Uitgerekend mei 2019

25-08-2018 08:46 765 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!

Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!

graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil

NaamLeeftijd#UDJ/M/V:heart:Afspraken
Frigga27 jaar1e22 aprilV:heart:
Hollandsglorie33 jaar1e (2e)30 aprilJ:heart:
Aster8434 jaar1e2 meiV:heart:
Ananas201835 jaar3e4 meiJ:heart:
WinterDS27 jaar1e5 meiJ :heart:
Foxie2935 jaar2e7 meiJ :heart:
Isayez27 jaar2e7 meiJ:heart:
Mommy201827 jaar2e8 meiV:heart:
Zsa-zsaa30 jaar1e8 meiJ:heart:
bloomaday27 jaar1e9 mei?:heart:
Lulu6228 jaar2e11 meiM:heart:
Wildeperzik29 jaar1e11 meiJ:heart:
Meiks31 jaar1e12 meiM :heart:
Saar201727 jaar1e12 meiM:heart:
Huisjenr627 jaar2e15 meiV:heart:

:hug: Leeuw32 :hug: *FRozen_Star* :hug: Verliefdenonzeker :hug: Evalot :hug:
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoiiii,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen!! Ik voeg mij graag toe aan het lijstje!

Ik heb vandaag positief getest!! Hele onregelmatige cyclus gehad, maar vermoed dat ik ergens rons 8 mei ben uitgerekend. Wel wat vage klachten gehad, maar niet overduidelijk. Voor ons is het ons tweede kindje. Onze dochter is 10 maanden.
Ik moet nog even bijkomen van de ‘schrik’ en ga zo toch nog maar even een extra test halen ;)
Welkom alle nieuwe zwangere en gefeliciteerd :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Frigga: Ik werk als expat voor een groot NLs multinational (40uur), zwangerschapsverlof 4 maanden en met mijn contract kan ik helaas niet minder gaan werken, of eerder weg van werk.. Dat word dus een nanny inschakelen!

WinderDS: Jah! Dankjewel en ik heb mijn uitgerekende datum berekend met een korte cyclus (21 dagen), op de eerste afspraak maar zien of de ginecoloog ook op die datum komt! Geen idee of ze dan al een echo gaat maken, denk het wel. Ik laat het op me af komen, niet panikeren, want hier in Italie zullen de procedures e.d. denk ik wel wat anders zijn :s
Hou me op de hoogte hoe het bij jou gaat eh!

Ps. Sinds gisteravond heb ik een giga pijnlijke koortslip, denk dat het door de hormonen komt (genoeg geslapen, eet goed, vitaminen etc..)..

Trouwens, ben ik al in juni begonnen met Multicentrum pre-mama (foliumzuur) tabletten, slikken jullie deze ook?

Voor de tabel:
leeftijd: 33
uitgerekende datum: 1 mei (zelf berekend)
eerste afspraak Ginocoloog: 19 sept.
Happy as long as I'm not hungry
Alle reacties Link kopieren
Voelde mijn borsten de laatste dagen wel wat maar sinds vanochtend doen ze echt pijn! Zonder bh de trap aflopen is geen goed idee meer haha! Nog iemand met last van “ploftieten”? :P
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je daar voor je werk woont, Hollandsglorie!

Die ploftieten herken ik ook Zsazsaa. Ze voelen ook echt anders/steviger dan normaal. Heb hardlopen nog niet geprobeerd, maar heb morgen weer een training staan, dus ben benieuwd hoe dat gaat!
Verder nog niet echt kwaaltjes eigenlijk. Ben alleen snel moe.

Ohja voor de tabel, 28 jaar, 2e kindje en vermoedelijk uitgerekend op 12 mei

Ik heb een relatief lange cyclus van 34 dagen, dus volgens sites om UD te berekenen zou ik nu al 5 weken ver zijn. Dat klinkt wel al ver ineens, wetende dat ik pas gister voor het eerst positief testte.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal met jullie positieve testen! Ik zou graag met jullie willen meeschrijven.

Wie ik ben, Aster, 34 getrouwd met mijn grote liefde (40). En sinds afgelopen woensdag weten we dat we zwanger zijn. Zelf denk ik dat ik rond 1 mei uitgerekend ben :-).

Nu nog weinig kwaaltjes alleen een beetje moe en kieskeurig qua eten.
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand mij uit de tabel halen......vanochtend redelijk veel bloed gevonden :(
Onee leeuw! :hug: Soms kan het nog steeds goed zitten toch?
Ik verloor net ook wat lichtrood bruin bloed, niet zo veel gelukkig.
Ok het is nu ook meer geworden :cry:
Ben misselijk van angst. Wat is dit een vreselijke onzekerheid :cry:
Alle reacties Link kopieren
Wilde perzik, zou kunnen maar ik bloed hevig dus ga er niet van uit
Wat kut leeuw. Ik ben ook heel bang dat t mis is bij mij :cry: Ik weet niet hoe ik vandaag normaal moet doen op werk :(
He bah wat naar Leeuw en wildeperzik! Het hoeft inderdaad niks te betekenen, mss even contact opnemen met een vk?
Alle reacties Link kopieren
Heb donderdag een afspraak bij de huisarts staan dus ik wacht het wel af...
Ik hoop dat alles nog goed zit!
Alle reacties Link kopieren
Ohh, Leeuw en Wildeperzik, wat ontzettend schrikken!! Jeetje, ik hoop dat het niks is, maar als jullie allebei zeggen dat het veel bloed is. Wat enorm rot :(:( dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Ah nee wat klote WildePerzik en Leeuw! Ik hoop echt voor jullie dat het meevalt en het gewoon een gesprongen adertje oid is!
Houden jullie ons op de hoogte?? Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Aster en Mommy: Welkom!

Zsa Zsa: Ja het blijft natuurlijk spannend of alles goed gaat maar ik probeer idd ook gewoon heel positief te blijven en me niet druk te maken, je hebt het toch niet in de hand.

Isayez: Wordt inderdaad steeds drukker hier :hyper: Spannend met je baan, maar zoals je zelf al zegt, gewoon rustig afwachten. Haha jij ook al 27/7! Ik snap nu hoe we allemaal aan verschillende uitgerekende data komen: 21 dagen, 34 dagen en 28 dagen ligt ook best ver uit elkaar :proud: :facepalm:

Hollandsglorie: Ik snap 'm haha! Ben benieuwd hoe het gaat in Italië, ze doen inderdaad alles daar nét even anders ;) Die koortslip is niet zo gek, als je zwangr bent gaat je weerstand naar beneden en ben je meer vattelijk voor bacteriën en ziektes. Dat was ook de reden waarom ik bijna een week voor mijn NOD al ging testen, omdat ik ineens ziek werd en ik ben nooit ziek! Ik slik sinds begin dit jaar de foluimzuur + vitamine D pepermunt smelttabletjes van Davitamon, top voor als je niet zo van het "pillen slikken" bent.

Perzik en Leeuw: Ik hoop met heel mijn hart dat het meevalt. Hele dikke knuffel voor jullie en houdt ons op de hoogte :hug: En Perzik, ik weet in hoeverre ze je kunnen missen maar anders ga je lekker naar huis straks, wees lief voor jezelf :heart:

Een beetje een rare overgang naar mezelf nu, maar zoals ik zei gisteren hebben we het verteld aan mijn ouders en zus. Het was het meest bijzondere moment uit ons leven, iedereen was zo blij, zoveel tranen van geluk, het eerste kleinkind.. Echt een geweldige herinnering om te koesteren voor altijd. En er valt echt een last van je af als je er eindelijk over kunt praten, zo fijn. Mijn moeder riep ook meteen: ik ga mee hoor naar de eerste echo! :lol: Haha, zo lief. Deze week gaan we het aan mijn schoonouders vertellen, kunnen echt niet wachten :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hallo, graag zou ik ook mee schrijven met dit topic.
Alle zwangeren van harte gefeliciteerd

Helaas zag ik ook al twee berichten die heel verdrietig zijn. Leeuw en perzik veel sterkte.

Ik ben 35. Heb al twee kinderen van 14 en 11 jaar, uit een vorige relatie. Nog steeds een beetje in verwarring na mijn positieve test gisteren. Ik had het niet verwacht direct de 1e ronde een positieve test in handen te hebben, gezien mijn leeftijd. Maar alle symptomen leken op een zwangerschap dus afgelopen zondag maar een test gedaan.

Uitgerekende datum weet ik nog niet. Ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus is.
Alle reacties Link kopieren
Leeuw en Wildeperzik, wat een naar bericht, :( veel sterkte en ik duim voor jullie dat het vruchtje er nog is!
Happy as long as I'm not hungry
Alle reacties Link kopieren
Dit komt niet meer goed, ben bij huisarts geweest en er is een echo gemaakt. Dames veel succes allemaal verder
Leeuw :( :( :hug:
Veel sterke
Wat naar Leeuw! Heel veel sterkte :-(
Alle reacties Link kopieren
Leeuw, wat een ontzettend rotnieuws. Heel veel sterkte en geef de moed niet op :hug: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Leeuw wat een naar bericht, veel sterkte voor jullie.

Ik heb vorige week maandag een test gedaan, zo positief als het maar kon. Dinsdag nog een x, 2-3 weken zwanger.
Ik ben dus uitgerekend rond 4 mei 2019, spannend!

Ik heb wel al anderhalve week wat last van mijn buik, het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Hebben jullie hier ook last van? Ik heb verder geen bloed verlies maar dit maakt me toch een tikje onzeker.
Ik heb overigens ook totaal geen last van misselijkheid
*frozen_star* wijzigde dit bericht op 03-09-2018 14:52
13.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte Leeuw, en laat de moed idd niet zwakken! :hug:
Happy as long as I'm not hungry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven