Uitgerekend januari 2016

20-05-2015 11:21 2295 berichten
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendBijzonderhedenGeboren opkleintje_ik29+341e10 januarieen DOCHTER!25-12-2015 Tien_voor_tien27+331e20 januarieen ZOON!26-12-2015 Witteparel26+281e4 januarieen ZOON!02-01-2016 Eloise_Xennakiss30+311e12 januarieen DOCHTER!08-01-2016 Majiem?+?1e6 januarieen ZOON!11-01-2016 ourea31+351e20 januarieen ZOON!16-01-2016 lilapie29+311e22 januarieen ZOON!20-01-2016 NYC36+362e26 januarieen ZOON!21-01-2016 Anouk8926+281e20 januari11-09-2015, In eeuwige herinnering, zoontje Boet...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
8.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan. Mijn gegevens voor in de tabel. 25+24 1e kindje intake+echo 10 juni. Uitgerekende datum onbekend ivm onregelmatige cyclus
Ik wil ook wel meeschrijven in het topic.

Vorige week positief getest, en naar eigen berekening 18 jan uitgerekend. Voor mij is het m'n tweede kindje. Zie in de tabel dat voor de meeste het het eerste kindje is. Weet nog heel goed bij m'n eerste hoe spannend ik het allemaal vond, en hoe fijn het was om ook hier op het forum er over te schrijven :-)



Voor in de tabel 34+35, 2de kindje, 10 juni intake.
Ok! Ik zet jullie straks in de tabel. Hopelijk ben ik niemand vergeten uit het vorige topic
hoi meiden zou ook wel willen meeschrijven, hier ook bekend sinds een week.. zo spannend!

17-1 ws uitgerekende datum.

ik heb 10 juni intake en 22 juni echo.

ik ben 31 en partner 35, 1e kind
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd dames!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Lilapie, voor het regelen van de tabel enzo. En alle nieuwe dames gefeliciteerd!
ourea hier, ik ben zo vrij geweest om mezelf in te loggen en de tabel aan te passen, hoop dat dat oke is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie ook weer gevonden! Welkom alle nieuwe dames en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!



@Thymara voor ons is het ook de 2de, maar ik vind het nu toch ook wel weer spannend, maar ik herken wel veel dingen van mijn eerste zwangerschap, wat me dan weer gerust stelt. Hoe ervaar jij dat? En hoe oud is jouw eerste?



Vanochtend het zh gebeld voor de vlokkentest. Moet eerst de verwijzing regelen en het kan pas vanaf 12 weken ipv 10 wat ik dacht. 2 weken langer wachten, dat was wel even een domper



Mijn schoonmoeder met wie ik wel een goede band heb, zei dat ze het natuurlijk wel goed moeten kunnen bekijken, dat hielp wel weer relativeren. Het is niet anders. De kans is veel groter dat het goed is dan dat het mis is, dus ik probeer positief te denken.
Iedereen in de tabel natuurlijk Gefeliciteerd met de zwangerschap!!!



@Bambie80. Ik vind het nu ook wel weer spannend hoor. Zo benieuwd naar de eerste echo weer straks. Bij mij is alles tot nu toe ook heel herkenbaar. Wist ook eigenlijk al wel dat ik zwanger was voor ik de test had gedaan omdat alles precies hetzelfde voelde. Mijn eerste is nu 20mnd, en die van jou?

En als ik vragen mag.... Een vlokkentest krijg je toch niet zomaar gelijk na de eerste termijnecho? Weet je nu al dat er een verhoogd risico is? Wel spannend hoor!!



En zijn er ook al dames die zich hebben aangemeld voor Moeders voor Moeders? Ik heb gister een consulente over de vloer gehad en mag vanaf volgende week beginnen. Vorige zwangerschap ook mee gedaan, dus nu maar weer.
@ourea: natuurlijk! Net gemakkelijk als iedereen de tabel een beetje bijhoudt



@bambie: Lijkt me zo stressvol :( ik heb nu al zoveel stress dat er iets kan misgaan en dat is vast nog erger bij jou. Hier in Zweden krijg je de eerste echo pas op 16-18 weken, dus ik moet eigenlijk nog heel lang wachten vooraleer ik weet of alles in orde is. Maar ik ga de combinatietest aanvragen, zo heb ik toch al op 11 weken een beetje bevestiging. Al is er kans dat ik dit niet kan doen, ik val niet in een risicogroep en ik ben tijdens de periode dat de combinatietest kan gedaan worden bijna de hele tijd in het buitenland, er zijn maar 2 dagen waarop het zou lukken.



@thymara: welkom!



Hoe zit het met jullie zwangerschapskwaaltjes? Hier nog altijd niets. De pijn in m´n borsten is bijna helemaal weg. Daar was ik wat ongerust over, maar de vk zei dat het normaal is dat zulke dingen komen en gaan, zeker tijdens de eerste weken.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens aan een mooi nieuw topic!

Ik zit nu te kijken, wat heb ik eigenlijk een vroege intake en eerste echo! Als je zo alle data onder elkaar ziet valt het me opeens op. Ik ben dan 7 weken en 3 dagen. Is dat vroeg?
-
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Afgelopen weekend heb ik ook een test gedaan! Zwanger:-) ontzettend spannend allemaal.. Ik zou graag mee willen schrijven als dat mogelijk is..

Ik ben 29, mijn man 31 en dit is ons eerste kindje.. De uitgerekende datum is 23 januari (volgens internet..) geen afspraak nog met de verloskundige dat ga ik deze week nog regelen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij ook aangemeld bij moeders voor moeders. Vandaag iemand thuis gehad en vanaf morgen beginnen!



Allemaal gefeliciteerd! ! En nu flink genieten met z'n allen
Alle reacties Link kopieren
Daar denk ik ook aan Annemarije. Ik zit een beetje in dubio of ik me nu al aanmeld of intake bij verloskundige eerst even afwacht.

Hoe was die afspraak met moeders voor moeders? Ben wel nieuwsgierig hoe dat in zijn werk gaat!
-
quote:AmberSoof schreef op 20 mei 2015 @ 15:33:

Kijk eens aan een mooi nieuw topic!

Ik zit nu te kijken, wat heb ik eigenlijk een vroege intake en eerste echo! Als je zo alle data onder elkaar ziet valt het me opeens op. Ik ben dan 7 weken en 3 dagen. Is dat vroeg?hey! Ja inderdaad redelijk vroeg, 'mijn' verloskundige (alleen aan de telefoon gehad haha) zei dat ik pas een termijn echo kon krijgen met 9,5 week. eerder kunnen ze niet zien hoe ver je al bent en wat je uitgerekende datum precies is volgens mij.

Ik moet nog erg veel geduld hebben, al is het in zweden dus helemaal wachten geblazen, wow lilapie, duurt nog eventjes dus.
Julia je staat er ook in.
Alle reacties Link kopieren
Welkom iedereen weer



@Thymara, klopt wij hebben idd helaas een verhoogd risico omdat we beiden drager zin van een erfelijke ziekte.

Onze dochter is nu 3, bijna 4. Voor haar wisten we niet dat we drager waren en zij heeft de ziekte dus... Daarom hebben we ook heel lang gewacht voor we überhaupt voor een 2de durfden te gaan..



Ik ben in elk geval blij dat we 4 juni de eerste echo hebben, dan hebben we hopelijk op dat vlak een beetje bevestiging. Ik ben dan 8 wk dus het kan best hoor een vroege echo AmberSoof. Alleen je ziet waarschijnlijk nog niet zo veel.



Vorige keer heb ik wel meegedaan aan moeders voor moeders, maar ik twijfel nu, omdat hier oppas aan huis komt en ik weinig zin heb om elke keer de flessen te gaan verstoppen, en ik nog niet wil dat iedereen het weet naast degenen die dichtbij ons staan, die het al wel weten.



Vorige keer deden ze toen nog een zwangerschapstest en legden uit hoe het in zijn werk ging, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Onze verloskundige doet 2 echo's, met 8 of 9 en echo om te kijken of het hartje klopt en met 12 weken geloof ik om de termijn te bepalen. Die laatste kan pas vanaf een bepaalde tijd omdat ze anders niet kunnen beoordelen hoe ver je exact bent.
Alle reacties Link kopieren
En @lilapie het lijkt me vreselijk om zó lang te moeten wachten. Wat is de reden dat ze in Zweden zo laat pas een echo doen? Daarentegen zijn de regelingen voor verlof wel heel erg fijn, daar kunnen ze hier in Nederland een voorbeeld aan nemen!
@bambie80. Dan is het nu wel extra spannend voor jullie. Is inderdaad een moeilijke keuze of je dan nog voor meer kinderen wil gaan. Gelukkig kunnen ze veel dingen vroeg opsporen tegenwoordig. Heeeeel erg hopen dat de uitslag dan goed is!!! Lijkt me echt moeilijk om zo lang in spanning te zitten.



@ambersoof. Vroege echo inderdaad. Misschien krijg je er dan nog wel een extra met 10weken. Mijn VK doet intake vanaf 8wk en echo tussen 9/10wk. Alleen met een voorgeschiedenis van bv miskraam krijg je een extra echo iets eerder.

En wat betreft MvM; de consulente doet nog een test (met naar het schijnt een minder gevoelige test) om te kijken of je voldoende hcg hebt. Een heel praatje over wat ze er mee doen, hoe het werkt. En je krijgt een presentje (wat dit jaar toevallig hetzelfde is als iets meer dan 2 jaar geleden)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Mag ik ook meeschrijven? Gefeliciteerd allemaal!

Voor ons het 2e kindje. 32 jr. 18 jan uitgerekend zoals ik zelf berekend heb. Heb volgende week de 27e een echo bij de gyn. Ook benieuwd of ze al wat kan zien. Ze wilde mij nog zien voor haar vakantie.
hey Myself! gefeliciteerd!

van mij mag je zeker meeschrijven! wow, volgende week al, dat is snel.



zullen we vaststellen met zn allen hoeveel meiden we in de tabel willen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 juni intake en morgen moet ik belken voor een echo-afspraak. Ik hoop dat het voor de 7e kan. Dan komen mijn ouders terug van vakantie en zou leuk zijn als ik ze dan een echo kan laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Er komt inderdaad iemand thuis van moeders voor moeders die geeft je uitleg over wat ze precies doen. Ze nemen een test af om te kijken of er genoeg hcg in je urine zit. Stelt niet zoveel voor. Ook wel erg handig dat je er niet voor thuis hoeft te blijven als ze de flessen op komen halen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven