Uitgerekend Maart 2019

21-06-2018 19:01 1385 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ben je ook zwanger, begin maart 2019 uitgerekend en heb je zin om mee te praten over alle zwangerschapskwaaltjes, mooie echo's, eerste schopjes en al het andere?

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend :heart: / :duckie: Geslacht Bijzonderheden
snowgirl1 Vierde 25 februari :duckie: Jongen!
1-Aapje 27/29 Tweede 28 februari :duckie: Jongen! Stiefdochter van 6 jaar
83angel 35/39 Tweede 1 maart :duckie: Jongen! 3x MK
commuuk Eerste twee :heart: :heart:
Teckeltje88 30/34 Tweede 1 maart :duckie: Meisje! Vorige keer heftige pre-eclampsie; 38.3 ingeleid;
na bevalling heel ziek geworden
Roffa38 39/40 Eerste 2 maart :duckie: Jongen! MK Feb '18
BoBo1991 26/25 Eerste 2 maart :duckie:
Computersaysno 28/28 Eerste 3 maart :duckie: Meisje!
WalkingLightly 29/36 Eerste 5 maart :duckie: Meisje!
Nijn5 33/34 Eerste 6 maart :duckie: Meisje!
Estzet 30/31 Eerste 8 maart :duckie: Jongen!
Alskar Eerste 8 maart :heart:
Deedee1989 28/32 Tweede 11 maart :duckie: Jongen! MK Dec '17
Baby12345 27/29 Eerste 11 maart :duckie: Meisje! GBS bacterie
Appeltje-- 23 Eerste 16 maart :duckie: HG-zwangerschap
Gebruikersnaam Maart2019

Bluewater81 :hug: , zot-83 :hug:, Vissen86 :hug:, Vlindertjes29 :hug: Susieflower :hug: :hug: :hug:

Pluis_, Claudiaaa32, Marriemar zijn uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet reageren. Voeg jezelf gerust weer toe als je weer mee wil schrijven.

Liefs!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
88.51% gewijzigd
Hier zijn we alweer een week verder. Vorige week werd ik ingeleid. Gaat snel. En wat doet hij het goed! In veel opzichten zie je niet dat hij met 37 weken geboren is zegt de kraamzorg. Alleen wordt hij nog snel moe, daar kun je het dan aan zien. Verder is het een heel lief, rustig en tevreden mannetje. Ben helemaal verliefd om mijn jongens.
Fijn snowgirl!

Jammer dat het niet gelukt is met draaien nijn.

Hier weer onzekerheid. Gisteravond weer in het ziekenhuis geweest voor algehele check.. bloeddruk was weer te hoog en dus weer doorgestuurd. Uiteindelijk was het wel weer in orde en mocht ik weer naar huis maar ik mag me morgen weer melden, voor de 3e keer bloed, urine, ctg controle. Ik gok dat ze willen rekken tot 38 weken en daarna gaan inleiden. Met baby is alles helemaal goed gelukkig en ik heb verder ook gelukkig geen klachten. Alleen iets meer kans op zwangerschapsvergiftiging dus alarmbellen gaan dan af bij vocht vasthouden en hogere bloeddruk.

Beetje gespannen merk ik. Ook veel harde buiken.
Aah schattig snowgirl, fijn dat alles goed gaat met jullie.

Computersaysno, wat vervelend allemaal. Wel fijn dat er verder bij jou en baby geen klachten zijn maar toch veel gedoe steeds. Hopelijk is een inleiding niet nodig, maar wel logisch dat je gespannen bent.

Ik heb net mijn liggingsecho gehad. Hij ligt goed en is al wat ingedaald, groei was net iets boven gemiddeld dus prima eigenlijk.
Fijn estzet!

Het is inderdaad een heel gedoe, mijn bloeddruk is bij de verloskundige telkens te hoog maar in het ziekenhuis is het dan weer goed. Vooral het onzekere erin is niet fijn, maandag heb ik wéér een afspraak voor een ctg en daarna ook met de gyneacoloog. Hoop eigenlijk dat ze me niet telkens laten komen en naar huis sturen maar dat ze gewoon een datum gaan prikken nu.
Snowgirl: klinkt heerlijk. Ik droom al helemaal weg bij je post en hoop over een aantal weken ook zoiets te schrijven.
Computersaysno: wat naar dat je bloeddruk zo hoog is. Hoe sta je zelf tegenover inleiden?
Estzet: fijn dat het allemaal goed is.

Vanmorgen hadden we een echo en de baby is goedgekeurd. Wel kleine beentjes en schatting is dat hij 3 kilo zal zijn bij de geboorte. Ik kan echt niet wachten tot hij er is. Nu 35+4.
Computersaysno, dat is inderdaad niets die onzekerheid. Dan maar liever een datum dat snap ik heel goed.

Heb 2x inleiding gehad bij beide kinderen. En vond het op zich prima te doen. Deze bevalling is zelfs zonder pijnmedicatie geweest (al wilde ik dat wel op een gegeven moment, maar was al te ver) kort daarna werd hij al geboren.
Appeltje, fijn dat het allemaal goed is! Toen ik vrijdag voor het eerst voor controle gestuurd werd kreeg ik het wel benauwd, onverwachts en valt toch rauw op je dak. Maar nu telkens die onzekerheid of ik moet blijven of naar huis mag maakt wel dat ik zelf zoiets heb van, leid maar in het mag, ze is gezond en eigenlijk ook ‘voldragen’.

Snowgirl, ik vind het wel fijn om te lezen dat het bij jou goed te doen was, lees ook wel eens andere dingen! Ben erg benieuwd wat de gynaecoloog maandag zegt.
Heerlijk snowgirl

Nou andere dames Nou wij nog!

Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor controle Ben benieuwd Er is dus wat groeiachterstand maar verder ziet alles er prima uit
Vrijdag 37 wkn

Uitgerekende datum pas 8 maart dus waarschijnlijk duurt het nog wel even als ik de statistieken bekijk
Hallo! Gisteren is ons manneke geboren. Hij kon niet wachten en heeft zich dus eerder gemeld dan de geplande KS. Het is allemaal snel gegaan (van 1e wee tot 8 cm: 2 uurtjes) maar gelukkig goed afgelopen. Ik ben verliefd :heart: !!!

Heel veel succes allemaal !
alskar wijzigde dit bericht op 19-02-2019 21:41
0.96% gewijzigd
Gefeliciteerd Alskar , wat heerlijk

Het is rustig hier Nog meer dames bevallen of aan het bevallen
Ik heb morgen een controle in Z-H , groeiecho en beleid bespreken
Misschien word ik deze week ingeleid Ben nu 37+ wkn
Gefeliciteerd Alskar! Lekker genieten nu! Met welke termijn is jullie mannetje geboren?
Gefeliciteerd Alskar! Fijn dat alles goed is gegaan.
Behoorlijk snel jouw ontsluiting zeg, uiteindelijk wel een keizersnede geworden?

Heel veel geluk en geniet van jullie knulletje :heart:

Hier alles nog rustig, wel wat oefenweeen zo nu en dan, maar er zet niets door. Vind ik eigenlijk ook nog wel prima want ik heb pas net een klein weekje verlof. Ben benieuwd of deze baby ook langer blijft plakken net zoals dochter..
Gefeliciteerd Alskar!

Hier dinsdag weer controle bij gynaecoloog. Inmiddels 38+4 maar ik reken op begin maart aangezien zoon ook te laat werd geboren.
Honing: Succes straks in het ziekenhuis. Spannend of je ingeleid gaat worden of niet.
Alskar: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Fijn dat de bevalling zo snel ging.

Hier nog geen baby. Aankomende zaterdag ben ik 37 weken, dus dan kan ik vanaf dan gelukkig thuis bevallen. Ik ben benieuwd wanneer hij komt :D
Wauw Alskar, dat ging ook snel idd! Maar uiteindelijk wel een keizersnede geworden? Gefeliciteerd met jullie mannetje iig! :heart:

Ook hier is het uiteindelijk snel gegaan en zijn we nu ouders van het allerliefste kleine meisje van de wereld :love: Mijn vliezen braken, dus met spoed naar het ziekenhuis voor een keizersnede ivm stuitligging met de voetjes beneden. Maar terwijl ik klaar was gemaakt voor de OK en we wachtten op de anesthesist was ze al niet meer te houden en kwam ze toch via de natuurlijke weg. Niet zoals gepland, maar wel hardstikke goed gelukkig. Dus i.p.v. een par dagen ziekenhuis mochten we lekker weer naar huis :)
Gefeliciteerd Alskar! Wat fijn dat alles goed is gegaan, geniet ervan!

Ik heb zometeen weer een afspraak voor een ctg, daarna een afspraak bij de gynaecoloog. Hoop dat ze me nu iets meer kunnen vertellen, bloeddruk is vrijwel altijd goed, thuis en in het ziekenhuis. Alleen bij verloskundige niet!

Nu 38.1 en voel wel vanalles rommelen en veel harde buiken maar zijn nog niet pijnlijk.

Succes met de laatste loodjes iedereen!
Gefeliciteerd alskar en nijn5. Zo ineens weer 2 baby's erbij en beide een vlotte bevalling, wat fijn!!

Hier rommelt het al een week lang.. onregelmatige krampen en harde buiken die zeer doen.. Nu maar hopen dat het snel omzet naar echte weeën want slapen enz. Lukt niet best meer..
Gefeliciteerd Nijn! Klinkt ook als een vlotte bevalling! Zal wel even schrikken geweest zijn, maar fijn dat alles goed is gegaan en dat je nu niet hoeft te herstellen van een keizersnede!
Nijn: gefeliciteerd! Fijn dat ze uiteindelijk toch op de natuurlijke manier is gekomen en dat jullie lekker snel naar huis konden. Hoe gaat het nu met jullie? En voel je je een beetje goed?

Hopelijk zijn er snel meer baby's in de groep! Wellicht leuk om als alle baby's wat ouder zijn eens af te spreken met z'n allen. Leuk om allemaal baby's van dezelfde leeftijd te zien misschien.
Gefeliciteerd Nijn! Spannende bevalling! Fijn dat het goed gegaan is!

@appeltje, leuk idee! Facebook of Whatsapp is ook leuk!
Gefeliciteerd nijn en alskar! Geniet van jullie kindjes!

Hier alles rustig behalve veel last v BI.
Ben wel beetje klaar met continu pijn hebben.
Gefeliciteerd Nijn!
snowgirl1 schreef:
18-02-2019 08:51
Gefeliciteerd Nijn! Spannende bevalling! Fijn dat het goed gegaan is!

@appeltje, leuk idee! Facebook of Whatsapp is ook leuk!
Ik heb helaas geen Facebook, maar wil best een whatsapp starten. Mensen die mee willen doen, kunnen eventueel een pb sturen met hun nummer. Als meer mensen het willen, kan ik start ik een app.
Gefeliciteerd Alskar en Nijn! Wat super dat alles goed is gegaan en jullie het allemaal goedmaken.

Pfff jeetje, je kijkt even niet op het forum en er zijn twee kleintjes bij :yes:

Hier nu 37 + 3 maar alles nog rustig.

Ik vind het een leuk idee een appgroep :-D
Gefeliciteerd Alskar en Nijn! Wat fijn dat jullie baby'tjes er zijn :-D

Ik ben heel benieuwd hoe lang de rest op zich laat wachten... Hier is alles goed en rustig, ik ben morgen 38 weken en verwacht eigenlijk dat ze nog wel eventjes blijft zitten! Net ging ik naar de apotheek voor antagel (tegen maagzuur) en stond ik daar zonder portemonnee hahaha lekker typisch :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven