!
Ze moest ook huilen toen ik vertelde dat ik zwanger ben, dit zijn dan weer van die momenten waarop je beseft hoe belangrijk de mensen in je omgeving zijn en hoe erg je het getroffen hebt met al die liefde
Ik heb een vitamine D-tekort, geen idee of mijn vermoeidheid daar vandaan kan komen. Ik slik nu 10ug extra en mag met 30 weken weer bloed gaan prikken.
Wat fantaseren over eten betreft: ik fantaseer bijna dagelijks over mijn sushi
Zodra ik het ziekenhuisbed uitstap, loop ik bij een sushitent naar binnen!
Ze moest ook huilen toen ik vertelde dat ik zwanger ben, dit zijn dan weer van die momenten waarop je beseft hoe belangrijk de mensen in je omgeving zijn en hoe erg je het getroffen hebt met al die liefde
Ik heb een vitamine D-tekort, geen idee of mijn vermoeidheid daar vandaan kan komen. Ik slik nu 10ug extra en mag met 30 weken weer bloed gaan prikken.
Wat fantaseren over eten betreft: ik fantaseer bijna dagelijks over mijn sushi
woensdag 31 oktober 2018 om 13:07
Balen dat de opvang zo vol zit maris!
Hopelijk klikt het met de gastouder.
Wij hebben vorige week ingeschreven voor kdv, was ook een wachtlijst. op maandag zelfs tot 2020 pff..
Morgen heb ik mijn 20-wk echo, spannend!
Leuk srs! lief dat ze dat organiseert.
Wij laten morgen het geslacht ook in een envelop doen en dan 9-11 met familie taart eten hihi, ben erg benieuwd wat het wordt.
Hopelijk klikt het met de gastouder.
Wij hebben vorige week ingeschreven voor kdv, was ook een wachtlijst. op maandag zelfs tot 2020 pff..
Morgen heb ik mijn 20-wk echo, spannend!
Leuk srs! lief dat ze dat organiseert.
Wij laten morgen het geslacht ook in een envelop doen en dan 9-11 met familie taart eten hihi, ben erg benieuwd wat het wordt.