Uitgerekend mei 2019
zaterdag 25 augustus 2018 om 08:46
Hoi Dames,
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
Leeuw32
*FRozen_Star*
Verliefdenonzeker
Evalot
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
| Naam | Leeftijd | # | UD | J/M/V | Afspraken | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Frigga | 27 jaar | 1e | 22 april | V | ||
| Hollandsglorie | 33 jaar | 1e (2e) | 30 april | J | ||
| Aster84 | 34 jaar | 1e | 2 mei | V | ||
| Ananas2018 | 35 jaar | 3e | 4 mei | J | ||
| WinterDS | 27 jaar | 1e | 5 mei | J | ||
| Foxie29 | 35 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Isayez | 27 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Mommy2018 | 27 jaar | 2e | 8 mei | V | ||
| Zsa-zsaa | 30 jaar | 1e | 8 mei | J | ||
| bloomaday | 27 jaar | 1e | 9 mei | ? | ||
| Lulu62 | 28 jaar | 2e | 11 mei | M | ||
| Wildeperzik | 29 jaar | 1e | 11 mei | J | ||
| Meiks | 31 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Saar2017 | 27 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Huisjenr6 | 27 jaar | 2e | 15 mei | V |
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
dinsdag 18 september 2018 om 14:38
Veel sterke Verliefdenonzekerverliefdenonzeker schreef: ↑18-09-2018 13:27Helaas hier geen goed nieuws. Op de echo was precies hetzelfde te zien als vorige week. Vanmiddag afspraak gyneacoloog en dan bespreken wat de opties zijn.
Happy as long as I'm not hungry
dinsdag 18 september 2018 om 15:16
Verliefd: Wat ontzettend verdrietig voor jullie
Jij was een van de eerste hier die meteen heel lief en betrokken was met mijn eerste berichten, ik wil je daarvoor heel erg bedanken
Hoop voor je dat dit snel achter de rug is en dat jullie snel weer zwanger mogen worden. Dikke knuffel.
Blooming: Geluk en verdriet liggen altijd dicht bij elkaar, maar jij verdiend natuurlijk de felicitaties
Wat een super nieuws. Ook voor mij komt het als verrassing dat de echo uitwendig was, ben benieuwd bij mij morgen! Zal iig zorgen voor een volle blaas
Ik zit dan tussen de 7 en 7+5.
Blooming: Geluk en verdriet liggen altijd dicht bij elkaar, maar jij verdiend natuurlijk de felicitaties
dinsdag 18 september 2018 om 17:29
verliefdenonzeker Ohnee wat een rotnieuws! Heel veel sterkte! Neem de tijd om het te verwerken en er zowel geestelijk als lichamelijk van bij te komen. Het is niet niks! Heel veel sterkte en een knuffel!
bloomaday Wat fijn een goede echo! Heb je nu ook al een volgende gepland?
Ik was vandaag echt een beetje een zombie op m’n werk, ben echt behoorlijk moe en duizelig/misselijk. Als dat deze week zo blijft ga ik toch maar even in gesprek met mijn leidinggevende. Liever “te vroeg” vertellen dan dat mijn functioneren vraagtekens oproept.
bloomaday Wat fijn een goede echo! Heb je nu ook al een volgende gepland?
Ik was vandaag echt een beetje een zombie op m’n werk, ben echt behoorlijk moe en duizelig/misselijk. Als dat deze week zo blijft ga ik toch maar even in gesprek met mijn leidinggevende. Liever “te vroeg” vertellen dan dat mijn functioneren vraagtekens oproept.
dinsdag 18 september 2018 om 18:02
Heel erg bedankt iedereen voor de lieve berichtjes
Net de pillen ingebracht op de miskraam op te wekken ( niet wat jullie willen horen waarschijnlijk sorry als ik iemand onzeker maak) en afwachten maar.
Bloomaday gefeliciteerd met je goede echo! Ben super blij voor je.
En winter heel veel succes morgen met de echo! Geniet ervan
Net de pillen ingebracht op de miskraam op te wekken ( niet wat jullie willen horen waarschijnlijk sorry als ik iemand onzeker maak) en afwachten maar.
Bloomaday gefeliciteerd met je goede echo! Ben super blij voor je.
En winter heel veel succes morgen met de echo! Geniet ervan
dinsdag 18 september 2018 om 21:55
Lulu Gocondoleerd. Heel veel sterkte,
Verliefdenonzeker Wat een heftig en verdrietig nieuws zeg.
Veel sterkte met die pillen. Het is geen pretje.
Bloomaday Gefeliciteerd! Bijzonder he!
zsa-zsaa Misschien dat je het dan tich maar beter kunt vertellen, ja. Je wilt ook niet dat ze je kunnen in twijfel gaan trekken...
Ik kom net bij de verloskundige vandaan. Ik heb een inwendige echo gehad. (6+2) Er klopte gewoon een hartje!
Ik heb gehuild! Haha! Was zo bijzonder! Helaas is mn bloeddruk alleen veel te hoog, dus moet ik 1 oktober terug komen voor nog een bloeddrukmeting. Als het dan weer zo is, dan word ik doorverwezen naar een gynacoloog voor medicijnen, omdat ik anders een grote kans heb op zwangerschapsvergiftiging. We gaan het wel zien. Wat moet, dat moet.
Volgens mij zijn er morgen 3 meiden met een echo he? Spannend! Hoop op positieve berichten!
Verliefdenonzeker Wat een heftig en verdrietig nieuws zeg.
Bloomaday Gefeliciteerd! Bijzonder he!
zsa-zsaa Misschien dat je het dan tich maar beter kunt vertellen, ja. Je wilt ook niet dat ze je kunnen in twijfel gaan trekken...
Ik kom net bij de verloskundige vandaan. Ik heb een inwendige echo gehad. (6+2) Er klopte gewoon een hartje!
Volgens mij zijn er morgen 3 meiden met een echo he? Spannend! Hoop op positieve berichten!
dinsdag 18 september 2018 om 22:10
woensdag 19 september 2018 om 05:55
@verliefd, heel veel sterke, dit is gewoon echt klote
neem je tijd om het te verwerken.
@meiks gefeliciteerd met je mooie echo!
@bloomaday ook jij gefeliciteerd met je mooie echo! (ik zag dat je nog niet in het tabel stond. Heb je er meteen bijgezet. Kan jij de overige gegevens nog dikgedrukt doorgeven? Dan kan ik hem verder aanvullen.
Hier nog steeds weinig klachten.
Alleen gisterochtend schrok ik even. Had een heel dun stukje afscheiding met helder bloed.
Later de ochtend op het werk een wat langer sliertje maar een stuk lichter van kleur al.. En later nog heel iets.
Verder geen krampen.. Maar schrok er wel van.
Ik hoop dat het nu snel vrijdag is.. En wij goed nieuws horen..
Voor de gene die vandaag mogen. Succes! En veel plezier!
@meiks gefeliciteerd met je mooie echo!
@bloomaday ook jij gefeliciteerd met je mooie echo! (ik zag dat je nog niet in het tabel stond. Heb je er meteen bijgezet. Kan jij de overige gegevens nog dikgedrukt doorgeven? Dan kan ik hem verder aanvullen.
Hier nog steeds weinig klachten.
Alleen gisterochtend schrok ik even. Had een heel dun stukje afscheiding met helder bloed.
Later de ochtend op het werk een wat langer sliertje maar een stuk lichter van kleur al.. En later nog heel iets.
Verder geen krampen.. Maar schrok er wel van.
Ik hoop dat het nu snel vrijdag is.. En wij goed nieuws horen..
Voor de gene die vandaag mogen. Succes! En veel plezier!
woensdag 19 september 2018 om 06:10
woensdag 19 september 2018 om 10:26
Dankjewel verliefd
Meiks: Oh wat fijn zeg! Gefeliciteerd
Vervelend van je hoge bloeddruk, maar zoals je zelf al zegt, wat moet dat moet!
Isayez: Wat een schrik
Gelukkig was het niet veel en kun je snel terecht voor de verlossende beelden
Hollandsglorie: Shit wat jammer! Jij moest idd ook vandaag
Super vervelend, zo op het laatste moment.
Hier: Rustig geslapen vannacht, vooral heel veel zin in vanmiddag
Best wel een beetje zenuwachtig of de echo in- of uitwendig is, heb in ieder geval een jurkje aangetrokken just in case
Zolang we maar een mooi knipperend hartje mogen zien!
Ik houd jullie op de hoogte!
Meiks: Oh wat fijn zeg! Gefeliciteerd
Isayez: Wat een schrik
Hollandsglorie: Shit wat jammer! Jij moest idd ook vandaag
Hier: Rustig geslapen vannacht, vooral heel veel zin in vanmiddag
Ik houd jullie op de hoogte!
woensdag 19 september 2018 om 19:51
woensdag 19 september 2018 om 21:40
verliefdenonzeker heel veel sterkte! Ik weet helaas hoe je, je voelt. Zelf heb ik destijds ook voor Pillen gekozen. Als t straks heftig wordt lekker gaan douchen, flink die warme straal op je onderrug en veel paracetamol. Ik hoop voor je dat t meevalt. En als je er over wilt praten. Je mag me altijd een DM sturen.
lulu gecondoleerd met t verlies. Heel veel sterkte de komende tijd.
de restYeeey gefeliciteerd allemaal met de mooie echo’s!
Ik kijk inmiddels reikhalzend uit naar de mijne! Nog een weekje wachten!
lulu gecondoleerd met t verlies. Heel veel sterkte de komende tijd.
de restYeeey gefeliciteerd allemaal met de mooie echo’s!
Ik kijk inmiddels reikhalzend uit naar de mijne! Nog een weekje wachten!
donderdag 20 september 2018 om 07:15
@hollandsglorie.. Dat is nou net is waar je niet op zit te wachten!!! Balen zeg! Hopelijk gaat de week snel voorbij!
@winterds gefeliciteerd! Fijn zeg!!
Morgen mag ik eindelijk ook!! Zo spannend weer!
Deze ochtend lijk ik nu toch een beetje misselijk te worden.. Maar kan ook zijn omdat ik niet helemaal lekker ben
Hoe gaat het hij jullie?
@winterds gefeliciteerd! Fijn zeg!!
Morgen mag ik eindelijk ook!! Zo spannend weer!
Deze ochtend lijk ik nu toch een beetje misselijk te worden.. Maar kan ook zijn omdat ik niet helemaal lekker ben
Hoe gaat het hij jullie?