Uitgerekend mei 2019
zaterdag 25 augustus 2018 om 08:46
Hoi Dames,
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
Leeuw32
*FRozen_Star*
Verliefdenonzeker
Evalot
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
| Naam | Leeftijd | # | UD | J/M/V | Afspraken | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Frigga | 27 jaar | 1e | 22 april | V | ||
| Hollandsglorie | 33 jaar | 1e (2e) | 30 april | J | ||
| Aster84 | 34 jaar | 1e | 2 mei | V | ||
| Ananas2018 | 35 jaar | 3e | 4 mei | J | ||
| WinterDS | 27 jaar | 1e | 5 mei | J | ||
| Foxie29 | 35 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Isayez | 27 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Mommy2018 | 27 jaar | 2e | 8 mei | V | ||
| Zsa-zsaa | 30 jaar | 1e | 8 mei | J | ||
| bloomaday | 27 jaar | 1e | 9 mei | ? | ||
| Lulu62 | 28 jaar | 2e | 11 mei | M | ||
| Wildeperzik | 29 jaar | 1e | 11 mei | J | ||
| Meiks | 31 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Saar2017 | 27 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Huisjenr6 | 27 jaar | 2e | 15 mei | V |
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
zondag 16 september 2018 om 12:49
zondag 16 september 2018 om 20:30
Bloomaday Ja, ik begin dat nu ook steeds meer te krijgen. Iedere keer als ik lang moet zitten, doe ik stiekem even de knoop van mn broek los.
Ik was vanmiddag voor het eerst even misselijk. Hoop dat dat de eerste en de laatste keer was.
Ook ik heb dinsdag mijn eerste echo. (In de tabel staat woensdag, maar dat geeft verder niet
) Maar ben nerveusssss. Ik mag vroeg komen, gezien een eerdere miskraam in Maart. Maar nu ben ik pas 6+2. Dus fingerscrossed dat er al een hartje te zien is. Ik weet dat het kan dat het nog niet zo is, maar ik hoop er stiekem wel heel erg op, voor mijn eigen geruststelling.
Goede, gezonde week weer allemaal!
Ik was vanmiddag voor het eerst even misselijk. Hoop dat dat de eerste en de laatste keer was.
Ook ik heb dinsdag mijn eerste echo. (In de tabel staat woensdag, maar dat geeft verder niet
Goede, gezonde week weer allemaal!
maandag 17 september 2018 om 05:39
@bloom hier begint het halverwege de dag al. Ben nu al ronder dan mijn vorige zwangerschap (ben nu ook lichter dan toen)
Durf echt geen strakke kleding meer aan te doen.
@misselijkheid, gelukkig geen last van!!
Zijn jullie al aangekomen? (afgevallen)
Ik ben nu iets meer dan een kilo afgevallen.
Hier vrijdag de eerste echo... Kan niet wachten tot het zover is!!
Durf echt geen strakke kleding meer aan te doen.
@misselijkheid, gelukkig geen last van!!
Zijn jullie al aangekomen? (afgevallen)
Ik ben nu iets meer dan een kilo afgevallen.
Hier vrijdag de eerste echo... Kan niet wachten tot het zover is!!
maandag 17 september 2018 om 07:10
bloomaday Het was eerst alleen aan het einde van de dag, maar nu sta ik al op als een opgeblazen ballon haha!
Het zijn wel echt m’n darmen, ik voel ze rommelen en soms doet het ook pijn.
isayez Hier nog hetzelfde gewicht. Had ik niet helemaal verwacht want ik eet wel meer dan normaal.. Wil er wel opletten en niet meer dan nodig aan gaan komen. Heb wel nog wat oude kleding van toen ik zwaarder was (+14 kg) ben benieuwd of ik daar over een tijdje wat aan heb. Heb jij ook te grote kleding bewaard?
Hier meer wel misselijk dan niet maar gelukkig niet meer echt hoeven overgeven. De truc is blijven eten en toch echt soms even gaan zitten/liggen als het niet gaat. Ben benieuwd hoe dat komende werkweek gaat..
Fijne maandag allemaal!
Het zijn wel echt m’n darmen, ik voel ze rommelen en soms doet het ook pijn.
isayez Hier nog hetzelfde gewicht. Had ik niet helemaal verwacht want ik eet wel meer dan normaal.. Wil er wel opletten en niet meer dan nodig aan gaan komen. Heb wel nog wat oude kleding van toen ik zwaarder was (+14 kg) ben benieuwd of ik daar over een tijdje wat aan heb. Heb jij ook te grote kleding bewaard?
Hier meer wel misselijk dan niet maar gelukkig niet meer echt hoeven overgeven. De truc is blijven eten en toch echt soms even gaan zitten/liggen als het niet gaat. Ben benieuwd hoe dat komende werkweek gaat..
Fijne maandag allemaal!
maandag 17 september 2018 om 08:16
Ik heb ook nog hetzelfde gewicht. Hoewel ik nu echt paar dagen weinig eet dus kan wel minder gaan worden. Misselijk en afkeer van geuren is enorm! Iemand anders die ook moeders voor moeders doet? Ik kan die fles niet meer opendoen, zo'n chemische lucht!
Mijn darmen zijn juist minder opgezet, spijkerbroek die 1 a 2 weken geleden niet meer ging gaat nu wel ok.
Mijn darmen zijn juist minder opgezet, spijkerbroek die 1 a 2 weken geleden niet meer ging gaat nu wel ok.
maandag 17 september 2018 om 08:48
Hoi iedereen!
Ik had laatste een heel berichtje geschreven, bleef de site hangen en was alles weg
en toen had ik geen zin meer om alles opnieuw te typen Haha.
Frigga gefeliciteerd met je goede echo!! Wat een opluchting moet dat zijn. Lekker van genieten nu
Hier gaat alles voor nu nog goed. Ik blijf af en aan wat bruine/rode afscheiding houden. Het komt en het gaat. Morgen eindelijk de echo. Moet wel zeggen dat ik mij instel op het ergste dan kan het altijd meevallen. Bedankt voor de lieve woorden allemaal.
Ik had laatste een heel berichtje geschreven, bleef de site hangen en was alles weg
Frigga gefeliciteerd met je goede echo!! Wat een opluchting moet dat zijn. Lekker van genieten nu
Hier gaat alles voor nu nog goed. Ik blijf af en aan wat bruine/rode afscheiding houden. Het komt en het gaat. Morgen eindelijk de echo. Moet wel zeggen dat ik mij instel op het ergste dan kan het altijd meevallen. Bedankt voor de lieve woorden allemaal.
maandag 17 september 2018 om 09:33
Zsa Zsa: Fijn dat je symptomen weer terug zijn! Ter geruststelling: bij bij wisselt het ook per dag. De ene keer superzere borsten 's nachts, de andere nacht valt het mee. De ene dag extreem misselijk en hongerig, de andere dag weer oké. Het is vaak ook op werkdagen minder, ik denk ook psychisch gezien gewoon meer afleiding
Verliefd: Wat een shitzooi die blijvende afscheiding
Ik hoop echt met heel mijn hart voor goed nieuws morgen
Hollandsglorie: Hoe gaat het daar in la bella Italia?
WildePerzik: Oh die afkeer herken ik haha. Ik heb het dus nu met het alleen al dénken aan het avondeten, gadverdamme
Heb letterlijk nergens trek in. Ontbijt en lunch prima maar avondeten, brrrr! Gek he
Hier: Heb nu wel mijn nieuwe eetpatroon (zodat ik niet misselijk word) een beetje door:
A.s. woensdag, na de eerste echo, hebben ze gevraagd of we komen eten dus hopelijk kunnen we dan met goed nieuws aanschuiven
Fijne week allemaal! Hopelijk met veel kloppende hartjes
Verliefd: Wat een shitzooi die blijvende afscheiding
Hollandsglorie: Hoe gaat het daar in la bella Italia?
WildePerzik: Oh die afkeer herken ik haha. Ik heb het dus nu met het alleen al dénken aan het avondeten, gadverdamme
Hier: Heb nu wel mijn nieuwe eetpatroon (zodat ik niet misselijk word) een beetje door:
- Stevig ontbijten als ik opsta (i.p.v. pas om 10 uur op werk)
tussendoortje 1 (fruit of sultana)
Volkoren brood lunchen (i.p.v. mijn salades)
tussendoortje 2
Diner (kleine portie)
tussendoortje 3 (yoghurt of fruit)
Fijne week allemaal! Hopelijk met veel kloppende hartjes
maandag 17 september 2018 om 10:46
Hee dames, ik ben heel even wat minder actief momenteel. Mijn opa is afgelopen weekend overleden dus zit een beetje in een nare periode. Ik lees jullie nog wel, maar zal later weer actief gaan schrijven.
Overigens heeft hier (vandaag 6+1 zwanger) de misselijkheid zijn intrede gedaan. Niet constant, maar echt met vlagen. Al was ik zaterdag bijna de hele dag misselijk.
Heb ook constant pijn in in mijn onderrug met af en toe van de steken die richting mijn bil/been gaan. Als het zo blijft bel ik even een bekkenfysio, want dit is wel heel vervelend.
Overigens heeft hier (vandaag 6+1 zwanger) de misselijkheid zijn intrede gedaan. Niet constant, maar echt met vlagen. Al was ik zaterdag bijna de hele dag misselijk.
Heb ook constant pijn in in mijn onderrug met af en toe van de steken die richting mijn bil/been gaan. Als het zo blijft bel ik even een bekkenfysio, want dit is wel heel vervelend.
maandag 17 september 2018 om 20:52
Lulu gecondoleerd, wat naar als geluk en verdriet elkaar zo afwisselen, veel sterkte
Winter, een stevig ontbijt lukt dat? Hier ontbeet ik ook pas op werk voorheen maar nu in bed inderdaad al iets. Yoghurt of een cracker of beschuitje. Maar veel lukt niet, ook smiddags amper. Savonds heb ik juist wel weer trek in eten, maar krijg dan wel minder op dan normaal.
Vandaag was wel naar, was zo misselijk en had zoveel belangrijke vergaderingen en deadlines, blehh. Hopelijk niet elke dag zo!
Winter, een stevig ontbijt lukt dat? Hier ontbeet ik ook pas op werk voorheen maar nu in bed inderdaad al iets. Yoghurt of een cracker of beschuitje. Maar veel lukt niet, ook smiddags amper. Savonds heb ik juist wel weer trek in eten, maar krijg dan wel minder op dan normaal.
Vandaag was wel naar, was zo misselijk en had zoveel belangrijke vergaderingen en deadlines, blehh. Hopelijk niet elke dag zo!
dinsdag 18 september 2018 om 07:17
Gecondoleerd lulu!
Succes aan alle dames met een echo vandaag.
En net als wat sommigen al schrijven, beginnen hier de kwaaltjes ook meer toe te nemen. Die 'grens' van week 6 klopt dan echt wel. Erg moe, zeer pijnlijke borsten en meer honger. Snachts word ik wakker van de honger en word door die erge honger weer misselijk...
Merk dat ik ook wel een beetje angst heb voor kwaaltjes en pijntjes die evt gaan komen. Het lijkt ne afschuwelijk om constant (kots)misselijk te zijn.
Succes aan alle dames met een echo vandaag.
En net als wat sommigen al schrijven, beginnen hier de kwaaltjes ook meer toe te nemen. Die 'grens' van week 6 klopt dan echt wel. Erg moe, zeer pijnlijke borsten en meer honger. Snachts word ik wakker van de honger en word door die erge honger weer misselijk...
Merk dat ik ook wel een beetje angst heb voor kwaaltjes en pijntjes die evt gaan komen. Het lijkt ne afschuwelijk om constant (kots)misselijk te zijn.
dinsdag 18 september 2018 om 08:56
Gecondoleerd Lulu
Wildeperzik: Haha ik bedoel geen bacon met eieren hoor (bah bij het idee ben ik nu al aan het kokhalzen
) maar ik neem gewoon een bak cereal met melk, dat houdt me op de been tot een uur of 10, wanneer ik mijn eerste tussendoortje neem. Het is heel contra, ik ga over me nek bij het idee van de moeten eten, maar als ik niet snel genoeg iets eet wordt ik ook misselijk
Hopelijk is dit met week 12 voorbij!
Saar: Die 6 weken grens klopt exact. Voor die tijd maakte ik me zorgen of ik wel zwanger was, had echt 0 kwaaltjes. En op de eerste of tweede dag van week 6 werd ik wakker en BAM: misselijk, zere tepels, hoppa alles tegelijk
Meiks, Verliefd & Bloom: Heel veel succes vandaag meiden! Hoop op goed nieuws straks van jullie
Ik kan echt niet wachten tot morgen!
Wildeperzik: Haha ik bedoel geen bacon met eieren hoor (bah bij het idee ben ik nu al aan het kokhalzen
Saar: Die 6 weken grens klopt exact. Voor die tijd maakte ik me zorgen of ik wel zwanger was, had echt 0 kwaaltjes. En op de eerste of tweede dag van week 6 werd ik wakker en BAM: misselijk, zere tepels, hoppa alles tegelijk
Meiks, Verliefd & Bloom: Heel veel succes vandaag meiden! Hoop op goed nieuws straks van jullie
dinsdag 18 september 2018 om 09:34
Goedemorgen allemaal! Deze dagen heb ik het super druk gehad op werk, dus heb alleen meegelezen.
@Aster84 geen idee of het hier in Italie anders werkt dan in Nederland, ik laat het op me af komen, morgen eerste zwangerschaps-bezoek bij mn gynaecologe, spannend!
@Wildeperzik, ook hier een opkomende blaasontsteking, ik heb het meteen gestopt door een cranberry-vitamine boost te nemen (oplosbaar poeder in wat water, opdrinken voor het slapen gaan op lege blaas), deze neem ik nu iedere avond – just in case! Ah, en ik probeer wat meer water te drinken..
@Isayez, ik ben ook weer afgevallen, halve kilo afgelopen week! (schommel tussen de 60 en 61 kilo)
Hebben jullie nog specifieke vragen voorbereid voor het eerste verloskundige/gyn./dokters bezoek? (als ik: hoeveel mag/zal ik max. aankomen tijdens de zwangerschap? Wat zijn de vervolgstappen/onderzoeken?)
Hier: 7 weken 5 dagen, minder misselijk de afgelopen dagen, nog steeds geen honger/dorst, opgeblazen buik, zwaardere borsten. Hier ook alleen maar wijdere kleding, vooral einde vd dag zie je t ‘buikje’ echt!
(ben ook heel benieuwd of ik het verborgen kan houden op werk tot de 3 maanden)!
@Aster84 geen idee of het hier in Italie anders werkt dan in Nederland, ik laat het op me af komen, morgen eerste zwangerschaps-bezoek bij mn gynaecologe, spannend!
@Wildeperzik, ook hier een opkomende blaasontsteking, ik heb het meteen gestopt door een cranberry-vitamine boost te nemen (oplosbaar poeder in wat water, opdrinken voor het slapen gaan op lege blaas), deze neem ik nu iedere avond – just in case! Ah, en ik probeer wat meer water te drinken..
@Isayez, ik ben ook weer afgevallen, halve kilo afgelopen week! (schommel tussen de 60 en 61 kilo)
Hebben jullie nog specifieke vragen voorbereid voor het eerste verloskundige/gyn./dokters bezoek? (als ik: hoeveel mag/zal ik max. aankomen tijdens de zwangerschap? Wat zijn de vervolgstappen/onderzoeken?)
Hier: 7 weken 5 dagen, minder misselijk de afgelopen dagen, nog steeds geen honger/dorst, opgeblazen buik, zwaardere borsten. Hier ook alleen maar wijdere kleding, vooral einde vd dag zie je t ‘buikje’ echt!
Happy as long as I'm not hungry
dinsdag 18 september 2018 om 09:56
Hier ook alleen even meegelezen! Drukke week gehad!
De misselijkheid is hier nu echt goed begonnen. En de hele dag!
Verder ook 's avonds echt mega opgeblazen. Gelukkig nog geen buikje.
Ik heb morgen mijn intake bij de verloskundige. Ik heb dezelfde praktijk als de vorige keer en mijn vorige zwangerschap is niet zo heel lang geleden. Dus ik verwacht er niet zo heel veel van. Mijn vorige zwangerschap eindigde wel vrij abrupt vanwege hypertensie en zwangerschapsvergiftiging, dus wilde eigenlijk wel even vraag wat de consequenties zijn voor deze zwangerschap.
Ik kan niet wachten tot zaterdag! Dan hebben we de vroeg echo!! Ik ben zo benieuwd!
Succes meiden vandaag met jullie echo's! Ik hoop op veel kloppende hartjes!
De misselijkheid is hier nu echt goed begonnen. En de hele dag!
Verder ook 's avonds echt mega opgeblazen. Gelukkig nog geen buikje.
Ik heb morgen mijn intake bij de verloskundige. Ik heb dezelfde praktijk als de vorige keer en mijn vorige zwangerschap is niet zo heel lang geleden. Dus ik verwacht er niet zo heel veel van. Mijn vorige zwangerschap eindigde wel vrij abrupt vanwege hypertensie en zwangerschapsvergiftiging, dus wilde eigenlijk wel even vraag wat de consequenties zijn voor deze zwangerschap.
Ik kan niet wachten tot zaterdag! Dan hebben we de vroeg echo!! Ik ben zo benieuwd!
Succes meiden vandaag met jullie echo's! Ik hoop op veel kloppende hartjes!
dinsdag 18 september 2018 om 12:44
Verliefd, meiks en bloomingdale, heel veel plezier en succes bij jullie eerste echo! Ik hoop dat jullie allemaal mooi nieuws krijgen!!
Lulu, gecondoleerd, neem je tijd! Ik hoop dat jullie een mooi afscheid hebben!
Ik was gister met mn man boodschappen aan het doen en bij alles dacht ik 'nah, nee, hoef ik niet', zo raar! Ik wilde wel spa rood en appelmoes, haha!
mijn man heeft dus het menu van deze week bepaald.
Lulu, gecondoleerd, neem je tijd! Ik hoop dat jullie een mooi afscheid hebben!
Ik was gister met mn man boodschappen aan het doen en bij alles dacht ik 'nah, nee, hoef ik niet', zo raar! Ik wilde wel spa rood en appelmoes, haha!
dinsdag 18 september 2018 om 13:57