Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!

17-07-2018 11:52 601 berichten
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019! :sun:

Naam Leeftijd :duckie: Uitgerekend Afspraken Bijzonderheden
Syrinxx 35/38 2e 8 maart - Bevallen van een zoon💙
Edsheeran 27/27 1e eind maart :heart:
SRS 25/28 1e 25 maart - Bevallen van een dochter :cheer2:
Maris86 32 1e 28 maart 20-wkn echo: 12/11 :heart: Alleenstaand
lloke 32/30 2e 30 maart :heart: NIPT test = goed
Lillyn 25/28 1e 31 maart 20-wkn echo: 01/11 :heart: Dochter :cheer2:
Suze27 30/33 2e 2 april 20-wkn echo: 12/11 :heart: Dochter :cheer2:
Sfietje 29/33 2e 2 april - Bevallen van een dochter :cheer2:

Pinguin00 :hug: Mamavaneenboefje :hug: Miesje1993 :hug: Saqua :hug:

Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi :duckie: -tje uitbroeden :heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh idd sushi hou op. En het lijkt ook alsof mijn hele omgeving opeens massaal aan de sushi zit, zo oneerlijk ;-)

Lillyn spannend morgen idd. Als alles goed is, is het wel een prachtige echo. Fijn om je kindje van top tot teen te bekijken.
Heb je zelf een voorgevoel qua geslacht?
Bizar zeg die wachtlijst. Lukt het jullie om zo met dagen te schuiven dat de maandag niet nodig is?
Succes morgen Lillyn. Wat Suze zegt, het is wel een prachtige echo.

Balen van de wachtlijsten, echt bizar zo lang soms. Hier niet afhankelijk van kdv, dus dat scheelt.

Hier gaat het niet echt lekker. Ik moest sowieso nog wel een keer of 5 op een dag overgeven, maar de laatste dagen weer 20 x ofzo. Gevolg is dat ik nu weer flink uitgedroogd in het ziekenhuis lig, dus dat is nogal balen.
Zal zo blij zijn en het april is en ik weer lekker kan eten zonder over te geven.. gelukkig bijna op de helft! Baby doet het goed gelukkig :heart:
He Sfietje, wat ontzettend kl*te. Zeker omdat je verwacht dat het beter zou gaan ipv verslechteren. Heb je dit de vorige keer ook gehad? Veel sterkte joh :redrose:
Vorige keer was dit mijn beste periode en werd het vanaf 24 weken weer langzaam steeds erger. Dus dit kwam wel als een verrassing.
Omdat ik ook maar blijf afvallen, krijg ij ook sondevoeding. Nogal balen, maar hopelijk gaat het daarmee wat beter.
oh sofie wat ontzettend naar dat je nog steeds zo misselijk bent zeg, en dat je aan de sondevoeding bent. lig je nog steeds in het zh? wat een beproeving zeg zo, gelukkig met de kleine alles goed. sterkte! :rose:

hier gaat het wel, over 2 wk een afspraak gepland staan met de fysio, kijken of we wat aandacht aan m'n onderrug kunnen geven. ;-) We zijn bezig met de naam en zijn er nog niet helemaal uit, maar het geboortekaartje heb ik al gevonden haha.
vandaag 22 weken. met hoeveel weken gaan jullie met verlof? 34 of 36?
Wat een onaangename verrassing Sfie. Wat moeten die maanden lang voor je duren. We zijn bijna op de helft meid.

Syrinxx heb je veel last van je onderrug? Heb je de vorige keer ook fysio gehad?
Ik alleen na de bevalling omdat ik door de bevalling last kreeg van m'n bekken. Daarvoor had ik er geen last van. Ben benieuwd hoe het dit keer zal lopen, heb het idee dat ik nu af en toe al wat voel qua bekken/onderrug :-|
Wat leuk dat jullie al een kaartje hebben! Wij zijn nog niet echt daarmee bezig.. zo maar eejs kijken op pinterest. zoveel leuks!
Naam zijn we ook totaaaal nog niet uit haha. Jullie dus ook nog in de twijfel?
Mijn streven is tot 36 doorwerken..
Jij/en de rest?
Hey Suze ja ik sinds 18 weken ofzo last van mn onderrug gekregen. Zeurende pijn en soms ook erg stijf. Ik heb tijdens mn vorige zwangerschap mensendieck gehad. En deed aan yoga voor zwangeren maar pijn bleef wel aanhouden. Nu ook natuurlijk een kind rondlopen die getild wil worden en zo... helpt niet mee. ;-) Kan echt heel goed hoor dat je al pijn ervaart! Helaas hoort het bij deze fase.
Wat moedig dat je tot de 36 weken gaat. Ik ga met 34 weken met verlof. Dan vind ik het wel genoeg en kan ik ook gaan voorbereiden op de baby.
En fijn naar de kapper en massage en zo op de dagen dat zoon naar de crèche gaat, kan mij er nu al op verheugen hihi
Thanks dames. Lig idd nog in het ziekenhuis, hopelijk vandaag of morgen naar huis. De sonde is naar, maar ik merk dat het me goed doet.

@werk, ik ben ziek thuis en moet dus automatisch met 34 weken met verlof.

Leuk Syrinxx dat je het geboortekaartje al hebt! Wij nog niet. Namen zijn we al een heel eind mee, meisjesnaam zo goed als zeker, jongensnaam nog een beetje twijfel.

Wat naar dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk helpt de fysio.
pff heftig spietje, niet fijn zeg. Hopelijk snel weer naar huis en opgeknapt, zoveel overgeven lijkt me niet fijn :( Gelukkig werkt de sonde en voel je je wat beter.

Mijn echo wordt donderdag overgedaan.
Kindje lag verkeerd, dus konden niet goed alles bekijken helaas.
Maar ach donderdag dus weer kijken naar de beeb hihi.

Die dagen moeten lukken gok ik ja om wat te schuiven, maar had niet verwacht dat er zn lange wachtlijst zou zijn..
Sfietje89 schreef:
03-11-2018 10:25
Thanks dames. Lig idd nog in het ziekenhuis, hopelijk vandaag of morgen naar huis. De sonde is naar, maar ik merk dat het me goed doet.
hey ben je al weer thuis?

@lillyn:leuk dat je donderdag weer mag kijken!
Ik hoop ook dat je inmiddels weer thuis bent Sfietje!

Lillyn geen straf toch nog een keer kijken? Zag alles er tot nu toe goed uit?

Srs hoe was jullie 20 weken echo?

Hier weer een paar rotdagen qua misselijk/overgeven. Duurt toch echt langer dan vorige zwangerschap. Blehh. Als ik erg rustig aan doe gaat het nog het best, maar ik vind dat toch stiekem wel lastig, zeker in t weekend. Dan wil ik toch ook af en toe eens wat leuks doen.

Verder tel ik de dagen af tot mijn 20 weken echo (maandagavond). Ik kan niet wachten om die kleine weer ff te zien. Voel nog niks :wtf: en dan word ik toch soms weer een beetje onzeker.
Suze dat kan echt hoor, heeft ook met de buikspieren van de mama te maken. Die van mij zijn lekker uitgelubberd 😏

Wel heerlijk om dan maandag weer die bevestiging te krijgen. Wat zegt de vk ervan dat je nog niks voelt? Hoe was dat bij je eerste zwangerschap?

Ik mag volgende week dinsdag weer voor controle. 😄
Ben weer thuis gelukkig!
Gisteren de 20 weken echo gehad, en alles zag er goed uit!

@lillyn, leuk dat je nog een keer mag kijken. Hopelijk ligt de baby er nu beter voor.

@suze, fijn dat je maandag mag kijken. Hoop dat je de baby snel voelt.
Hier voel ik de baby gelukkig al dagelijks, fijn gevoel :)
Wat vervelend dat je toch nog ziek bent. Ik snap dat je er klaar mee bent.

Syrinxx, bij jou begint het echt al wel op te schieten he, hoever ben je nu?
Sfietje89 schreef:
07-11-2018 11:31
Ben weer thuis gelukkig!
Gisteren de 20 weken echo gehad, en alles zag er goed uit!

@lillyn, leuk dat je nog een keer mag kijken. Hopelijk ligt de baby er nu beter voor.

@suze, fijn dat je maandag mag kijken. Hoop dat je de baby snel voelt.
Hier voel ik de baby gelukkig al dagelijks, fijn gevoel :)
Wat vervelend dat je toch nog ziek bent. Ik snap dat je er klaar mee bent.

Syrinxx, bij jou begint het echt al wel op te schieten he, hoever ben je nu?
Fijn dat je weer thuis bent!
Ik heb ook maandag 20weken echo. Vind het wel spannend, maar ik ben ook wel zo nuchter dat ik weet dat ik er geen invloed op heb. Heb er dus ook gewoon wel zin in :)
Heb volgende week ook een afspraak bij fysio, toch wel veel last van mn rug de laatste weken..
De baby lag nu al iets beter, dus ze hebben alles kunnen zien.
Was helemaal goed gelukkig :)

Hoe is het hier verder met jullie dames?
Fijn lilly dat alles goed was!

Hier nog steeds lage rugpijn, jij dus ook Maris, balen he. Ik ben zelfs gisteren thuis gebleven van het werk. Pfff het is zo'n zeurende pijn. Zoon was vanochtend om 5.00 uur wakker, dat helpt ook niet mee. 😴😴😴
Ff lekker klagen hoor. 🤫
Fijn Lillyn een goede 20 weken echo. Je zou gister ook taart eten om het geslacht te onthullen toch? Ging dat nog door of hebben jullie dat verschoven?

Maris en Syrinxx wat rot van de rugpijn. Snel fysio inschakelen hoor!

Ik voel af en toe heel voorzichtig plopjes en gekriebel vanbinnen maar durf er nog niet helemaal van uit te gaan dat het die kleine is.
Verder alles ok hier, maag nog onrustig maar ik probeer te accepteren dat dat deze keer gewoon blijft. Dan kan het altijd meevallen als het toch weg gaat straks.

Mijn man heeft een naam aangedragen en dat is tot nu toe wel een kanshebber. Het is wel een hele andere naam dan dochter (zij heeft best een stoere naam en dit is meer een lieve naam, zo kan ik het denk t best omschrijven) en ik ben nog niet 100% overtuigd. Alles wat ik aandraag schiet man af, haha. Gelukkig hebben we nog even.
5.00 is idd vroeg trouwens pfff. Hier mocht ik vanmorgen lekker uitslapen. Toen ik beneden kwam om 9.15 gingen net de croissantjes de oven in :heart:
Dus ik zou dit morgen eens voorstellen aan je man. Je hebt je rust hard genoeg nodig!
Fijn Lillyn!

Balen van de rugpijn, Syrinxx en Maris. Hopelijk helpt de fysio.
En wat vroeg Syrinxx! Ik snap dat dat niet mee helpt.

Spannend Suze, je zult snel zeker weten of het de kleine is. En wat lekker dat je uit mocht slapen.

Lastig met de naam he.. gelukkig hebben we idd nog even!
We hebben inderdaad gisteravond de taart gesneden en gegeten. Krijgen een meisje! <3

Lastig met die namen!
Wij kunnen vanaf nu ook aan de slag met het bedenken van namen.
Ben benieuwd, wel erg leuk om er zo mee bezig te zijn!
lillyn schreef:
10-11-2018 18:55
We hebben inderdaad gisteravond de taart gesneden en gegeten. Krijgen een meisje! <3

Lastig met die namen!
Wij kunnen vanaf nu ook aan de slag met het bedenken van namen.
Ben benieuwd, wel erg leuk om er zo mee bezig te zijn!
Jaaa leuk een meisje! Nu kun je idd wat gerichter gaan bedenken over de naam. Leuk! Hebben jullie al enig idee of nog helemaal blanco?
Jaaa ik voel toch écht getrappel. Geen twijfel meer :flirting:
Heerlijk!!
Wat leuk een meisje lillyn! :cheer2:

Yes Suze, wat fijn! :love:
Vanmiddag de 20 weken echo gehad, jeetje wat bijzonder! Alles was gelukkig goed. Eerst lag ie (of zij..) in foetus houding, maar 2 minuten later ging ie bewegen en daar niet meer mee gestopt. Was uiteindelijk nog best lastig om alles goed te zien. Ik ben blij dat alles goed is en ik ga lekker verder genieten van alle beweging in mn buik :D
Jaaa Maris wat fijn. Prachtige echo he? Zo tof hoe ze zo'n beetje alles al kunnen zien. Gefeliciteerd met dit goede nieuws!

Hier ook net terug van de 20-weken echo. En ook alles goed :heart: . Ze gaf het echo apparaat een paar flinke trappen, haha. Erg leuk en bijzonder weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven