Uitgerekend in september (met tabel)
donderdag 27 december 2018 om 17:26
Tabel is vol!
Hallo allemaal,
Graag zou ik met degene die ook afgelopen week een positieve test in handen hadden en uitgerekend zijn in de eerste helft van september. willen kletsen over alles wat met onze zwangerschap te maken heeft. Ik wil om te starten hier een tabel maken, eventueel kunnen we later overgaan in een fb of whatsappgroep.
Hallo allemaal,
Graag zou ik met degene die ook afgelopen week een positieve test in handen hadden en uitgerekend zijn in de eerste helft van september. willen kletsen over alles wat met onze zwangerschap te maken heeft. Ik wil om te starten hier een tabel maken, eventueel kunnen we later overgaan in een fb of whatsappgroep.
| Naam | Leeftijd (+prtnr) | UD | Kind | Geslacht | Bijzonderheden/kloppend hartje |
|---|---|---|---|---|---|
| DEM89 | 29/37 | 30 augustus | 1e | meisje | |
| herfstblaadje89 | 29/32 | 1 sept | 2e | 22-01 eerste echo | |
| PineTree | 28/30 | 5 sept | 2e kindje | 30 januari 1e echo | |
| Muni | 33/30 | 1 sept | 3e kindje | 10-1 1e echo | |
| Salacia | 31/34 | 4 sept | 2e kindje | 4/4 extra echo geslacht / 20/4 twintig weken echo | |
| Nioma | 28/29 | 10 sep | 1e | 2 jan bellen ziekenhuis | |
| Nina210 | 31/37 | ? weten we nog niet, niet ongesteld geweest | 2e | 6-2 termijnecho | |
| Summerlotte/b] | 29/30 | 7 sept | 1e kindje | 22-1 1e echo | |
| LaChouffe | 29/31 | 10 sept? | 1e kindje | 23 jan 1e echo | |
| Monchichi | 30/29 | 4/5 sep | 1e kindje | 2/1 bellen met vk | |
| Loef161 | 4 september | 2e kindje | |||
| Roos1517 | 3 sept | 3e | |||
| Elin33 | 36/39 | 10 sept. | 1e kindje | 23 januari 1e echo | |
| Memama92 | 26/31 | 6 september | 2e | 24 januari 1ste echo | |
| Timo230 | |||||
| hazelnootje9 | 32/33 | 11 september | 2e | meisje | |
| Cakejes | 40 | 4september | 1e | zwanger via ivf | |
| Chicklit | 31/34 | 12 sept | 1e |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:03
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
79.99% gewijzigd
maandag 7 januari 2019 om 15:06
Ik blijf hier ook meeschrijven hoor lachouffe! Volgens mij is hier genoeg drukte ook al schrijft niet iedereen meer mee.
Blijven jullie doortesten meiden? Ik denk dat ik er morgen (5 weken precies) de laatste tegenaan gooi en misschien nog een clear blue op de 6 weken, omdat dat zo leuk is. Het is zo fijn om de streep te zien oplopen maar op gegeven moment houdt t een keer op en moet ik maar gewoon vertrouwen op mijn lichaam vind ik
al merk ik dat ik dat eigenlijk al goed kan gelukkig! Mijn symptomen wisselen wel, dat vind ik wel wat spannend.. maar wat wil ik, ik ben pas 4.6 nu! Hoe zit dat bij jullie?
Blijven jullie doortesten meiden? Ik denk dat ik er morgen (5 weken precies) de laatste tegenaan gooi en misschien nog een clear blue op de 6 weken, omdat dat zo leuk is. Het is zo fijn om de streep te zien oplopen maar op gegeven moment houdt t een keer op en moet ik maar gewoon vertrouwen op mijn lichaam vind ik
maandag 7 januari 2019 om 15:10
Ik ben eigenlijk ook te nieuwsgierig om niet meer te lezen, dus zal her en der ook nog wel eens wat schijven!
Ik was eigenlijk niet meer van plan nog om te testen, heb dinsdag de laatste gedaan en die was knal positief. Heb nog een clear blue liggen, maar wie weet is die nog eens nodig!
Volgens de App ben ik nu 5 weken en 2 dagen.
Ik was eigenlijk niet meer van plan nog om te testen, heb dinsdag de laatste gedaan en die was knal positief. Heb nog een clear blue liggen, maar wie weet is die nog eens nodig!
Volgens de App ben ik nu 5 weken en 2 dagen.
maandag 7 januari 2019 om 16:50
Leuk summerlotte!
Eigenlijk is t niet meer nodig dan he?! Heerlijk! Maar er zit op zwangerschapstesten ook vaak een houdbaarheidsdatum, die ook even in de gaten houden? Ik hoop dat je de clear blue nog eens nodig zal hebben voor een volgend kindje maar ook zonde als die dan niet meer betrouwbaar is ivm houdbaarheid
Eigenlijk is t niet meer nodig dan he?! Heerlijk! Maar er zit op zwangerschapstesten ook vaak een houdbaarheidsdatum, die ook even in de gaten houden? Ik hoop dat je de clear blue nog eens nodig zal hebben voor een volgend kindje maar ook zonde als die dan niet meer betrouwbaar is ivm houdbaarheid
maandag 7 januari 2019 om 17:52
maandag 7 januari 2019 om 17:59
Ah gelukkig maar! Gezellig dat hier ook nog wat dames blijven!
Ik heb zaterdag nog een CB met weken gedaan en daar kwam 2-3 uit
Was toen ook 4.5 wk dus dat klopte perfect. Zoo leuk om "zwanger" te zien verschijnen! Ik heb er nog eentje en die ga ik zaterdag dan weer doen, hopen op 3+ en dan is het afwachten tot de echo!
Hoe gaat het met jullie symptomen? Hier overheerst de moeheid gigantisch!! En pijnlijke borsten, ze zijn ook al een stuk groter. Ze voelen helemaal beurs aan! De menstruatiekrampen/bandenpijn zijn wel weg gelukkig. Maar het wisselt bij mij ook hoor, niet gek als het nog zo pril is Nioma!
Ik heb zaterdag nog een CB met weken gedaan en daar kwam 2-3 uit
Hoe gaat het met jullie symptomen? Hier overheerst de moeheid gigantisch!! En pijnlijke borsten, ze zijn ook al een stuk groter. Ze voelen helemaal beurs aan! De menstruatiekrampen/bandenpijn zijn wel weg gelukkig. Maar het wisselt bij mij ook hoor, niet gek als het nog zo pril is Nioma!
maandag 7 januari 2019 om 21:48
Als dat het geval is, kan ik hem miss nog aan iemand geven die hem eerder kan gebruiken haha!Nioma schreef: ↑07-01-2019 16:50Leuk summerlotte!
Eigenlijk is t niet meer nodig dan he?! Heerlijk! Maar er zit op zwangerschapstesten ook vaak een houdbaarheidsdatum, die ook even in de gaten houden? Ik hoop dat je de clear blue nog eens nodig zal hebben voor een volgend kindje maar ook zonde als die dan niet meer betrouwbaar is ivm houdbaarheid![]()
dinsdag 8 januari 2019 om 17:05
Ik blijf ook gewoon hier schrijven! Ik had een aantal sensitest dipstick besteld en die heb ik inmiddels allemaal verbruikt haha. Ook om het streepje te zien oplopen. Vanochtend de laatste gedaan en was een knaller dus nu stop ik er ook mee (ben nu 4w6d). Volgende week ga ik eens de verloskundige bellen voor een afspraak met 8 weken.
dinsdag 8 januari 2019 om 19:35
Ik zal af en toe ook meeschrijven hoor!
Kwaaltjes wisselt hier ook per dag, soms nergens last van, soms opeens toch erg misselijk. Gisteren voor het laatst zwangerschapstest gedaan, toen kwam moeders voor moeders langs en dan testen ze je nog even. Ga er nu maar gewoon van uit, geen bloed = goed. Ben ook alweer 6 weken en 2 dagen dus gaat eigenlijk best hard!
Kwaaltjes wisselt hier ook per dag, soms nergens last van, soms opeens toch erg misselijk. Gisteren voor het laatst zwangerschapstest gedaan, toen kwam moeders voor moeders langs en dan testen ze je nog even. Ga er nu maar gewoon van uit, geen bloed = goed. Ben ook alweer 6 weken en 2 dagen dus gaat eigenlijk best hard!
woensdag 9 januari 2019 om 09:37
Ik ben vandaag een dagje thuis gebleven. M’n werkgever weet van m’n zwangerschap en heeft zelf twee kinderen. Heel fijn. Ze herkent het ook van haar eigen zwangerschappen. Ben echt heel moe en moet de hele dag eten. Ik eet nu al wat in bed voordat ik op sta. En moet continu zorgen dat m’n maag gevuld is. In de avond moeite met warm eten, denk dat het ook te maken heeft met de geur. Wel super lief dat m’n vriend tot nu toe iedere dag heeft gekookt. Op zich vind ik het nog wel mee vallen.. maar merk dat ik het toch wel heel zwaar vind als ik aan het werk ben. Ik zie er ook echt uit als een lijk, zo bleek. Dus collega’s vragen me constant of het wel goed gaat met me. Dan gooi ik het maar op de griep. Vandaag in overleg dus een dagje ziek thuis. Er was gelukkig een vervanger. Morgen ben ik er denk ik weer. Ik moet er toch mee om leren gaan en wennen, want dit zal nog wel even duren en ben niet van plan om daarvoor veel vaker voor thuis te blijven.
Ik heb me nog niet ingeschreven voor moeders voor moeders. Denk dat ik eerst het hartje wil zien. Kan je het wel een beetje onopvallend bij de deur zetten? Wij wonen nu nog in een wijk waar iedereen elkaar nauwlettend in de gaten houdt. Achterom is geen optie.
Haha, ik heb ook meer dan 5 testen gedaan. De laatste test heb ik vrijdag gedaan. Ook van cb. Toen stond er 3+. Jammer dat het na 24 u weer weg is.
Ik heb me nog niet ingeschreven voor moeders voor moeders. Denk dat ik eerst het hartje wil zien. Kan je het wel een beetje onopvallend bij de deur zetten? Wij wonen nu nog in een wijk waar iedereen elkaar nauwlettend in de gaten houdt. Achterom is geen optie.
Haha, ik heb ook meer dan 5 testen gedaan. De laatste test heb ik vrijdag gedaan. Ook van cb. Toen stond er 3+. Jammer dat het na 24 u weer weg is.
woensdag 9 januari 2019 om 10:04
Ook ik blijf hier nog wel mee schrijven.
Merk dat ik wat vage klachtjes krijg. Sneller last van maagpijn. Of ik nu wel of hier eet, sneller vol.
Daarnaast blijf ik last houden van menstruatie krampen. Wordt hier zoo onzeker van.
Ik heb mij ook nog niet ingeschreven voor Mvm. As vrijdag echo, hopelijk kunnen ze dan al een hartje zien. Vorige week ook al echo gehad waarop prille zwangerschap te zien was. Echo was ivm andere medische redenen. Ben nu 6 weken.
Merk dat ik wat vage klachtjes krijg. Sneller last van maagpijn. Of ik nu wel of hier eet, sneller vol.
Daarnaast blijf ik last houden van menstruatie krampen. Wordt hier zoo onzeker van.
Ik heb mij ook nog niet ingeschreven voor Mvm. As vrijdag echo, hopelijk kunnen ze dan al een hartje zien. Vorige week ook al echo gehad waarop prille zwangerschap te zien was. Echo was ivm andere medische redenen. Ben nu 6 weken.
woensdag 9 januari 2019 om 15:27
@Nioma, ik heb nog wel een paar testen gedaan;) Gisteren de laatste digitale die ik had en die gaf nu 3+ aan dus moet er maar op gaan vertrouwen!:) Symptomen wisselen bij mij ook hoor, het enige constante is hele zere borsten. Had eerst heel erg rommelende darmen, dat is nu weer rustig. Wel snel honger, de ene keer koud, andere warm, en snachts erg zweten! Gisteren ook mega hoofdpijn, had mijn vriend een mc flurry gehaald, toen ik m op had was de hoofdpijn weg, heel bizar!
@Dem89, fijn dat je even een dagje bij kunt komen, werk je veel uren? Herkenbaar wat je schrijft over bleek zijn, dat werd de 1e week ook steeds tegen mij geroepen. Heb maar gezegd dat ik brak was van de feestdagen;)
@Cakejes, kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, maar het schijnt er echt bij te horen. Ik heb het af en toe, of ineens een steek. Vandaag voel ik me eigenlijk best wel goed maar dat vind ik dan ook weer eng of zo. Alsof ik wel kwaaltjes moet hebben om ''echt'' zwanger te zijn...
Vanavond komt Moeders voor Moeders, vind het ook wel weer spannend, alsof die test ineens ''niet zwanger''gaat zeggen. Wat kan je onzeker zijn in dat hele zwanger zijn! Mijn vriend herinnert mij er regelmatig aan om er ook vooral van te genieten, als het al mis zou gaan hebben we daar toch geen controle over.Wel fijn dat hij dat zegt. Nog 2 weekjes wachten tot de echo, hoop dat de tijd voorbij vliegt!
Fijn dat er nog meer zijn die hier blijven schrijven!
@Dem89, fijn dat je even een dagje bij kunt komen, werk je veel uren? Herkenbaar wat je schrijft over bleek zijn, dat werd de 1e week ook steeds tegen mij geroepen. Heb maar gezegd dat ik brak was van de feestdagen;)
@Cakejes, kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, maar het schijnt er echt bij te horen. Ik heb het af en toe, of ineens een steek. Vandaag voel ik me eigenlijk best wel goed maar dat vind ik dan ook weer eng of zo. Alsof ik wel kwaaltjes moet hebben om ''echt'' zwanger te zijn...
Vanavond komt Moeders voor Moeders, vind het ook wel weer spannend, alsof die test ineens ''niet zwanger''gaat zeggen. Wat kan je onzeker zijn in dat hele zwanger zijn! Mijn vriend herinnert mij er regelmatig aan om er ook vooral van te genieten, als het al mis zou gaan hebben we daar toch geen controle over.Wel fijn dat hij dat zegt. Nog 2 weekjes wachten tot de echo, hoop dat de tijd voorbij vliegt!
Fijn dat er nog meer zijn die hier blijven schrijven!
woensdag 9 januari 2019 om 17:46
Dem, fijn dat je dagje thuis kon blijven! Ik herken het ook, vind het heel pittig om te werken, ben zo moe. Maar als je rust nodig hebt dan heb je rust nodig en die moet je dan ook pakken:) We zijn een minimensje aan het groeien!
Grappig trouwens, ik heb juist veel rode wangen dus zie er nog wel gezond uit!
Fijn Cakejes dat ze al een prille echo zagen! Nu op naar een mooi hartje op vrijdag
Mooie instelling van je vriend Elin! Goed om te onthouden
Vanmorgen hier een behoorlijk stress moment, had afgelopen dagen heel veel last van pijnlijke boobies maar na vannacht ineens totaal niet meer. Ik kon er makkelijk op drukken en liggen en voelde niets. Was heel bang dat het mis zou zijn. Gelukkig voelde ik ze ineens weer na een paar uur en daarna werd ik ook best beroerd. Toen ik wat ging eten ging het wel weg. Kwalen zijn heel erg welkom, wat is dit nog een onzekere tijd
Grappig trouwens, ik heb juist veel rode wangen dus zie er nog wel gezond uit!
Fijn Cakejes dat ze al een prille echo zagen! Nu op naar een mooi hartje op vrijdag
Mooie instelling van je vriend Elin! Goed om te onthouden
Vanmorgen hier een behoorlijk stress moment, had afgelopen dagen heel veel last van pijnlijke boobies maar na vannacht ineens totaal niet meer. Ik kon er makkelijk op drukken en liggen en voelde niets. Was heel bang dat het mis zou zijn. Gelukkig voelde ik ze ineens weer na een paar uur en daarna werd ik ook best beroerd. Toen ik wat ging eten ging het wel weg. Kwalen zijn heel erg welkom, wat is dit nog een onzekere tijd
woensdag 9 januari 2019 om 19:32
Cakjes
Die menstruatie krampen ken ik!
Ik herken het namelijk ook niet van mijn vorige zwangerschap dus ik voel me er ook wat onzeker bij.
Mn zus vertelde dat zei dit ook had en dat de hele zwangerschap.
Had het gister zo erg (net aan de grens dat het net wel/niet pijn doet) dat ik ging kijken of ik aan het bloeden was.
Gelukkig niks en zal het er wel bij horen.
Ik heb nog geen misselijkheid maar wel veel honger, weet niet of dat er bij hoort hahah.
Ik hoop dat ik er deze zwangerschap wat minder last van zal hebben.
Des te meer geniet ik nu nog elke ochtend van mijn koffie dat ik nog lekker vind
Die menstruatie krampen ken ik!
Ik herken het namelijk ook niet van mijn vorige zwangerschap dus ik voel me er ook wat onzeker bij.
Mn zus vertelde dat zei dit ook had en dat de hele zwangerschap.
Had het gister zo erg (net aan de grens dat het net wel/niet pijn doet) dat ik ging kijken of ik aan het bloeden was.
Gelukkig niks en zal het er wel bij horen.
Ik heb nog geen misselijkheid maar wel veel honger, weet niet of dat er bij hoort hahah.
Ik hoop dat ik er deze zwangerschap wat minder last van zal hebben.
Des te meer geniet ik nu nog elke ochtend van mijn koffie dat ik nog lekker vind
woensdag 9 januari 2019 om 19:35
Jappy88 schreef: ↑06-01-2019 23:21Hey dames!
Ook ik kan voorzichtig beginnen met meeschrijven
Ik ben 30 en probeer al een aantal jaren zwanger te worden van een eerste kindje.
Met behulp van hormonen ben ik 2x zwanger geweest, maar dat is helaas al vroeg in een miskraam geëindigd.
3 januari zouden we weer starten in het ziekenhuis! Ik ben er alleen achter gekomen dat ik spontaan zwanger ben geworden. Zonder ongesteld te worden tussendoor en dat terwijl ik in de laatste week van november dus nog een miskraam heb gehad.
Heel spannend voor ons dus deze tijd!
Ik heb geen idee hoe ver ik precies ben, maar het is nog vroeg, dus word een september kindje als dit gaat goedkomen.
Wat leuk en dat het dus ook nog spontaan is gekomen.
donderdag 10 januari 2019 om 13:08
Welkom nog Jappy! (had er even overheen gelezen). Wat superspannend!
Menstruatiekrampen: nu af en toe krampen, maar bij m'n eerste zwangerschap echt 12 weken lang best heftige krampen gehad. Dacht echt elke dag dat ik een miskraam zou krijgen of dat het niet goed zat. Maar weet van m'n schoonzusje dat zij het ook had, dus het hoort er gewoon bij.
Ik herken het van de onzekerheid bij klachten die komen en gaan. Ook al ben ik nu minder onzeker dan de eerste keer, als ik me opeens helemaal goed voel maak ik me toch een beetje ongerust. Maar gelukkig is het bij de meesten zo.
Menstruatiekrampen: nu af en toe krampen, maar bij m'n eerste zwangerschap echt 12 weken lang best heftige krampen gehad. Dacht echt elke dag dat ik een miskraam zou krijgen of dat het niet goed zat. Maar weet van m'n schoonzusje dat zij het ook had, dus het hoort er gewoon bij.
Ik herken het van de onzekerheid bij klachten die komen en gaan. Ook al ben ik nu minder onzeker dan de eerste keer, als ik me opeens helemaal goed voel maak ik me toch een beetje ongerust. Maar gelukkig is het bij de meesten zo.
donderdag 10 januari 2019 om 16:45
Pfff wat onzeker
Ik heb nog geen bloed of roze verlies gehad! Wel vanochtend steken die best gevoelig waren, maar dat hoort er bij schijnt.(baarmoeder groeit).
Hopelijk gaat het de goede kant op en is alles goed met jullie kleine pruts!
donderdag 10 januari 2019 om 19:59
Oh wat vervelend.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook 1 drupje roze bij het afvegen.
Was uiteindelijk niks.
Hoe is het nu ?
vrijdag 11 januari 2019 om 06:46
Dat heb ik eigenlijk bij alle zwangerschappen wel gehad (zowel miskramen als voldragen), en het hele scala van roze tot donkerbruin. Hoeft dus niks te betekenen. Pas als je er ook krampen of rugpijn bij krijgt zou ik me zorgen maken. Maar snap heel goed dat het eng is... Hoop dat het allemaal goed zit!