Uitgerekend januari 2019

15-05-2018 20:33 594 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik weet dat er al een topic is voor uitgerekend in december/januari, maar die zit zo vol dat ik een nieuwe start.

Deze is voor iedereen die uitgerekend is in januari 2019 en graag wil meeschrijven.

Je kunt de tabel zelf aanpassen:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Telefoonsnoer 31 2e 5 januari nnb 14-06 termijnecho :heart:
-Dudette- 31 2e 6 januari nnb 03-08 volgende afspraak :heart:
Ikkepuk 35 1e 7 januari nnb
Luka12 27 1e 9 januari nnb 05-06 eerste echo
JoyJoy1 27 1e 12 januari nnb 26-06 termijnecho
Sunny-91 26 2e 13 januari nnb 05-07 termijnecho
Mieremuis 38/44 1e 15 januari nnb 2018: MA 9wk, zoontje*18wk
smikkie87 30 3e 15 januari nnb
xtulp 28 2e 15 januari nnb
MQ11 1e 17 januari nnb 25-06 termijnecho :heart:
Luni1 27 1e 19 januari 2019 nnb 24-07 geslachtsbepaling en controle :heart:
Kabouterb 30 1e 18 januari nnb 05-07 termijnecho :heart:
BolleBo16 29 2e 20 januari nnb 29-06 termijnecho :heart:
Sali1985 32 1e 21 januari nnb 04-07 termijnecho :heart:
Lunakit 27 1e 22 januari nnb 02-07 termijnecho
Roos4892 26 1e 24 januari nnb
Donderwolkje84 28 1e 24 januari nnb 13-06 eerste echo, 10-07 tweede echo, 10-09 20 weken echo
Dikke knuffel voor Laura1986, Ro_Ki en A31:redrose:

Yourlocalhero en Zandkasteel zijn uit de tabel gehaald omdat ze langere tijd niet hebben meegeschreven. Mochten jullie er toch weer bij willen dan mag dat natuurlijk!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:32
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
56.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk komt er een gezellig groepje meeschrijven :)

Ik heb zelf 1,5 week geleden een positieve test gehad en het lijkt me leuk om er hier over te kunnen kletsen! Voor de rest weten nog maar weinig mensen ervan af dus het is fijn om dan hier je ei kwijt te kunnen.

Voel je vooral welkom om mee te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Gooi mij er maar bij 18 januari uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
15-05-2018 20:53
Gooi mij er maar bij 18 januari uitgerekend.

Gezellig! Ik zal de tabel zo invullen. Mag ik je leeftijd er ook bij zetten? En wordt het je eerste kindje?
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf graag mee! Ik weet nu zo’n 2,5 week dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. We hebben al een dochter van ruim 1,5. Het was deze keer in 1 keer raak en daar moesten mijn vriend en ik toch wel even van bijkomen, dat hadden we absoluut niet verwacht. Maar we zijn dolgelukkig! Vandaag ben ik zes weken volgens eigen telling. Ben enorm moe, heb gevoelige borsten en ben snel buiten adem. Ben 8 januari uitgerekend en 28 mei de eerste echo, ben al aan het aftellen! We hebben het zondag aan onze ouders verteld, mocht ik erg beroerd worden komende weken hoef ik geen smoes te verzinnen voor extra oppas. Verder weet nog niemand het, maar zal niet als een verrassing komen.

Sunny en yourlocalhero; jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hebben jullie ergens last van?
Alle reacties Link kopieren
@mj87 helemaal nergens van tot op heden(als je de sneller vermoeidheid niet mee telt en soms wat last van hormoonrug/bil/heup)
Maar wat niet is kan nog komen denk ik maar zo.

Heb al een dochter van bijna 11 jaar en een zoon van 7 jaar. Dus het is wel weer even terug de luiers in, maar oh zo gewenst.

Hier het eigenlijk rap vertelt aan familie (op moederdag) ivm inderdaad als ik mij bagger ga voelen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom MJ87!

Leuk dat het voor jullie ook de 2e is. Ik heb een zoontje van 14 maanden :) hier was het in ronde 5 raak, ook sneller dan ik verwacht had!

Ik heb nog niet veel kwaaltjes. Alleen zere borsten en af en toe beetje weeïg gevoel. Ohja en steken in mn onderbuik. En ik merk echt dat het al aan het groeien is, m'n broeken beginnen nu al strak te zitten en vooral s avonds lijk ik wel 4 maanden zwanger :facepalm: waar moet dat heen haha! Maar ze zeggen wel dat je buik bij een tweede sneller groeit... dus laten we het daar maar op houden ;-)
Alle reacties Link kopieren
Oh Sunny extra info 3e kindje en ben 33 jaar :-)
Alle reacties Link kopieren
Dat zal weer even wennen worden yourlocalhero, weer terug de luiers in. Hoe reageerden je kinderen?

Wij willen het pas na de eerste echo tegen de familie gaan zeggen. Hopelijk kan ik het nog een paar weken verborgen houden :P
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik sluit mij ook voorzichtig aan. Ik heb gisteren positief getest en ik ben rond 20 januari uitgerekend (denk ik). Hiervoor heb ik 2 keer een vroege miskraam gehad na ruim 4 en 5 weken, dus ik voel mij nog erg onzeker. De teststreep is nog nooit zo donker geweest en mijn kwaaltjes voelen anders, dus hopelijk gaat het deze keer wel goed :) Het is ons eerste kindje!

Ik kan er nu alleen nog met mijn vriend over praten, want we willen eerst de echo afwachten. Daarom vind ik het wel leuk om hier mee te schrijven! Ik zal zo even kijken of ik de tabel kan invullen.

Hebben jullie de eerste echo al gepland? En veel last van kwaaltjes?
Ha meiden,

Ik hoop ook dat in hier mee mag schrijven. Wat super leuk zo! Ik heb gisteren positief getest op cd 29. Dus doordat het vrij vroeg is ben ik zeker nog onzeker en kan ik het nog niet bevatten (zit nog in de ontkenning) vandaag moest ik naar het ziekenhuis voor wat uitslagen en mocht ik gelijk een afspraak maken voor een echo. Omdat ik vorig jaar twee miskramen heb gehad mag ik over 2 weken al komen. Ik zal mij straks even in de tabel zetten
Ik krijg mezelf alleen niet in de tabel als ik dit via mijn mobiel doe. Klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, wat fijn dat er een nieuw topic is! Ik had ook al bij die ander gekeken maar al erg druk inderdaad. Ik test sinds vorige week maandag positief en krijg over 2 weken in het ziekenhuis als het goed is een eerste echo. Omdat we al lang bezig zijn voor een eerste kindje en deze zwangerschap uit een IUI komt, mag ik eerst naar het ziekenhuis en kijken ze daar of ik verder kan via de verloskundige of niet.

Al met al erg spannend! Dit was de 3e maand met hormonen en de 2e IUI poging dus stiekem voelt het echt als dikke mazzel dat ik geen IVF/ICSI traject in hoef (grote opluchting!)

Ik had verwacht dat ik me echt enorm anders zou voelen maar eigenlijk voel ik me heel normaal. Heb wel redelijk wat krampjes, met name na inspanning maar trekt ook gewoon weer weg dus zal er vast bij horen. Sinds vandaag ook enorm gevoelige borsten en vanaf het begin al erg moe maar verder gelukkig nog niets.

Hier weten alleen mn vader en een vriendin (en mn partner natuurlijk) dat ik zwanger ben dus vind het fijn om hier een beetje symptomen te vergelijken :)
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd! :heart:

Spannend allemaal hee en vooral voor degenen die eerder een miskraam hebben gehad. Ik heb de eerste keer ook een miskraam gehad met 8 weken en daarna een goede zwangerschap en ik zal heel blij zijn als we de eerste 12 weken gehad hebben!

@Luni: wij hebben 1 juni de eerste echo. Nog een paar weken geduld dus.

@Bibi: het lukt mij wel om via mn mobiel de tabel aan te passen. Als je wilt kan ik jouw gegevens ook even toevoegen hoor!

@kabouterb: wat een opluchting voor jullie zeg! Heel erg fijn dat het toch gelukt is :heart:

Nu op naar allemaal goede echos!
O dat zou fijn zijn sunny. Mijn gegevens zijn: 2e kindje, 29 jaar en denk ongeveer uitgerekend rond 24 januari.

Wat fijn zeg kabouterb dat je ivf gespaard is gebleven.

Sunny jij ook al een miskraam gehad. Ik heb een miskraam gehad bij 8 weken en 1 bij 10 weken. Dus ik ben ook heel erg opgelucht als deze 12 weken voorbij zijn. Maar dat duurt nog zo lang. Ik zit ook nog in de ontkenning en zal daar denk ook nog wel lang in zitten met mijn verleden. Ik ga vrijdagochtend nogmaals testen omdat ik eergisteren wel nog maar op cd 29 zat. Heb wel een regelmatige cyclus van 29-32 maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Sunny-91 schreef:
15-05-2018 21:14
Dat zal weer even wennen worden yourlocalhero, weer terug de luiers in. Hoe reageerden je kinderen?

Wij willen het pas na de eerste echo tegen de familie gaan zeggen. Hopelijk kan ik het nog een paar weken verborgen houden :P
Veel babies in de omgeving dus het zal zo opgepakt zijn. Mijn babyneefje slaapt hier ook al om de week vanaf dat hij drie maandjes oud is :-)
En mijn kids zijn door het dolle heen :heart:
Alle reacties Link kopieren
@Bibi: ik heb de tabel voor je aangepast!

Pff dat worden dan spannende weken voor jou. Kwamen ze er toen bij de eerste echo achter? Hopelijk gaat de tijd lekker snel!

Leuk trouwens dat het jullie tweede kindje wordt! Hoe oud is jullie eerste kindje?

@yourlocalhero: dat komt dan helemaal goed :) leuk dat je kinderen zo enthousiast waren! Je hebt straks helpende handen genoeg :-D
Alle reacties Link kopieren
Ha dames,

Eigenlijk vind ik het eng om al mee te schrijven, maar ik wil toch graag aansluiten..

Ik ben 31 jaar, 6 weken zwanger van 2e kindje. Ik was na het stoppen met bv nog niet ongesteld geweest en dus erg verrast toen ik met een positieve test in mn handen stond. Ik had veel last van migraine en dat kende ik van een eerdere zwangerschap. Voor de zekerheid een test gedaan, en oeps.. het was dus nog niet gepland maar we zijn er heel blij mee.

Helaas al twee keer een Missed Abortion en curretages gehad vóór de eerste succesvolle zwangerschap, daarom pas een goed gevoel als ik richting de 12 weken ga. Heb mijn eerste echo laat gepland om die reden, pas in de 10e week. Uitgerekend volgens eigen berekening: 6 januari.

Ik lees en schrijf graag met jullie mee! Wil iemand anders mij in de tabel zetten, ik forum op dit moment mobiel..
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal! Ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
De spannende eerste weken zijn nog spannender als je al eerder een miskraam hebt gehad kan ik me voorstellen. Rustig aftellen naar de echo's en enorm hopen dat het goed zit!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met deze verrassing Dudette :heart: hoe oud is je eerste kindje?

Er zijn er al veel die een miskraam of missed abortion hebben gehad.. Hopelijk gaat nu alles goed bij iedereen en hebben we in januari allemaal een gezonde baby in onze armen :heart:

Ik zal je zo aan de tabel toevoegen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik heb mezelf ook in de tabel gezet. Eind april positief getest. volgende week eerste echo. Wij hebben al een dochter van bijna 3.
Ben er tot nu toe heel nuchter onder, hebben het ook nog niemand verteld. Dat gaan we volgende week doen als de echo goed is. Verwacht nu tussen de 6/7 weken te zijn. Met de echo rond 7.5 week denk ik.
Tot nu toe nergens last van behalve elke ochtend veel te vroeg wakker zijn en niet meer kunnen slapen. Maar bij dochter was ik ook niet misselijk.


Ik zal later even alles goed lezen en wat persoonlijker reageren.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste kindje, dochter, is nu ruim 10 maanden
Alle reacties Link kopieren
Waren jullie tijdens jullie eerdere zwangerschappen zo beroerd/misselijk MJ & Yourlocalhero dat jullie het daarom al verteld hebben?

Wat een hoop miskramen hier inderdaad. Hopelijk gaat het nu voor iedereen goed! Ik zelf heb ook 1 miskraam gehad rond 6 weken. Dat is al een tijdje terug en ik moet eerlijk bekennen dat ik daar eigenlijk nooit meer aan denk of dat dat nu mijn gevoel met deze zwangerschap veranderd. Al kan ik het uiteraard wel begrijpen dat dat voor iedereen anders is.

@Sunny: ja vooral dat stukje -in januari- :thumbsup: Ik zei al tegen mijn man: zul je zien dat deze 1,5 week te vroeg komt of zo. Met kerst of oud en nieuw uiteraard. Gewoon omdat de maand december nog niet druk genoeg is O_O

Niet dat het me uiteindelijk uitmaakt, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar half januari. Zou liever weer te een week te laat bevallen zoals bij dochter zodat we voorbij de feestdagen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Telefoonsnoer! :)

Ooh ik hoop ook heel erg dat ik overtijd ga! Het liefst zo laat mogelijk in januari. Je kan er niets aan veranderen maar het lijkt me niets om op een feestdag te bevallen :facepalm: vooral voor mn kindje niet!
Bij mn zoontje was ik 1 dag voor de uitgerekende datum maar ik was ingeleid dus hopelijk hoeft dat deze keer niet!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ten eerste iedereen gefeliciteerd! :heart:

Ik sluit me ook graag aan bij deze groep. 6 mei een positieve test gehad en het met moederdag aan onze ouders vertelt. Ben nu ruim 5 weken en volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 13 januari. 5 juni de eerste echo, hoop dat de tijd een beetje snel gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven