Uitgerekend januari 2019

15-05-2018 20:33 594 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik weet dat er al een topic is voor uitgerekend in december/januari, maar die zit zo vol dat ik een nieuwe start.

Deze is voor iedereen die uitgerekend is in januari 2019 en graag wil meeschrijven.

Je kunt de tabel zelf aanpassen:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Telefoonsnoer 31 2e 5 januari nnb 14-06 termijnecho :heart:
-Dudette- 31 2e 6 januari nnb 03-08 volgende afspraak :heart:
Ikkepuk 35 1e 7 januari nnb
Luka12 27 1e 9 januari nnb 05-06 eerste echo
JoyJoy1 27 1e 12 januari nnb 26-06 termijnecho
Sunny-91 26 2e 13 januari nnb 05-07 termijnecho
Mieremuis 38/44 1e 15 januari nnb 2018: MA 9wk, zoontje*18wk
smikkie87 30 3e 15 januari nnb
xtulp 28 2e 15 januari nnb
MQ11 1e 17 januari nnb 25-06 termijnecho :heart:
Luni1 27 1e 19 januari 2019 nnb 24-07 geslachtsbepaling en controle :heart:
Kabouterb 30 1e 18 januari nnb 05-07 termijnecho :heart:
BolleBo16 29 2e 20 januari nnb 29-06 termijnecho :heart:
Sali1985 32 1e 21 januari nnb 04-07 termijnecho :heart:
Lunakit 27 1e 22 januari nnb 02-07 termijnecho
Roos4892 26 1e 24 januari nnb
Donderwolkje84 28 1e 24 januari nnb 13-06 eerste echo, 10-07 tweede echo, 10-09 20 weken echo
Dikke knuffel voor Laura1986, Ro_Ki en A31:redrose:

Yourlocalhero en Zandkasteel zijn uit de tabel gehaald omdat ze langere tijd niet hebben meegeschreven. Mochten jullie er toch weer bij willen dan mag dat natuurlijk!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:32
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
56.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oeh wat spannend Sali die geslachtsbepaling! Superleuk.. dat is al best wel snel! Wat fijn dat je bijna zomervakantie hebt! En fijn inderdaad dat je zoveel echo’s hebt..

Hoe was het vertellen op je werk Sunny? Nee zeker niet jou probleem dat die periode het drukste is! Zo is er altijd wel wat te bedenken ;)
En dankjewel voor alle goede wensen! :) Vandaag wordt hij geopereerd en dan zullen we het zien! Haha wat super grappig trouwens dat jullie toch een jongetje kregen (op dat moment is het inderdaad wat gek omdat je je er toch op instelt) maar grappig dat het toch klopte bij je eigen gevoel!

Nog even volhouden tot maandag Luni! Succes! Haha leuk dat je ouders zo enthousiast zijn.. lukt het ze nog om geheim te houden? Mijn schoonvader lukte dat niet namelijk, hoorden we van mijn schoonmoeder.. gelukkig kende we diegene niet (goed) die het toen wist. Ik werk trouwens ook al minder, komt een beetje uit de tijd dat ik Pfeiffer had. Het zal alleen met de werktijden even overleggen zijn!

Wat fijn dat alles super gaat JoyJoy! Haha nee zo’n kans krijg je inderdaad niet snel weer! Ik denk dat ik ook te nieuwsgierig zou zijn en het wel zou proberen.

Haha je hebt helemaal gelijk telefoonsnoer over de appgroep en zichtbaarheid/ herkenbaarheid, zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht haha!
Snap ook wel wat donderwolkje zegt en hier kun je zelf kiezen of je er op gaat.. kun je het rustig bij lezen.. Nouja, jullie zien me wel of niet verschijnen haha..

Fijn dat alles goed gaat donderwolkje! Nog even wachten op die nipt dus!

Dankje MQ11! Spannend! Succes met de uitslag afwachten!

Vandaag wordt mijn man dus geopereerd. En als ik toch in het ziekenhuis ben ga ik meteen even bloed prikken :) Gewoon voor de reguliere controle, niet voor de nipt! Verder echt superdruk gehad deze week, qua werk en alles er naast. Dus ik vergat even dat ik nu echt 12 weken ben. Zo gek dat ik nu het 2e trimester in ga!
Alle reacties Link kopieren
Luka, iedereen reageerde gelukkig heel leuk! En net wat je zegt, zo is er elke periode wel wat en het is toch niet te plannen. Dus ze doen het er maar mee ;-) maar ik ben wel blij dat het hoge woord eruit is haha!

Hoe is de operatie gegaan? En viel het bloedprikken ook mee?
Alle reacties Link kopieren
Opvallend idd dat het hier nu een stuk rustiger is, komt vast door de app groep, ik merk dat ik daar ook makkelijker schrijf dan hier. Maar toch even hier ook weer een update.

Ik vind het btw best grappig dat een paar het bloedprikken zo eng vinden (ook wel vervelend natuurlijk als je er zo tegenop ziet) want er gaat nogal wat komen nog in een zwangerschap, veel bloed, eventueel als je in het ziekenhuis bevalt een infuusje, ruggeprik (wat me zelf juist heel eng lijkt!) Maar goed dat jullie er dan vast een beetje aan kunnen wennen :P Willen jullie tzt trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis? Ik definitely in het ziekenhuis O_O

Ben nu 11 weken, nog steeds heel moe maar minder misselijk. Buik is bijna niet meer te verbergen, en mijn nieuwste kwaaltje is hartkloppingen, m'n hart slaat continu telkens een slag over wat ik in m'n keel voel. Verder geen last van maar wel een beetje irritant af en toe.
Over 3 dagen de termijn echo en de NIPT... Het zal deze keer toch hopelijk wel gewoon een keer normaal gaan... M'n grootste angst is dat we weer voor dezelfde vreselijke keuze komen te staan vanwege afwijkingen :cry: maar we kunnen alleen maar afwachten... Hoop dat de uitslag snel komt!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vandaag de termijnecho gehad. Alles was goed en het kindje was lekker aan het bewegen met de armpjes en beentjes. We hebben ook een heel mooi kloppend hartje gehoord. De uitgerekende datum is nu 19 januari 2019, dus makkelijk om te onthouden ;) Daarna heb ik meteen bloed geprikt voor de Nipt, dus nu nog 2 weken wachten op de uitslag. De uitslag van de andere bloedtest was gelukkig helemaal goed :)

Wij zitten dus helemaal op een roze wolk :flirting: Vandaag meteen een schattig rompertje gekocht en het grote nieuws met wat familie en vrienden gedeeld. Iedereen vind het zo leuk voor ons!

Volgen er nog meer echo's deze week?

Mieremuis, ik wil ook in het ziekenhuis bevallen. Het lijkt me toch prettiger als alle hulp en deskundigheid voorhanden is. Bovendien is het ziekenhuis voor ons best ver weg, dus dat is ook niet ideaal.

Luka hoe is de operatie van je vriend gegaan? Kan hij je al wat helpen met het huishouden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi op fb ook een besloten groep uitgerekend in jan/febr 2019 : https://www.facebook.com/groups/212551369254449/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen weer een afspraak, is officieel geen echo maar hoop en denk wel dat ze die zullen doen. Heb namelijk officieel nog niet eens een uitgerekende datum haha :facepalm:

Ik ga tzt wel naar het ziekenhuis voor de bevalling. Vind het een prettig idee dat alle hulp voor moeder en vooral voor kind zo dichtbij mogelijk is. Vorige keer wel natuurlijk bevallen maar was niet makkelijk en had ook op een keizersnede uit kunnen lopen. En het idee van op zo'n moment nog naar een ZH moeten staat me he-le-maal niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Luni dat je een goede termijnecho gehad! :heart: ik ben donderdag aan de beurt.. ik ben erg benieuwd hoe ver ik precies ben :)

Dudette, ik hoop voor je dat je morgen een echo krijgt! Even spieken naar de kleine is gwn zoo leuk :flirting:

Ik word vanaf zo'n 34 weken overgedragen aan de gyneacoloog en mag ook niet thuis bevallen. Dit omdat het de vorige keer helaas eindigde in een keizersnede. Ik hoef er dus niet over na te denken ;-)
Alle reacties Link kopieren
@Mieremuis ook ik was ben nu 11 weken (+1dag) en ook wij hebben morgen onze termijn echo, spannend he!

@Luni ohhh wat een heerlijk gevoel he, lekker van genieten! Hopelijk voelen wij ons morgen ook zo. Ik ben toch ineens wel zenuwachtig en hoop zo dat alles nog altijd heel goed is. Mijn vriend heeft er een goed gevoel over dus die heeft het minder.

@Dudette dan denk (en hoop) ik ook dat je een echo hebt en anders gewoon op aandringen ;-)

Ook wij kiezen voor het ziekenhuis. Puur de zekerheid en veiligheid. De verloskundige zei al dat als ik nu al lichtelijk twijfel over thuis bevallen, ze dan sowieso ziekenhuis adviseert want ik moet me veilig voelen anders werkt het niet.

Nou dames, op naar morgen 15.15 en hopelijk een goede,fijne echo zodat ik het eerste trimester fijn kan afsluiten binnenkort!
Alle reacties Link kopieren
Jij ook succes morgen Sali. Laat je ook de NIPT doen? Zeker spannend,ik heb zelf het gevoel dat de echo morgen goed is maar dan die andere uitslag nog, pfff zo spannend...
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden, sorry dat ik al een tijdje niks hebt laten weten. Vorige week echt bizar druk gehad. En dat in combinatie met die vermoeidheid is niet echt fijn. Afgelopen weekend een weekendje met vrienden weggeweest dus die weten het nu ook. Ze reageerden allemaal heel leuk. We hebben afgelopen vrijdag de termijnecho gehad. Ik was toen 10,5 week, klopte precies volgens mijn eigen berekening en ben uitgerekend op 21 januari. Nu was er een duidelijk mensje zichtbaar en die bewoog ook heel leuk. Wel gek hoor dat je het ziet bewegen, maar niet voelt. Sinds we de echo hebben gehad, ben ik echt dikker geworden. Van het weekend nog mijn normale spijkerbroeken meegenomen. Nou die kreeg ik dus niet meer dicht ooohhh. Morgen maar op mijn werk vertellen. Pff wat zie ik hier tegen op, maar het is gewoon niet meer te verbergen. Ik heb echt al een pens bah en dat met 11 weken al.

Fijn dat alles goed was MQ11! Wij wachten ook gewoon tot de 20 weken echo voor de geslachtsbepaling.

Sali heb jij je termijnecho al gehad? Maak je je nu minder zorgen. Je hebt wel echt bijna om de week een echo. Wat heerlijk zeg. Ik moet nu gewoon 9 weken wachten voor een echo. En dat is voor iemand die om de 2 weken een echo hebt gehad best lang.

Wij gaan begin augustus op vakantie en ben dan ook rond de 16 weken. Hoop dan wel dat de ergste moeheid wel weg is.

Wat betreft dat appgroepje. Ik vind het voor nu wel even prima om gewoon hier te schrijven. Net als een aantal anderen vind ik het wel spannend om dan wel herkenbaar te zijn.

Luka hoe gaat het nu met je vriend? Is de operatie goed gegaan?

Luni wat fijn dat de echo goed was. Die datum is inderdaad wel goed te onthouden. Zo leuk hoe iedereen reageerden.

Voor degene die een ruggenprik eng vinden. Ik heb deze al twee keer gehad en het valt echt heeeeel erg mee. Ik vind een infuus in mijn hand echt vele malen vervelender. Ik was ook altijd bang voor bloedprikken, maar inmiddels ben ik wat geprikt tijdens de zwangerschap van mijn zoon en nu draai ik mijn hand er niet meer voor om. Ik ben de vorige keer in het ziekenhuis bevallen en wil dit het liefst nu ook. Ik heb echt een bevalling gehad om door een ringetje te halen. Ik heb wel een ruggenprik gehad, maar zo’n bevalling zou ik nog wel een keer willen. Hopelijk lukt dat dit keer ook.

Dudette succes morgen met je afspraak. Hopelijk dan een uitgerekende datum.

Sali jij ook succes morgen met je echo. Ik ga duimen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend al die echo's! Hopelijk is alles goed :) Heeft iemand al nieuws?

Naar wie kan ik mijn nummer sturen voor de appgroep? Iedereen is inmiddels op de hoogte en alles was goed met ons kindje, dus nu durf ik het wel aan ;)

Wie heeft er al een geslachtsbepalingsecho gepland? Wij mogen op 24 juli, nog 3 weekjes! Spannend :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Luni wij zijn net terug van de echo, alles was goed, we zijn precies 12 weken, uitgerekende datum 16 Jan. Alles zat er op en eraan. Het was echt heel confronterend, het is nog maar een paar maanden geleden dat er een ander kindje in m'n buik zat, ik moest ook even heel hard huilen plotseling.

Bloed geprikt voor de NIPT en afwachten maar... We gaan het dit weekend toch maar vertellen aan onze ouders. Hopelijk komt de uitslag snel, hij is naar het Erasmus gestuurd, goede uitslag komt per brief, slechte uitslag per telefoon, heb het nummer van m'n man opgegeven.

Spannend Luni geslachtsbepaling! Heb je een stiekeme voorkeur?
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_369529 wijzigde dit bericht op 04-07-2018 17:34
Reden: Onder verkeerde nick geschreven..
97.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Luni1, naar JoyJoy of Kabouterb

Man en ik hebben allebei het gevoel dat het een tweede meisje wordt, maar we zullen het pas in januari zeker weten.. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Hiii allemaal,

Woensdag onze termijnecho gehad en alles was perfect :flirting: zooooo blij!! Een mega druk en beweeglijk baby’tje dus was een foto maken of opmeten nogal een klus haha heerlijk om te zien! De verloskundige was helemaal tevreden en zag al 2 hersenhelften wat ook een heel goed teken is. Mijn uitgerekende datum is 22 januari!

Vandaag de 9 (!!) buisjes bloed laten prikken voor de NIPT met nevenbevindingen en allerlei andere dingen. Dat vind ik mega spannend en eng..maar goed de verloskundige belt sowieso en zal binnen 2 weken zijn dus we zullen het horen. Nu even lekker genieten!
Sinds gisteren heb ik 6,5week vakantie dus mij hoor je niet klagen heerrrrlijk genieten van de zon thuis en over 2weekjes op vakantie!

De dag voor we op vakantie vertrekken hebben we de geslachtsbepaling echo nog dus op zaterdag 21 juli, zo leuk dat dit op zaterdag kan en voor we op vakantie gaan! :-)

Fijn Mieremuis dat ook bij jullie alles zo goed is! Maar kan me voorstellen dat het heel confronterend en dubbel is.. nu wachten op de uitslag en hopelijk dan echt alleen nog maar genieten he!
Alle reacties Link kopieren
Super Sali!! Echt heerlijk om je kindje zo te zien bewegen hè :flirting:
Wij hebben gisteren de termijnecho gehad en hier was ook alles goed! Ook heel druk aan het bewegen en zover ze het nu kon zien zag alles er goed uit :love: mijn uitgerekende datum is 13 januari.

Hopelijk krijg je snel een goede uitslag van de nipt!

Heerlijk zeg zo lang vakantie, geniet ervan :sun: en super leuk dat je voor dat je weg gaat nog het geslacht kan bekijken! Spannend :-D :-D heb je een voorgevoel of dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal! Ik ben weer terug van eventjes weg geweest. Niet door de app want daar zit ik (nog) niet in maar om alle drukte en vermoeidheid! Dus het wordt vast een lang verhaal van mij haha.

Sunny, wat fijn dat iedereen goed reageerde op je werk. Is inderdaad wel een opluchting he :)
Bloedprikken is goed gegaan hoor! Dat vind ik ook niet zo spannend maar ik stond trouwens wel even te kijken hoeveel buisjes ze moesten hebben! 4 van die grote..

Ik wil ook echt in het ziekenhuis bevallen Mieremuis! Zie ik bij (de eventuele) volgende wel weer verder haha! Fijn dat je wat minder misselijk bent.. ik hoop met je mee dat de uitslag snel komt en helemaal goed is. Fijn dat de echo goed was, tegelijkertijd natuurlijk hele andere gevoelens die meespelen.. logisch! Ben je nu toch wel wat meer opgelucht?

Oh fijn Luni! Gefeliciteerd! Ook zo’n mooie datum zeg :) En leuk van die mooie reacties van je omgeving! Hoe heb je dat gedaan met de geslachtsbepaling echo Luni? Ik heb daar gewoon echt niet meer aan gedacht door de drukte.

Wat mooi Sali van de goede echo! Heel veel succes met het afwachten van de nipt. Wat heerlijk dat je nu zo lang vakantie hebt. Geniet er lekker van!

Superleuk dat er al geslachtsbepalingen staan! Hebben jullie een voorgevoel en wie gaan jullie de uitkomst vertellen? :)

Operatie van manlief is goed gegaan Sunny, Bollebo en Luni, lief dat jullie er naar vragen! Een plaatje en 7 schroeven in zijn enkel.. Hij heeft een nachtje moeten blijven, in het ziekenhuis morfine gehad maar verder thuis valt de pijn gelukkig mee. Hij heeft de ruggenprik alvast voor me getest haha. Hij vond het wel meevallen. Hij moest van te voren ook vaak horen dat dat zo erg was dus misschien dat het daarom ook wel wat mee viel :)
Donderdag wordt het gips omgeruild voor loopgips en dat mag hij dan over een week iets gaan belasten. Ik denk dat dat ook in ieder geval voor ons gevoel al gaat schelen. Ik ben nog steeds wel erg moe. Ik ben donderdag 14 weken maar ik lig gerust nog 2u te slapen ‘s middags of vroeg in de avond en maak dan ook goede nachten. Ik maak het me verder erg makkelijk met het huishouden, koken en dergelijke. Gelukkig ook familie en lieve buren die regelmatig helpen met wat dingetjes in huis of ons wat vaker uitnodigen om te komen eten. Dat is wel erg fijn! Ik heb me er wel echt bij neergelegd dat niet alles meer schoon, opgeruimd, perfect hoeft te zijn en ik gewoon rust moet pakken. Word ik ook wat leuker van ;) Plus dat hij in het onderwijs werkt dus ik hem over anderhalve week ook niet meer overal heen hoef te brengen en hij wat energie over houdt. Oh en het gips mag er af net voor mijn vakantie dus wat dat betreft mooie timing!
Alle reacties Link kopieren
Zo fijn al dat goede nieuws hier! Sorry dat ik hier zo stil ben, ik zit ook in de appgroep en ik nog ontzettend last van vermoeidheid. Een appje typen is dan toch makkelijker dan hier reageren.

@luka, wat fijn dat het goed met hem gaat! En dat het gips eraf mag voor jouw vakantie is ook heel fijn! Hopelijk kan hij snel weer alles en kan hij je weer goed helpen. In ieder geval beter nu, dan wanneer de kleine geboren is!

@Mieremuis, ik wil ook heel graag in het ziekenhuis bevallen! Lijkt me vreselijk om thuis te bevallen. Mocht er iets zijn dan is de reis naar het ziekenhuis nog best ver, en al die troep thuis 🙈

Ik heb gisteren de tweede echo gehad. Alles zag er goed uit! 😍 Zo bijzonder.
Vorige keer zagen we nog niet zoveel, alleen een pixel die versprong en dat was dan het hartje. Nu zagen we echt een mensje! Met armpjes, beentjes, hersentjes we konden zelfs vingertjes tellen! En de kleine had een volle blaas, dat was ook al wel bijzonder dat we dat konden zien, want dat had nog niet gehoeven. Bizar hoe verliefd je al kunt zijn op dat minimensje! Ik heb vannacht amper kunnen slapen omdat ik helemaal hyper ben van de echo. Ik heb nu pas het gevoel dat ik aan iedereen wil vertellen dat ik zwanger ben en het aan iedereen wil laten zien: ‘kijk! Dit is onze ukkepuk’. Terwijl echo’s voor anderen natuurlijk niet zo interessant zijn. 🙈

Straks prikken voor de nipt, maar ik maak me nu niet meer zo druk! Het kindje zag er zo goed uit. Ben ook weer iets naar voren gezet (bij de eerste echo ook al), en nu 11 weken en 6 dagen zwanger. Wel gek, want als ik terugreken was dat een week voordat ik m’n miskraam kreeg.
Uitgerekende datum is nu 24 januari.
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een mooie berichten zeg! Heel fijn al die goede echo’s.

Luka wat fijn dat de operatie goed is gegaan. En ook heel mooi dat hij in het onderwijs zit. Heb jij die zorg rondom wegbrengen straks niet meer.

Ik heb ook een tijdje niet gereageerd. Maar ik voel mij de laatste tijd erg belabberd. Ben ontzettend moe. Slaap ‘s middags ook nog. En ben met vlagen misselijk/maagzuur. Ik ben nu 12+2. Ik dacht dat het nu wel over zou zijn. Maar het lijkt wel alsof de klachten juist erger zijn tov een paar weken terug. Pfff niet fijn. Ik probeer nu gewoon weer wat vaker te reageren hoor.

Ook ik wil in het ziekenhuis bevallen. Mijn eerste bevalling is echt super verlopen. Ik heb een ruggenprik gehad en vond dit echt heel fijn. Zo’n bevalling wil ik nog wel een keer. Ik vind een ruggenprik minder pijnlijk dat een naald in je hand.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het de app al gedeeld: onze NIPT is goed! :cheer2: Het ziet er naar uit dat het deze keer goed gaat!! We zijn zo opgelucht allebei :jump:
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat fijn mieremuis! Heerlijk gevoel
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn van de goede echo donderwolkje! Super! Wat gek he om die kleine druktemaker te zien! Ik vond het toen ook opeens zo echt worden :) Inderdaad bizar hoe verliefd en trots je al kunt zijn op je kleintje! En nog wat extra daagjes dus! Apart inderdaad als je terug rekent! Maar fijn dat je nu al wat meer opgelucht bent, succes met het afwachten van de NIPT uitslag!

Wat balen dat je je zo voelt BolleBo! Hoe is het nu? Goed om te lezen dat je eerste bevalling zo’n positieve ervaring was. Stelt me wel iets gerust ook ;)

Oh wat super Mieremuis! Gefeliciteerd! Ontzettend fijn!!

Ik herken wat BolleBo zegt ook wel een beetje. Ik ben nu 14 weken en had gehoopt dat ik me ondertussen wat beter/ energieker voelde maar helaas! Ik heb zelfs van de week ineens weer overgeven terwijl me dat 1x eerder gebeurd is afgelopen weken! Misschien ook door de drukte of zo?!
Maar ik heb ook de 20 weken echo gepland + geslachtsbepaling! Op 16 augustus. Dat vind ik best wel spannend maar ik ben ook echt enorm benieuwd! Ik heb echt nog geen flauw idee wat het gaat worden! Jullie een voorgevoel bij jullie kleintje?
Alle reacties Link kopieren
Jippieee wat een goed nieuws hier!

@Mieremuis, oh zoooo blij voor jullie.lekker genieten nu na dit goede nieuws!

Hier ook een goede NIPT+ nevenbevindingen uitslag, heerlijk gevoel!
Verder de termijnecho met 11 weken gehad die was heel goed. Met 12weken de echo in het ziekenhuis waar we meedoen aan het PULSE-onderzoek, enige wat dit inhoudt is 5 extra 2D+3D echo’s waar ze de placenta extra in de gaten houden. Dit was echt fantastisch! Hoorden het hartje voor het eerst, echo apparaat is veel beter dus ziet zowel 2D als 3D, ziet warmte en bloeddoorstromingen etc. Ook fijn om te horen dat alles rondom de baby er heel goed uitziet :-)
Morgen hebben we weer een “gewone” echo bij onze verloskundige (iedere 2 weken doen ze dat bij iedereen).
En vrijdag al onze geslachtsbepalingbepaling echo met bijna 14 weekjes, bij een specialist in België (gaat iedereen in mijn omgeving heen haha). Dit doen we vrijdag, omdat we zondag op vakantie vertrekken en we het wel heel leuk vinden om daar over de naam na te denken. Anders had ik nog een weekje gewacht.
Heel spannend dus!!

Ik heb gelukkig totaal geen last van het warme weer, nu ben ik ook pas 13 weken en dat scheelt wel denk ik. Ben blij dat ik hoogzwanger ben ik de winter haha!

Hoe gaat het bij jullie?
Al veel aangekomen en buikjes te zien? :-)
Alle reacties Link kopieren
@Luka, ik ben ook nog steeds ontzetten moe hoor! Wel balen dat je last hebt van overgeven. Hopelijk gaat dat snel beter!

@Sali, ik ben echt jaloers op de hoeveelheid echo’s die jij hebt! Wij hebben vorige week de tweede echo gehad, de volgende is pas 10 september.

Hier weinig verandering. Nog steeds moe, gister had ik opeens erg last van m’n rug. Wist niet meer hoe ik op mijn stoel moest zitten. Vandaag gelukkig vrij en de rugpijn is gelijk een stuk minder aanwezig.
Vorige week woensdag geprikt voor de NIPT. Begin de uitslag nu wel spannend te vinden! Hopelijk krijgen we die snel.

Er stond in de tabel bovenin toch dat de tabel gesloten is voor nieuwe mensen?
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend fijn al die goede NIPT-uitslagen!! :cheer2:

Ik merk dat ik weinig reageer op het moment maar ik heb ook gewoon weinig te melden ;-) geen echo's meer op de planning, geen nipt laten doen dus geen uitslag om te delen en we willen ook niet weten wat t wordt dus dat kan ik ook al niet met jullie delen! Saai eh :lol:
Het is nu afwachten tot de 20 weken echo... maar eerst volgende week lekker op vakantie :cheer:

Donderwolkje, ik vermoed dat de mods die tekst weggehaald hebben. Officieel mag je een topic niet sluiten voor nieuwe leden dus mss dat dat de reden is? :whip: of iemand van ons heeft het per ongeluk weggehaald?
Achja er zullen nu vast geen nieuwe schrijfsters meer bij komen vermoed ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven