Uitgerekend Maart 2019
donderdag 21 juni 2018 om 19:01
Hallo dames!
Ben je ook zwanger, begin maart 2019 uitgerekend en heb je zin om mee te praten over alle zwangerschapskwaaltjes, mooie echo's, eerste schopjes en al het andere?
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo!
Gebruikersnaam Maart2019
Bluewater81
, zot-83
, Vissen86
, Vlindertjes29
Susieflower
Pluis_, Claudiaaa32, Marriemar zijn uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet reageren. Voeg jezelf gerust weer toe als je weer mee wil schrijven.
Liefs!
Ben je ook zwanger, begin maart 2019 uitgerekend en heb je zin om mee te praten over alle zwangerschapskwaaltjes, mooie echo's, eerste schopjes en al het andere?
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| snowgirl1 | Vierde | 25 februari | Jongen! | |||
| 1-Aapje | 27/29 | Tweede | 28 februari | Jongen! | Stiefdochter van 6 jaar | |
| 83angel | 35/39 | Tweede | 1 maart | Jongen! | 3x MK | |
| commuuk | Eerste twee | |||||
| Teckeltje88 | 30/34 | Tweede | 1 maart | Meisje! | Vorige keer heftige pre-eclampsie; 38.3 ingeleid; na bevalling heel ziek geworden |
|
| Roffa38 | 39/40 | Eerste | 2 maart | Jongen! | MK Feb '18 | |
| BoBo1991 | 26/25 | Eerste | 2 maart | |||
| Computersaysno | 28/28 | Eerste | 3 maart | Meisje! | ||
| WalkingLightly | 29/36 | Eerste | 5 maart | Meisje! | ||
| Nijn5 | 33/34 | Eerste | 6 maart | Meisje! | ||
| Estzet | 30/31 | Eerste | 8 maart | Jongen! | ||
| Alskar | Eerste | 8 maart | ||||
| Deedee1989 | 28/32 | Tweede | 11 maart | Jongen! | MK Dec '17 | |
| Baby12345 | 27/29 | Eerste | 11 maart | Meisje! | GBS bacterie | |
| Appeltje-- | 23 | Eerste | 16 maart | HG-zwangerschap |
Bluewater81
Pluis_, Claudiaaa32, Marriemar zijn uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet reageren. Voeg jezelf gerust weer toe als je weer mee wil schrijven.
Liefs!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
88.51% gewijzigd
dinsdag 12 februari 2019 om 10:30
Hier zijn we alweer een week verder. Vorige week werd ik ingeleid. Gaat snel. En wat doet hij het goed! In veel opzichten zie je niet dat hij met 37 weken geboren is zegt de kraamzorg. Alleen wordt hij nog snel moe, daar kun je het dan aan zien. Verder is het een heel lief, rustig en tevreden mannetje. Ben helemaal verliefd om mijn jongens.
dinsdag 12 februari 2019 om 15:59
Fijn snowgirl!
Jammer dat het niet gelukt is met draaien nijn.
Hier weer onzekerheid. Gisteravond weer in het ziekenhuis geweest voor algehele check.. bloeddruk was weer te hoog en dus weer doorgestuurd. Uiteindelijk was het wel weer in orde en mocht ik weer naar huis maar ik mag me morgen weer melden, voor de 3e keer bloed, urine, ctg controle. Ik gok dat ze willen rekken tot 38 weken en daarna gaan inleiden. Met baby is alles helemaal goed gelukkig en ik heb verder ook gelukkig geen klachten. Alleen iets meer kans op zwangerschapsvergiftiging dus alarmbellen gaan dan af bij vocht vasthouden en hogere bloeddruk.
Beetje gespannen merk ik. Ook veel harde buiken.
Jammer dat het niet gelukt is met draaien nijn.
Hier weer onzekerheid. Gisteravond weer in het ziekenhuis geweest voor algehele check.. bloeddruk was weer te hoog en dus weer doorgestuurd. Uiteindelijk was het wel weer in orde en mocht ik weer naar huis maar ik mag me morgen weer melden, voor de 3e keer bloed, urine, ctg controle. Ik gok dat ze willen rekken tot 38 weken en daarna gaan inleiden. Met baby is alles helemaal goed gelukkig en ik heb verder ook gelukkig geen klachten. Alleen iets meer kans op zwangerschapsvergiftiging dus alarmbellen gaan dan af bij vocht vasthouden en hogere bloeddruk.
Beetje gespannen merk ik. Ook veel harde buiken.
woensdag 13 februari 2019 om 12:24
Aah schattig snowgirl, fijn dat alles goed gaat met jullie.
Computersaysno, wat vervelend allemaal. Wel fijn dat er verder bij jou en baby geen klachten zijn maar toch veel gedoe steeds. Hopelijk is een inleiding niet nodig, maar wel logisch dat je gespannen bent.
Ik heb net mijn liggingsecho gehad. Hij ligt goed en is al wat ingedaald, groei was net iets boven gemiddeld dus prima eigenlijk.
Computersaysno, wat vervelend allemaal. Wel fijn dat er verder bij jou en baby geen klachten zijn maar toch veel gedoe steeds. Hopelijk is een inleiding niet nodig, maar wel logisch dat je gespannen bent.
Ik heb net mijn liggingsecho gehad. Hij ligt goed en is al wat ingedaald, groei was net iets boven gemiddeld dus prima eigenlijk.
woensdag 13 februari 2019 om 15:42
Fijn estzet!
Het is inderdaad een heel gedoe, mijn bloeddruk is bij de verloskundige telkens te hoog maar in het ziekenhuis is het dan weer goed. Vooral het onzekere erin is niet fijn, maandag heb ik wéér een afspraak voor een ctg en daarna ook met de gyneacoloog. Hoop eigenlijk dat ze me niet telkens laten komen en naar huis sturen maar dat ze gewoon een datum gaan prikken nu.
Het is inderdaad een heel gedoe, mijn bloeddruk is bij de verloskundige telkens te hoog maar in het ziekenhuis is het dan weer goed. Vooral het onzekere erin is niet fijn, maandag heb ik wéér een afspraak voor een ctg en daarna ook met de gyneacoloog. Hoop eigenlijk dat ze me niet telkens laten komen en naar huis sturen maar dat ze gewoon een datum gaan prikken nu.
woensdag 13 februari 2019 om 17:05
Snowgirl: klinkt heerlijk. Ik droom al helemaal weg bij je post en hoop over een aantal weken ook zoiets te schrijven.
Computersaysno: wat naar dat je bloeddruk zo hoog is. Hoe sta je zelf tegenover inleiden?
Estzet: fijn dat het allemaal goed is.
Vanmorgen hadden we een echo en de baby is goedgekeurd. Wel kleine beentjes en schatting is dat hij 3 kilo zal zijn bij de geboorte. Ik kan echt niet wachten tot hij er is. Nu 35+4.
Computersaysno: wat naar dat je bloeddruk zo hoog is. Hoe sta je zelf tegenover inleiden?
Estzet: fijn dat het allemaal goed is.
Vanmorgen hadden we een echo en de baby is goedgekeurd. Wel kleine beentjes en schatting is dat hij 3 kilo zal zijn bij de geboorte. Ik kan echt niet wachten tot hij er is. Nu 35+4.
woensdag 13 februari 2019 om 17:15
Computersaysno, dat is inderdaad niets die onzekerheid. Dan maar liever een datum dat snap ik heel goed.
Heb 2x inleiding gehad bij beide kinderen. En vond het op zich prima te doen. Deze bevalling is zelfs zonder pijnmedicatie geweest (al wilde ik dat wel op een gegeven moment, maar was al te ver) kort daarna werd hij al geboren.
Heb 2x inleiding gehad bij beide kinderen. En vond het op zich prima te doen. Deze bevalling is zelfs zonder pijnmedicatie geweest (al wilde ik dat wel op een gegeven moment, maar was al te ver) kort daarna werd hij al geboren.
woensdag 13 februari 2019 om 19:04
Appeltje, fijn dat het allemaal goed is! Toen ik vrijdag voor het eerst voor controle gestuurd werd kreeg ik het wel benauwd, onverwachts en valt toch rauw op je dak. Maar nu telkens die onzekerheid of ik moet blijven of naar huis mag maakt wel dat ik zelf zoiets heb van, leid maar in het mag, ze is gezond en eigenlijk ook ‘voldragen’.
Snowgirl, ik vind het wel fijn om te lezen dat het bij jou goed te doen was, lees ook wel eens andere dingen! Ben erg benieuwd wat de gynaecoloog maandag zegt.
Snowgirl, ik vind het wel fijn om te lezen dat het bij jou goed te doen was, lees ook wel eens andere dingen! Ben erg benieuwd wat de gynaecoloog maandag zegt.
woensdag 13 februari 2019 om 19:35
zondag 17 februari 2019 om 21:38
Hallo! Gisteren is ons manneke geboren. Hij kon niet wachten en heeft zich dus eerder gemeld dan de geplande KS. Het is allemaal snel gegaan (van 1e wee tot 8 cm: 2 uurtjes) maar gelukkig goed afgelopen. Ik ben verliefd
!!!
Heel veel succes allemaal !
Heel veel succes allemaal !
alskar wijzigde dit bericht op 19-02-2019 21:41
0.96% gewijzigd
maandag 18 februari 2019 om 02:47
Gefeliciteerd Alskar! Fijn dat alles goed is gegaan.
Behoorlijk snel jouw ontsluiting zeg, uiteindelijk wel een keizersnede geworden?
Heel veel geluk en geniet van jullie knulletje
Hier alles nog rustig, wel wat oefenweeen zo nu en dan, maar er zet niets door. Vind ik eigenlijk ook nog wel prima want ik heb pas net een klein weekje verlof. Ben benieuwd of deze baby ook langer blijft plakken net zoals dochter..
Behoorlijk snel jouw ontsluiting zeg, uiteindelijk wel een keizersnede geworden?
Heel veel geluk en geniet van jullie knulletje
Hier alles nog rustig, wel wat oefenweeen zo nu en dan, maar er zet niets door. Vind ik eigenlijk ook nog wel prima want ik heb pas net een klein weekje verlof. Ben benieuwd of deze baby ook langer blijft plakken net zoals dochter..
maandag 18 februari 2019 om 08:08
Honing: Succes straks in het ziekenhuis. Spannend of je ingeleid gaat worden of niet.
Alskar: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Fijn dat de bevalling zo snel ging.
Hier nog geen baby. Aankomende zaterdag ben ik 37 weken, dus dan kan ik vanaf dan gelukkig thuis bevallen. Ik ben benieuwd wanneer hij komt
Alskar: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Fijn dat de bevalling zo snel ging.
Hier nog geen baby. Aankomende zaterdag ben ik 37 weken, dus dan kan ik vanaf dan gelukkig thuis bevallen. Ik ben benieuwd wanneer hij komt
maandag 18 februari 2019 om 08:22
Wauw Alskar, dat ging ook snel idd! Maar uiteindelijk wel een keizersnede geworden? Gefeliciteerd met jullie mannetje iig!
Ook hier is het uiteindelijk snel gegaan en zijn we nu ouders van het allerliefste kleine meisje van de wereld
Mijn vliezen braken, dus met spoed naar het ziekenhuis voor een keizersnede ivm stuitligging met de voetjes beneden. Maar terwijl ik klaar was gemaakt voor de OK en we wachtten op de anesthesist was ze al niet meer te houden en kwam ze toch via de natuurlijke weg. Niet zoals gepland, maar wel hardstikke goed gelukkig. Dus i.p.v. een par dagen ziekenhuis mochten we lekker weer naar huis
Ook hier is het uiteindelijk snel gegaan en zijn we nu ouders van het allerliefste kleine meisje van de wereld
maandag 18 februari 2019 om 08:27
Gefeliciteerd Alskar! Wat fijn dat alles goed is gegaan, geniet ervan!
Ik heb zometeen weer een afspraak voor een ctg, daarna een afspraak bij de gynaecoloog. Hoop dat ze me nu iets meer kunnen vertellen, bloeddruk is vrijwel altijd goed, thuis en in het ziekenhuis. Alleen bij verloskundige niet!
Nu 38.1 en voel wel vanalles rommelen en veel harde buiken maar zijn nog niet pijnlijk.
Succes met de laatste loodjes iedereen!
Ik heb zometeen weer een afspraak voor een ctg, daarna een afspraak bij de gynaecoloog. Hoop dat ze me nu iets meer kunnen vertellen, bloeddruk is vrijwel altijd goed, thuis en in het ziekenhuis. Alleen bij verloskundige niet!
Nu 38.1 en voel wel vanalles rommelen en veel harde buiken maar zijn nog niet pijnlijk.
Succes met de laatste loodjes iedereen!
maandag 18 februari 2019 om 08:31
maandag 18 februari 2019 om 08:38
Nijn: gefeliciteerd! Fijn dat ze uiteindelijk toch op de natuurlijke manier is gekomen en dat jullie lekker snel naar huis konden. Hoe gaat het nu met jullie? En voel je je een beetje goed?
Hopelijk zijn er snel meer baby's in de groep! Wellicht leuk om als alle baby's wat ouder zijn eens af te spreken met z'n allen. Leuk om allemaal baby's van dezelfde leeftijd te zien misschien.
Hopelijk zijn er snel meer baby's in de groep! Wellicht leuk om als alle baby's wat ouder zijn eens af te spreken met z'n allen. Leuk om allemaal baby's van dezelfde leeftijd te zien misschien.
maandag 18 februari 2019 om 09:47
Ik heb helaas geen Facebook, maar wil best een whatsapp starten. Mensen die mee willen doen, kunnen eventueel een pb sturen met hun nummer. Als meer mensen het willen, kan ik start ik een app.
maandag 18 februari 2019 om 10:30
Gefeliciteerd Alskar en Nijn! Wat fijn dat jullie baby'tjes er zijn
Ik ben heel benieuwd hoe lang de rest op zich laat wachten... Hier is alles goed en rustig, ik ben morgen 38 weken en verwacht eigenlijk dat ze nog wel eventjes blijft zitten! Net ging ik naar de apotheek voor antagel (tegen maagzuur) en stond ik daar zonder portemonnee hahaha lekker typisch
Ik ben heel benieuwd hoe lang de rest op zich laat wachten... Hier is alles goed en rustig, ik ben morgen 38 weken en verwacht eigenlijk dat ze nog wel eventjes blijft zitten! Net ging ik naar de apotheek voor antagel (tegen maagzuur) en stond ik daar zonder portemonnee hahaha lekker typisch