Uitgerekend Maart 2019

21-06-2018 19:01 1385 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ben je ook zwanger, begin maart 2019 uitgerekend en heb je zin om mee te praten over alle zwangerschapskwaaltjes, mooie echo's, eerste schopjes en al het andere?

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend :heart: / :duckie: Geslacht Bijzonderheden
snowgirl1 Vierde 25 februari :duckie: Jongen!
1-Aapje 27/29 Tweede 28 februari :duckie: Jongen! Stiefdochter van 6 jaar
83angel 35/39 Tweede 1 maart :duckie: Jongen! 3x MK
commuuk Eerste twee :heart: :heart:
Teckeltje88 30/34 Tweede 1 maart :duckie: Meisje! Vorige keer heftige pre-eclampsie; 38.3 ingeleid;
na bevalling heel ziek geworden
Roffa38 39/40 Eerste 2 maart :duckie: Jongen! MK Feb '18
BoBo1991 26/25 Eerste 2 maart :duckie:
Computersaysno 28/28 Eerste 3 maart :duckie: Meisje!
WalkingLightly 29/36 Eerste 5 maart :duckie: Meisje!
Nijn5 33/34 Eerste 6 maart :duckie: Meisje!
Estzet 30/31 Eerste 8 maart :duckie: Jongen!
Alskar Eerste 8 maart :heart:
Deedee1989 28/32 Tweede 11 maart :duckie: Jongen! MK Dec '17
Baby12345 27/29 Eerste 11 maart :duckie: Meisje! GBS bacterie
Appeltje-- 23 Eerste 16 maart :duckie: HG-zwangerschap
Gebruikersnaam Maart2019

Bluewater81 :hug: , zot-83 :hug:, Vissen86 :hug:, Vlindertjes29 :hug: Susieflower :hug: :hug: :hug:

Pluis_, Claudiaaa32, Marriemar zijn uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet reageren. Voeg jezelf gerust weer toe als je weer mee wil schrijven.

Liefs!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
88.51% gewijzigd
Ik ben ook voor een app groep.
Gefeliciteerd Nijn!! Volgens mij zijn onze berichtjes net gekruisd. Geniet ervan!

App of facebook, leuk!
WalkingLightly schreef:
18-02-2019 10:30
Net ging ik naar de apotheek voor antagel (tegen maagzuur) en stond ik daar zonder portemonnee hahaha lekker typisch :bonk:
haha had mij ook kunnen gebeuren. Wel goed spul trouwens, ik gebruik het ook voor het slapen.
WalkingLightly schreef:
18-02-2019 10:30
Gefeliciteerd Alskar en Nijn! Wat fijn dat jullie baby'tjes er zijn :-D

Ik ben heel benieuwd hoe lang de rest op zich laat wachten... Hier is alles goed en rustig, ik ben morgen 38 weken en verwacht eigenlijk dat ze nog wel eventjes blijft zitten! Net ging ik naar de apotheek voor antagel (tegen maagzuur) en stond ik daar zonder portemonnee hahaha lekker typisch :bonk:

Haha ik stond vrijdag in 't winkelcentrum zonder portemonnee :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Nijn !!!

Ik ben net terug uit het ziekenhuis
Kleine meid is toch weer wst gegroeid en in goede conditie dus ze mag nog een weekje blijven zitten
Volgende week bij 38+3 weer controle en dan die week afspraak voor inleiden tenzij ze zichzelf eerder aandient natuurlijk
Fijn dat ze goed groeit maar raak ook wel een beetje klaar ermee Met name de nachten zijn zo beroerd
Echt moeite om om te draaien en uit bed te komen en wel tig keer plassen !
Alle reacties Link kopieren
App of FB vind ik ook leuk..
Wel voorkeur voor FB maar als ik daarin de enige ben vind ik app ook prima!
Alle reacties Link kopieren
App of FB vind ik ook leuk..
Wel voorkeur voor FB maar als ik daarin de enige ben vind ik app ook prima!

Fijn dat je controle goed was Honing!

Portemonnee mij nog niet gebeurd 😉 wel zat andere knullige dingen. Laat vanalles uit mn handen kletteren..
Honing: fijn dat de controle goed was. Wel balen dat je nog een week door moet lopen voor ze naar een eventuele inleiding gaan kijken.

Ik heb al een nummer ontvangen en wacht even tot de rest ook nummers stuurt voor ik een app maak. Bij mij gaat de voorkeur uit naar een app, want ik heb namelijk geen Facebook.
Ik heb je mijn nummer (denk ik) gestuurd via privé bericht appeltje!

Hier controle in het ziekenhuis en bij de gynaecoloog in orde. Hoef niet meer extra terug te komen voor een ctg en kan gewoon onder toezicht verloskundige blijven. Mocht ze me weer doorsturen naar het ziekenhuis blijf ik wel onder controle gynaecoloog.

Gelukkig dus gewoon wachten tot ze uit zichzelf komt!
Haha ik ben blij dat sommigen het herkennen w.b. portemonnee vergeten & andere onhandige dingen :-)

Fijn dat alles goed was Computersaysno! Zelfde voor Honing, hoewel ik natuurlijk voor je hoop dat ze snel komt als je er zo klaar mee bent...

Ik stuur mijn nummer ook voor een app groep, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Alskar en nijn gefeliciteerd

Hier even een paar dagen minder aanwezig geweest. Vandaag 38,5 en ben er helemaal klaar mee. Steeds harde buiken voorween. Ben moe. Hij mag komen. Woensdag gaan ze proberen te strippen. Hopelijk heb ik al een beetje ontsluiting.

Vanaf vandaag zit mijn man ook thuis. Is vrijgesteld van werken. Tot 21 maart word die nog betaald dan weekje ww en 1 april beginnen bij nieuwe baan. Hoe sneller de kleine komt hoe langer hij bij de kleine kan blijven.

Ik ben voor app groep stuur zo een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee met app groep
Ik stuur appeltje mijn nummer
Heb ook geen Facebook
Alle reacties Link kopieren
Appeltje ik heb een pb gestuurd
Ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Prima hoor, als ik de enige ben met voorkeur voor FB 😉.. Ik stuur je een pb Appeltje!
Leuk een app groep, ik ga kijken of het lukt om mijn nummer te sturen
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al even mee, ben ook bijna uitgerekend. Begin het nu wel echt spannend te vinden. Al de hele dag harde buiken en een zeurende buik. Ga zo even douchen, dan is het vast weer over.
Ik wil ook wel bij jullie appgroep, lijkt me leuk.
Alle reacties Link kopieren
14 februari (36+3 zwanger) zijn snachts mijn vliezen gebroken en stroomde het vruchtwater eruit. Met spoed naar het ziekenhuis gegaan omdat ze in stuit lag. (Volkomen stuit en ook nog een scheef) tijdens de keizersnee kregen ze haar hoofd niet uit mijn buik, je zag de paniek bij de gyneacologen in de ogen. Na lang vroeten lukte het eindelijk. Daarnaast zat de navelstreng 1x om haar voet, 1x om haar buik en 4x om haar nekje. Ze was helemaal levenloos en paars. Spoed artsen werden erbij geroepen en gelukkig na 5 minuten begon ze te huilen. De artsen konden niet verklaren waardoor haar hoofd vast zat in mijn buik, hadden ze nog nooit meegemaakt.... daarnaast waren ze blij dat ze geen draaipoging hadden gedaan want dan was ze waarschijnlijk overleden. Gelukkig is het goed gegaan!! Ze heeft alleen last van geelzucht en is erg moe doordat ze prematuur is. Vandaag mochten we eindelijk naar huis. Morgen moeten we wel weer terug naar het ziekenhuis om opnieuw bloed te prikken voor geelzucht.

Wat ben ik blij dat mijn vliezen spontaan braken en dat het allemaal goed is gekomen met mijn meisje.
Heftig maar gefeliciteerd Baby12345
Wat heftig Baby12345. gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Alle reacties Link kopieren
Even weg ivm herkenbaarheid
alskar wijzigde dit bericht op 20-02-2019 18:38
93.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Phoe heftig baby! Blij dat het nu goed gaat bij jullie!
Het vele slapen herken ik! Hier met 37 weken geboren en hij slaapt nog super veel!
Ook hier gefeliciteerd met jullie meisje Baby :heart:

Wel bizar, 3 stuitliggers in 1 topic, allemaal een (bijna) geplande keizersnede, bij allemaal spontane gebroken vliezen en met spoed naar het ziekenhuis. En waar jullie een pittige en spannende keizersnede te wachten staat wordt het bij ons onverwacht eigenlijk een hele soepele bevalling. Ik ben er een beetje van onder de indruk ;)
Jeetje heftig verhaal maar natuurlijk gefeliciteerd met jullie dochter!
Heftig! Gelukkig is bij jullie alles goed gekomen. Gefeliciteerd, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Baby12345, wat heftig zeg... Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven