Uitgerekend juni 2019 (met tabel)

16-10-2018 13:31 622 berichten
Hier ons doorstarttopic inclusief tabel!

Wegens overweldigende belangstelling van zwangere vrouwen is de tabel momenteel VOL

Naam Lftd #Kind Uitger.da Afspraken :heart: J/M/O Bzh
spinnetje_ 26/43 - 5-6-19 - :heart: M -
Suikerwafel 28/28 2 9-6-19 - :heart: J vrouw draagt kind
Broodje hagelslag83 35/35 3 14-6-19 - - - -
Beelicious 35 3 13-6-19 - - 💙 Ks in wk38
Calm 34/31 2 14-6-19 - :heart: - -
CHL 28 2 21-6-19 - - M -
Juul2014 27/27 2 21-6-19 2 jan contr vk :heart: - -
eneriirene 30/31 1 21-6-19 4-1 geslachtsecho :heart: - -
Zonnebloem111 30/32 1 24-6-19 - :heart: - zwangerschapsafbreking mei 2018 bij 15 wk
Enorah 29/28 2 27-6-19 - :heart: - -
Stringy 29/34 1 28-6-19 6-2 20wekenecho :heart: J onder controle bij gynaecoloog
:hug: Alfirin :hug: KoekoekK :hug: XLau :hug:

Modji, Rokje, Cantate, Stroopwafel654321: van jullie hebben we al een tijdje niks meer gehoord, voor het overzicht hebben we jullie uit de tabel gehaald. Als je weer mee wil schrijven, altijd welkom! [/
anoniem_377607 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 21:47
94.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@eneriirene; dat meen je niet! Kan me voorstellen dat dat schakelen is voor je! Dat is wel precies de reden dat wij af willen wachten tot de 20-weken echo; je hoort toch vaker dat die vroege geslachtsbepalingen niet erg betrouwbaar zijn....

Fijn dat alles goed was!
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel schakelen inderdaad!!

Wij krijgen een meisje :heart: :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een hele mooie 20 weken echo gehad en, it's a boy!! Helemaal opgelucht dat alles in orde is.. Happy!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn broodje!!

Ik heb mijzelf verwijderd uit de tabel, vond het toch te spannend of iemand me zou herkennen aan de hand van mijn leeftijd, mijn mans leeftijd en mijn uitgerekende datum.
Ik blijf wel meekletsen, al merk ik dat de appgroep meer mijn ding is. Daar wordt veel meer verteld, gaat sneller en de foto's delen vind ik ook fijn. Erg blij mee <3
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog een leuk idee voor een jongensnaam? 2 lettergrepen :-D
Als het een meisje werd was nova of danique mijn nummer 1
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de app groep wel leuk vinden maar kan even niet meer vinden hoe ik daar in kan haha
Alle reacties Link kopieren
Broodjehagelslag83 schreef:
06-02-2019 14:43
Iemand nog een leuk idee voor een jongensnaam? 2 lettergrepen :-D
Als het een meisje werd was nova of danique mijn nummer 1
Oooh wij vinden het ook zo moeilijk! Hebben nu een lijstje met een stuk of 10 namen ... Help!
In willekeurige volgorde:
Melle
Ferre
Fedde
Sybe/Siebe (of Syb/Sieb/Siep)
Borre
Teije
Abel
Tibor
Torre
Tibo
Daaf
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ook ik ben in juni 2019 uitgerekend (19e) maar ik weet nu al dat uiterlijk eind mei onze dochter en zoon geboren gaan worden. Ja, we krijgen een tweeling! Enorme shock was dat op de eerste echo, maar inmiddels wel een beetje gewend aan het idee. We hebben al een dochter van nu 2,5 en wonen in het midden van het land.
Nu hebben we een kleine namencrisis.. We zoeken dus twee namen die goed bij elkaar passen en bij Rosa (naam van onze dochter), 1 of 2 lettergrepen en Nederlands / Fries / Scandinavisch. Wie heeft ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Annie, misschien kun je ons lijstje gebruiken van net boven je post ;)?


Wij hebben een dochter met een naam als: Niene/Ninthe/Yinthe/Jentl/Jildau/Diede
- zip -
anoniem_638fbb62d66fa wijzigde dit bericht op 29-07-2019 13:24
98.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
eneriirene schreef:
06-02-2019 20:22
Ik zou de app groep wel leuk vinden maar kan even niet meer vinden hoe ik daar in kan haha
Je kunt mij anders wel even een pb sturen met je 06, dan laat ik je toevoegen
Alle reacties Link kopieren
Suikerwafel schreef:
07-02-2019 09:38
Oooh wij vinden het ook zo moeilijk! Hebben nu een lijstje met een stuk of 10 namen ... Help!
In willekeurige volgorde:
Melle
Ferre
Fedde
Sybe/Siebe (of Syb/Sieb/Siep)
Borre
Teije
Abel
Tibor
Torre
Tibo
Daaf
Leuke namen! Ik vind Siebe, Siep, Sieb, Teije, Tibor erg leuk
Alle reacties Link kopieren
AnnieBabs schreef:
07-02-2019 09:45
Hoi allemaal,
Ook ik ben in juni 2019 uitgerekend (19e) maar ik weet nu al dat uiterlijk eind mei onze dochter en zoon geboren gaan worden. Ja, we krijgen een tweeling! Enorme shock was dat op de eerste echo, maar inmiddels wel een beetje gewend aan het idee. We hebben al een dochter van nu 2,5 en wonen in het midden van het land.
Nu hebben we een kleine namencrisis.. We zoeken dus twee namen die goed bij elkaar passen en bij Rosa (naam van onze dochter), 1 of 2 lettergrepen en Nederlands / Fries / Scandinavisch. Wie heeft ideeën?
Een tip; geef ze hoe dan ook niet dezelfde voorletter! Dit kan echt tot problemen leiden in het ziekenhuis.
-knip-

Jammer dat niemand meer reageerd. Had nu al 11 dagen geleden wat gevraagd maar geen antwoord. Dan neem ik ook maar afscheid
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met iedereen?? Tis al lang stil, maar ben benieuwd of iemand nog gekke kwaaltjes heeft of zin in gekke dingen om te eten.. Met mij gaat het goed, was een tijd onwijs moe en had een ernstig vitamine D tekort.. Gelukkig gaat dit nu beter.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het hier? Ik ben inmiddels bevallen! :)
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Spinnetje! Vrouw is nu 41.1 en er zit nog geen beweging in. Strippen is ook niet gelukt. Dus afwachten en anders inleiding. Ik beviel spontaan met 41.6, dus we hebben nog hoop ;)
Alle reacties Link kopieren
Succes allemaal dames! Geniet van jullie kleine ukkies komende tijd=)

Bizar om te denken dat ik anders nu ook uitgerekend was rond deze tijd. Maar vanuit hier wel goed nieuws, nu 18 weekjes zwanger =)
Gefeliciteerd spinnetje! Spannend suikerwafel..

Wat een goed nieuws XLau!

Ik ben net met vroeg verlof door eerst vakantie; heerlijk! Inderdaad een gek idee het XLau dat je anders nu ergens zou bevallen. Tegelijk kan ik me niet voorstellen dat ik dan zwanger was van een ander kindje dan dat er nu in mijn buik zit!
Alle reacties Link kopieren
Ohh voor jou komt het dan ook erg dichtbij KoekoekK! Weet je al of het een jongen of meisje wordt?

Hier blijft ik het allemaal nog wel spannend vinden hoor. Ik hoop gauw de 26 weken te bereiken zodat t kindje een kans heeft om levensvatbaar te zijn.
Ooh dat snap ik heel goed! Dat was voor mij ook echt een dikke mijlpaal. En nu ineens enorme nesteldrang haha! Wij krijgen een jongen! Wanneer heb je 20 weken echo?

Alle bevallen dames; ik ben wel benieuwd naar namen eigenlijk! Ik denk dat we er uit zijn, maar toch.. willen jullie delen? 😁
Alle reacties Link kopieren
Oh ben benieuwd, denk niet dat ik nesteldrang krijg :P.. Hooguit in de koopwoede vorm.

1 juli is de 20 weken echo, dan ben ik ook precies 20 weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven